Zelda: Four Swords Adventures

Op het TV scherm zijn de graphics van het spel wel van beduidend andere kwaliteit. De grotten en de donkere wereld zijn grafisch minder aantrekkelijk dan de landschappen op TV en met name de special effects zijn een stuk minder. Het hele spel is weer als vanouds van bovenaf (en enkele missies van opzij) weergegeven in 2D. De graphics zijn dus ouderwets, maar daarom niet minder mooi. Op de TV zijn de rookpluimen bijvoorbeeld getekend als in Windwaker en een beving wanneer je met een hamer op de grond slaat, zal het hele scherm prachtig laten golven.

<\/center>

Shadow Battle
Voor de multiplayer-fans onder ons biedt deze Zelda nog een leuke extra spelmodus: Shadow Battle. Voor de mensen die Bomberman kennen is dit heel herkenbaar. Je hebt een vast veld vol wapens, iedere speler wordt in een hoek gezet en voorzien van een lading hartjes. Probeer de andere spelers uit te schakelen door alle wapens en vallen te gebruiken. De speler die als laatste overblijft wint en krijgt een punt. Het belangrijkste woord hierbij is chaos! Standaard krijg je vier velden waar je uit kunt kiezen. Wanneer je het spel echter helemaal hebt uitgespeeld komen daar nog eens vier velden bij. Deze vier velden blijken echter versies van de donkere wereld te zijn van de vier bestaande levels. Een kleine teleurstelling na zo\\\'n 25 uur gamen.