Fifa 07

Al die opties en indrukken zijn natuurlijk erg leuk, maar het is beter als er in de review ook nog eens verteld wordt hoe het spel nu speelt! En het antwoord? Soepel! Het spelen zelf gaat heel erg lekker en het is niet zo\\\'n groot probleem enkele kunstjes uit te halen met je tegenstander. Het voorzetten gaat prima en alles wordt netjes in helikopterperspectief in beeld gebracht. Op elk moment is de actie te stoppen en even als een kort filmpje terug te kijken. Het commentaar doet af en toe een beetje geprogrammeerd aan (duh, het is een computerspel), maar getuigt wel van veel passie. \\\"Huntelaaaaaaaar!\\\"

<\/center>

Omdat ik persoonlijk geen echte voetbalfanaat ben, maar de broers van mijn vriendin wel hele fanatiekelingen zijn van deze sport besloot ik een tijdje terug hun beider expertise in te schakelen. En dat hebben we een heel weekend lang geweten. De ene helft van de familie is voor Ajax en de andere helft voor Feyenoord dus was het meteen vechten wie nu de beste ploeg was. Ook was het vechten om de PSP zelf, want 23-jarige broer A kreeg het regelmatig aan de stok met zijn 11-jarige broer J wie zijn beurt het was om een potje voetbal te spelen. Het nieuws dat mijn eigen PSP dus ook weer mee terug ging naar mijn eigen huis was ook een signaal voor hevige protesten.

<\/center>

Beiden waren echter zeer te spreken over de speelkwaliteiten van FIFA 07. Ze konden goed uit de voeten met de besturing en scoorden al gauw de eerste doelpunten. Af en toe werd er flink gescholden op de scheidsrechter als die een gele kaart trok of de tegenstander het waagde een doelpunt te maken. Kortom, met het inleven in de sport zit het bij FIFA 07 prima!

Hun scores voor FIFA 07:

A (23 jaar)

Gameplay: 80%