School mag pornoleraar ontslaan

Nederland • Geschreven door Novum op 17-03-2011 @ 14:03
print 

Een leraar Engels uit Klaaswaal die in een pornofilm heeft gespeeld, mag door zijn school worden ontslagen. De rechter heeft de school, het Wellantcollege, in het gelijk gesteld. Dat meldt de NOS donderdag. De leraar had zijn ontslag door middel van een kort geding aangevochten.

Een leerling van de school ontdekte de leraar in januari in een pornofilm. De film was gemaakt voordat de man op het Wellantcollege aan de slag ging, maar de school vond toch dat de leraar niet meer voor de klas kon staan. Ook vindt de school dat de man door de film chantabel is.


Bron: Novum


Lees ook:

» 11:53 Bolkestein vindt Polenmeldpunt PVV belachelijk11
» 11:43 Gezin Willem Alexander nog een week in Lech22
» 11:05 Maleisiërs opgepakt met 38 valse creditcards1
» 10:15 Harddrugsdealers opgepakt in Achterhoek15


delen | eKudos nujij

10912 views / 85 reacties
Reacties op dit bericht
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Rare uitspraak. Wat een leraar in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten, zolang het maar niet strafbaar is.
userIcon
Nu nog die man die geen handjes wil geven aan vrouwen
En 200.000 subsidie krijgt per jaar
Had ik maar een pornolerares vroeger gehad ik had alleen een vieze oude man met een baard die stonk uit zijn bek.
userIcon
Zowieso vreemd, omdat nu het bekend is, die vent gelijk niet meer chantabel is..
userIcon
Ik las de titel als dat hij les in porno gaf
niet helemaal eerlijk, maar gezien zijn beroep snap ik wel dat hij niet meer aan het werk kan bij die school...
man mouthman (Redactie Frontpage) 17-03-2011 @ 14:10 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Rare uitspraak. Wat een leraar in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten, zolang het maar niet strafbaar is.
Voor elk ander beroep zou ik dat ook vinden ja....maar leraar en pornoacteur...dat mixt niet goed.
userIcon
belachelijk

es ff kijken wat de directeur allemaal op zijn kerfstok heeft staan.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog die man die geen handjes wil geven aan vrouwen
En 200.000 subsidie krijgt per jaar
Dit dus,
mierenneukerij word wel snel eventjes aangepakt en figuren die de echte normen en waarde vergallen laten ze hun gang gaan.
userIcon
Zit je lekker een pornofilm te kijken komt opeens je leraar in beeld
userIcon
quote:
Ook vindt de school dat de man door de film chantabel is.
Is niet het hele principe van chantage dat je iets weet wat de rest niet weet?
Hoe kan iemand dan chantabel zijn als het iets is wat iedereen weet?
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:10 schreef mouthman het volgende:
[..]


Voor elk ander beroep zou ik dat ook vinden ja....maar leraar en pornoacteur...dat mixt niet goed.
Op het eerste gezicht mixt het niet goed inderdaad. Maar kom op, waar hebben we het nou helemaal over? Een leraar blijkt een seksleven te hebben en heeft daarvoor ander bewijs dan kinderen.
userIcon
hoezo chantabel, iedereen weet het toch?
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:12 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]


Is niet het hele principe van chantage dat je iets weet wat de rest niet weet?
Hoe kan iemand dan chantabel zijn als het iets is wat iedereen weet?
Ze kunnen de pornofilm nog dreigen te vertonen?
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:06 schreef davids1976 het volgende:
Had ik maar een pornolerares vroeger gehad ik had alleen een vieze oude man met een baard die stonk uit zijn bek.
Klein schooltje dan
man mouthman (Redactie Frontpage) 17-03-2011 @ 14:18 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht mixt het niet goed inderdaad. Maar kom op, waar hebben we het nou helemaal over? Een leraar blijkt een seksleven te hebben en heeft daarvoor ander bewijs dan kinderen.
En wat dacht je ervan dat nu het in de media is geweest, de betreffende school volgend jaar ook nog graag nieuwe leerlingen wil aantrekken (PNI).
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:11 schreef wise het volgende:
belachelijk

es ff kijken wat de directeur allemaal op zijn kerfstok heeft staan.
Maakt dat de zaak anders voor die docent?
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Rare uitspraak. Wat een leraar in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten, zolang het maar niet strafbaar is.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht mixt het niet goed inderdaad. Maar kom op, waar hebben we het nou helemaal over? Een leraar blijkt een seksleven te hebben en heeft daarvoor ander bewijs dan kinderen.
Dat dus. Wat die leraar in z'n vrije tijd als legale hobby doet is volstrekt irrelevant voor 's mans werkzaamheden.
En wat is er met die leerling die porno keek, een zolderkamer Fokkertje?
Belachelijke uitspraak. Lekker belangrijk wat die vent allemaal deed, als hij het maar niet met leerlingen deed.
userIcon
Dus omdat het een film was is hij ontslagen? wat zijn zijn (ex) collega's dan? geheel onthouders? iedereen doet aan seks in film of in bed
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:31 schreef Navenant het volgende:
[..]
Alsof iedereen in pornofilms speelt, het gaat niet om het feit dat iemand sex heeft maar dat hij in pornofilms speelt
Nou en?

Nagenoeg iedereen heeft wel eens porno gekeken. Maar dat porno voor die tijd ook gemaakt dient te worden is kennelijk wereldschokkend voor velen.
userIcon
film, of het deed niet gebeuren.
Als het kinderporno was, dan snap ik de uitspraak, maar een gewone pornofilm... WTF?!

Moet je nu vanaf je geboorte al weten wat je later wilt worden, want als je per ongeluk (na je 18e) in een pornofilm speelt en later bedenkt dat je toch liever leraar wordt, dan mag dat niet meer? Je kan nadat je een pornofilm hebt gemaakt, dus nooit meer je leven 'beteren' en leraar worden. Goed idee...
Hmm beetje apart... ach zal wel zo'n streng gelovige school zijn.
userIcon
Dus de rechter heeft nu geboekstaafd dat leraren aan strengere maatstaven gehouden worden dan andere beroepen. Betekent dat, dat ze ook navenant beloond gaan worden?
Immers, het lijkt me dat een beroep dat ook eisen stelt aan het privéleven van de beoefenaar best wat beter beloond mag worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:31 schreef Navenant het volgende:
[..]


Alsof iedereen in pornofilms speelt, het gaat niet om het feit dat iemand sex heeft maar dat hij in pornofilms speelt
En wat is daar precies erg aan?
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39 schreef Navenant het volgende:
[..]
Beetje erg simplistisch neergezet, dus jij huwt even makkelijk een uitgelubberde pornoster dan een vrouw die wel eens porno heeft gezien?
Maakt voor jou geen verschil?
Of je mist het punt even totaal.
Porno is ontdekt door een leerling.... Zet je toch weer met beide voeten op de grond want ze blijven heus wel verder speuren naar bekende gezichten, wie weet hebben meer leraren of leraressen erin meegespeeld, misschien is het hele dorp er wel schuldig aan
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus de rechter heeft nu geboekstaafd dat leraren aan strengere maatstaven gehouden worden dan andere beroepen. Betekent dat, dat ze ook navenant beloond gaan worden?
Immers, het lijkt me dat een beroep dat ook eisen stelt aan het privéleven van de beoefenaar best wat beter beloond mag worden.
Och... ze hebben natuurlijk wel buitensporig veel vakantiedagen als je het met andere werknemers vergelijkt.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Och... ze hebben natuurlijk wel buitensporig veel vakantiedagen als je het met andere werknemers vergelijkt.
Jammer dat ze die niet mogen besteden als ze willen, uit angst dat een stel puriteinen dat afkeuren en ze nooit meer aan de bak komen.

Plus, het feit blijft dat de meeste docenten meer dan één baan tegelijk moeten vervullen, maar amper voor één baan beloond worden.
userIcon
Ik zou me (denk ik) moeilijk op de les kunnen concentreren als ik wist hoe de leraar er naakt uitziet...
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog die man die geen handjes wil geven aan vrouwen
En 200.000 subsidie krijgt per jaar
U vraagt, wij draaien!:

Handenweigeraar ontslagen
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:45 schreef E-Lise het volgende:
Ik zou me (denk ik) moeilijk op de les kunnen concentreren als ik wist hoe de leraar er naakt uitziet...
Sja. Dat kan natuurlijk zowel positief als negatief uitwerken.
Hmmmm... beetje krom allemaal... Die studenten horen eigenlijk helemaal geen porno te kijken, dus waar zijn de ouders in dit verhaal? Verder is het natuurlijk fijn zijn eigen zaak, wat die leraar in z'n vrije tijd doet, heeft de school niets mee te maken en als iedereen weet om wie het gaat, hoe kan hij dan nog chantabel zijn?

Zal wel een gevalletje van schaamte zijn, waar wat conservativo's niet mee overweg konden
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:45 schreef E-Lise het volgende:
Ik zou me (denk ik) moeilijk op de les kunnen concentreren als ik wist hoe de leraar er naakt uitziet...
Waarschijnlijk heeft hij een piemel met 2 ballen eronder hangen. Net als de meeste andere mannen.

Wat een onzin om hier iemand om te ontslaan. En hoezo 'chantabel' wanneer iedereen het allang weet? Lekker boeiend of iemand ooit in een pornofilmpje heeft meegespeeld. Iedereen heeft sex. Sommigen besluiten om het te filmen. Moeten ze lekker zelf weten.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39 schreef Navenant het volgende:
[..]


Beetje erg simplistisch neergezet, dus jij huwt even makkelijk een uitgelubberde pornoster dan een vrouw die wel eens porno heeft gezien?
Maakt voor jou geen verschil?
Als het een lieve vrouw is, waarom zou je er dan niet mee willen trouwen?
Als porno z'n religie was dan mocht die juist niet ontslagen worden, beetje scheef dit.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:53 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Als het een lieve vrouw is, waarom zou je er dan niet mee willen trouwen?
Bovendien zit er nogal wat verschil tussen "met iemand trouwen" en "een dienst van iemand afnemen".
userIcon
Tsja... nogal wiedus lijkt me...
De kinderen keken een film die ze helemaal nog niet mochten zien. Wordt er tegen de ouders van hen nog stappen ondernomen? Er heeft door het falen van de ouders een man zijn baan verloren en de school is in opspraak geraakt.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Och... ze hebben natuurlijk wel buitensporig veel vakantiedagen als je het met andere werknemers vergelijkt.
- Niet vrij besteedbaar
- Een leraar is ook buiten zijn contacturen vele uren aan het werk, ook in zijn vakanties (huiswerk nakijken, lesvoorbereidingen)
- Een leraar heeft pas een week na de leerlingen zomervakantie en is een week eerder terug
- Een leraar heeft vele overleggen/vergaderingen/ontmoetingen met ouders in de avonduren
etc. etc. etc.

Ja, het is meer dan de gem. werknemer, maar met heel wat haken en ogen.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is meer dan de gem. werknemer
Kijk.
En de meeste werknemers van de kerk zitten nog op hun plaats.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Sja. Dat kan natuurlijk zowel positief als negatief uitwerken.
Owjah?

quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Waarschijnlijk heeft hij een piemel met 2 ballen eronder hangen. Net als de meeste andere mannen.

Wat een onzin om hier iemand om te ontslaan. En hoezo 'chantabel' wanneer iedereen het allang weet? Lekker boeiend of iemand ooit in een pornofilmpje heeft meegespeeld. Iedereen heeft sex. Sommigen besluiten om het te filmen. Moeten ze lekker zelf weten.
Jama.... misschien is het wel een bikkel. Vertel me niet dat ze er allemaal hetzelfde uitzien he. Het zijn toch zeker geen chinezen. Buiten dat heeft hij pubers als leerlingen....je weet wel vol hormonen e.d.

Ontslag vind ik ook niet nodig, na een paar weken is het nieuwtje er wel af en heeft niemand het er meer over.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Kijk.
Oh God

In de race voor de Selectief-quoten-award?
Belachelijke uitspraak, ik ga ervanuit dat die man in beroep gaat?
userIcon
Wat een stom wedstrijdje ruimdenkendheid hier weer eens.

Altijd maar klagen dat de jeugd seksueel ontspoord is, maar ondertussen het wel ok'e vinden wanneer een pornoacteur een voorbeeldfunctie vervult voor mensen met een leeftijd waarop ze erg be"invloedbaar zijn, zeker op seksueel gebied.
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:07 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Wat een stom wedstrijdje ruimdenkendheid hier weer eens.

Altijd maar klagen dat de jeugd seksueel ontspoord is, maar ondertussen het wel ok'e vinden wanneer een pornoacteur een voorbeeldfunctie vervult voor mensen met een leeftijd waarop ze erg beïnvloedbaar zijn, zeker op seksueel gebied.
Ahem. Dus het feit dat die man ooit eens in een pornofilm gespeeld heeft maakt hem gelijk tot een slechte leraar? Sorry hoor, maar zo ken ik er nog wel een paar.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God

In de race voor de Selectief-quoten-award?
Welnee. Eerder een ruime ervaring met ondanks hun enorme stuwmeer aan vakantiedagen alsnog steevast klagende leraren.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:05 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Owjah?
Ik weet uiteraard niet hoe die kerel eruitziet en ken jouw smaak in mannen natuurlijk evenmin.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:07 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Wat een stom wedstrijdje ruimdenkendheid hier weer eens.

Altijd maar klagen dat de jeugd seksueel ontspoord is, maar ondertussen het wel ok'e vinden wanneer een pornoacteur een voorbeeldfunctie vervult voor mensen met een leeftijd waarop ze erg be"invloedbaar zijn, zeker op seksueel gebied.
De jeugd is niet seksueel ontspoord. Het seksuele gedrag van jongeren staat tegenwoordig weer in de schijnwerpers. Dat is nogal iets anders.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Welnee. Eerder een ruime ervaring met ondanks hun enorme stuwmeer aan vakantiedagen alsnog steevast klagende leraren.
Al met al, als je een werkweek van 40-uur neemt en 25 vakantiedagen in een jaar, de normale weekenden, feestdagen en werktijden, vergelijkt met hoeveel uren een leraar extra heeft per jaar, valt het nog reuze mee. En nogmaals, die mogen ze dan niet zelf inplannen. Tel daarbij op dat dat ook nog eens de duurste weken van het jaar zijn om op vakantie te gaan en ik geef ze geen ongelijk.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Welnee. Eerder een ruime ervaring met ondanks hun enorme stuwmeer aan vakantiedagen alsnog steevast klagende leraren.
Mwoah... Waar in het onderwijs over geklaagd wordt is niet het aantal vakantiedagen (dat zijn er genoeg) of het salaris (hoewel het natuurlijk altijd hoger mag), maar over de enorme bemoeizucht van politiek, ouders en schoolleiding waar het gaat om de inhoud en vorm van de lessen. Ook de absurde bezuinigingen op zorgleerlingen zijn momenteel onderwerp van kritiek.
userIcon
Op deze manier wordt je inderdaad wel chantabel, nu duidelijk is dat een pr0n-film uit je verleden je baan kan kosten.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al met al, als je een werkweek van 40-uur neemt en 25 vakantiedagen in een jaar, de normale weekenden, feestdagen en werktijden, vergelijkt met hoeveel uren een leraar extra heeft per jaar, valt het nog reuze mee. En nogmaals, die mogen ze dan niet zelf inplannen. Tel daarbij op dat dat ook nog eens de duurste weken van het jaar zijn om op vakantie te gaan en ik geef ze geen ongelijk.
Maar ja - dat weet je allemaal vantevoren als je het onderwijs ingaat.
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Waar in het onderwijs over geklaagd wordt is niet het aantal vakantiedagen (dat zijn er genoeg) of het salaris (hoewel het natuurlijk altijd hoger mag), maar over de enorme bemoeizucht van politiek, ouders en schoolleiding waar het gaat om de inhoud en vorm van de lessen. Ook de absurde bezuinigingen op zorgleerlingen zijn momenteel onderwerp van kritiek.
Dat lijken me inderdaad eerder zaken om me druk over te maken.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]

Maar ja - dat weet je allemaal vantevoren als je het onderwijs ingaat.
Maar dat is iets anders dan niet mogen zeuren omdat je boven de streep veel vakantiedagen hebt.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:10 schreef sp4rky het volgende:
niet helemaal eerlijk, maar gezien zijn beroep snap ik wel dat hij niet meer aan het werk kan bij die school...
Dit dus.. Het gaat erom dat hij een voorbeeld functie had voor al die kinderen. Dat is nu dus ook verpest.
Heel jammer dat je in deze preutse samenleving dus bepaalde beroepen niet mag combineren.
userIcon
quote:
Ook vindt de school dat de man door de film chantabel is.
Hoezo is hij chantabel dan? Het is nu toch al voor de hele gemeente en schoolgemeenschap bekend dat hij in die film gespeeld heeft, waar kan hij nog mee gechanteerd worden dan?

Tevens slechte zaak dat de rechter hiermee akkoord gaat.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]

Dit dus.. Het gaat erom dat hij een voorbeeld functie had voor al die kinderen. Dat is nu dus ook verpest.
En seks is heel verwerpelijk. Daar mogen jongeren op geen enkele manier mee geconfronteerd worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En seks is heel verwerpelijk. Daar mogen jongeren op geen enkele manier mee geconfronteerd worden.
Precies. Gelukkig denken de meeste pubers er ook zo over en doen ze pas aan sex na hun 18de, wanneer ze een vaste relatie hebben met een partner waar ze mee willen trouwen....

Oh wacht(!)
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:04 schreef Jigzoz het volgende:
Rare uitspraak. Wat een leraar in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten, zolang het maar niet strafbaar is.
Jammer, maar zo werkt het niet in het echte leven, en de tijd dat alles kon en mocht hebben we gehad in de jaren '70. Je kent het resultaat reeds

Een leraar moet je wel nog serieus kunnen nemen. Daarnaast heeft zo'n figuur een voorbeeldfunctie, en een pornoster is niet het voorbeeld dat je aan de gemiddelde scholier wil voorspiegelen.

..want dan krijg je mensen zoals jij, die vinden dat alles maar moet kunnen en mogen, en daar hebben we niet meer genoeg thee voor
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:51 schreef Avernis het volgende:
[..]

Jammer, maar zo werkt het niet in het echte leven, en de tijd dat alles kon en mocht hebben we gehad in de jaren '70. Je kent het resultaat reeds

Een leraar moet je wel nog serieus kunnen nemen. Daarnaast heeft zo'n figuur een voorbeeldfunctie, en een pornoster is niet het voorbeeld dat je aan de gemiddelde scholier wil voorspiegelen.

..want dan krijg je mensen zoals jij, die vinden dat alles maar moet kunnen en mogen, en daar hebben we niet meer genoeg thee voor
Dus als leerlingen geconfronteerd worden met het feit dat hun docenten seks hebben, dan gaan ze later heel veel thee drinken en vinden dat alles maar moet kunnen... Geldt het omgekeerde ook? Als je als jongere helemaal niets met seks te maken hebt gehad dat je dan een soort agressieve tunnelvisie-PVV'er wordt?
wat hypocriet. En hem thuis allemaal lekker door het vuistje laten gieren bij de meest ranzige porno.
man mouthman (Redactie Frontpage) 17-03-2011 @ 16:10 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:57 schreef the-eye het volgende:
De kinderen keken een film die ze helemaal nog niet mochten zien. Wordt er tegen de ouders van hen nog stappen ondernomen? Er heeft door het falen van de ouders een man zijn baan verloren en de school is in opspraak geraakt.

Wie zegt dat die 'kinderen' het niet mochten zien? Misschien waren ze wel 18.
userIcon
Dus als je een pedofiel bent en god mag weten hoeveel kinderen hebt verkracht dan mag je een jaartje niet meer met kinderen werken maar als je als leraar ooit in een ver verleden een keer in een pornofilm hebt gespeeld dan krijg je gewoon de zak.

Raar land hier of in elk geval een raar rechtsysteem.
Hoezo "chantabel", iedereen weet het toch al? Dan kan je hem daar niet meer mee chanteren .
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het gaat om Ross van Don en Ad.
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:39 schreef Navenant het volgende:
[..]


Beetje erg simplistisch neergezet, dus jij huwt even makkelijk een uitgelubberde pornoster dan een vrouw die wel eens porno heeft gezien?
Maakt voor jou geen verschil?
was eenmalig dus daar lubber je niet van uit
sommige vrouwen die niet aan porno doen zijn ook uitgelubbert en hebben ook een enorme schore aan mannen op hun lijstje staan hoor....
userIcon
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:35 schreef TonV61 het volgende:
Dus omdat het een film was is hij ontslagen? wat zijn zijn (ex) collega's dan? geheel onthouders? iedereen doet aan seks in film of in bed
Aan je reactie te zien ben jij zo'n gefrustreerde camrukker. En alsof deze leraar nog serieus word genomen door een school vol pubers..
userIcon
Misschien had hij beter Biologie kunnen geven i.p.v. Engels
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 16:10 schreef mouthman het volgende:
[..]


Wie zegt dat die 'kinderen' het niet mochten zien? Misschien waren ze wel 18.
Ik heb de leerlingen op televisie gezien en die waren zeker geen 18+.
Dat de man docent wil blijven. Je zou zeggen, dat geen leerling hem meer serieus neemt, na het zien v/d beelden.
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:07 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Wat een stom wedstrijdje ruimdenkendheid hier weer eens.

Altijd maar klagen dat de jeugd seksueel ontspoord is, maar ondertussen het wel ok'e vinden wanneer een pornoacteur een voorbeeldfunctie vervult voor mensen met een leeftijd waarop ze erg be"invloedbaar zijn, zeker op seksueel gebied.
Dus? Ik snap je link niet? Jij geeft dus de pornoacteur de schuld van het falen van de opvoeding? Ik denk dat we voortaan ook maar geen mensen met een horeca ervaring voor de klas mogen zetten. En auto bestuurders ook maar niet!
Elke leraar die in een auto rijdt ontslaan!!
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 15:33 schreef Sk00p het volgende:
[..]

Dit dus.. Het gaat erom dat hij een voorbeeld functie had voor al die kinderen. Dat is nu dus ook verpest.
Pornoacteur is gewoon een legaal beroep hoor. Jezus wat is iedereen hier toch dom en/of ouderwets
Hey, sinds wanneer wordt er weer gespeeld in pornofilms?
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 @ 14:06 schreef davids1976 het volgende:
Had ik maar een pornolerares vroeger gehad ik had alleen een vieze oude man met een baard die stonk uit zijn bek.
Dan zat ik bij jou op school! Je hebt het over Veenboer van wiskunde!

OT: vreemd dat iets uit je verleden in je eigen tijd ineens reden kan zijn tot ontslag.. Die man heeft er niemand kwaad mee gedaan lijkt me
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 11:53 Bolkestein vindt Polenmeldpunt PVV belachelijk11
» 11:43 Gezin Willem Alexander nog een week in Lech22
» 11:05 Maleisiërs opgepakt met 38 valse creditcards1
» 10:15 Harddrugsdealers opgepakt in Achterhoek15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden