Bordspel: Ultiem Verlangen - Classic Edition

Replay-element
Ultiem Verlangen is met zijn 480 vragen en opdrachten uitermate geschikt voor vele speelavonturen, je zal daarom ook een aantal speelbeurten nodig hebben voordat dezelfde opdrachten terugkeren. Dat maakt het spel extra spannend omdat je nooit precies weet wat je kan verwachten en soms moet je opdrachten uitvoeren die je normaal nooit zou doen. Of haalt inspiratie uit het spel voor latere passie-avonturen. Door de vragen wordt er een quizelement in het spel ingebouwd, daardoor leer je je partner beter kennen en worden er een aantal seksmythen verduidelijkt om eventuele frustraties of problemen tussen de geslachten te voorkomen.

Als je de seksuele kant van je leven een boost wilt geven dan is dit spel een perfect middel om dat te doen. Het is vlot en geeft je leuke mogelijkheden om samen passionele maar ook grappige avonturen te beleven. Echter zijn niet altijd de vragen en opdrachten van hetzelfde niveau en zullen er dus een aantal tussen zitten die je helemaal niet trekken. Dit is op zich ook logisch, want iedereen heeft zijn of haar voorkeuren wat betreft deze gevoelige zaken. Daar buiten valt er niks op aan te merken behalve dat het moeilijk kan zijn om het spel helemaal af te maken voordat je overgaat tot de echte daad, maar dat kan je natuurlijk ook als een uitdaging zien. Ultiem Verlangen bewijst hiermee dat het zeker past in de Tease & Please collectie van Moodzz.

Nota Bena: Het exemplaar wat FOK! reviewde heeft een andere doosomslag dan de edities die momenteel te verkrijgen zijn. Het spel zelf is identiek.