
De nieuwe politieke partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (
NVD), die vandaag wordt
opgericht, moet verboden worden zo stelt een meerderheid van de Nederlandse bevolking. Maar liefst 80% wil dat er tegen de partij wordt opgetreden, door bijvoorbeeld de overheid, zo blijkt uit een enquête van Newcom Research and Consultancy. De rest vindt dat de partij, ondanks haar omstreden standpunten, toch mag bestaan in een democratie.
In een niet representatieve
poll op FOK! gaf tot nog toe 65% aan voor een verbod te zijn. Ruim 25% vindt pedofilie walgelijk, maar vrijheid van meningsuiting een grondrecht. Zo'n 5% van de FOK!kers zegt het eens te zijn met de standpunten van 'pedopartij', of drukte gewoon in een olijke bui op die keuze.
De NVD komt voort uit de pedofielenbeweging Martijn. Ze willen onder meer dat iedereen vanaf 16 jaar mag meespelen in pornofilms. Jongeren zouden vanaf 12 jaar seksuele contacten mogen aangaan (is nu 16 jaar). Maar dan wel op vrijwillige basis
''want wij zijn net zo tegen misbruik als ieder ander mens'', aldus mede-oprichter Ad van den Berg.

De Telegraaf schrijft dat een verbod op de 'pedopartij' zeer moeilijk zal zijn. Volgens staatsrechtdeskundige professor T. Kortmann van de Radboud Universiteit Nijmegen is het bijna onmogelijk om zo'n partij te verbieden.
''Iedereen kan een partij oprichten. Het enige criterium is dat je je moet houden aan de bestaande regels.'' Kortman legt uit dat een partij bijvoorbeeld niet mag oproepen tot rassendiscriminatie of seks met kinderen, maar wél mag pleiten voor verlaging van de minimumleeftijd voor seks of voor legalisatie van kinderporno.
''Of het wenselijk is, is wat anders, maar de vrijheid gaat heel ver.''In de Tweede Kamer zijn inmiddels al vragen gesteld over de NVD. SGP-Kamerlid Kees van der Staaij en onafhankelijke Kamerlid Wilders willen van de ministers Donner (Justitie) en Remkes (Binnenlandse Zaken) weten of het allemaal wel door de beugel kan. De VVD en de PvdA laten weten dat ze er op vertrouwen dat kiezers verstandig genoeg zijn om hun stem niet aan de pedopartij te geven.
Ook niet blij met de NVD is beveiligingsbedrijf NVD Beveiligingen. Op
www.nvd.nl heeft het bedrijf een verklaring gezet waarin het stelt op geen enkele wijze te willen worden geassocieerd met de partij. Ze bekijken of er maatregelen omtrent de naam van de pedopartij kunnen worden genomen.
Daar ben ik het niet mee eens,
check die tanden van die gast btw
Godallerjezus wat een enge vent... zowel uiterlijk als innerlijk...
Daar zou ik mijn kind zowiezo niet bij op schoot zetten.
Het is echt zo'n typisch gore pedo vent.
Vind je het gek dat je met zo'n kop geen normale vrouw kan vinden
NOoit geweten dat mensen zo leljk konden zijn.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 08:56 schreef woeeiiii het volgende:check die tanden van die gast btw

Hij heeft duidelijk al eerder klappen gehad! En over een maand of wat heeft-ie helemaal geen tanden meer. En terecht! ZIEK dat dit soort lui vrij rond lopen, en niet heel "stichting martijn" met alle leden wordt uitgeroeid! Ik hoopte dat die "stichting" een verzamelplek was, opgericht door de overheid, om alle pedo's te registreren voor verbanning naar Guantanamo Bay, maar ik vrees dat dit net als de gedetineerdenvereniging en de illegalenvereniging gewoon
mag in Nederland
Er is maar 1 vraag.... Welke hooggeplaatste personen financieren deze partij in oprichting? Is het jullie nooit opgevallen dat pedo-rechtzaken vaak in de doofpot verdwijnen?
Zal wel een keer tegen zijn boze pappa zijn aangelopen met zo'n tanden
OT: En verbieden moeten ze die partij. Maar ja zoiets zou alleen in nederland kunen
Op welke grond moet die partij verboden worden dan? Dat kinderseks nu verboden is? Dat willen ze juist veranderen. Dan zou je elke partij die een wet wil veranderen moet verbieden omdat "het tegen de wet is".
Denk overigens dat ze alleen maar meer tegenstanders zullen vinden op deze manier, geef ze dus ook niet veel kans.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 08:58 schreef RemcoDelft het volgende:[..]
Hij heeft duidelijk al eerder klappen gehad! En over een maand of wat heeft-ie helemaal geen tanden meer. En terecht! ZIEK dat dit soort lui vrij rond lopen, en niet heel "stichting martijn" met alle leden wordt uitgeroeid! Ik hoopte dat die "stichting" een verzamelplek was, opgericht door de overheid, om alle pedo's te registreren voor verbanning naar Guantanamo Bay, maar ik vrees dat dit net als de gedetineerdenvereniging en de illegalenvereniging gewoon
mag in Nederland

Inderdaad... dit gaat echt nergens over, seks vanaf 12 jaar legaliseren, kinderporno legaliseren, WTF'??
Zieke gasten zeg, ik kots er op.
Oprotten met dit soort partijen en mensen
Die foto, is dat een grapje?
Lekker pijpmondje
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 08:59 schreef ORAD het volgende:
Er is maar 1 vraag.... Welke hooggeplaatste personen financieren deze partij in oprichting? Is het jullie nooit opgevallen dat pedo-rechtzaken vaak in de doofpot verdwijnen?
Volgens mij zit Dutroux nog steeds vast hoor
sick..sick..sick

op die gasten
OT: helaas is die mogelijkheid er in Nederland om zo'n partij op te richten
waarschijnlijk redden ze het toch niet en zijn we het zometeen
allemaal vergeten.
Echt ziek die gast... heeft hij in Tsjernobiel gezeten of zo...
Ze willen onder meer dat iedereen vanaf 16 jaar mag meespelen in pornofilms. Jongeren zouden vanaf 12 jaar seksuele contacten mogen aangaan (is nu 16 jaar). Maar dan wel op vrijwillige basis.
alsof seks met mensen boven de 16 wel onvrijwillig mag... Triest volk.
Volgens mij heeft die gozer een normaal gebit EN heeft hij z'n melktandjes nog.
Hoe dan ook, even ontopic: Ik heb die lui liever bovengronds dan ondergronds en vanwege de vrijheid van meningsuiting ben ik niet voor een verbod van die partij.
Inhoudelijk heb ik een hele korte reactie op de standpunten:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:00 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Inderdaad... dit gaat echt nergens over, seks vanaf 12 jaar legaliseren, kinderporno legaliseren, WTF'??
Zieke gasten zeg, ik kots er op.
Eensch!
Al is geweld gebruiken ook niet het juiste middel imo.
quote:Ze willen onder meer dat iedereen vanaf 16 jaar mag meespelen in pornofilms. Jongeren zouden vanaf 12 jaar seksuele contacten mogen aangaan (is nu 16 jaar). Maar dan wel op vrijwillige basis ''want wij zijn net zo tegen misbruik als ieder ander mens'', aldus mede-oprichter Ad van den Berg.
Ik zie het probleem niet. De
gemiddelde leeftijd waarop meisjes voor het eerst seks hebben is 13! Ik vind die 12 jaar zo gek nog niet dus.
Maar ja, sommige mensen horen "Martijn" en "pedo" en dan wordt het ze helemaal zwart voor de ogen.
Het verbod op kinderporno dient wel gehandhaafd te blijven, vind ik overigens.
Ik begrijp sowieso niet waarom het in een democratie nodig zou moeten zijn een partij te verbieden. Als het echt zo'n eng clubje is krijgen ze toch nooit een poot aan de grond. Ik dacht dat we in NL vrijheid van meningsuiting een groot goed vonden...?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:02 schreef PIM4EVER het volgende:
Hoe dan ook, even ontopic: Ik heb die lui liever bovengronds dan ondergronds en vanwege de vrijheid van meningsuiting ben ik niet voor een verbod van die partij.
En dan de stemcomputer uitvoeren met een dodelijke injectie: Kies je pedo's, ben je niet meer welkom!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:02 schreef hav0c het volgende:
[..]
Eensch!
Al is geweld gebruiken ook niet het juiste middel imo.
Nou van mij mogen ze hem z'n tanden uit z'n bek slaan.
Zal ie waarschijnlijk toch niet zo erg vinden
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:00 schreef HandD het volgende:
OT: helaas is die mogelijkheid er in Nederland om zo'n partij op te richten
waarschijnlijk redden ze het toch niet en zijn we het zometeen
allemaal vergeten.
Jep, en dat is het hele punt van een democratie en vrijheid van meningsuiting. Eigenlijk ben ik reuzeblij dat het in Nederlands mogelijk is zo'n partij op te richten (ook al ben ik het op geen enkele manier eens met de standpunten van deze partij).
Schokkend, 20% vind het wel prima zo'n partij
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:02 schreef SolidArt het volgende:
Ze willen onder meer dat iedereen vanaf 16 jaar mag meespelen in pornofilms. Jongeren zouden vanaf 12 jaar seksuele contacten mogen aangaan (is nu 16 jaar). Maar dan wel op vrijwillige basis.
alsof seks met mensen boven de 16 wel onvrijwillig mag... Triest volk.
Dat zegt ie niet, maar veel mensen horen "Martijn" en "pedo" en denken meteen dat deze partij is voor de verkrachting van kleine kinderen. En dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan best tegen een partij zijn, maar verlies niet de realiteit uit het oog aub.
wat een monster
Ze willen de leeftijd dat jongeren sexuele kontakten mogen hebben verlagen van 16 naar 12... Als ik dan ooit kinderen krijg mogen ze met 6 al ofzo? Gek land als zoiets mag worden opgericht.
Gisteren bij editie nl interviewde ze ook een medeoprichter en ze vroegen een politiek lid (weet niet meer wie) om commentaar. Dat vrouwtje zei: dit soort mensen hebben professionele hulp nodig ipv een politieke partij. Ik ben het helemaal met haar eens.
BTW: Ik heb nog wel een telefoonnummer van een goede tandarts...
Wat een lelijke mongool die vent. Loslopend fietsenrek.

Ik ben van mening dat je met je poten van andermans kinderen af moet blijven. Volgens mij stemd geen ouder er mee in als een of andere vreemde vent sexuele handelingen wil verrichten met hun minderjarig kind (en mocht dit wel zo zijn dan hebben hun ook professionele hulp nodig). Als zo'n pedo de tijd krijgt om met zo'n kind om te gaan en plotseling dit soort handelingen gaat verrichten dan weet zo'n kind niet hoe deze moet reageren en zit de kans er in dat ze zich laten overdonderen en meedoen. Hierna zal dit hun leven lang achtervolgen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:03 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. De gemiddelde leeftijd waarop meisjes voor het eerst seks hebben is 13! Ik vind die 12 jaar zo gek nog niet dus.
Maar ja, sommige mensen horen "Martijn" en "pedo" en dan wordt het ze helemaal zwart voor de ogen.
Het verbod op kinderporno dient wel gehandhaafd te blijven, vind ik overigens.
Ik begrijp sowieso niet waarom het in een democratie nodig zou moeten zijn een partij te verbieden. Als het echt zo'n eng clubje is krijgen ze toch nooit een poot aan de grond. Ik dacht dat we in NL vrijheid van meningsuiting een groot goed vonden...?
Je mag van mij denken en zeggen wat je ergens van vindt, maar je gaat toch geen pedofiele partij oprichten?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:05 schreef Yorout het volgende:Schokkend, 20% vind het wel prima zo'n partij
Democratie?
Geen centimeter ruimte geven, deze partij. Walgelijk dat er mensen rondlopen die er deze ideeen op na houden. Kansloos zijn ze
Dutroux wel, maar er gingen toen ook verhalen van hooggeplaatste personen die met de zaak van doen hadden. Hier in Nederland hebben we ook rechters gehad die opeens met pensioen gingen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, maar veel mensen horen "Martijn" en "pedo" en denken meteen dat deze partij is voor de verkrachting van kleine kinderen. En dat slaat natuurlijk nergens op. Je kan best tegen een partij zijn, maar verlies niet de realiteit uit het oog aub.
Alsof een kind van 12 bewust kan kiezen om een vent van 40 te pijpen / te neuken, want daar draait het bij die gasten om.
met zo'n smoel als die van Van Den Berg zal je ook nooit serieus genomen worden
Misschien dat hij het daarom maar bij kinderen zoekt
Ik ben ook zeer benieuwd naar de mening van het kabinet hierover. Wie durft er als eerste een uitspraak over te doen?
Ik ben voor verbieden. Dit gaat veel te ver, doorgeslagen tolerantie.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:05 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Je mag van mij denken en zeggen wat je ergens van vindt, maar je gaat toch geen pedofiele partij oprichten?
Want? Toen ik 13 was, bepaalde ik ook zelf met wie ik wel en geen seks had. Daar was echt geen wet voor nodig om dat te verbieden. Als ik seks met een vrouw van 25 had willen hebben, dan had dat gewoon mogelijk moeten zijn.
De gemiddelde leeftijd voor eerste keer seks is nu 13. Het is je kop in het zand steken om daar dan een legale leeftijd van 16 aan te koppelen.
Ben ik de enige die zich echt de tering schrok van die kop van die partij voorzitter??? Man,,, wat een monster.
Ik heb het partijprogramma van de pedo's niet gelezen, maar het lijkt me wenselijk wanneer we stellen dat voor hen geen plaats is in het bestel zoals wij het kennen....
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:06 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Alsof een kind van 12 bewust kan kiezen om een vent van 40 te pijpen / te neuken, want daar draait het bij die gasten om.
Een kind van 12 is ook niet gek en die gasten zijn niet voor gedwongen seks. Gedwongen seks met een minderjarig iemand dient imo ook nog altijd veel harder bestraft te worden.
Volgens mij is het doel van deze partij het eenvoudiger maken om misbruik te maken van kinderen ! Dit is hetzelfde als kinderen lokken met een snoepje en vervolgens iets anders in hun keel te steken.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Want? Toen ik 13 was, bepaalde ik ook zelf met wie ik wel en geen seks had. Daar was echt geen wet voor nodig om dat te verbieden. Als ik seks met een vrouw van 25 had willen hebben, dan had dat gewoon mogelijk moeten zijn.
De gemiddelde leeftijd voor eerste keer seks is nu 13. Het is je kop in het zand steken om daar dan een legale leeftijd van 16 aan te koppelen.
Zullen we met fok een partij oprichten. Maken we een wet dat iedereen verplicht fok.nl moet bezoeken enzo.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:09 schreef Shelbourne het volgende:
Ben ik de enige die zich echt de tering schrok van die kop van die partij voorzitter??? Man,,, wat een monster.
Ik heb het partijprogramma van de pedo's niet gelezen, maar het lijkt me wenselijk wanneer we stellen dat voor hen geen plaats is in het bestel zoals wij het kennen....
Ik vind Groenlinks ook afschuwelijk met die rat van een Halsema en hun boom- en allochtoonknuffelarij. Deze partij ook maar verbieden?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Een kind van 12 is ook niet gek en die gasten zijn niet voor gedwongen seks. Gedwongen seks met een minderjarig iemand dient imo ook nog altijd veel harder bestraft te worden.
Een kind is gemakkelijk te manipuleren, vergis je niet.
quote:Zo'n 5% van de FOK!kers zegt het eens te zijn met de standpunten van 'pedopartij', of drukte gewoon in een olijke bui op die keuze.
Waarom dat laatste stukje erbij..? Alsof de andere keuzes niet in een olijke bui kunnen worden gemaakt... Ik vind dit een beetje een rare manier van berichtgeven, want het klinkt als goedpraten waarom de bezoekers van FOk gekozen hebben voor die optie. Zet deze optie er dan niet tussen en *dwing* mensen om niet voor deze partij te zijn.
In het begin van het bericht wordt toch ook al gezegd dat het geen representatieve poll is, dus waarom dan zo'n vreemde zin.
Overigens: Ik zit niet bij die 5%.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind Groenlinks ook afschuwelijk met die rat van een Halsema en hun boom- en allochtoonknuffelarij. Deze partij ook maar verbieden?
Helemaal mee eens.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:00 schreef HandD het volgende:sick..sick..sick

op die gasten
OT: helaas is die mogelijkheid er in Nederland om zo'n partij op te richten
waarschijnlijk redden ze het toch niet en zijn we het zometeen
allemaal vergeten.
Waarschijnlijk dus toch niet
Lees het wetboek maar door op dit soort gerelateerde zaken
Sex met minderjarige is nog altijd verboden in de meeste (dan wel niet in alle landen van de EU)
quote:Op woensdag 31 mei 2006 @ 09:10 schreef leandro het volgende:
Volgens mij is het doel van deze partij het eenvoudiger maken om misbruik te maken van kinderen ! Dit is hetzelfde als kinderen lokken met een snoepje en vervolgens iets anders in hun keel te steken.
[..]
Dat maak ik nergens uit op. Het schijnt zelfs dat de meeste kinderverkrachters helemaal geen pedo zijn. Maar ja, de meeste mensen zijn zo geindoctrineerd door oa de media sinds 'Dutroux' dat je dat nooit aan iemands verstand zult kunnen brengen.
Bah ben dan blij dat ik niet in de tweede kamer zit.
Je zou maar met die gast samen moeten werken
Ik zou eisen dat er een apart hok zou komen waar die man in moet zitten, want ik wil zo'n gast niet zien hoor.
Ik heb zelf nog geen kinderen maar als ik die gast zie dan denk ik echt als zo iemand ooit ook maar met 1 vinger aan mijn kind zit ik sta niet voor mezelf in.
Alleen al die kop van hem!
Pim Fortuyn deed het ook met kleine kinderen, daar hoor ik niemand iets over roepen