A'dams korps zwijgt over autobranden

Nederland • Geschreven door Rob (R@b) op 25-10-2007 @ 15:16
print 
Icoon PolitieHet Amsterdamse politiekorps weigert in tv- of radioprogramma's te reageren op de autobranden in de hoofdstad. Volgens een hoofdstedelijke politiewoordvoerder lijken de intensieve berichtgevingen de brandstichters alleen maar op ideeën te brengen.

''De media blijven de jongeren een podium bieden. We hebben het gevoel dat de brandstichtingen doorgaan zolang er aandacht aan wordt besteed. We bekijken per dag de tactiek van voorlichting. Tenzij de problemen heviger worden, zullen we alleen feitelijk weergeven wat zich in Amsterdam-West afspeelt'', aldus een verklaring. Mogelijke verbanden met de onrust na de dood van politiesteker Bilal B. worden niet gelegd.

Gisteravond ging nog een auto in vlammen op in de wijk Buitenveldert. Volgens de politie houdt de brand waarschijnlijk geen verband met de steekpartij op het politiebureau aan het August Allebéplein. ''De brand was een heel eind uit de buurt van het bureau.''

De zes arrestanten - in de leeftijd van 16 t/m 27 jaar - die afgelopen weekeinde aangehouden werden omdat ze jerrycans en colaflessen met benzine bij zich hadden, blijven waarschijnlijk nog zeker twee weken gevangen zitten. Ze worden verdacht van het voorbereiden van autobranden. Voor de autobranden zelf is nog geen enkele verdachte opgepakt.

Met dank aan Aka-Zigor voor de submit.

Bron: De Pers


Lees ook:

» 13:20 Oorlogsmisdadiger Faber (90) overleden20
» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek51
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag55
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3


delen | eKudos nujij

13653 views / 175 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 175 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Gewoon opzij kijken, wachten tot het probleem over is! Briljant!

Als ik dat met mijn te betalen belastingen ga doen word ik vermoedelijk binnen een week 's nachts van mn bed gelicht.
userIcon
tenzij de problemen heviger worden..

wachten ze op een moord?
Van mij mogen ze nog wel een paar van die gasten afschieten..
userIcon
Gewoon lekker niks doen en wachten tot het vanzelf over gaat. Arresteren = provoceren.

Ik ben trots op onze dienders! En de media natuurlijk.
userIcon
quote:
De zes arrestanten die aangehouden werden omdat ze jerrycans en colaflessen met benzine bij zich hadden, blijven nog zeker twee weken gevangen zitten. Ze worden verdacht van het voorbereiden van autobranden. Voor de autobranden zelf is nog geen enkele verdachte opgepakt.
Zolang ze blijven ontkennen, is er geen enkel bewijs ( wie zegt dat met een jerrycan lopen verboden is? ) en komen ze zo weer vrij.
doen ze goedddd... wij kennen het begrip niet.. het probleem bij de wortel aanpakken... wij laten het onkruid nog ff groeien tot we er in verstikken De nederlandse autoriteit vraagt om een staats greep ga zo door
userIcon
heel logisch, want als je niet zegt dat het is gebeurd, dan is dat ook zo..
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
userIcon
Een rookgordijn van de politie kan er ook nog wel bij.
userIcon
Opzich goed dat ze het niet in de media brengen, ik wil best geleven dat je dan anderen op ideeen brengt.

Als ze maar wel de daders oppakken en (hard) straffen.
Avondklok, dat werkt wel.
userIcon
Zo moet het ook. Alleen vermelden als er iemand opgepakt is. Die kattekwaad jongetjes zijn trots als ze zien dat ze in het nieuws zijn. Als ze merken dat het niet op het nieuws komt, stoppen ze ermee.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef Longmen het volgende:
Een rookgordijn van de politie kan er ook nog wel bij.
Hij is weer fijn!
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:17 schreef Kamphuys het volgende:
Gewoon opzij kijken, wachten tot het probleem over is! Briljant!
Ik denk wel degelijk dat het beter kan uitpakken.
Als we nooit hadden geweten van die eerste auto die in de fik vloog dan denk ik dat er sowieso geen vervolg was gekomen.
Maar ze moeten nu gewoon actie ondernemen om die gasten op heterdaad te kunnen pakken (laat agenten in flats 's nachts een soort uitkijkpost houden), dan is het afgelopen.
userIcon
quote:
''De media blijven de jongeren een podium bieden. We hebben het gevoel dat de brandstichtingen doorgaan zolang er aandacht aan wordt besteed.
Nou.. he -he, hebben ze t eindelijk door!?!?! Is toch met alles zo hier.. De media blaast het altijd lekker op en geeft een totaal vertekend beeld. Fuck de media.
userIcon


Slotervaart vanmiddag 14:00
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:20 schreef flexino het volgende:
Zo moet het ook. Alleen vermelden als er iemand opgepakt is. Die kattekwaad jongetjes zijn trots als ze zien dat ze in het nieuws zijn. Als ze merken dat het niet op het nieuws komt, stoppen ze ermee.
precies want als het probleem neit benoemd wordt dan is er ook geen probleem natuurlijk... eigenlijk meoten ze de media arresteren he... dat zijn de echte daders
userIcon
quote:
Op Thursday 25 October 2007 @ 15:18 schreef kwAllochtoontje het volgende:
Tsjonge een woestijn, die global warming zet hard door.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:21 schreef Elpro het volgende:

[..]

Nou.. he -he, hebben ze t eindelijk door!?!?! Is toch met alles zo hier.. De media blaast het altijd lekker op en geeft een totaal vertekend beeld. Fuck de media.
jaja media heeft gewoon de branden in scene gezet dat is het em hahaha jij wil dus gewoon niet weten wat er gebeurd... je draait je koppie er voor weg.. ga zo door en blijf leven in die fictie wereld van je domme schitzofreen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef vamos1 het volgende:
heel logisch, want als je niet zegt dat het is gebeurd, dan is dat ook zo..
Keihard aanpakken die hap, op deze manier kun je wachten op de volgende dode, da's niet zo heel erg als het maar een van de relschoppers is en niet een of andere onschuldige voorbijganger of een agent .

off;
met zo'n avatar ga je 't niet lang maken op fok denk ik
userIcon
De politie kan er beter helemaal niets meer aan doen en weer verder gaan met het oppakken van snelheidsovertreders, want dat levert nog wat op
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
je valt echt door de mand, reacties uitlokken je bent gewoon een nederlandse puber van 15 jaar
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:22 schreef kedaffy het volgende:
precies want als het probleem neit benoemd wordt dan is er ook geen probleem natuurlijk... eigenlijk meoten ze de media arresteren he... dat zijn de echte daders
nee lul, je begrijpt het niet of wil het niet begrijpen.
Die jongens willen aandacht in de media, daar worden ze alleen maar gekker door en gaan ze gewoon door. Gewoon goed politiewerk verrichten en de daders oppakken en dat juist wel vermelden.
Ben je nou echt zo dom?
userIcon
quote:
Op Thursday 25 October 2007 @ 15:22 schreef kedaffy het volgende:

[..]

precies want als het probleem neit benoemd wordt dan is er ook geen probleem natuurlijk... eigenlijk meoten ze de media arresteren he... dat zijn de echte daders
Tuurlijk niet, maar het is hetzelfde als met die stoeptegels van viaducten ene tijdje geleden. Er zijn van die mannetjes die het stoer vinden als wat zij gedaan hebben in het nieuws komt, daarom alleen een arrestatie melden en nietteveel aandacht geven verder.

Wel keihard optreden natuurlijk, maar dat staat los van de media aandacht, trouwens, hoe minder de media weet hoe harder je op kan treden
Je moet het vooral doodzwijgen en in PvdAmsterdam met de mantel der theeliefde bedekken.

Vooral niet schieten, geen jongeren oppakken, vooral de relschoppers niet in elkaar meppen met ME'rs, nee gewoon hun gang laten gaan. Dan zal het wel ophouden. Als misdaad blijkt te lonen. Tuurlijk.

Dit zijn zulke lieve jongeren uit Marokko. En hun Finse ouders zijn ook héél onschuldig.
userIcon
logisch dat ze moeten zwijgen, anders is dat discriminatie en racisme
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:24 schreef flexino het volgende:

[..]

nee lul, je begrijpt het niet of wil het niet begrijpen.
Die jongens willen aandacht in de media, daar worden ze alleen maar gekker door en gaan ze gewoon door. Gewoon goed politiewerk verrichten en de daders oppakken en dat juist wel vermelden.
Ben je nou echt zo dom?
Het is toch goed dat het gebeurd mongool dat laat hun ware aard zien droeftoeter! wat valt er niet te begrijpen... ze zijn er altijd nog zelf bij hoor als ze een auto in de fik steken.. de tyfus voor je met je moslim geloof
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:21 schreef Elpro het volgende:

[..]

Nou.. he -he, hebben ze t eindelijk door!?!?! Is toch met alles zo hier.. De media blaast het altijd lekker op en geeft een totaal vertekend beeld. Fuck de media.
kijk habibti jij begrijpt die torie ook he die mense willen gewoon zwartmake omdat ze wilders fna zijn teriwjl er niets aand e hand is alleen kleine kinderen doen kwattekwaad enzo 3 autos in brand en ze roepen parijs blabla
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:25 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, maar het is hetzelfde als met die stoeptegels van viaducten ene tijdje geleden. Er zijn van die mannetjes die het stoer vinden als wat zij gedaan hebben in het nieuws komt, daarom alleen een arrestatie melden en nietteveel aandacht geven verder.

Wel keihard optreden natuurlijk, maar dat staat los van de media aandacht, trouwens, hoe minder de media weet hoe harder je op kan treden
jah ze zullen vast gemarteld worden
userIcon
quote:
Gisteravond ging nog een auto in vlammen op in de wijk Buitenveldert. Volgens de politie houdt de brand waarschijnlijk geen verband met de steekpartij op het politiebureau aan het August Allebéplein. ''De brand was een heel eind uit de buurt van het bureau.''
....slaapt u rustig verder hoor......

Veel nederlanders zien wel degelijk een verband...
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:24 schreef flexino het volgende:

[..]

nee lul, je begrijpt het niet of wil het niet begrijpen.
Die jongens willen aandacht in de media, daar worden ze alleen maar gekker door en gaan ze gewoon door. Gewoon goed politiewerk verrichten en de daders oppakken en dat juist wel vermelden.
Ben je nou echt zo dom?
Je kan mij wel dom noemen achteraf ben ik alleen maar blij dat jullie de ware ware aard van het moslim geloof laten zien... des te sneller de boel escaleert en ik ben echt niet dom ik wil het proces welversneld zien gaan hoe eerder jij op de terug weg zit hoe beter
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26 schreef kedaffy het volgende:
Het is toch goed dat het gebeurd mongool dat laat hun ware aard zien droeftoeter! wat valt er niet te begrijpen... ze zijn er altijd nog zelf bij hoor als ze een auto in de fik steken.. de tyfus voor je met je moslim geloof
Nu weet ik het zeker, je bent gewoon dom (je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands). Het probleem is dat de Nederlandse politie laf, lui en niet goed is. Als dat nou eens verbeterd wordt!
userIcon
Wat een laffe honden zijn de politie ook

In plaats dat ze gewoon hun werk doen en die etters oppakken en vastzetten, gaan ze maar hopen dat de media er maar niet meer over bericht(!)
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:23 schreef kedaffy het volgende:

[..]

jaja media heeft gewoon de branden in scene gezet dat is het em hahaha jij wil dus gewoon niet weten wat er gebeurd... je draait je koppie er voor weg.. ga zo door en blijf leven in die fictie wereld van je domme schitzofreen
Wat een domme reactie, hij heeft gewoon gelijk. Hij zegt niet dat we onze kop om moten draaien maar de media moet eens stoppen met elke mogelijkheid proberen te benutten om nog wat extra te gaan pushen.

De kranten staan vol met peilingen, onderzoeken, grote koppen enz. die nergens op slaan. De media is in mijn opzicht de grootste oorzaak van al de ellende en haat in NL.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:

[..]

kijk habibti jij begrijpt die torie ook he die mense willen gewoon zwartmake omdat ze wilders fna zijn teriwjl er niets aand e hand is alleen kleine kinderen doen kwattekwaad enzo 3 autos in brand en ze roepen parijs blabla
gneis?
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26 schreef kedaffy het volgende:

[..]

jah ze zullen vast gemarteld worden
Thee vergiftiging is niet niks hoor!
userIcon
Totdat er een Nederlander opstaat en zo'n jakhals door z'n kop schiet.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
je weet duidelijk niet waar de klepel hangt, zet je oogkleppen eens af, pik!!
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30 schreef sumerian het volgende:
Totdat er een Nederlander opstaat en zo'n jakhals door z'n kop schiet.
dat zit er aan te komen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30 schreef sumerian het volgende:
Totdat er een Nederlander opstaat en zo'n jakhals door z'n kop schiet.
kan niet wachten
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30 schreef sumerian het volgende:
Totdat er een Nederlander opstaat en zo'n jakhals door z'n kop schiet.
dat worden er meer dan één....duurt niet echt lang meer, vrees ik.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
Lekker makkelijk oordelen, als jij een mes in je rug of borst krijgt doe je er ook alles aan om te overleven, of niet soms?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:17 schreef Kamphuys het volgende:
Gewoon opzij kijken, wachten tot het probleem over is! Briljant!

Als ik dat met mijn te betalen belastingen ga doen word ik vermoedelijk binnen een week 's nachts van mn bed gelicht.


Eigenlijk snappen ze het bij SouthPark best goed...
Door ALi-B-deGANGSTER - donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!

............................................................................................................................................
damn, ali-B ben je nu echt zo'n achterlijk varken dat je niet snapt dat iedereen die op deze vriendelijke manier een politiebureau binnenkomt komt stormen door zijn kop word geschoten ?

ga voor deze visie van jou naar de omgekeerde wereld in het oosten heen, kun je lekker onder het genot van een kopje thee de hele dag mekkeren over zulke "schandalen". Vast en zeker dat je daaro meer debielen vind die jou in deze visie steunen.

mvg,
de door u zeer gewaarde nederlander.......
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
Luister eens, als die Bilal niet was gaan steken dan had ie nu nog geleefd. Simpel
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:20 schreef flexino het volgende:
Zo moet het ook. Alleen vermelden als er iemand opgepakt is. Die kattekwaad jongetjes zijn trots als ze zien dat ze in het nieuws zijn. Als ze merken dat het niet op het nieuws komt, stoppen ze ermee.
Ja, dat is wel de afgelopen jaren gebleken. Hele buurten geterroriseerd door dit tuig en consequent onder het vloerkleed gehouden. Met fantastische resultaten
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:32 schreef tinkerbell- het volgende:

[..]

Lekker makkelijk oordelen, als jij een mes in je rug of borst krijgt doe je er ook alles aan om te overleven, of niet soms?
kotslim kent het verhaal nog niet, schijnt...
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30 schreef Brun0 het volgende:

[..]

Wat een domme reactie, hij heeft gewoon gelijk. Hij zegt niet dat we onze kop om moten draaien maar de media moet eens stoppen met elke mogelijkheid proberen te benutten om nog wat extra te gaan pushen.

De kranten staan vol met peilingen, onderzoeken, grote koppen enz. die nergens op slaan. De media is in mijn opzicht de grootste oorzaak van al de ellende en haat in NL.
waarom zou ik niet mogen weten wat er in nederland gebeurd? Omdat het mensen op ideeen zou brengen... dus het zit wel in ze om het te doen... dan zijn het toch al gevaren of niet? Het is toch gebeurd of niet... dan mag dat toch benoemd worden of niet? jullie zijn echt triest.. ik meen het.. ik zie niks.. ik heb niks gezien.. en ik zal nooit wat zien.. ga maar neem nederland maar over kom maar binnen wat van ons is is van jullie
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:26 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:

[..]

kijk habibti jij begrijpt die torie ook he die mense willen gewoon zwartmake omdat ze wilders fna zijn teriwjl er niets aand e hand is alleen kleine kinderen doen kwattekwaad enzo 3 autos in brand en ze roepen parijs blabla
Nou dan vind je het vast niet erg dat ik vanavond jouw auto in de hens steek. Ow wacht , je hebt nog geen auto.

Ik vraag me af, waarom kan je niet bevel uitgeven dat iedereen die nu nog met benzine worden ondervraagt en meegenomen? Zulke regels bestaan toch ook bij voetbal gevechten? Als ik bij ajax fijenoord ga staan met een honkbalknuppel?
Waarom moet dit zo lang doorgaan dan?

En ja, we geven ze een podium, negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik had begrepen dat we wat harder wilde optreden. Zeker tegen dit soort puberende relnichten. Want het zijn dezelfde mannetjes die de buurt verneuken en mensen treiteren (lijkt mij). En goede Nederlanders (moslim allochtoon, whatever) zijn hier de dupe van.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:28 schreef kedaffy het volgende:
Je kan mij wel dom noemen achteraf ben ik alleen maar blij dat jullie de ware ware aard van het moslim geloof laten zien... des te sneller de boel escaleert en ik ben echt niet dom ik wil het proces welversneld zien gaan hoe eerder jij op de terug weg zit hoe beter
Je wil dus dat Nederland naar de klote gaat
Terwijl ik juist zeg dat die jongens opgepakt moeten worden!
Kom eens beter op voor je land in plaats van wensen dat de boel hier gaat escaleren!
userIcon
Het lijkt wel een conspiracy van de Amsterdamse politie. Ze treden niet op tegen de relschoppers om de goede allochtonen een slechte naam te geven.

Het wordt tijd dat FOK! een actie start ofzo. Laten we massaal donuts sturen naar de Mokumse plisie want het lijkt erop dat ze helemaal niet optreden tegen het straattuig.

Het minste wat de regering kan doen is de schade vergoeden ik moet er niet aan denken dat die losers mijn auto afbranden.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:32 schreef Brun0 het volgende:

[..]

dat zit er aan te komen
mooi toch iemand moet toch wat doen de politie doet het niet... dan doet de natuur zijn werk wel
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:34 schreef flexino het volgende:

[..]

Je wil dus dat Nederland naar de klote gaat
Terwijl ik juist zeg dat die jongens opgepakt moeten worden!
Kom eens beter op voor je land in plaats van wensen dat de boel hier gaat escaleren!
ok dus je pakt de jongens op en dan? morgen weer vrij... je zet die jongens het land uit en dan?... dan is het klaar? alles weer koek en ei? Dacht het niet... zoiets moet groots aangepakt worden....
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:34 schreef flexino het volgende:

[..]

Je wil dus dat Nederland naar de klote gaat
Terwijl ik juist zeg dat die jongens opgepakt moeten worden!
Kom eens beter op voor je land in plaats van wensen dat de boel hier gaat escaleren!
De boel mag escaleren wordt Nederland teminste eens wakker en tiefte die lui eruit
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
Het is zeker ook begrijpelijk dat veel van die gasten roven, inbreken, bedreigen, loverboyen, fikkie steken, met colaflessen vol benzine lopen, met een mes op zak lopen, mensen in elkaar slaan enz enz?

Niet dat er geen nederlandse, poolse, zweedse jongens dat niet doen, maar moet je nu eens 1 keer bedenken waarom de marokkaan zo uitgebreid in het nieuws is....
Steek de hele wijk maar in brand jongens
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:31 schreef bobo80 het volgende:

[..]

je weet duidelijk niet waar de klepel hangt, zet je oogkleppen eens af, pik!!
Niet op ingaan, zn username zegt toch genoeg?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:34 schreef kedaffy het volgende:

[..]

waarom zou ik niet mogen weten wat er in nederland gebeurd? Omdat het mensen op ideeen zou brengen... dus het zit wel in ze om het te doen... dan zijn het toch al gevaren of niet? Het is toch gebeurd of niet... dan mag dat toch benoemd worden of niet? jullie zijn echt triest.. ik meen het.. ik zie niks.. ik heb niks gezien.. en ik zal nooit wat zien.. ga maar neem nederland maar over kom maar binnen wat van ons is is van jullie
Heb je wel eens gekeken hoe het overal geplaatst wordt, als ik nieuwsberichten zie verschijnen waarin staat: "Vannacht geen branden" dan wordt ik toch echt moe hoor. Media zit erop te wachten. 100 berichten per dag op elk nieuws medium wat je kan bedenken heeft toch geen waarde meer, dat is gewoon overdone bah
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:28 schreef VechtVoorJeVrijheid het volgende:

[..]

....slaapt u rustig verder hoor......

Veel nederlanders zien wel degelijk een verband...
Ja maar dat zijn mensen die nog nooit in Amsterdam geweest zijn. Buitenveldert en Slotervaart vergelijken is namelijk zoiets als Slotervaart met Blaricum vergelijken.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:36 schreef Flabbergasted het volgende:
De boel mag escaleren wordt Nederland teminste eens wakker en tiefte die lui eruit
De politie moet wakker worden, het zijn mietjes hier in Holland.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:23 schreef IkBenHenk het volgende:

[..]

Keihard aanpakken die hap, op deze manier kun je wachten op de volgende dode, da's niet zo heel erg als het maar een van de relschoppers is en niet een of andere onschuldige voorbijganger of een agent .

off;
met zo'n avatar ga je 't niet lang maken op fok denk ik
Keihard aanpakken inderdaad en dan daar berichtgeving van maken
Maak ze maar eens goed duidelijk dat je flink aangepakt wordt (lees: jerrycan bij je? Eerst knuppelen, dan opsluiten voor 2 dagen, derde dag pas vragen stellen)

off;
Daarvoor zit ik al te lang op Fok! ben ik bang
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:37 schreef Brun0 het volgende:

[..]

Heb je wel eens gekeken hoe het overal geplaatst wordt, als ik nieuwsberichten zie verschijnen waarin staat: "Vannacht geen branden" dan wordt ik toch echt moe hoor. Media zit erop te wachten. 100 berichten per dag op elk nieuws medium wat je kan bedenken heeft toch geen waarde meer, dat is gewoon overdone bah
wat dan als het niet in he tnieuws komt... wat dan? dan zakt de woede toch weer onder het nederlandse volk... nogmaals verwacht niks van het parlement politie of wat dan ook... wie moet het dan doen.. het volk... als alles stil gehouden wordt gebeurd er niks
haha dan ben je 27 jaar en steek je nog auto's in de fik.. kut islamiet
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:36 schreef kedaffy het volgende:
ok dus je pakt de jongens op en dan? morgen weer vrij... je zet die jongens het land uit en dan?... dan is het klaar? alles weer koek en ei? Dacht het niet... zoiets moet groots aangepakt worden....
Ja, afschieten toch? Of concentratiekampen kan ook, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs he?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:19 schreef ALi-B-deGANGSTER het volgende:
burn baby burn!
dat krijg je als de politie je geweld doet en discrimineert
steeds langsrije en shit weetje fokdat fik erin jaaaa westside thuglife baby

maar ff ik keur dit niet goed maar het is wel begrijpelijk dat ze nu iemand doodschieten is gewoon de druppel van een stijgende lijn van geweld tegen onschuldige jongens. die bilal was gek weetje en dan schieten ze hem door de hoofd ipv hulp te bieden. echt erg!
Als een psychisch gestoord persoon op jou insteekt en jij hebt een pistool om jezelf te beschermen, dan schiet JIJ natuurlijk niet... Jij laat je gewoon doodsteken door die gestoorde persoon. Hij kan er toch niks aan doen dat ie in een manicale bui besluit jou dood probeert te steken
mwoa, afschieten.... ze kunnen ook gaan kauwgum krabben, dagtaakje voor komende 2 jaar ofzow.... mooi donald duck pakkie an enz....
userIcon
quote:
Op Thursday 25 October 2007 @ 15:18 schreef neegij het volgende:
Gewoon lekker niks doen en wachten tot het vanzelf over gaat. Arresteren = provoceren.
daar gaat het bericht niet over
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:29 schreef flexino het volgende:

[..]

Nu weet ik het zeker, je bent gewoon dom (je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands). Het probleem is dat de Nederlandse politie laf, lui en niet goed is. Als dat nou eens verbeterd wordt!
Zo is dat, het Nederlandse paspoort inleveren en terug naar Marokko. Daar zullen ze ondervinden dat het hier nog niet eens zo slecht was. En stuur die moeders ook gelijk mee dan zijn we van die wandelende tapijten ook af, staat zo slordig in de binnenstad.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:41 schreef flexino het volgende:

[..]

Ja, afschieten toch? Of concentratiekampen kan ook, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs he?
uitzetten mag ook
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:41 schreef flexino het volgende:

[..]

Ja, afschieten toch? Of concentratiekampen kan ook, dan doen ze tenminste nog iets nuttigs he?
wow eerste goeie opmerking die ik jou zie maken
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 25-10-2007 @ 15:45 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30 schreef sumerian het volgende:
Totdat er een Nederlander opstaat en zo'n jakhals door z'n kop schiet.
En dan is Cohen er, samen met onze Staatsomroep, als de kippen bij om zo'n daad met scherpe woorden te veroordelen. En terecht. Maar doe dat dan ook als de daders toevallig allochtoon zijn.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:44 schreef Flabbergasted het volgende:

[..]

wow eerste goeie opmerking die ik jou zie maken
hehe ja je moet uitkijken met zulke uitspraken.. anders komen z eje nog ophalen en word je vastgezet... dus ik houd me vrij rustig
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:40 schreef JanAmsterdamEnzo het volgende:
haha dan ben je 27 jaar en steek je nog auto's in de fik.. kut islamiet
haha weet je dat in de koran staat dat je alle auto's in Amsterdam-West moet verbranden niet te geloven hé!?
userIcon
quote:
Op Thursday 25 October 2007 @ 15:29 schreef flexino het volgende:

[..]

Nu weet ik het zeker, je bent gewoon dom (je kunt niet eens fatsoenlijk Nederlands). Het probleem is dat de Nederlandse politieK laf, lui en niet goed is. Als dat nou eens verbeterd wordt!
Je was één letter vergeten.
Geloof me maar dat de politie ook heus wel hard op wilt treden, ze mogen het alleen niet van onze salonsocialisten.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:39 schreef flexino het volgende:

[..]

De politie moet wakker worden, het zijn mietjes hier in Holland.
Vind ik ook
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:17 schreef Kamphuys het volgende:
Gewoon opzij kijken, wachten tot het probleem over is! Briljant!

Als ik dat met mijn te betalen belastingen ga doen word ik vermoedelijk binnen een week 's nachts van mn bed gelicht.
Stel je niet zo aan zeg. Tuurlijk jongen; ze negeren het! Daarom zetten ze ook massaal ME in, en zetten ze hekken om hun eigen bureau heen! Niemand zegt dat ze de andere kant op kijken, ze brengen het alleen niet in de media.
Trots op Nederland De media verwijten.. bah walgelijk hoe kan je zoiets doms zeggen... Ik heb niks gehoord ik wil niks weten ik zal het nooit weten de instelling van de nederlander Schandalig Nederland had een betere partijnaam geweest...
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:45 schreef kedaffy het volgende:

[..]

hehe ja je moet uitkijken met zulke uitspraken.. anders komen z eje nog ophalen en word je vastgezet... dus ik houd me vrij rustig
haha laat ze maar komen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:43 schreef kedaffy het volgende:
uitzetten mag ook
Hoezo ook? Een tweede Holocaust is voor jou geen probleem?
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:46 schreef IRAKEES-NL het volgende:

[..]

haha weet je dat in de koran staat dat je alle auto's in Amsterdam-West moet verbranden niet te geloven hé!?
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:48 schreef flexino het volgende:

[..]

Hoezo ook? Een tweede Holocaust is voor jou geen probleem?
Laten we zeggen het gaat mij om het eindresultaat... hoe die der komt maakt me niet uit zolang het hier maar weer blank is
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:17 schreef Kamphuys het volgende:
Gewoon opzij kijken, wachten tot het probleem over is! Briljant!

Als ik dat met mijn te betalen belastingen ga doen word ik vermoedelijk binnen een week 's nachts van mn bed gelicht.
Niet goed gelezen dus. Er wordt gezegd dat er opzettelijk niet veel wordt doorgespeeld naar de media gezien dat de overige schoffies motiveerd om zonder redenen willekeurige auto's in de fik te steken. Dit zit alleen maar het oorspronkelijke onderzoek in de weg, gezien de incidenten waarschijnlijk weinig tot geen verband hebben met de hele Bilal-'crisis'. Op zich goeie beslissing van de politie, ik hoop dat ze een beetje gelijk hebben. Maar aan de andere kant waait er dan een nieuwe discussie op over mediacensuur e.d.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:47 schreef ReplaR het volgende:
Je was één letter vergeten.
Geloof me maar dat de politie ook heus wel hard op wilt treden, ze mogen het alleen niet van onze salonsocialisten.
Ik ben ook van mening dat ze die jongens hard aanpakken.
Als ze "ons" maar niet over één kamp scheren (zoals 90% dat doet) en ze de juiste personen aanpakken.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:48 schreef Flabbergasted het volgende:

[..]

haha laat ze maar komen
Ach dan moet je nog zitten voor ze ook dat zijn ze niet waard.. zolang je zelf maar weet wat je denkt en niet laat omlulle door dat linkse beleid
1 auto gisteren???? Ik word zo moe van dat gedraai.

Autobranden in Amsterdamse wijk Buitenveldert
donderdag 25 oktober 2007 12:56

In de normaal gesproken rustige wijk Buitenveldert in Amsterdam-Zuid zijn woensdagavond drie auto's uitgebrand. Volgens de politie is er vermoedelijk brand gesticht in een van de auto's, die is overgeslagen naar twee andere voertuigen.

http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/176302/index.html
userIcon
quote:
Op Thursday 25 October 2007 @ 15:50 schreef kedaffy het volgende:
Laten we zeggen het gaat mij om het eindresultaat... hoe die der komt maakt me niet uit zolang het hier maar weer blank is
Dan ben jij nog erger dan die pyromaantjes.
Vieze extremist die je bent.
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:51 schreef flexino het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat ze die jongens hard aanpakken.
Als ze "ons" maar niet over één kamp scheren (zoals 90% dat doet) en ze de juiste personen aanpakken.
Ow ja? Dus als ze de juiste personen hard aanpakken dan gaat alles goed?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:51 schreef kedaffy het volgende:

[..]

Ach dan moet je nog zitten voor ze ook dat zijn ze niet waard.. zolang je zelf maar weet wat je denkt en niet laat omlulle door dat linkse beleid
weinig kans
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:52 schreef flexino het volgende:

[..]

Dan ben jij nog erger dan die pyromaantjes.
Vieze extremist die je bent.
Nee hoor ik denk precies zo alles jullie dat doen

en jij weet ook precies wat die pyromanen denken he.. uit welke overtuiging ze dat doebn want jij kent ze natuurlijk... want jullie wandelen in dezelfde moskee waar anti westerse leuzen worden opgehangen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:54 schreef kedaffy het volgende:

[..]

Nee hoor ik denk precies zo alles jullie dat doen

en jij weet ook precies wat die pyromanen denken he.. uit welke overtuiging ze dat doebn want jij kent ze natuurlijk... want jullie wandelen in dezelfde moskee waar anti westerse leuzen worden opgehangen
Geertje Wilders
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:52 schreef kedaffy het volgende:
Ow ja? Dus als ze de juiste personen hard aanpakken dan gaat alles goed?
Als je dat niet eens snapt dan raad ik je aan om jezelf eens grondig te controleren. Want dan is er echt iets mis met je.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:56 schreef flexino het volgende:

[..]

Als je dat niet eens snapt dan raad ik je aan om jezelf eens grondig te controleren. Want dan is er echt iets mis met je.
ach die lui zijn net kakkerlakken je pakt er 3 op komen er weer 3 of meer voor terug
userIcon
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:54 schreef kedaffy het volgende:
Nee hoor ik denk precies zo alles jullie dat doen

en jij weet ook precies wat die pyromanen denken he.. uit welke overtuiging ze dat doebn want jij kent ze natuurlijk... want jullie wandelen in dezelfde moskee waar anti westerse leuzen worden opgehangen
Ja man de Imaam vertelt ons dat we minstens 3 auto's per dag in de fik moeten steken! Het liefst Amerikaanse merken, dan krijg je bonuspunten!
Tja dit is toch algemeen bekend? Ten eerste lijkt het erop dat de media aangezet heeft tot deze rellen, immers die spraken er eerder over dan dat er daadwerkelijk rellen waren. Oftewel de politie heeft wel een punt. Maar daarintegen is het ook zo dat de plaatselijke politiek (PvdA) ook graag en snel dingen stil houdt, anders gaan de mensen daarzo rechts stemmen en dat kan natuurlijk niet.

Maar goed, willen ze dit oplossen dan kan dat alleen maar door een avondklok. Alleen dan heeft de politie iets om ze op te pakken, tot die tijd worden ze hard uitgelachen door dat domme tuig. (het mooiste is natuurlijk oppakken en uitzetten, maar dat gaan die bomen-neukers natuurlijk tegenhouden, iets over een kans verdienen zeggen die hypocriete mensen dan... )
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:56 schreef flexino het volgende:

[..]

Als je dat niet eens snapt dan raad ik je aan om jezelf eens grondig te controleren. Want dan is er echt iets mis met je.
Ik snap het wel... maar ik wilde ergens naar toe.. maar dat snap jij dan weer niet als allochtoon zijnde!.. Als de harde aanpak werkt volgens jouw he... waar jij zo van overtuigd bent... Waarom komen die moslims dan in op stand? Ik bedoel moordlustige bilal kom het politiebureau binnen steekt er op los en wordt gestraft voor zijn daden.. krijgt een kogel... dat noem ik een hard optreden... Waarom werkt het niet en wordt de situatie erger..
100  van 175 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 13:20 Oorlogsmisdadiger Faber (90) overleden20
» 07:32 Amsterdam door rovers en inbrekers onveiligste plek51
» 06:03 Politie schiet man dood in Den Haag55
» 05:56 Politie houdt nepmondhygiënist aan3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden