60 opzeggingen Volkskrant na PVV-advertentie

Media & Cultuur • Geschreven door ANP op 20-02-2012 @ 15:43 - gepost door bennootje
print 

Tientallen lezers van de Volkskrant hebben hun abonnement opgezegd wegens een advertentie van de PVV zaterdag in deze krant. Daarin wordt opgeroepen gebruik te maken van het meldpunt voor Midden- en Oost-Europeanen. Dat heeft hoofdredacteur Philippe Remarque maandag gezegd.

Hij denkt dat veel mensen dit deden voordat ze zijn toelichting in de krant van maandag hadden gelezen en hoopt dan ook dat ze uiteindelijk toch blijven. In zijn reactie wees de hoofdredacteur erop dat er 'geen enkel verband tussen de redactionele inhoud van de krant en de advertenties bestaat'. In artikelen en in een commentaar wees de krant het meldpunt juist af.


Bron: ANP


Lees ook:

» 19/02 Commotie rond meldpunt levert PVV vier zetels op158
» 18/02 Polen voelen zich gediscrimineerd door meldpunt PVV60
» 17/02 Rosenthal herhaalt standpunt over PVV-meldpunt28
» 16/02 Europarlement wil Rutte spreken over PVV-meldpunt78


delen | eKudos nujij

6264 views / 53 reacties
Reacties op dit bericht
48  van 53 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2
userIcon
Dat is ook wel heel dom.

Ken je publiek.
userIcon
heerlijke kortzichtige mensen
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 15:45 fotoboek homepage
userIcon
Wat?!? Maar zes-tig mensen? Alle andere VK-lezers menen dat je de PVV een podium mag geven? Waar willen we naartoe!!! Dit lijkt wel democratisch!
userIcon
Jezus. In een keer 80% van je klantenbestand weg. Dat moet pijn doen.
Christus wat een zielige mensen. Een partij waar je niet op stemt plaatst een advertentie en je zegt de krant, die je jaren met plezier gelezen hebt, op.

Zo bekrompen en zuur, ben wel benieuwd eigenlijk naar dit soort mensen .
wow 60 man, op 50.000 abbo's ... nou dat zullen ze voelen.
userIcon
quote:
geen enkel verband tussen de redactionele inhoud van de krant en de advertenties bestaat
Dus iedereen mag alles adverteren?
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:45 schreef ArchEnemy het volgende:
Wat?!? Maar zes-tig mensen? Alle andere VK-lezers menen dat je de PVV een podium mag geven? Waar willen we naartoe!!! Dit lijkt wel democratisch!
Alle andere VK-lezers gebruiken die krant waarvoor hij is bedoeld: voor in het konijnenhok.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:

[..]


Dus iedereen mag alles adverteren?
Je zou natuurlijk ook even de betreffende reactie van de hoofdredacteur kunnen lezen.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Pharmacist het volgende:
Christus wat een zielige mensen. Een partij waar je niet op stemt plaatst een advertentie en je zegt de krant, die je jaren met plezier gelezen hebt, op.

Zo bekrompen en zuur, ben wel benieuwd eigenlijk naar dit soort mensen .
joop.nl
pffff laat maar raden, na een normaal weekend hebben ze gemiddeld 100 afzeggingen...
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:
Dus iedereen mag alles adverteren?
"alles" is niet hetzelfde als een politieke partij die een ~16% van de Nederlanders vertegenwoordigt.
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:

[..]


Dus iedereen mag alles adverteren?
Nee, natuurlijk niet .
Maar de nieuwsredactie voert niet de redactie over de advertenties, en vica versa.
userIcon
Maar liefst 60 abonnee's!

Big deal
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 15:51 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:

[..]


Dus iedereen mag alles adverteren?
De PvdA had een actie voerende pedofiel als 1ste kamerlid..

Als dat mag..
man pberends (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 15:51 fotoboek no homepage
userIcon
Zolang het meldpunt niet verboden is moet de Volkskrant de advertentie ook niet verbieden. Anders zou Wilders meteen weer 2 zetels in de peilingen stijgen door alle ophef; en dat willen al die opzeggers toch al helemaal niet?
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 15:53 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:51 schreef pberends het volgende:
Zolang het meldpunt niet verboden is moet de Volkskrant de advertentie ook niet verbieden. Anders zou Wilders meteen weer 2 zetels in de peilingen stijgen door alle ophef; en dat willen al die opzeggers toch al helemaal niet?
De PVV is al aardig op weg een huishoudmerk te worden.
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:

[..]


Dus iedereen mag alles adverteren?
Ik lees natuurlijk: Dus iemand mag van alles adverteren?
userIcon
Mensen hebben wel een heel kort lontje hoor, vooral 's ochtends, zo blijkt. Wat maakt het nu uit. Sexreclames staan er ook in.
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:48 schreef Heberg het volgende:
[..]
joop.nl
Ik ben er twee keer geweest, maar wat daar rondloopt aan narcistische idioten is onvoorstelbaar. Met recht het afvoerputje van Nederland..
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:51 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
De PvdA had een actie voerende pedofiel als 1ste kamerlid..

Als dat mag..
Ach, ben je Joris Demmink vergeten? Dat is de Secretaris-Generaal (hoogste ambtenaar) van het Ministerie van Justitie.

https://www.demminkdoofpot.nl/pagina/wie-is-joris-demmink.html
Dit waren gewoon zielige linkse paupers die aan het wachten waren op een goede reden waarom ze hun abo konden opzeggen zonder de linkse zaak te verzaken of beter nog op te zeggen met een strijdkreet anders dan "de poen is op en wie leest er nu nog krant".
userIcon
Volkskrant opgelucht na het opzeggen van de laatste 60 onnozelaars zonder normaal wereldbeeld en inzicht.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Pharmacist het volgende:
Christus wat een zielige mensen. Een partij waar je niet op stemt plaatst een advertentie en je zegt de krant, die je jaren met plezier gelezen hebt, op.

Zo bekrompen en zuur, ben wel benieuwd eigenlijk naar dit soort mensen .
Als je een zuur persoon wilt, dan is hier het recept. Men neme een hatende, extreem-linkse, zelfbenoemde intellectueel die al een woede-aanval krijgt wanneer ie de naam "Geert" hoort (Thomas von der Dunk, Rob Riemen of Marcel Hulspas zijn hiervoor uitstekende kandidaten), wikkelt die gast als een mummie helemaal in Volkskranten en zet hem een week lang voor twee monitoren. Op de ene zijn alleen maar Vara programma's te zien en de andere staat op joop.nl.

Wat je dan na een week hebt is zuur genoeg om een gat van 10 km diep te branden dwars door de aardkorst heen.
userIcon
Maar goed ook, die zeikers die vinden dat dit niet in de krant mag... De PVV betaald voor een advertentie dus mag die advertentie er zijn; zou wat zijn als de krant censuur gaat toepassen...

Als volkskrantlezer ben ik blij dat de volkskrant geen gehoor geeft aan dat soort mensen.
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:51 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
De PvdA had een actie voerende pedofiel als 1ste kamerlid..

Als dat mag..
Wat voor eten moet je eigenlijk voeren aan actie?
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:02 schreef WatEenGelul het volgende:
[..]


Ach, ben je Joris Demmink vergeten? Dat is de Secretaris-Generaal (hoogste ambtenaar) van het Ministerie van Justitie.

https://www.demminkdoofpot.nl/pagina/wie-is-joris-demmink.html
Het verschil is dat de ene schuldig bevonden is terwijl er geen enkel bewijs is tegen de ander.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 16:12 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:02 schreef WatEenGelul het volgende:
[..]


Ach, ben je Joris Demmink vergeten? Dat is de Secretaris-Generaal (hoogste ambtenaar) van het Ministerie van Justitie.

https://www.demminkdoofpot.nl/pagina/wie-is-joris-demmink.html
Nee, een van de old boys die zich kleuterneukend veilig waant in zijn overheidsnetwerk. Wonderlijk.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 16:13 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]

Wat voor eten moet je eigenlijk voeren aan actie?
In dit specifieke geval heeft een arts hem een zeer speciaal dieet gegeven. Eenmalig.
userIcon
Ik zou er bijna lid van de Volkskrant worden door die advertentie
userIcon
Ik vraag me af hoeveel mensen hun internet opzeggen als ze horen dat het meldpunt op internet staat.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:22 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun internet opzeggen als ze horen dat het meldpunt op internet staat.
9
userIcon
Zolang er betaald wordt plaatsen ze nagenoeg alle advertenties!
Wat verschrikkelijk voor de Volkskrant. Echt voorpagina nieuws. Kunnen ze die advertentie nog een keer plaatsen naar aanleiding dat er 60 mensen weg zijn. Toch goed van PVV. Wat een zielig zooitje.

Hele woningen vallen uitelkaar omdat er 40 polen in een huis wonen voor normaal 5 mensen maar dat geeft niet. Dan mag je niet gaan klagen. Hmm vreemd. Eindelijk wordt wel het huisvestigingsprobleem opgelost. Nee het is best krom hier in Nederland en daar mag niets over gezegd worden.
userIcon
Weer eens te meer bewijs dat linkse mensen geen andere politieke geluiden tolereren.
60 maar? Och, das toch minder dan de PVDA kwijt raakte aan leden de afgelopen weken.
..dat is hetzelfde als beweren dat je tegen kindsoldaten bent, maar je er wel reclameruimte voor vrijhoudt.

Sowieso, als je het er niet mee eens bent, neem ze dan ook niet als werkgever.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 17:51 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 17:23 schreef Avernis het volgende:
[..]

..dat wordt zeker getolereerd, tenzij het stigmatiserend danwel discriminerend is. Je bent niet "meer" mens dan een ander, en dus behandelen we elkaar als gelijken hier.
Kannibalisme is daarom ook een kwestie van smaak.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:22 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun internet opzeggen als ze horen dat het meldpunt op internet staat.
Niet vergelijkbaar; het internet is geen uitgever met advertentieinkomsten. Als je stelt iets niet te steunen, dan moet je dat ook niet doen.
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:22 schreef Casino.Bob het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen hun internet opzeggen als ze horen dat het meldpunt op internet staat.
Volkskrant lezers en internet is sowieso een vreemde combinatie. Op het internet praten de mensen terug. Daar houd de VK lezer niet van. Die leeft in ene wereld waar elke morgen zijn mening pasklaar op de deurmat valt.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 18:57 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 18:51 schreef dennisX het volgende:
[..]


Volkskrant lezers en internet is sowieso een vreemde combinatie. Op het internet praten de mensen terug. Daar houd de VK lezer niet van. Die leeft in ene wereld waar elke morgen zijn mening pasklaar op de deurmat valt.
Mooie omschrijving!
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 15:47 schreef Joop_van_Amerongen het volgende:

[..]


Dus iedereen mag alles adverteren?
Natuurlijk, mits het binnen de wet blijft
man harry64 (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 20:01 fotoboek no homepage
userIcon
Geachte Volkskrant. Gefeliciteerd met het verliezen van 60 intolerante kortzichtige idioten met grootheidswaan. Dit soort zieke populieren ben je beter kwijt dan rijk.
man harry64 (Redactie Frontpage) 20-02-2012 @ 20:16 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 16:00 schreef HeyMarlous het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer geweest, maar wat daar rondloopt aan narcistische idioten is onvoorstelbaar. Met recht het afvoerputje van Nederland..
Als ik de PVV was zou ik daar ook even adverteren bij die Sjakies, de eerstvolgende keer dat zij een meldpunt openen voor overlastgevende en criminelen uit Midden-Oosterse en Noord Afrikaanse landen. (MONA-landers)

Wie weet wat dat oplevert aan winst.
60 Maar? Dat is niet veel. Is het niet de standaard opzeggingen die soms gebeuren en er soms bijkomen? Want 60 lijkt me weinig op zo'n grote oplage. Hoe weten ze dat het door de PVV advertentie komt.
userIcon
quote:
Op maandag 20 februari 2012 @ 17:22 schreef Avernis het volgende:
..dat is hetzelfde als beweren dat je tegen kindsoldaten bent, maar je er wel reclameruimte voor vrijhoudt.
Kindsoldaten zijn niet legaal in dit land.

Dat PVV-meldpunt, hoe smakeloos wellicht ook, wel.
quote:

Sowieso, als je het er niet mee eens bent, neem ze dan ook niet als werkgever.
Lolwut? KPN en Ahold zijn dan zeker ook ook "werkgevers van de Vokskrant"..?
48  van 53 reacties op deze pagina. (2 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2


Lees ook:

» 19/02 Commotie rond meldpunt levert PVV vier zetels op158
» 18/02 Polen voelen zich gediscrimineerd door meldpunt PVV60
» 17/02 Rosenthal herhaalt standpunt over PVV-meldpunt28
» 16/02 Europarlement wil Rutte spreken over PVV-meldpunt78


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden