Crash Bandicoot: Twinsanity

Grafisch ziet Crash Twinsanity er wel oké uit. De personages zien er goed en gedetailleerd uit en ook de animaties zijn goed en leuk gedaan. De omgevingen zijn niet zo gedetailleerd en uitgebreid maar dat maakt bij een game zoals deze niet zoveel uit.

Het spel wordt op verschillende momenten onderbroken door korte filmpjes die het verhaal verduidelijken. Deze filmpjes zijn jammer genoeg niet door te spoelen, wat nogal vervelend is als je het spel misschien later nog een keer door zou willen spelen. Ook houdt het spel rare automatische savepoints aan en saved hij net voor het filmpje. Hierdoor krijg je filmpjes vaak meerdere keren te zien als je vlak erna dood gaat. Dit is vooral in combinatie met het niet kunnen doorspoelen erg vervelend.

Er staat een groot stenen monster voor je, wat ga je doen? Grasmaaien?
<\/center>
Een ander vervelend punt is de camera. Hoewel veel platformers hier moeite mee hebben heeft Crash Twinsanity hier veel problemen mee. De camera draait vaak net weg, zodat je bijvoorbeeld niet kan zien of de lift waarmee je omhoog moet eraan komt. Je kan wel handmatig de camera een beetje aanpassen maar je kan de camera niet krijgen waar je \\\'m graag zou willen hebben. Dit is niet alleen vervelend maar kan je ook vele levens kosten doordat je net een gat niet kan zien of net de lift mist en daardoor in een diep gat valt.

Tja, dat krijg je ervan als je lang buitenstaat bij -30 graden
<\/center>
De muziek in het spel is erg leuk, alleen is het zo simpel en herhalend dat je er na een tijdje spelen knettergek van wordt en het deuntje de rest van de dag in je hoofd blijft zitten. De voice acting in het spel is wel goed gedaan. De stemmen passen perfect bij de verschillende personages.