Game Review : International Superstar Soccer 3

Levensduur

Zoals de meeste voetbalspellen is de levensduur lang. Voor mij zal dit niet het geval zijn met International Superstar Soccer, omdat ik niet kan genieten van de single player mode. Maar echte die hard International Superstar Soccer fans zullen hun lol op kunnen met dit spel vooral met de Mission Mode zullen die voorlopig wel even zoet zijn. En de 4 player modus zal menig speler ook wel even zoet houden met dit spel.

Ik denk dat mijn conclusie vooral een persoonlijke mening is en daarom heb ik andere mensen ook naar hun mening gevraagd. De leek op het gebied van International Superstar Soccer vond het geen leuk spel. Problemen met scoren de stroeve besturing maakte het niet erg interessant voor deze doelgroep. De fanatieke fans van International Superstar Soccer werden wel blij toen ik het spel uit mijn zak haalden, die hebben ook de hele avond vol enthousiasme zitten spelen. Dan heb je nog de gemiddelde groep. Deze groep vindt het een leuk spel maar niet geweldig. Ik heb zeker plezier aan het spel, maar dat gaat vooral op als ik met 3 vrienden aan het spelen ben. Ik denk dat International Superstar Soccer geen succes zal gaan worden en dat Pro Evolution Soccer & FIFA bij meer mensen op de plank terecht zullen komen. Voor de absolute fans is dit zeker een aanrader. Het spel krijgt van mij een 6.1 omdat ik het niet waardeloos vind en dus zeker een voldoende waard.

International Superstar Soccer 3
PluspuntenMinpunten
  • Game Breaker Achtige optie.