Sonera/Quicknet naait users

Ja, inderdaad. Een gedurfde uitspraak, maar zo zie ik 't.
Ik zit net de nieuwe policy te lezen van Sonera en vooral met betrekking tot de Quicknet gebruikers is daar een hoog 'ik voel me genaaid' gevoel bij me omhoog gekomen.

Indertijd koos ik in plaats van bART voor een Quicknet account, juist omdat er geen datalimiet was. Wat blijkt nu ? Sonera vindt 't nodig om hier toch een limiet op te zetten. Een limiet van 600Mb per maand.
Wat daarbij vooral heel grappig is is dat ze deze info alleen op de website zetten en hun gebruikers hier niet eens fatsoenlijk over inlichten.

Eigenlijk is m'n account bij Quicknet nu dus ineens zo'n 10x minder waard geworden (zat gemiddeld rond de 6Gb traffic per maand) maar moet ik wel hetzelfde blijven betalen (of zelfs MEER natuurlijk, omdat er nu voor overuseage moet worden betaald).

Dit is een flinke vermindering in aangeboden diensten en ik vraag me af of er iemand hier voldoende kennis van zaken heeft om te bepalen of ze dit zomaar mogen doen.
Verder zou ik iedereen aanraden om GEEN account bij sonera/quicknet te nemen. 600Mb/maand is NIKS. 20Mb per dag haal je zo binnen natuurlijk, zeker als je kabel hebt en regelmatig een bezoek brengt aan bijvoorbeeld tucows.

Gewoon even wachten. Proeven met ADSL zijn al bezig. Laten we hopen dat dat dan meteen het einde is van Sonera, want ik voel me nu dus ECHT genaaid.
Submitter:  Bron: <a href="http://www.soneraplaza.nl" target="new" class="bron">www.soneraplaza.nl</a>