Modnation Racers

Op het internet zijn al veel karts, karakters en tracks gedeeld en dit worden er natuurlijk met de dag meer. Dit zorgt ervoor dat er altijd eigenlijk nieuwe content te spelen is. Ook kun je natuurlijk mensen over het internet uitdagen om tegen ze te racen. Mocht je geen beschikking hebben over toegang tot het internet dan is Modnation Racers nog steeds een game vol content door de goede, uitdagende campagne en de lol die er te beleven valt de game met mensen samen op de bank te spelen. Grootste probleem wat ik met de game heb zijn de grote installatie die vereist is en, ondanks dat, de lange laadtijden die soms wel 30 seconden tot een minuut kunnen duren als er een race wordt opgestart. Dit kan erg storend zijn, voornamelijk door de muziek die je op een gegeven moment uit je hoofd kent, en het is vooral een erg vreemd gevoel als je daarvoor net Red Dead Redemption hebt gespeeld met een grote open wereld zonder laadtijden, en dan ineens 30 seconden zit te wachten voor het starten van een ‘simpele’ race.
Modnation RacersModnation Racers
Modnation Racers is een ontzettend leuke kart racer die offline en online erg leuk is om te spelen. De singleplayer campagne bevat veel humor en is erg uitdagend en ook de splitscreen is erg vermakelijk maar de game is toch echt het leukste als je de beschikking hebt tot de honderden levels die door anderen zijn gemaakt en worden gedeeld op het internet. Het customizen van je karakter, de karts en de tracks is ontzettend uitgebreid en het werkt allemaal erg gemakkelijk en goed.

Modnation Racers is dus een erg leuke game die zeker op verjaardagen en andere partijen tot veel plezier kan gaan leiden maar blijft ook alleen erg leuk om te spelen doordat er steeds nieuwe dingen te ontdekken zijn.

Minpunten Cijfer
+ Snelle en strategische races
- Lange laadtijden