Game Review: Metal Gear Solid 2 Substance

PS2 Extra's
Metal Gear solid 2 Substance bevat het complete deel twee van deze top game op de Playstation 2. Enige voordeel? Je hebt een hele berg extras. Wat is er precies nieuw in substance ten opzichte van het normale deel 2?

De snake tales. De snake tales zijn missies uit Sons of Liberty alleen speel je deze missies nu met Snake in plaats van Raiden.

VR Missies. De Virtual Reality opdrachten zijn zeer creatief bedacht en zijn soms ook echt een uitdaging. Je leert ieder aspect in het spel onder de knie te krijgen. En dit kan wel eens heel handig zijn als je het spel nog niet gespeeld had. Heb je dat wel dan raad ik je toch aan het te gaan spelen je komt technieken tegen die je in het spel zelf niet snel zult tegenkomen. Hoe meer opdrachten je doet en ook haalt dan zul je toegang krijgen tot wat leuks. Ik zal niet verklappen wat dit is maar absoluut de moeite waard!!

Dan zijn er nog eens een stuk of 100 missies die heel erg uiteenlopen. Van het ontmantelen van bommen tot fotos maken. Zeer gevarieerd en een hoop speel plezier.

The document of MGS 2 is ook een extra die vooral voor de echte fans is. Deze bevat allerlei achtergrond informatie over Metal Gear Solid.

Metal Gear Solid 2 Substance is voor de PS2 eigenlijk gewoon Sons of liberty met een vrachtwagen vol extras. Het blijft ook moeilijk in te schatten of je deze versie dus moet aanschaffen als je als over Sons of Liberty beschikt. Ik denk dat voor de absolute Metal Gear fan dit zeker een aanrader is omdat de extras wel wat dagen speel plezier zult geven. De extras bij dit spel krijgen van mij een 7.5 omdat het fascinerend is en een hoop speel plezier geeft. Toch zal iedere fan van dit spel een eigen keus moeten maken om dit wel of niet aan te schaffen omdat dit heel erg per persoon zal gaan verschillen. Maar als groot Metal Gear fan raad ik het wel aan.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Konami zit niet stil en heeft het vervolg van deze game al weer aangekondigd. Daarom bij deze review 3 screenshots van het vervolg.

Officiële Metal Gear Solid 3