Rhythm Paradise

Aan het einde van elk level zie je een rating variërend van Try Again, Just OK en Superb. Als je een Just OK rating hebt dan krijgt de level een zilver randje, je hebt deze gehaald, maar je kunt het altijd beter. Als je een level overslaat krijgt het level ook eenzelfde zilveren randje. Als je een Superb rating hebt krijg een gouden randje. De levels met gouden randjes worden meegerekend als Medals. Hoe meer je van deze medals verzamelt des te meer Toys je vrijspeelt. Met deze Toys kun je je ritme op andere manieren op de proef stellen of gewoon wat spelen als je even geen zin hebt in de minigames. Er is echter nog iets met deze stages aan de hand als je een gouden Medal hebt, want dan kan er wel eens een \\\'P for Perfect\\\'-stage opduiken. In deze stages moet je, je raadt het al, de minigame zonder fouten halen. Heb je dit eenmaal gedaan, dan krijg je er een vrij nutteloos certificaat voor. Als je hem na drie keer echter niet haalt, dan is de \\\'P for Perfect\\\' weg en moet je wachten tot hij weer opduikt bij een Medal-stage.

Hoewel ik het in deze review nog geen één keer heb gezegd, moet ik toegeven dat de game redelijk gekke momenten oplevert. Deze random momenten zijn soms domweg grappig omdat ze, net als internet memes, nergens op slaan. Dit is natuurlijk niet gek, aangezien deze game van de makers van Wario Ware komt. Toch blijft het grappig om te zien dat je als aap een artiest moet aanmoedigen, je als boer groenten uit de grond moet stampen en je robots moet opvullen met olie. Soms moet je ook op dingen in een lied letten. Zo is er een lied waarin je een speciale \\\'manoeuvre\\\' moet verrichten als je \\\'I suppose!\\\' hoort. Deze kleine details maken de game erg leuk waardoor je het blijft spelen.

Random? Neuh!<\/center>