Geert Wilders en Eva Braun

Algemeen • Geschreven door Driek (DriekOplopers) op 19-09-2008 @ 01:00
print 

  

Even met het gemeentehuis van Gouda gebeld: “Goedemiddag, Oplopers hier. De heer Cornelis in de buurt?” De snibbige telefoniste liet mij weten dat ze me eigenlijk niet wilde doorverbinden omdat het niet zo goed uitkwam. De notabele van PvdA-huize werd de hele dag al uitgelachen. Maar ik hield voet bij stuk, en kreeg de getroebleerde burgervader aan de lijn. “Dag Wim. Heb je je ziektekostenverzekering langdurig niet betaald?” Verbaasd wilde de heer Cornelis weten, wat ik daar in vredesnaam mee bedoelde. Dat wist ik hem kort en bondig uit te leggen. “Volgens mij had je je een poos geleden al een leesbril en een gehoorapparaat moeten laten aanmeten. Hoe doof en blind kun je zijn als je durft te suggereren dat je niet op de hoogte kon zijn van de ellende in je achterstandwijk Oosterwei?”

Enig onverstaanbaar gemurmel klonk uit de telefoon, maar ik liet mij niet van de wijs brengen. Ik vervolgde: “Al jaren kun je daar niet veilig over straat, worden bushokjes gesloopt, de vuilnis gewoon van de balkons gelazerd en buschauffeurs mishandeld en beroofd. En jij hebt niets in de gaten? Zelden zag ik een burgemeester zo met de rug naar de samenleving staan. Idioot!” Tevreden hing ik op. De Goudse burgemeester hoort nauw betrokken te zijn bij de korpsleiding van de politie. Hoe bestáát het dan, dat hij niet op de hoogte was van de ellende in zijn wijk? Hij moet zich doodschamen over zijn opmerking in de Goudse gemeenteraad dat busmaatschappij Connexxion eerder aan de bel had moeten trekken. Publiekelijk de zwarte Piet toedelen aan de busonderneming die terecht besluit om niet meer in Oosterwei te stoppen is ver beneden alle peil. Geen enkel Gouds gemeenteraadslid is een knip voor de neus waard, als hij niet luidkeels het vertrek van Wim Cornelis eist.

Wim Cornelis is overigens niet de enige sukkel in Gouda. Die straatschoffies die in Oosterwei een cameraploeg aanvielen zijn ook behoorlijk de weg kwijt. De heren willen niet worden gefilmd. Blijkbaar is het ze ontgaan dat ze voortaan sowieso op video worden vastgelegd: als de bus weer door hun wijk gaat rijden hangt die vol met camera’s. Komen ze leuk in Opsporing Verzocht als ze weer eens een chauffeur hebben beroofd, een medepassagier in zijn gezicht hebben gespuugd of een bank door de ruit hebben geflikkerd.

Nee, dan Geert Wilders. Die malloot is in tegenstelling tot dat Goudse tuig wél gek op de camera. Tijdens de algemene beschouwingen in de Tweede Kamer riep hij iedere drie zinnen iets over “de kijker thuis”, terwijl die geblondeerde droplul  op een schandalige manier van leer trok. Om de haverklap hoorde ik de term “Marokkaans tuig dat terug gestuurd moet worden” voorbij komen. Blijkbaar is het Goudlokje ontgaan dat een kamerdebat gericht is op de discussie met je politieke tegenstander, en dat dat wat anders is dan het misbruik maken van het feit dat het debat ook op de televisie wordt uitgezonden.

En natuurlijk, het aantal Marokkaantjes dat zich inlaat met straatroof, vernieling en andere narigheid is in verhouding stevig aan de hoge kant. Maar om nou te doen alsof ze de enigen zijn die overlast veroorzaken, en hele gezinnen naar het buitenland te willen deporteren… Ik verwacht van een kamerlid toch een wat genuanceerder verhaal, in plaats van het onversneden racistisch populisme dat Wilders uitkraamt. Sterker nog, als ik zoiets zou durven opschrijven hoef ik niet lang te wachten op een mailtje van het Meldpunt Discriminatie Internet. En waar haalt Wilders het toch vandaan, die onzin dat de mensen thuis een andere mening hebben dan de meeste kamerleden, en dat Geert de enige is die de gevoelens van het volk adequaat vertolkt? Mag ik er even fijntjes op wijzen dat zo’n 95% van de Nederlanders er bewust voor heeft gekozen, níet op Wilders en de zijnen te stemmen? Hoezo, Geert die de mening van het volk vertolkt…

Voor het eerst in jaren voelde ik enige bewondering van onze premier. Balkenende werd zichtbaar boos, wond zich op en hield een vurig pleidooi voor een Nederland dat een goede plek moet zijn voor iedereen. Eindelijk eens niet dat houterige geneuzel, maar iemand die gewoon zijn emoties liet zien. Een terecht applaus klonk uit de kamer na Balkenende’s donderpreek aan het adres van Wilders!

Misschien moet Geert de Kamer maar verlaten. Ik zie voor hem meer een baan weggelegd als filmacteur. Hij is ijdel genoeg, en ik zag dat er aan een nieuwe film van Pipo de Clown wordt gewerkt. Neenee, u denkt natuurlijk dat ik Wilders dan de rol van Pipo zou willen toebedelen. Maar daarvoor vind ik die trieste man echt niet leuk genoeg. Ik zie hem meer als de ideale kandidaat voor de rol van Pipo’s ezel Nononono. En als het tegenvalt? Dan knippen we Geert er gewoon uit!

Sneu trouwens dat Carice van Houten uit een film is geknipt. Ze speelde in een Amerikaanse thriller de echtgenote van Leonardo Dicaprio, maar ze sneuvelde op de snijtafel. Eruit geknipt omdat haar rol uiteindelijk niet zoveel aan het plot bleek toe te voegen. Dapper beweerde ze dat ze het eigenlijk niet zo heel erg vond, want ze had immers wel met die Leonardo gezoend. Ja? En? Ikzelf zou er niets aan vinden om door hem op mijn bek te worden gepakt. Maar ja, de kunst- en cultuurwereld is aan mij niet besteed.

Qua cultuur heb ik het trouwens heel erg te doen met Mevrouw Wilders. Regelmatig schijnt ze thuis een toneelstukje te moeten doen. Dan zit Geert in een zwarte leren overjas op de bank, en moet zij een Beiers boerinnenjurkje aantrekken en tegen Geert met een Duits accent zeggen, hoe ze zogenaamd heet. Eva Braun…

 




Lees ook:

» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0
» 22/05 House: afscheid van een serie6
» 22/05 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij9


delen | eKudos nujij

611 views / 101 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 101 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Hij was weer erg leuk, maar die laatste alinea... bron? Hoeveel baantjes ga je daar weer mee verliezen?
userIcon
Ach ja, ome Wilders is een 'one-note joke' en eigenlijk gewoon een rechts-extremist. Als ik FOK! mag geloven dan is zeker de helft van de users een Wilders-aanhanger en dus een extreem-rechts stemmer. De NSDAP is ook zo begonnen vroeger, en kijk waar dat is op uitgelopen... Het blijft een kwalijke zaak dat dat populistische geblaat van dat nare mannetje nog serieus wordt genomen ook. PVV-stemmers zijn lemmingen.
userIcon
Ik zou opteren voor Wilders in de rol van Klukkluk. De grootste misschieter ter wereld.
userIcon
Top column!

IK GELOOF NIET DAT WILDERS DENKT DAT HIJ HITLER IS OF ZO GENOEMD WIL WORDEN! IK DENK OOK NIET DAT ZIJN VROUW THUIS RONDLOOPT ALS EVA BRAUN! IK WIL HEEL GRAAG MIJN BAAN HOUDEN!

Daarnaast, top column.
man Danny (Administrator) 19-09-2008 @ 07:30 fotoboek homepage
userIcon
mwoa, dat 95% niet op wilders stemt wil niet perse zeggen dat 95% ook daadwerkelijk anti-wilders is natuurlijk. Verder leuk, maar zoals altijd word ik weer eens moe van het repititieve wilders bashen.

Maar ja, publiekelijk afstand nemen van Wilders is hip tegenwoordig. En vergelijkingen met Hitler mogen ook weer zo te zien.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 07:30 schreef Danny het volgende:
En vergelijkingen met Hitler mogen ook weer zo te zien.
Zolang jij niet ingrijpt kennelijk wel
userIcon
quote:
Eindelijk eens niet dat houterige geneuzel, maar iemand die gewoon zijn emoties liet zien. Een terecht applaus klonk uit de kamer na Balkenende
Schitterend Driek,
heerlijk om zo de vroege ochtend te beginnen .
Heb gelijk zin in de dag

Ik heb afgelopen verkiezingen gestemd op Geert, echter zoals jij het goed beschreef scheert hij nu alle bevolkingsgroepen over 1 kam. Das niet netjes. Hoor niet van iemand in zo'n functie.
Mijn stem is hij op deze manier zeker kwijt.

Ik wacht met smart of je volgende column
Hij scheert niemand over een kam. Hij wil dat de degene die zich niet aanpast aan de Nederlandse cultuur, Nederlandse normen en waarden, schoffies, raddraaiers het land uit hebben. En daar heeft hij groot gelijk aan. Maar deze regering luistert niet want deze is horende doof en ziende blind. Wacht maar af, het gaat nog eens de verkeerde kant op. Denk maar eens aan Pim Fortuyn, hij werd ook de mond gesnoerd, maar wat hij toe zei is nu gaande en nog hebben ze er niets van geleerd.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 07:30 schreef Danny het volgende:
mwoa, dat 95% niet op wilders stemt wil niet perse zeggen dat 95% ook daadwerkelijk anti-wilders is natuurlijk. Verder leuk, maar zoals altijd word ik weer eens moe van het repititieve wilders bashen.

Maar ja, publiekelijk afstand nemen van Wilders is hip tegenwoordig. En vergelijkingen met Hitler mogen ook weer zo te zien.
Mee eens.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 09:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 07:30 schreef Danny het volgende:
Maar ja, publiekelijk afstand nemen van Wilders is hip tegenwoordig.
Waarom deze week een rondje Wilders bashen? Omdat dat hip is? Nee. Waarom dan wel? Omdat ik me werkelijk een slag in de rondte heb zitten ergeren aan zijn schandelijke optreden in de Kamer.

Qua hip, daar doe ik niet aan. Bij mij krijgt iedereen die dat verdient ervan langs, zowel aan de linker- als aan de rechterkant van het politieke spectrum.
userIcon
Niet zo verbazingbwekkend dat Rode Driek weer eens bewondering heeft voor Balkenende. Het bagatelliseren van misstanden is door zijn knuffel-partij tenslotte tot kunst verheven en het kopieren daarvan wordt natuurlijk wel in dank afgenomen.

De vergelijking met Eva Braun is afgezaagd en werd door een andere linkse zielepoot trouwens al gemaakt op de Frontpage bij het bericht over Wilders toespraak. Terug moeten grijpen op dat soort onnozele vergelijkingen en het gebruikelijke gescheld is het beste bewijs dat vriend Driek totaal geen argumenten tegen Wilders betoog weet in te brengen. Nogal zwakjes dus.

Volgens mij is het trouwens gebruikelijk dat de oppositie een betoog met stevige kritiek levert, dus janken dat Wilders een betoog hield lijkt mij nogal onzinnig.

Men herinnere zich nog Wilders waarschuwing bij het aantreden van dit kabinet tegen mensen met twee paspoorten op een vertrouwelijke positie. Het blijft na de spionage affaire waarschijnlijk echter wachten op de excuses van het linkse tuig dat dat betoog net als dit betoog met de "racisme" doodoener van tafel probeerde te veegden.

Het probleem met Wilders voor rechts is dat de man het vaak te populistisch en ongenuanceerd brengt. Het probleem voor links is echter dat de feiten en zijn gelijk steeds lastiger onder de tafel te vegen zijn. Er gloort dan ook hoop voor het einde van de linkse winter van de afgelopen decennia.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 09:21 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:04 schreef Lagging het volgende:
De vergelijking met Eva Braun is afgezaagd en werd door een andere linkse zielepoot trouwens al gemaakt op de Frontpage bij het bericht over Wilders toespraak.
Oeps, dat had ik niet gezien.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:04 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Waarom deze week een rondje Wilders bashen? Omdat dat hip is? Nee. Waarom dan wel? Omdat ik me werkelijk een slag in de rondte heb zitten ergeren aan zijn schandelijke optreden in de Kamer.
Het feit dat hij in de kamer zit waar hij deze meningen kan verkondigen is een direct gevolg van het feit dat de huidige partijen op dit soort punten toch een aantal steken hebben laten vallen.

Je zegt dat ook zelf, ik vind het dan erg zwak van je om de problemen die hij aankaart, en de mensen die hem aanhangen, over een kam te scheren met Adolf Hitler en zijn ideeen. De mensen die dat doen hebben overigens meestal geen argumenten TEGEN de dingen die hij zegt en geen oplossing voor de problemen die er leven.

Het feit dat er op hem gestemd wordt geeft voor een gedeelte ook aan dat de mensen geen andere partij zien die hun problemen oplossen. Een reden ook waarom er zo een lamlul burgemeester kan worden van Gouda.

Ik ben het helemaal met je eens dat Wilders geen oplossing is, maar ik ben bang dat de manier waarop hij zich in de kamer geprofileerd heeft meer mensen aanspreekt dan een 'geemotioneerde' Balkenende. En hem wegzetten als Adolf Hitler kan weleens een tegenovergesteld effect hebben. Erop wijzen hoeveel mensen er niet op hem gestemd hebben een aantal jaar geleden doet daar niets aan af.
quote:
Qua hip, daar doe ik niet aan. Bij mij krijgt iedereen die dat verdient ervan langs, zowel aan de linker- als aan de rechterkant van het politieke spectrum.
Ach, er is een voordeel, voor deze column zal je je niet hoeven te verdedigen in Nova. Die delen je mening wel nu je het PvdA standpunt weer uitdraagt.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 09:24 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:04 schreef Lagging het volgende:
Niet zo verbazingbwekkend dat Rode Driek weer eens bewondering heeft voor Balkenende. Het bagatelliseren van misstanden is door zijn knuffel-partij tenslotte tot kunst verheven en het kopieren daarvan wordt natuurlijk wel in dank afgenomen.
Is het je misschien ontgaan dat ik in het begin van mijn column ook bezwaar maak tegen dat bagatelliseren van de problemen die er wel degelijk zijn? Ik eis zelfs het vertrek van een stekeblinde en stokdove ontkenningsburgemeester...
Nederland anno 2008........ mede mogelijk gemaakt door de PvdA. En maar zeiken op Wilders, maar de grootste landverraders zitten bij jouw club Driek. Wees er trots op......... Eva Braun de socialiste....... *lul*





Reljeugd is de baas in Gouda

GOUDA - Marokkaanse relschoppers en hangjongeren kunnen hun terreur in Gouda straffeloos uitoefenen. De politie legt de oproerkraaiers in probleemwijk Oosterwei geen strobreed in de weg en de gemeente adviseert journalisten zelfs de buurt voorlopig maar helemaal te mijden, tenzij ze worden begeleid door een kordon aan agenten.

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_Gouda__.html?p=8,1
Wilders heeft het over het Marokkaanse tuig. Balkenende neemt het Wilders kwalijk dat hij het over alle Marokkanen heeft. Balkenende zegt dus eigenlijk dat alle Marokkanen tuig zijn........
Entertaining en treffend, leuke column, maar waarom je die laatste alinea nou hebt toegevoegd is me een raadsel.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 09:42 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:39 schreef joppe.s het volgende:
Entertaining en treffend, leuke column, maar waarom je die laatste alinea nou hebt toegevoegd is me een raadsel.
Ik houd iemand graag een spiegel voor. Als Wilders vindt dat hij een hele bevolkingsgroep straffeloos mag schofferen, dan schoffeer ik Wilders.

Daarom dus.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:39 schreef joppe.s het volgende:
Entertaining en treffend, leuke column, maar waarom je die laatste alinea nou hebt toegevoegd is me een raadsel.
Lees deze maar eens......

Voor wie nou eens wil weten waarom politiek-correct Nederland toch altijd maar die 2e WO erbij haalt in de discusssie, deze link naar een aardige column uit nota bene de Volkskrant.

Het naoorlogse verzet van de 'linkse kerk'

De 'linkse kerk' associeerde politieke tegenstanders met oorlogsmisdadigers, fascisme en racisme. Hierdoor werd een open publiek debat gefrustreerd.

Pim Fortuyn introduceerde het begrip 'linkse kerk'. Hij doelde daarmee op de voogdij die de progressieve culturele elite uitoefende op het publieke debat. Fortuyn wist het wantrouwen tussen de spraakmakende gemeente en brede lagen van het kiezersvolk te politiseren. De oorsprong van dit wantrouwen ligt in de jaren zeventig en tachtig. Het leerzaamste boek over deze onderbelichte periode is Correct van de socioloog Herman Vuijsje uit 1997. De auteur werkt aan een nieuwe editie.

Tegen Fortuyn zelf hanteerde de 'linkse kerk' het zwaarste wapen dat in de Nederlandse politieke cultuur beschikbaar is: de Tweede Wereldoorlog. Vergelijkingen met Hitler, Himmler, Eichmann, Mussolini, de NSB, het fascisme, het racisme en het antisemitisme waren niet van de lucht. Maar het bleef niet bij verbaal geweld.

De rest: http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/1357
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:42 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Ik houd iemand graag een spiegel voor. Als Wilders vindt dat hij een hele bevolkingsgroep straffeloos mag schofferen, dan schoffeer ik Wilders.

Daarom dus.
Marokkaans tuig is dus een hele bevolkingsgroep...... je bent nog dom ook.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 09:58 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:45 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Marokkaans tuig is dus een hele bevolkingsgroep...... je bent nog dom ook.
Heb je zelf naar de algemene beschouwingen gekeken, gisteren?
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:58 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Heb je zelf naar de algemene beschouwingen gekeken, gisteren?
Yep. Jij ook?
nou hij (Wilders) scheert voortdurend alle moslims over 1 kam, dus Driek heeft hiermee wel een punt. Alleen Hitler en Braun waren wel van een andere orde (vooralsnog)
Heb jij trouwens ook nog wat van die censuur meegekregen? Politiek24 heeft al een keer of 3 Wilders gewoon weggedraaid. Ook weer zo'n mooi voorbeeld van hoe het socialisme werkt. Tegenstanders monddood maken, desnoods met een kogel.

http://www.dumpert.nl/med(...)_op_politiek_24.html
man superworm (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 10:05 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:58 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Heb je zelf naar de algemene beschouwingen gekeken, gisteren?
Idd, ik zat tijdens die Wildersspeech te denken 'het grenst echt aan nationaalsocialisme, zo racistisch', en maakte zelf ergens al de vergelijking met Mussert; hulde voor je lik-op-stuk-beleid, Driek
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:03 schreef joppe.s het volgende:
nou hij (Wilders) scheert voortdurend alle moslims over 1 kam, dus Driek heeft hiermee wel een punt. Alleen Hitler en Braun waren wel van een andere orde (vooralsnog)
Vooralsnog........ jij bent ook al zo idioot. Het geweld en de intimidatie komt van links en de islam. Ach........ de indoctrinatie heeft zijn werk goed gedaan en hier zien we daar weer een paar mooie voorbeelden van.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:05 schreef superworm het volgende:

[..]

Idd, ik zat tijdens die Wildersspeech te denken 'het grenst echt aan nationaalsocialisme, zo racistisch', en maakte zelf ergens al de vergelijking met Mussert; hulde voor je lik-op-stuk-beleid, Driek
Hahaha echt hilarisch dit soort reacties. Wat je wat racistisch is? Speciale vacatures voor allochtonen. Speciale subsidies voor allochtonen. Witte en zwarte scholen. Speciale zwemuurtjes voor moslims. En weet jij wel waar de islam mee bezig is meneertje Chamberlain? Denk het niet........
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 10:20 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:02 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Yep. Jij ook?
Uiteraard. En ik heb me dus wild geërgerd. Maar ik wil je hierbij uitnodigen, een tegencolumn te schrijven. Pak je die handschoen op? Doe mij dan even een PM svp.
Zolang er Femke Halsema's en Balkenende's zijn die dogmatisch reageren op Wilders gaat het steeds slechter met Nederland. Als ze hem (en een groot deel van de autochtone Nederlanders) een serieus zouden nemen zou Wilders niet zo radicaal in hoeven zetten. Elke politicus weet dat je in een debat harder moet inzetten dan je het meent om ook maar iets gedaan te krijgen, Wilders voorop.

Maar die angstige reflex op alles wat ook maar in de verste verte over etniciteit gaat die wij ons, uit schuldgevoel voor WOII, decennia lang hebben aangeleerd krijg je er niet zo maar uit.
man DriekOplopers (Hoofdredacteur Frontpage) 19-09-2008 @ 10:22 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:10 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Wat je wat racistisch is? Speciale vacatures voor allochtonen.
Mee eens. Dat is inderdaad belachelijk. Maar zoals ik dus steeds betoog, Wilders slaat door naar de andere kant.
man superworm (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 10:33 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:22 schreef jeminee het volgende:
Welke partij biedt eigenlijk de oplossing voor het Maokkanenprobleem?
Men kan wel steeds zeiken op Wilders en Verdonk, maar wat is het alternatief? Volgens mij willen sommigen gewoon popi jopi doen met hun Wilders en Verdonk bashen.
En wat betreft Balkenende...Zitten Allah en God niet op één lijn? Van christenen verwacht ik geen oplossing. Van wie wel trouwens...?
VVD
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:33 schreef superworm het volgende:

[..]

VVD
De VVD...... geloof je hetzelf?
man superworm (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 10:49 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:37 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

De VVD...... geloof je hetzelf?
VVD wil hetzelfde als Wilders: hard aanpakken. Maar dan wél volgens de grondwettelijke beginselen. De VVD maakt geen onderscheid tussen 'Marokkaanse afkomst' of 'extreemrechts' of 'milieuextremisme' of wat dan ook; tuig is tuig, en dient keihard aangepakt te worden.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 09:29 schreef ikletgoedop het volgende:
Nederland anno 2008........ mede mogelijk gemaakt door de PvdA. En maar zeiken op Wilders, maar de grootste landverraders zitten bij jouw club Driek. Wees er trots op......... Eva Braun de socialiste....... *lul*

Eva Braun was een Nationalist.
Net als Wilders en zijn aanhangers.

En ja de laatste 3 regeringen daar zat toch Wilders in.

Je weet wel die VVDer medeverantwoordelijk voor de puinhopen van paars.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:49 schreef superworm het volgende:

[..]

VVD wil hetzelfde als Wilders: hard aanpakken. Maar dan wél volgens de grondwettelijke beginselen. De VVD maakt geen onderscheid tussen 'Marokkaanse afkomst' of 'extreemrechts' of 'milieuextremisme' of wat dan ook; tuig is tuig, en dient keihard aangepakt te worden.


Precies en de VVD is in tegenstelling tot de PVV geen 1 issue partij.
En de VVD is een Liberale Partij.

Die zal niet als de PVV het boek van Kader Abdullah verbieden.

Waarom wil de PVV dat boek van Kader Abdullah eigenlijk verbieden.

Mag het volk niet zelf bepalen wat het leest of schrijft
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:56 schreef kingsizes het volgende:

[..]


Eva Braun was een Nationalist.
Net als Wilders en zijn aanhangers.

En ja de laatste 3 regeringen daar zat toch Wilders in.

Je weet wel die VVDer medeverantwoordelijk voor de puinhopen van paars.
Geloof jij in sprookjes?
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:29 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Wilders wil helemaal niet serieus genomen worden. Door alles tot in het extreme te overdrijven is een normale discussie bij voorbaat al uitgesloten en dat komt Wilders prima uit, want dan kan hij zijn stokpaardjes weer uitspelen: "ik word niet serieus genomen, de rest ontkent de problemen, er is een cordon sanitaire tegen mij en mijn partij".
Inderdaad Wilders speelt graag slachtoffertje.
Dan roept hij weer dat hij niet naar Belgie durft bang om gearresteerd te worden.
Geertje er is geen international arrestatie bevel.
Jordanie heeft zelfs geen verzoek gedaan tot zo`n arrestatie bevel.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 10:29 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Wilders wil helemaal niet serieus genomen worden. Door alles tot in het extreme te overdrijven is een normale discussie bij voorbaat al uitgesloten en dat komt Wilders prima uit, want dan kan hij zijn stokpaardjes weer uitspelen: "ik word niet serieus genomen, de rest ontkent de problemen, er is een cordon sanitaire tegen mij en mijn partij".
Inderdaad Wilders speelt graag slachtoffertje.
Dan roept hij weer dat hij niet naar Belgie durft bang om gearresteerd te worden.
Geertje er is geen international arrestatie bevel.
Jordanie heeft zelfs geen verzoek gedaan tot zo`n arrestatie bevel.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 08:29 schreef vosotros het volgende:
Hij scheert niemand over een kam. Hij wil dat de degene die zich niet aanpast aan de Nederlandse cultuur, Nederlandse normen en waarden, schoffies, raddraaiers het land uit hebben. En daar heeft hij groot gelijk aan. Maar deze regering luistert niet want deze is horende doof en ziende blind. Wacht maar af, het gaat nog eens de verkeerde kant op. Denk maar eens aan Pim Fortuyn, hij werd ook de mond gesnoerd, maar wat hij toe zei is nu gaande en nog hebben ze er niets van geleerd.
Hoe durf je Pim Fortuyn in een zelfde stuk tekst te noemen met Geert Wilders. Pim was tien keer charismatischer en genuanceerder. Daarnaast als je eerst ooit op Fortuyn hebt gestemd en daarna op Wilders heb je niets van het gedachtegoed van Fortuyn begrepen.

Wilders is zelf tuig.
man superworm (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 11:08 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 11:00 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Geloof jij in sprookjes?
Weet je wat het grappige is? Vrijwel elke uitspraak die je hier doet, praat je na van Wilders. Je gebruikt van alles: non-sequitur, ad hominem, overgeneralisatie. Voor mensen met meer dan 3 werkende hersencellen is elke discussie met PVV-gelieerde lui een tentoonspreiding van allerlei soorten drogredenatie. Dat dit jóu onderuit haalt, zal jou zelf niks schelen, maar elke keer als ik dit soort bezopen opmerkingen lees denk ik 'gelukkig heb ik geleerd hoe het wél moet', en gniffel ik weemoedig.
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 11:08 schreef superworm het volgende:

[..]

Weet je wat het grappige is? Vrijwel elke uitspraak die je hier doet, praat je na van Wilders. Je gebruikt van alles: non-sequitur, ad hominem, overgeneralisatie. Voor mensen met meer dan 3 werkende hersencellen is elke discussie met PVV-gelieerde lui een tentoonspreiding van allerlei soorten drogredenatie. Dat dit jóu onderuit haalt, zal jou zelf niks schelen, maar elke keer als ik dit soort bezopen opmerkingen lees denk ik 'gelukkig heb ik geleerd hoe het wél moet', en gniffel ik weemoedig.
Ach blijf jij lekker in de waan dat je het begrijpt..........
man superworm (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 11:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 11:33 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Ach blijf jij lekker in de waan dat je het begrijpt..........


Scorebord:

Ad hominem: ikletgoedop 3 - superworm/rest 0


quote:
In een debat noemt men een argument ad hominem wanneer het betrekking heeft op de persoon die een bewering doet, en niet op de bewering zelf. Dergelijke argumenten worden als oneigenlijk beschouwd.

De ad-hominemredenering heeft de volgende vorm:

A doet bewering 'B'.
Er is iets mis met A.
Dus bewering 'B' is onwaar.
Voorbeeld: Jantje zegt iets, waarna Pietje zegt dat Jantje wel vaker gelogen heeft en daarmee impliceert dat wat Jantje nu zegt ook een leugen is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 @ 11:33 schreef ikletgoedop het volgende:

[..]

Ach blijf jij lekker in de waan dat je het begrijpt..........
Het feit dat jij continue dezelfde bewoordingen gebruikt en 'jouw' (....) argumenten dus niet op een andere manier kan uitleggen, geeft juist aan dat jíj het niet snapt
man drulovic (Redactie Frontpage) 19-09-2008 @ 11:48 fotoboek no homepage
userIcon
Gaat het nog met je zere been, ikletgoedop?
Iedereen trapt er maar tegenaan.... stelletje schobbejakken.
50  van 101 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 22/05 Moord en doodslag0
» 22/05 Vrij Nederland0
» 22/05 House: afscheid van een serie6
» 22/05 Politieke revolutie! De Kuifkrullenpartij9


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden