Is Laura Dekker klaar voor een solozeiltocht rond de wereld?

Geschreven door Stefan op 27-07-2010 @ 18:02
print 





Lees ook:

» 26/05 Zomerweer: wat vind jij er van?29
» 25/05 Zomerweer: zonder onderbroek over straat?34
» 24/05 Zomerweer! Tempo omlaag?20
» 21/05 18 jaar cel + TBS voor Robert Mikelsons is...54


delen | eKudos nujij

2563 views / 77 reacties
Reacties op dit bericht
77  van 77 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Weg met dat kind.. gezeik.

Zij wilt alleen varen, laat der dan ook lekker gaan.. tjuus, goeie reis.
userIcon
Anders, namelijk. wat zij doet is niet mijn probleem.
dus laat haar lekker doen wat ze zelf wil.
userIcon
je kan niet weten of ze er klaar voor is, totdat ze het geprobeerd heeft dus weg ermee en zeilen
man pberends (Redactie Frontpage) 27-07-2010 @ 18:40 fotoboek no homepage
userIcon
Ja, zolang wij maar niet hoeven op te draaien voor een eventuele ontvoering .
userIcon
Nee, ze moet nog gewoon naar school en die reis haalt ze nooit.


Maar ik ben het gezeik erom zo zat dat ze haar maar gewoon in die boot moeten stoppen, en dan zoek het maar uit. Als je dan zo eigenwijs bent.. Maar wel eerst een contract ondertekenen dat je voor de volle 100% zelf verantwoordelijk bent.
userIcon
laat dat zeikkind ajb gaan zeg, het zou me nu onderhand zo fucking worst wezen als er wat met haar gebeurt.
Laura dekker is niet lekker
userIcon
ze wil door de Golf van Aden varen . Doe de groetjes aan Jack Sparrow en z'n kornuiten.
userIcon
Nee, maar laat haar alsjeblief oprotten. Kut hype.
man MrManuel (Redactie Frontpage) 27-07-2010 @ 19:28 fotoboek homepage
userIcon
Echt alleen maar gezeik over dat wijf..
Laat der maar lekker gaan als ze da wil.. En ontneem die ouders het ouderschap.. K Thx Bye!
userIcon
Hoe zouden jullie het allemaal vinden als een ander beslist wat JOU kind wel of niet mag ?

Laat dat kind toch lekker haar gang gaan.
userIcon
Eerst een contract tekenen waarin staat dat niemand behalve Laura's ouders verantwoordelijk zijn voor de gevolgen en dat dus alleen ZIJ voor de eventuele kosten mogen opdraaien.

Daarna mag ze van mij heel hard opkankeren.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:34 schreef gammapooka het volgende:
Hoe zouden jullie het allemaal vinden als een ander beslist wat JOU kind wel of niet mag ?

Laat dat kind toch lekker haar gang gaan.
Ehm. Schoolplicht en op je 14e mag je niet stemmen, niet trouwen, niet rijden, niet drinken.

Soms moet de staat ingrijpen als de ouders incapabel zijn.
userIcon
Het enige juiste antwoord is: geen mening, tenzij je haar persoonlijk kent...
userIcon
Onverantwoord maar goed, lijkt me pijnlijk als ouder je kind ten onder zien gaan.
userIcon
Boeit me weinig. Als ze dat wil, moet ze dat doen.

Daar heeft verder niemand iets mee te maken, behalve haar ouders.
Absoluut, zij en haar ouders hebben groot gelijk. Ze voldoet aan al haar verplichtingen, en het kind is een stuk volwassener dan de meeste mensen die het triviale nummertje 18 wel zijn gepasseerd.

Toen ik 12 was ging ik met een 4PK Zodiac bootje ook overal naartoe met m'n vriendjes. Ja, we vaarden verantwoord. Ja, we konden goed zwemmen. En ja, we wisten de regels ondanks dat we geen vaarbewijs hadden. En ja, we kwamen weleens in de problemen: vast zitten, een lek compartiment, slecht weer en moeten hozen, geen brandstof meer en moeten roeien, et cetera.

Ik ben jaloers op d'r, en gun het haar van harte.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:39 schreef Interloper het volgende:
Eerst een contract tekenen waarin staat dat niemand behalve Laura's ouders verantwoordelijk zijn voor de gevolgen en dat dus alleen ZIJ voor de eventuele kosten mogen opdraaien.

Daarna mag ze van mij heel hard opkankeren.
What the fuck, een contract waarin zoiets staat? Ze ZIJN toch ook verantwoordelijk, wie heeft er ooit iets anders beweerd? Dat willen die ouders juist, maar die tyfuslijers van de regering met hun eeuwige bemoeizucht moeten hun neuzen er weer tussen proppen en wel even bepalen wat goed voor dat kind is en wat niet. Het is het leven van Laura, en als haar ouders het goedvinden (want als kind luister je nog gewoon naar je ouders) dan mag ze gaan. Ben ik nou zo verschrikkelijk liberaal (echt liberaal, niet VVD-'liberaal') of willen sommige mensen in dit topic gewoon zo graag gedomineerd worden door de staat? Blijkbaar is het gewoon beter als je niet meer zelf hoeft na te denken.

quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het enige juiste antwoord is: geen mening, tenzij je haar persoonlijk kent...


Verder dit natuurlijk.
userIcon
Laat haar alsjeblieft uit het nieuws blijven.

En voor haar zeiltocht? Volgens mij is het kinderarbeid en valt dit onder het kopje risicovol werk waar iemand 18 voor moet zijn. In dit geval zijn dan haar sponsoren haar werkgevers en daarmee volleidg aansprakelijk en verantwoordelijk!
userIcon
vertrek en laat haar uit het nieuws blijven
Zelfs FOK gaat mee in de hype met meerdere items over dat verwende nest
Anders... Ik denk niet dat de gemiddelde Fok!-er in staat is dit te beoordelen
A. Dat gedrag van een verwend kind moet je niet belonen. Een boot en training op kosten van pap, en als er iemand dwars ligt loop ik lekker weg.
B. De hersenen van kinderen zijn op die leeftijd nog lang niet in staat om de risico's in te schatten en lange termijn gevolgen te overzien.
C. Een hellend vlak, het volgende kind wil op zn 12e het record verbeteren, daarna 11 etc. Waar houdt het op?
D. De wereld loopt niet weg, ze kan over een paar jaar ook een rondje varen. De eerste zal ze toch niet zijn, de jongste is geen record.
E. De kosten voor onze maatschappij zijn al hoog en wie weet wat erbij komt als het fout gaat. Ze moet dan gered worden (als ze nog leeft) en wie is er dan verantwoordelijk?
F. Elk kind (en elke ouder) dat onder de leerplicht uit wil komen of iets wil gaan doen wat niet verstandig is kan nu naar Laura wijzen.

Dom dom dom.

[ Bericht gewijzigd door ph4ge op woensdag 28 juli 2010 @ 17:35 ]
userIcon
20.00 journaal opent met dat kind, dieptepunt NOS journaal.
Dit soort dingen zou juist meer gestimuleerd moeten worden vind ik.
Als de begeleiding van de ouders goed is, prima!

Het gaat er niet om of ze het haalt of niet. Iemand die een doel heeft, welk doel dan ook (nee geen massamoorden en zo) moet gestimuleerd worden. Hoe meer hoe beter.
is ze nu al weg gedobberd?
userIcon
Ja, en dat zei ik vorig jaar al.
userIcon
zeikkind! van mij apart zeilt ze haar hele leven, het interesseert me geen drol
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 22:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ja, en dat zei ik vorig jaar al.
R3sp3ct man!
Van mij part zinkt dat ding. Oh nee... anders krijgen we opnieuw een hype.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:48 schreef ph4ge het volgende:
A. Dat gedrag van een verwend kind moet je niet belonen. Een boot en training op kosten van pap, en als er iemand dwars ligt loop ik lekker weg.
Jaloers.
quote:


B. De hersenen van kinderen zijn op die leeftijd nog lang niet in staat om de risico's in te schatten en lange termijn gevolgen te overzien.
Elke kind is anders, de 1 is met tien al verantwoordelijk genoeg om een 10 gangen diner in een 5 sterren restaurant te verzorgen, de ander is met 50 nog een kind.
Zolang je haar persoonlijk niet kent kan je niet over haar 'volwassenheid' oordelen.
quote:

C. Een hellend vlak, het volgende kind wil op zn 12e het record verbeteren, daarna 11 etc. Waar houdt het op?
Bull, zie vorige punt, er word per geval bekeken of een persoon ook daadwerkelijk volwassen genoeg is.
quote:

D. De wereld loopt niet weg, ze kan over een paar jaar ook een rondje varen
Wat snap je niet aan een record behalen om het als jongste te doen?
quote:

E. De kosten voor onze maatschappij zijn al hoog en wie weet wat erbij komt als het fout gaat. Ze moet dan gered worden (als ze nog leeft) en wie is er dan verantwoordelijk?

Dom dom dom.
Ah gut, het gaat om de kosten
Reddingsmaatschappijen en hun personeel worden betaald of ze nu iemand redden of niet
En verantwoordelijkheid, bij haarzelf en bij haar ouders.

Man man, je mocht tot je 15de zeker de straat niet oversteken zonder je moeders handje vast te houden
Vorig jaar zou ik gezegd hebben van niet. Maar blijkbaar hebben ze zich in de afgelopen maanden goed voorbereid. Want alle bezwaren zijn weggewerkt. Dus denk wel dat ze er klaar voor is.

Maar ja, ben blij dat ze gaat. Want dan wordt het hopelijk wat stiller rond Laura.
userIcon
Weet ik veel of ze klaar is. Hoe kan ik daar nou over oordelen?
userIcon
Jammer dat de reddingsactie weer belastinggeld gaat kosten
Ze mot gewoon naar school. Klaar.
Iedereen in Nederland moet van zijn vijfde tot zijn achttiende verjaardag naar school. Deze leerplicht is vastgelegd in de Leerplichtwet.
ik zie nu al kranten koppen
Laura op weg!
Laura aankomts hawai
Laura mysterieus verdwenen
Joran van der Sloot onkent alles

maarja we zien wel wat er gebeurt he

[ Bericht gewijzigd door Python-NL op woensdag 28 juli 2010 @ 16:34 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 09:29 schreef Klaasvager het volgende:
Wat een bullshit. Het is ten eerste leerplicht, en dat is geen probleem. Daarin zijn voorzieningen opgenomen waardoor het wel kan. Wat stemmen en zeilen met elkaar te maken hebben is mij in ieder geval geheel onduidelijk.

Daarnaast heb je incapabel en incapabel. Ik kan niet zeggen of de ouders wel of niet capabel zijn. Ik ken ze niet. Echter kan ik wel zeggen dat jij incapabel bent om een uitspraak over andermans ouders te doen.
Sommige dingen mogen kinderen gewoon niet, ook niet als de ouders het goed vinden.
userIcon
tyft op met dat zeikwijf!
userIcon
Geen beroep in zaak-zeilmeisje

De Raad voor de Kinderbescherming
gaat niet in hoger beroep in de zaak
van het zeilmeisje Laura.De rechter gaf
gisteren de volledige zeggenschap terug
aan haar ouders.De 14-jarige wil solo
rond de wereld zeilen en dat mag van
haar ouders.Laura wil komende maand
vertrekken.De Kinderbescherming wil een
eind aan alle procedures,ook al is de
raad nog steeds tegen de soloreis.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:36 schreef DeX090 het volgende:
[..]


What the fuck, een contract waarin zoiets staat? Ze ZIJN toch ook verantwoordelijk, wie heeft er ooit iets anders beweerd? Dat willen die ouders juist, maar die tyfuslijers van de regering met hun eeuwige bemoeizucht moeten hun neuzen er weer tussen proppen en wel even bepalen wat goed voor dat kind is en wat niet.
Dat van dat contract moet je natuurlijk niet al te letterlijk nemen. Ik wilde eigenlijk vooral kilheid en zakelijkheid uiten t.o.v dat loeder.

En als de regering zich er niet mee bemoeit en Laura verongelukt, dan krijgt Nederland de hele diplomatieke wereld op haar dak. M.a.w, het is gewoon nooit goed. Bij Bureau Jeugdzorg doen ze, hoe zeurderig ook, gewoon wat er van ze verwacht wordt. We zijn hier tenslotte niet in één of ander pauperland waar niemand zich om kinderen bekommert.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het er persoonlijk mee eens ben. Van mij mag iedereen doen waar hij of zij zin in heeft. Maar ik behoud mezelf het recht voor om Laura's aandachtsgeile ouders vierkant uit te lachen als het uitdraait op een ramp en Laura in zeven stukken terugkeert
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef BasOne het volgende:
Elke kind is anders, de 1 is met tien al verantwoordelijk genoeg om een 10 gangen diner in een 5 sterren restaurant te verzorgen, de ander is met 50 nog een kind.
Zolang je haar persoonlijk niet kent kan je niet over haar 'volwassenheid' oordelen.
Niks onzin. Puur biologisch. Google het eens. Zelfs als ze zeer vroeg rijp zou zijn (wat niet blijkt uit haar media optredens iig) kan ze biologisch gezien nooit klaar zijn.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef BasOne het volgende:
Bull, zie vorige punt, er word per geval bekeken of een persoon ook daadwerkelijk volwassen genoeg is.
Daar moet je dus niet aan beginnen, het schept een precedent voor elk kind dat onder de leerplicht (of andere regels) uit wil komen. Dat is nog los van of het verder verstandig is om iemand een jong kind een zinloos en groot risico te laten nemen. Ze zou een enorme freak zijn als ze de hersenen had van een volwassenen, volgens mij is daar geen onderzoek naar gedaan. Bovendien zijn de regels er niet voor niets en die moet je niet arbitrair gaan uitleggen, zeker niet in het geval van jonge kinderen.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef BasOne het volgende:
Wat snap je niet aan een record behalen om het als jongste te doen?
Lees mn punt nog eens.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef BasOne het volgende:Ah gut, het gaat om de kosten
Reddingsmaatschappijen en hun personeel worden betaald of ze nu iemand redden of niet
En verantwoordelijkheid, bij haarzelf en bij haar ouders.
Ach gut, het is een hele lijst argumenten. Lokale reddingsmaatschappijen worden echt niet door Nederland betaald en de Nederlandse marine is ook niet overal te gelijk aanwezig. Ze kan zelf niet verantwoordelijk worden gehouden, ze kan biologisch gezien nooit de gevolgen van haar beslissing overzien en ook voor de wet is ze nog lang niet toerekeningsvatbaar.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:43 schreef BasOne het volgende:Man man, je mocht tot je 15de zeker de straat niet oversteken zonder je moeders handje vast te houden
Ja, je betoog krijgt veel meer kracht als je het inhoudelijke negeert en maar op de persoon speelt. Je hebt geen enkel argument genoemd waarom ze het wel zou moeten doen.
userIcon
vrijheid blijheid
userIcon
Jezus, laat dat kind verdrinken zeg.. 14 jaar zeg komop. Ga met Duplo spelen!! Hoop dat ze piraten tegenkomt.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 20:52 schreef Phreakingout het volgende:
Jezus, laat dat kind verdrinken zeg.. 14 jaar zeg komop. Ga met Duplo spelen!! Hoop dat ze piraten tegenkomt.
Op die leeftijd speel je toch al minimaal met Lego
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:24 schreef MHD83 het volgende:
Absoluut, zij en haar ouders hebben groot gelijk. Ze voldoet aan al haar verplichtingen, en het kind is een stuk volwassener dan de meeste mensen die het triviale nummertje 18 wel zijn gepasseerd.

Toen ik 12 was ging ik met een 4PK Zodiac bootje ook overal naartoe met m'n vriendjes. Ja, we vaarden verantwoord. Ja, we konden goed zwemmen. En ja, we wisten de regels ondanks dat we geen vaarbewijs hadden. En ja, we kwamen weleens in de problemen: vast zitten, een lek compartiment, slecht weer en moeten hozen, geen brandstof meer en moeten roeien, et cetera.

Ik ben jaloers op d'r, en gun het haar van harte.
Hoezo is ze volwassener dan de meeste 18 jarige? omdat ze alleen wil zeilen?
op je 12e met een bootje rondvaren is anders dan met een zeilboot de wereld gaan rondzeilen..
userIcon
Laat haar toch gewoon gaan,zolang de verzekeringspremie en het ondersteunend team maar door haar zelf betaald wordt vindt ik het allemaal prima.
Wintersporters die ongeoefend van de helling gaan kosten onze staat immers al vele malen meer,vrije wil kost nu eenmaal geld.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 02:49 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Anders leer je eerst even je grammatica Eppo.
Geef jij lekker Nederlands, ouwe droplul!
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:15 schreef Maitje het volgende:
Weg met dat kind.. gezeik.

Zij wilt alleen varen, laat der dan ook lekker gaan.. tjuus, goeie reis.
Dit dus. Schop der die boot in en laat haar zeilen. Over een jaar horen we het wel weer. Oeverloos gezwam.
userIcon
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 01:27 schreef DP026 het volgende:
Van mij part zinkt dat ding. Oh nee... anders krijgen we opnieuw een hype.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 02:49 schreef herbert64 het volgende:
[..]


Anders leer je eerst even je grammatica Eppo.
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 @ 23:40 schreef DP026 het volgende:
[..]


Geef jij lekker Nederlands, ouwe droplul!
Wat is er grammaticaal fout dan??

Tip: voordat je andere op fouten aanspreekt, wees er zeker van dat het waar is wat je zegt...
Dat moet je niet aan ons vragen, denk dat Laura zelf de enige is die dat kan beantwoorden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:48 schreef ph4ge het volgende:

B. De hersenen van kinderen zijn op die leeftijd nog lang niet in staat om de risico's in te schatten en lange termijn gevolgen te overzien.
Vroegah werden landen en legers geleid door mensen van die leeftijd en jonger en werden allang als volwassenen gezien en gedroegen zich op die manier.
Dat wij in onze maatschappij ze als een stelletje domme schapen zien die niks kunnen tot ze de 'magische' leeftijd van 18 bereikt hebben en ze ook zo behandelen slaat natuurlijk nergens op.
Mensen van die leeftijd kunnen prima voor zichzelf zorgen en opkomen indien je ze de kans geeft ipv ze te betuttelen alsof het babies zijn.
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 08:42 schreef Kasparovi het volgende:
[..]

[..]

[..]


Wat is er grammaticaal fout dan??

Tip: voordat je andere op fouten aanspreekt, wees er zeker van dat het waar is wat je zegt...
Er moest een N achter mij. En nee, ik heb het niet opgezocht.
Maar ik stoor me sowieso al mateloos aan die figuren die even bijdehand willen doen en andere mensen gaan zitten verbeteren.

Alsof ze er bewust voor gaan zitten, pff...
userIcon
Ik hoop dat ze het niet haalt

In your face
userIcon
Krijgen we na die reis dan ook een sbs6 reisverslag...
Alleen zij weet of ze er klaar voor is
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 16:34 schreef Augy het volgende:
Alleen zij weet of ze er klaar voor is
Denken dat je ergens klaar voor bent en er ook klaar voor zijn is niet hetzelfde
Dat geld trouwens niet alleen voor haar
Je weet vaak pas achteraf of je er echt klaar voor was

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 11:05 schreef dontcare het volgende:
[..]

Vroegah werden landen en legers geleid door mensen van die leeftijd en jonger en werden allang als volwassenen gezien en gedroegen zich op die manier.
Dat wij in onze maatschappij ze als een stelletje domme schapen zien die niks kunnen tot ze de 'magische' leeftijd van 18 bereikt hebben en ze ook zo behandelen slaat natuurlijk nergens op.
Mensen van die leeftijd kunnen prima voor zichzelf zorgen en opkomen indien je ze de kans geeft ipv ze te betuttelen alsof het babies zijn.
Vroeger waren ze getrouwd wanneer ze 12 waren en hadden ze kinderen als ze 14 waren
Waren (grote) leeftijd verschillen geen probleem en incest ook niet
Kinderen moesten al werken nadat ze konden lopen (of niet veel later) en onderwijs was er vaak niet
Dus ?
Wanneer een meisje van 14 met een man van 25 wil trouwen sta jij daar ook achter ?
Vroeger was dat ook geen punt nl
Kunnen we op Fok straks geen dagelijks verslag krijgen van Laura's vorderingen op zee?
Lijkt me zo leuk voor al die Laura haters... ze willen het niet lezen, maar ze zitten zo met dwangmatige impulsen... dat ze dag na dag de vorderingen toch lezen.
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 17:33 schreef EricOscuro het volgende:
Kunnen we op Fok straks geen dagelijks verslag krijgen van Laura's vorderingen op zee?
Lijkt me zo leuk voor al die Laura haters... ze willen het niet lezen, maar ze zitten zo met dwangmatige impulsen... dat ze dag na dag de vorderingen toch lezen.
Linkje naar haar website ?
En anders doe je het gewoon zelf
userIcon
Ik hoop dat ze tegen de eerste boei in Scheveningen aanvaart
userIcon
quote:

Nee, maar laat haar alsjeblieft gaan varen3698 (50.6%
mensen die denken iets van een compleet onbekende te denken te weten !

wat een fail Poll..
userIcon
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 @ 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]

mensen die denken iets van een compleet onbekende te denken te weten !

wat een fail Poll..
Dan zou je dus alleen 'geen mening' mogen antwoorden op dit soort polls ?
Er wordt naar een mening gevraagd toch ?
Of reageer jij alleen wanneer je de persoon of omstandigheden 100% kent ? (dan heb ik het over 'in het algemeen' niet alleen in dit geval tenzij jij een reden ziet om dit als een speciaal geval te zien )
laat dat wijf alsjeblieft opzouten. En vaar svp via de Bermuda Driehoek en sterf!
userIcon
Ik hoop dat ze het haalt!
man Len93 (FOK!games crew) 31-07-2010 @ 13:57 fotoboek no homepage
userIcon
Als ze dan meteen haar boot lek maakt voor moeilijkheid, ben die overdreven aandacht voor dit soort types een beetje beu.
userIcon
Eigenlijk kan het me niks schelen of ze wel of niet gaat varen.
Toch hoop ik stiekem dat er iets gebeurd waardoor ze met hangende pootjes terugkeerd naar paps en mams.
userIcon
Geen mening.

Theoretisch gezien lijkt het me niet geweldig, 14 is vrij jong en ik zou mijn kind toch eerst een diploma laten halen op de middelbare school.
Maar hee, ik ken het kind niet, wellicht is ze erg volwassen voor haar leeftijd.

Geen mening dus, ik ken het kind persoonlijk niet, dus kan ook niet over de situatie oordelen. Ik ben inmiddels wel zeilmeisjes-moe, dus kunnen we het weer eens ergens anders over hebben? Een andere poll op de FP please?
userIcon
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 06:27 schreef Paradestraat het volgende:
[..]


Dan zou je dus alleen 'geen mening' mogen antwoorden op dit soort polls ?
Er wordt naar een mening gevraagd toch ?
Of reageer jij alleen wanneer je de persoon of omstandigheden 100% kent ? (dan heb ik het over 'in het algemeen' niet alleen in dit geval tenzij jij een reden ziet om dit als een speciaal geval te zien )
Ik vind het ook raar hoor. Erg knap ook dat iedereen zo even van achter de computer kan beoordelen of iemand ergens klaar voor is.
userIcon
Sommige mensen zijn veel volwassener dan FOKkers hier, lekker sterk he achter je pc!
Laat haar toch lekker gaan, als ze het haalt juicht iedereen op FOK.
Haalt ze het niet zegt iedereen, ik zei het toch.
Maar we vergeten een ding......dromen....die hebben we allemaal gehad op die leeftijd.
Dat zij het waar kan maken brengt emotie's op he?
"Nee, maar laat haar alsjeblieft gaan varen" Hahahahahhahahahha!
userIcon
Het is haar droom en die moet je haar waar laten maken. Zo'n kans heb je maar 1 keer in je leven!
userIcon
oprotten houdoe en bedankt
userIcon
Hopelijk vinden de piraten haar en horen we als laatste bericht over haar: "Laura (want iedereen weet haar achternaam natuurlijk) ontvoert door Somalische piraten."

Maar dan geen update bericht uiteraard!
77  van 77 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 26/05 Zomerweer: wat vind jij er van?29
» 25/05 Zomerweer: zonder onderbroek over straat?34
» 24/05 Zomerweer! Tempo omlaag?20
» 21/05 18 jaar cel + TBS voor Robert Mikelsons is...54


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden