Arie Boomsma snapt Loden Leeuw niet
Arie Boomsma weet niet wat hij van de Loden Leeuw moet vinden, de prijs die het programma Radar jaarlijks uitreikt aan de irritantste bekende Nederlander in een reclame. Boomsma is een van de genomineerden. "Ik begrijp het doel niet van dit initiatief", zegt hij via Twitter. "Moeilijk om daar goed op te reageren."
Boomsma maakt reclame voor koffie van Douwe Egberts. "Moet je zo'n verkiezing afdoen als vervelend gevolg van de cynische tijdgeest, de drab die door de gemakzuchtige kritiekcultuur sijpelt?", vraagt de presentator zich af.
"Of is het een nobel journalistiek initiatief, kritisch als waakhond van marketing en reclame? Dan is het flauw me niet aangesproken te voelen", reageert de 37-jarige Boomsma.
Toch weerhoudt de nominatie van de Loden Leeuw Arie er niet van om in de toekomst nog eens in een reclame te verschijnen. Hij heeft de reclamespot naar eigen zeggen met veel plezier gemaakt. "Goed merk, leuk team, zakelijk interessant en zelfspot. Ik zou het morgen weer doen."
De Loden Leeuw wordt maandag 9 januari uitgereikt in het TROS-programma Radar.
Hoe kun je die prijs niet snappen... Je bent BN-er en verkoopt jezelf voor een zeer irritante reclame, thats it.
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Ik vind het geen irritante reclame en Arie is gewoon Cool!
http://www.youtube.com/watch?v=T0ZWG0GMP4Y
|o-0
~~~`
There's only one way of life, and that's your own!
|o-0
~~~`
Arie zal wel weer te moeilijke woorden gebruiken voor het klootjesvolk.
Leuk hoeft niet, maar zo irritant is ook niet nodig.
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Hij kan ook gewoon even bellen naar de redactie van Radar, maar nee, iedereen moet perse weten hoe Arie erover denkt.
"echt hemels"
Wel bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Een hele irritante reclame kan vaak beter de doelstelling bereiken dan een goede reclame over hetzelfde product.
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken