Steniging in Iran uitgesteld

Internationaal • Geschreven door ANP op 08-09-2010 @ 14:44
print 

De geplande doodstraf door steniging van de Iraanse Sakineh Mohammadi-Ashtiani is opgeschort. De straf wordt herzien, meldde het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag.

De 43-jarige vrouw was tot de controversiële steniging veroordeeld wegens overspel.

De straf zorgde voor veel ophef. Het Europees Parlement vroeg Iran woensdag nog de straf te heroverwegen. De Franse presidentsvrouw Carla Bruni had zich ook tegen de straf uitgesproken, waarna Iraanse media haar een hoer noemden.

Steniging in Iran uitgesteld
Steniging in Iran uitgesteld (Foto: ANP)


Bron: ANP


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia21
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend53
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken18
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

5368 views / 80 reacties
Reacties op dit bericht
80  van 80 reacties op deze pagina. Pagina  1
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
userIcon
Uitgesteld? Volgens mij heeft herzien ook een optie op een andere 'straf', die meer toegepast is...


Onzin allemaal, jouw lichaam is van jouzelf, als je hier mee naar bed gaat dan met jouw echtgenoot of echtgenote dan kies je daar zelf voor.

De consequenties daarentegen zijn vaak niet alleen voor jezelf... Maar daar kun je eerder aan denken.
userIcon
quote:
Het Europees Parlement vroeg Iran woensdag nog de straf te heroverwegen.
Waarom bemoeit het EP zich eigenlijk met een interne Iraanse aangelegenheid?

Ik vind de islam walgelijk en ik vind steniging walgelijk. Echter in moslimlanden moeten moslims vooral doen wat voor moslims normaal is.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:47 schreef KingKai het volgende:

[..]
Waarom bemoeit het EP zich eigenlijk met een interne Iraanse aangelegenheid?

Ik vind de islam walgelijk en ik vind steniging walgelijk. Echter in moslimlanden moeten moslims vooral doen wat voor moslims normaal is.
iets met menselijkheid en mensenrechten?
Dit waarschijnlijk omdat de man in Iran altijd nog meer is dan de vrouw...
en dat zou jij je nooit kunnen inbeelden (ik ook niet overigens ).
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 08-09-2010 @ 14:49 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Ook deze barbaren hebben inderdaad recht op hun eigen cultuur.
userIcon
ik hoop dat van uitstel afstel komt.....
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Ik heb er geen respect voor. Naar mijn mening zijn het Barbaren.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:47 schreef KingKai het volgende:

[..]
Waarom bemoeit het EP zich eigenlijk met een interne Iraanse aangelegenheid?

Ik vind de islam walgelijk en ik vind steniging walgelijk. Echter in moslimlanden moeten moslims vooral doen wat voor moslims normaal is.
Vind je? Het uitmoorden van mensen die een andere religie hebben isanders ook heel normaal in een aantal van die landen.
userIcon
Deze is trouwens pijnlijk voor Ahmadinejad:

quote:

De voormalige Cubaanse líder máximo Fidel Castro heeft flink uitgehaald naar Mahmud Ahmadinejad. In een interview noemde Castro de Iraanse president een antisemiet en nam hij het voor Israël op.

Castro zei tegen de Amerikaanse journalist Jeffrey Goldberg dat Iran moet stoppen met antisemitische uitlatingen: "Ik denk dat er niemand meer is zwartgemaakt dan de Joden. Ik zou zelfs willen zeggen meer dan de moslims. Ze zijn vaker zwartgemaakt dan de moslims, omdat ze van alles de schuld krijgen. Niemand neemt de moslims ooit iets kwalijk."

Castro denkt overigens niet dat Iran gehoor zal geven aan de westerse eisen om te stoppen met het atoomprogramma: "Dit probleem zal onopgelost blijven, omdat de Iraniërs niet zullen buigen voor dreigementen."

-Spitsnieuws-
userIcon
Daar kan Nederland ook iets van leren. Het is goedkoop en goed voor je conditie.

[ Bericht gewijzigd door Dante_Alighieri op woensdag 8 september 2010 @ 15:01 ]
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:49 schreef Olle. het volgende:
[..]


iets met menselijkheid en mensenrechten?
Dit waarschijnlijk omdat de man in Iran altijd nog meer is dan de vrouw...
en dat zou jij je nooit kunnen inbeelden (ik ook niet overigens ).
Zowel de ongelijkheid tussen man en vrouw en de zeer sadistische manier van straffen, zijn mede oorzaak van mijn walging van de islam. Echter: wie ben ik om te oordelen over wat anderen in andere landen volgens andere gebruiken doen?

Voor wat betreft het punt van mensenrechten: daar moeten de mensen van Iran zelf hun mond voor open doen. Mensenrechten moeten door het volk zelf afgedwongen worden en niet door andere landen worden opgelegd.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:53 schreef Dante_Alighieri het volgende:
Daar kan Nederlands ook iets van leren. Het is goedkoop en goed voor je conditie.
Wel een beetje aanpassen naar hedendaagse materialen. Overspelige vrouwen worden dus gepiepschuimigd. Heb je er nog langer plezier van ook.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:52 schreef Tits.or.GTFO het volgende:
[..]

Vind je? Het uitmoorden van mensen die een andere religie hebben isanders ook heel normaal in een aantal van die landen.
Goed punt! Dit is dan ook zo'n beetje de reden dat ik destijds de inval in Afghanistan steunde, zodat de Boeddhisten daar weer normaal konden leven.

Maar goed, over dat soort zaken hoor je het EP niet.

En hoe walgelijk de steniging ook is, het is "gewoon" de Iraanse wet.
Respect, voor mensen die zoiets denken te kunnen maken en mensen die dat normaal vinden te doen. Daar heb ik 0,000% respect voor.

Dat noem ik geen cultuur, dat noem ik een stel gekken die beter in een gekkenhuis zitten met dwangverpleging ofzo.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:54 schreef KingKai het volgende:
[..]
Voor wat betreft het punt van mensenrechten: daar moeten de mensen van Iran zelf hun mond voor open doen. Mensenrechten moeten door het volk zelf afgedwongen worden en niet door andere landen worden opgelegd.
In dat geval was Vietnam fout om Cambodja binnen te vallen om de Rode Khmer te verdrijven.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Je doet me denken aan die gast gisteren in Pauw & Witteman die iets soortgelijks riep over deze zaak....
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:54 schreef KingKai het volgende:
[..]
Zowel de ongelijkheid tussen man en vrouw en de zeer sadistische manier van straffen, zijn mede oorzaak van mijn walging van de islam. Echter: wie ben ik om te oordelen over wat anderen in andere landen volgens andere gebruiken doen?

Voor wat betreft het punt van mensenrechten: daar moeten de mensen van Iran zelf hun mond voor open doen. Mensenrechten moeten door het volk zelf afgedwongen worden en niet door andere landen worden opgelegd.
gedeeltelijk ben ik het met je eens en dat is dat je niet hoort te oordelen over een ander.

Maar om die mensen zelf maar (met name de vrouwen) op te laten komen voor hun rechten... Hoe denk je dat er wordt omgegaan met een vrouw die voor haar rechten op komt daar (die ze niet heeft) Juist die wordt neer gepoft en er wordt weer een nieuwe uit het vat getrokken.
Helaas geld dit ook als er 10 vrouwen opstaan.
Dus soms kan het geen kwaad als internationale landen laten blijken dit niet te waarderen.
quote:
De Franse presidentsvrouw Carla Bruni had zich ook tegen de straf uitgesproken, waarna Iraanse media haar een hoer noemden.
Geloofwaardig ook.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:47 schreef KingKai het volgende:

[..]
Waarom bemoeit het EP zich eigenlijk met een interne Iraanse aangelegenheid?

Ik vind de islam walgelijk en ik vind steniging walgelijk. Echter in moslimlanden moeten moslims vooral doen wat voor moslims normaal is.
`

Dan moeten ze ook geen humanitaire hulp vragen aan het buitenland, of alleen aan moslimlanden.
userIcon
eigen schuld, straks dikke bult(en).
userIcon
Zij zou toch eerst 99 zweepslagen krijgen voor de steniging vanwege een (overigens foutieve) ongesluierde foto van haar die gepubliceerd is in een Britse krant?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
`

Dan moeten ze ook geen humanitaire hulp vragen aan het buitenland, of alleen aan moslimlanden.
Na de aardbeving in Bam werden buitenlandse hulpverleners ook weggestuurd, net zoals nu in Pakistan gebeurt.
userIcon
uitgesteld? die zit dus nog weken in doodsangst
userIcon
quote:
De Franse presidentsvrouw Carla Bruni had zich ook tegen de straf uitgesproken, waarna Iraanse media haar een hoer noemden.
Hoe deerniswekkend toch weer. De machteloosheid die eruit spreekt is ontzagwekkend. Arme mensen die in het Midden Oosten hun leven moeten slijten, de evolutie heeft ze overduidelijk overgeslagen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:15 schreef Zwart-Boekje het volgende:
[..]

De wet die niet van toepassing is op de heersende klasse daar, de religieuze politie, imams etc. Stop nu alsjeblieft met het verkondigen hoe ruimdenkend jij bent. Tegenstanders van de zittende president werden enworden vervolgd en ter dood gebracht. Dus je verkondigd onzin.
Dat was in Frankrijk ook het geval, tot er op een 14e juli door het volk een eind aan werd gemaakt. Alleen een volk zelf kan zich bevrijden van haar tirannen.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:22 schreef KingKai het volgende:
[..]
Dat was in Frankrijk ook het geval, tot er op een 14e juli door het volk een eind aan werd gemaakt. Alleen een volk zelf kan zich bevrijden van haar tirannen.
Gelukkig dachten de Russen, Amerikanen, Canadezen, etc. daar anders over halverwege de jaren 40.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:25 schreef Lkw het volgende:
[..]


Gelukkig dachten de Russen, Amerikanen, Canadezen, etc. daar anders over halverwege de jaren 40.
Toen werden we door een vreemde mogendheid bezet.
Dat is wat anders als een volk die onder haar eigen tirannen leeft.

(Damn, dat je met dat voorbeeld durft te komen)
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:22 schreef KingKai het volgende:
[..]
Dat was in Frankrijk ook het geval, tot er op een 14e juli door het volk een eind aan werd gemaakt. Alleen een volk zelf kan zich bevrijden van haar tirannen.
niet ieder land is zoals frankrijk.
userIcon
Maar die zweepslagen omdat een engelse krant de verkeerde foto heeft geplaatst, dat gaat toch nog wel gewoon door of ook al niet meer?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:15 schreef KingKai het volgende:
[..]
Na de aardbeving in Bam werden buitenlandse hulpverleners ook weggestuurd, net zoals nu in Pakistan gebeurt.
Oja, is dat zo. Ook geen geld aannamen dan. Of stinkt geld dan ineens niet?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:28 schreef Olle. het volgende:
[..]

Niet ieder land is zoals Frankrijk.
Klopt. Nederland is dan ook nog geen republiek. Wat dat betreft hebben die Fransen een stapje voor op ons.
userIcon
Da's nog 'ns aardig..
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Oja, is dat zo. Ook geen geld aannamen dan. Of stinkt geld dan ineens niet?
Ja, dat is zo.

En je mag zelf gaan google'en, want daar heb ik nu even geen zin in.
Zoals elk totalitair regime zal ook die van Iran ooit vallen. Dat proces is ook al jaren bezig, en de gevestigde orde stelt alles in het werk om hier een stokje voor te steken.

Wat internationale druk kan daarbij geen kwaad, denk ik.

Je kunt zeggen dat Iran gewoon zwaar achter ligt qua ontwikkeling, ook de vroegere inwoners van het Europese continent hadden nare hobbies, waaronder ook steniging.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:22 schreef KingKai het volgende:
[..]
Dat was in Frankrijk ook het geval, tot er op een 14e juli door het volk een eind aan werd gemaakt. Alleen een volk zelf kan zich bevrijden van haar tirannen.
Klopt, maar vaak hebben ze er wat hulp bij nodig.
userIcon
Mensen kunnen dan wel zeggen dat Iran achter ligt qua ontwikkeling, maar in de 70er jaren waren ze best wel modern, ze hebben wel een enorme terugval gehad met de islamitische revolutie. http://www.pagef30.com/20(...)amic-revolution.html
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:31 schreef KingKai het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.

En je mag zelf gaan google'en, want daar heb ik nu even geen zin in.
Interesseert me geen zier, vind het prima.
Dan zal ik dat doorgeven aan iedereen die overweegt geld over te maken naar welk moslimland dan ook (dat in de problemen is gekomen).
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]


Klopt, maar vaak hebben ze er wat hulp bij nodig.
De geschiedenis leert ook dat je erg moet oppassen met het geven van hulp, voor je het weet bijt de partij die jij geholpen hebt je in de hand (denk bijvoorbeeld aan de mujaheddin in Afghanistan ten tijde van de Koude Oorlog, Saddam Hussein/Irak rond de Irak/Iran oorlog, enz) .
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:41 schreef skrewsaus het volgende:
Ze moeten die linkse kloothommels van een Cohen Pechthold en Halsema eigenlijk verplichten om daar eens naar gaan te kijken. En ze moeten dan daarna in het vragenuurtje van de tweedekamer nog maar eens bevestigen dat ze dit soort dingen verrijkingen der cultuur vinden.
Want gebeurtenissen in een totaal ander land zijn direct te betrekken op Nederland .
userIcon
I agree.

quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:41 schreef skrewsaus het volgende:
Ze moeten die linkse kloothommels van een Cohen Pechthold en Halsema eigenlijk verplichten om daar eens naar gaan te kijken. En ze moeten dan daarna in het vragenuurtje van de tweedekamer nog maar eens bevestigen dat ze dit soort dingen verrijkingen der cultuur vinden.
Blijkbaar gisteren niet gekeken naar Pauw en Witteman. Daar zal Halsema naast een moslim die dat stenigen ging verdedigen. Ik denk dat hij blij moet zijn dat het life op TV was, anders had ik niet voor zijn gezondheid ingestaan, gezien de blikken en reacties van Femke Halsema.
De hoer verdiende het
Aldus de moslim van Pauw & Witteman
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:52 schreef naarling het volgende:
[..]


Blijkbaar gisteren niet gekeken naar Pauw en Witteman. Daar zal Halsema naast een moslim die dat stenigen ging verdedigen. Ik denk dat hij blij moet zijn dat het life op TV was, anders had ik niet voor zijn gezondheid ingestaan, gezien de blikken en reacties van Femke Halsema.
Nu een herhaling op NL 1
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
pas was zo'n cultuur ook in het nieuws omdat ze 2 jonggetjes van 15 hadden late steningen die onschuldig bleken te zijn..... en wij lekker onze centjes er heen sturen omdat ze wateroverlast hebben.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:27 schreef KingKai het volgende:
[..]
Toen werden we door een vreemde mogendheid bezet.
Dat is wat anders als een volk die onder haar eigen tirannen leeft.

(Damn, dat je met dat voorbeeld durft te komen)
Waarom is daar zoveel durf voor nodig?

Een 'vreemde mogendheid' is trouwens een relatief begrip. Je zou ook kunnen stellen dat Iran na de islamitische revolutie zucht onder een 'vreemde mogenheid'.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:30 schreef KingKai het volgende:
[..]
Klopt. Nederland is dan ook nog geen republiek. Wat dat betreft hebben die Fransen een stapje voor op ons.
denk dat dat niet relevant is met het onderwerp en je begrijpt neem ik aan goed wat ik bedoelde

en gelukkig zijn wij geen republiek...
Fransen
userIcon
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:49 schreef Olle. het volgende:
[..]


iets met menselijkheid en mensenrechten?
Dit waarschijnlijk omdat de man in Iran altijd nog meer is dan de vrouw...
en dat zou jij je nooit kunnen inbeelden (ik ook niet overigens ).
[/quote]

Mensenrechten...daar hebben ze overal schijt aan hoor, wijs de vinger naar Iran en dan valt het hier niet zo op.

Als je hier militairen blootstelt aan straling van Radar, is dat in strijd met de mensenrechten? Ik zie in de geest daarvan weinig verschil met Iran, het schijt hebben aan een mensenleven als het je uitkomt.

Daarnaast is een vrouw hier ook niet gelijk aan een man, kijk maar eens op de werkvloer.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook deze barbaren hebben inderdaad recht op hun eigen cultuur.
Als het nou eens onze cultuur is om ons met andere dingen te bemoeien en indien dat niet gewaardeerd wordt een bom op een ander land te gooien? Moeten zij dat dan ook niet accepteren?

Het AgressoParadox.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
RESPECT hebben? Hoe kan je respect hebben voor barbarisme zoals het in Iran is, jij leeft zeker nog in een berenhol of ben je een spion voor Ahmadinejad in Nederland?
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:49 schreef maily het volgende:
ik hoop dat van uitstel afstel komt.....
hier nog 1. barbaars land dat het is
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 16:53 schreef Tsong-kha-pa-rongba het volgende:
[..]


RESPECT hebben? Hoe kan je respect hebben voor barbarisme zoals het in Iran is, jij leeft zeker nog in een berenhol of ben je een spion voor Ahmadinejad in Nederland?
Je weet niets van iran, je kraamt onzin uit mijn vriend.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Heb ik niet, ik vind't sukkels.
Tja, het is en blijft een achterlijke godsdienst hè.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:11 schreef Capt.Weed het volgende:
[..]


Heb ik niet, ik vind't sukkels.
Dat mag je vinden, ik denk overigens dat jij nog nooit contact hebt gehad met een persoon die afkomstig is uit iran.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Totdat ze jou gaan stenigen, dan ga jij ineens brullen.
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:08 schreef mo0on3im. het volgende:
[..]


Je weet niets van iran, je kraamt onzin uit mijn vriend.
Goh, jij gaat zeker ook je steentje bijdragen?
Ja, lekker makkelijk trouwens. Hier worden al die allochtonen met hun dubbele paspoorten gedoogd. Terwijl het hebben van een dubbel paspoort aldaar tegen de regeltjes is. Lekker hypocriet zeg dat Iran.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:46 schreef ia het volgende:
Het is gewoon een andere cultuur.. Daar moet je respect voor hebben.
Laat ik voorop stellen dat ik absoluut geen voorstander ben van deze straf (ik ben uberhaupt geen voorstander van de doodstraf en al zeker niet op deze manier natuurlijk) maar je hebt deels wel een punt.

Het probleem waar je tegenaan loopt is dat wij onze normen en waarden gaan toeschrijven op wat daar gebeurt, terwijl je dat niet zo 1 op 1 kan toepassen. Je zult dat met de daar geldende normen en waarden moeten beoordelen en dat is extreem lastig zo niet onmogelijk. Ik zou dan zelf ook geen oordeel erover willen geven omdat ik die normen en waarden van daar niet heb. Dat maakt natuurlijk wel een wereld van verschil.

Dan loop je nog tegen het puntje aan van de universele rechten van de mens. Zoals die pipo gisteren op tv imho terrecht opmerkte is dat door slechts een klein groepje landen afgesproken. Een land dat dit niet heeft ondertekend kan je dan later er ook niet op aanvallen dat ze zich er niet aan houden... Ze hebben immers niet voor niets het niet ondertekend destijds. Het is dus een heel moeilijk verhaal waar je je als Nederland zijnde niet al te veel in moet willen mengen omdat dit eigenlijk een binnenlandse aangelegenheid is. Je zou als Nederland wel in zn algemeenheid bij Iran (en andere landen die dit soort regels hanteren) erop kunnen aandringen dat dit niet langer meer gebeurt, maar in deze zaak op zich moet je je niet willen mengen. Als het daar nu eenmaal volgens de wetgeving zo is, tsja... Dan heb je daar nog maar heel weinig tegenin te brengen natuurlijk. Hetzelfde geldt voor de vrouwenrechten min of meer... Daar is het nu eenmaal zo dat mannen en vrouwen niet dezelfde rechten en plichten hebben. Naar mijn mening die gevormd is door onze Nederlandse normen en waarden volslagen idioot natuurlijk, maar dat kan je niet zonder meer ook daar dan toepassen.

Nogmaals, persoonlijk vind ik 't volslagen onzin dat je uberhaupt een strafzaak tegen je kan krijgen voor overspel; dat is iets wat ieder voor zich moet weten natuurlijk, maar heel onbegrijpelijk vindt ik het nu ook weer niet dat er ook stemmen opgaan voor dat we ons er niet mee moeten bemoeien
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 17:18 schreef Vulcano68 het volgende:
[..]
Goh, jij gaat zeker ook je steentje bijdragen?
Je gedachtegang is nogal kortzichtig, dat verklaard je uitspraken...
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:51 schreef MurderMetal het volgende:
I agree.

[..]
Dan moeten ze ook respect hebben voor onze cultuur op dezelfde manier en hoeven we ons van hen ook geen donder aan te trekken.
Ik zeg, laat de korans maar branden mensen.
userIcon
wij stenigde vroeger toch ook mensen voor zoiets? en als je dan verder rekend, zit de islam nu in die periode van "alles voor het geloof", dan zou je aanslagen enzo kunnen zien als kruistochten. En net als toen, zijn het er een paar die het verpesten voor de rest
userIcon
Vierendelen was ook een leuke sport.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:52 schreef naarling het volgende:
[..]


Blijkbaar gisteren niet gekeken naar Pauw en Witteman. Daar zal Halsema naast een moslim die dat stenigen ging verdedigen. Ik denk dat hij blij moet zijn dat het life op TV was, anders had ik niet voor zijn gezondheid ingestaan, gezien de blikken en reacties van Femke Halsema.
LOL , PVV+ 5 zetels
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:27 schreef KingKai het volgende:
[..]
Toen werden we door een vreemde mogendheid bezet.
Dat is wat anders als een volk die onder haar eigen tirannen leeft.

(Damn, dat je met dat voorbeeld durft te komen)
Hij zal het over de Duitsers hebben.
userIcon
Zucht. Sakineh Mohammadi-Ashtiani heeft twee mannen geneukt en ze overgehaald om haar man te vermoorden. Als Iran moordenaars wil berechten dan laat ze toch lekker moordenaars berechten.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 15:41 schreef skrewsaus het volgende:
Ze moeten die linkse kloothommels van een Cohen Pechthold en Halsema eigenlijk verplichten om daar eens naar gaan te kijken. En ze moeten dan daarna in het vragenuurtje van de tweedekamer nog maar eens bevestigen dat ze dit soort dingen verrijkingen der cultuur vinden.
Het zijn juist Groenlinks en D66 die zich uitspreken tegen dit soort dingen, de andere partijen blijven vrij stil.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 18:16 schreef eurabia het volgende:
Zucht. Sakineh Mohammadi-Ashtiani heeft twee mannen geneukt en ze overgehaald om haar man te vermoorden. Als Iran moordenaars wil berechten dan laat ze toch lekker moordenaars berechten.
Het zal wel genanceerder liggen. En tsja, het is daar de cultuur, als je je man voor wilt zijn, moet je eerst toeslaan.

Enne, misschien bakte haar man er niets van.
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:54 schreef KingKai het volgende:
[..]
Zowel de ongelijkheid tussen man en vrouw en de zeer sadistische manier van straffen, zijn mede oorzaak van mijn walging van de islam. Echter: wie ben ik om te oordelen over wat anderen in andere landen volgens andere gebruiken doen?

Voor wat betreft het punt van mensenrechten: daar moeten de mensen van Iran zelf hun mond voor open doen. Mensenrechten moeten door het volk zelf afgedwongen worden en niet door andere landen worden opgelegd.
Mee eens. Daarom hoort de Islam en dat soort volk daar ook thuis, omdat ze daar hun "eerlijke" rechtsysteem hebben, en worden ze nooit "gediskrieminiert".

Religie
userIcon
Barbaarse kutcultuur
userIcon
quote:
Op woensdag 8 september 2010 @ 14:49 schreef maily het volgende:
ik hoop dat van uitstel afstel komt.....
80  van 80 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 01:28 Protest tegen verbod diensten in Hagia Sophia21
» 00:45 Winnaar 57e songfestival bekend53
» 00:35 Britten bereiden zich voor op invasie Grieken18
» 26/05 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier5


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden