Ziggo-klanten missen topper PSV-Ajax

Media & Cultuur • 14-04-2013 @ 18:24 •  Redactie
print 

Honderden klanten van Ziggo kunnen zondag via digitale tv niet kijken naar de voetbalwedstrijd PSV-Ajax. Een storing in het computersysteem van de kabel- en internetbeheerder gooide roet in het eten, waardoor de wedstrijd waarvoor betaald moet worden, niet bekeken kan worden.

Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf gezegd. Om hoeveel mensen het precies gaat, is onduidelijk. Maar volgens de zegsman is het "eenderde van de mensen die besteld hadden". Volgens hem gaat het zeker om een paar honderd mensen. Op Twitter wordt steen en been geklaagd.

Volgens de zegsman hoeven de mensen zich geen zorgen te maken over de rekening. De wedstrijd wordt pas in rekening gebracht als je deze helemaal hebt kunnen zien, zo stelt hij. "We houden dat extra in de gaten."

Hij noemt het voor klanten "wel vervelend", maar hij adviseert ze "de radio maar aan te zetten, da’s veel spannender". Volgens hem is het overigens pas de tweede keer dat zoiets zich voordoet in alle jaren "dat we dit zo doen".


Bron: ANP


8305 views / 28 reacties
Reacties op dit bericht
28  van 28 reacties op deze pagina. (3 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1
Toch niets gemist...
userIcon
oef das knap lullig
dan moet je maar aande illegale streams ofzo
userIcon
Hij noemt het voor klanten "wel vervelend", maar hij adviseert ze "de radio maar aan te zetten, da's veel spannender"

Serieus....
userIcon
Ik ben Ziggo-klant maar ik mis er niks aan..
userIcon
maar hij adviseert ze "de radio maar aan te zetten, da's veel spannender".

Dat is nog eens reclame voor Ziggo!!!
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:28 schreef Noin het volgende:
Oh leuk dus je krijgt je 2 euro terug.
Gelukkig zeg, alles is goed volgens het miljoenenbedrijf Ziggo.
Nee, je betaalt ze gewoon niet.
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:29 schreef DutchMan0211 het volgende:
[..]


Nee, je betaalt ze gewoon niet.
Heh jij bent uitgeslapen zeg

Wat ik bedoel is: het is voor een aantal fans echt balngrijk die wedstrijd en dan vind ik het lullig dat zo'n bedrijf er zo lichtzinnig over doet.

Ze zouden die gedupeerden bijvoorbeeld ook eens wat leuks kunnen aanbieden zoals 2 avonden gratis pr0n zender of zo. Zullen vast merendeels mannen zijn anyhoo
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:35 schreef Noin het volgende:
[..]


Heh jij bent uitgeslapen zeg

Wat ik bedoel is: het is voor een aantal fans echt balngrijk die wedstrijd en dan vind ik het lullig dat zo'n bedrijf er zo lichtzinnig over doet.

Ze zouden die gedupeerden bijvoorbeeld ook eens wat leuks kunnen aanbieden zoals 2 avonden gratis pr0n zender of zo. Zullen vast merendeels mannen zijn anyhoo
Natuurlijk is Ziggo gewoon een slecht bedrijf, en die "moet je maar de radio aanzetten" is een prima manier om al je klanten kwijt te raken, maar als je zo een grote fan bent dat je die wedstrijd niet kunt missen, en Ziggo je dit meldt, dan kon je altijd nog in de kroeg terecht (of desnoods via de illegaliteit).
userIcon
ik heb ziggo maar niks gemist hoor ........ live stream via espn online
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:28 schreef Noin het volgende:
Oh leuk dus je krijgt je 2 euro terug.
Gelukkig zeg, alles is goed volgens het miljoenenbedrijf Ziggo.
Miljarden bedrijf, met een leukaamdsalaris qua abo inkomsten, 2,5 miljoen klanten gemiddeld betalen die 40euro in de maand is al gauw 90!miljoen qua abo inkomsten per maand !
userIcon
Beeld was hier ook vaak slecht, maar gelukkig heb ik de wedstrijd kunnen kijken (en Ajax zien winnen)
Volgens de zegsman van Ziggo kan je beter het abonnement opzeggen dus ^^ "...Hij noemt het voor klanten "wel vervelend", maar hij adviseert ze "de radio maar aan te zetten, da's veel spannender". Volgens hem is het overigens pas de tweede keer dat zoiets zich voordoet in alle jaren "dat we dit zo doen..."
heb nergens last van gehad en gewoon hele wedstrijd gekeke
userIcon
quote:
volgens de zegsman is het "eenderde van de mensen die besteld hadden". Volgens hem gaat het zeker om een paar honderd mensen.
Wat enorm weinig kijkers dan eigenlijk, stel die paar honderd mensen zijn er 1000, dan kijken er dus totaal 3000 mensen naar die wedstrijd via Ziggo en dit is dan een "top wedstrijd"??

[ Bericht gewijzigd door SiGNe op zondag 14 april 2013 @ 22:57 ]
userIcon
"de radio is veel spannender"
goeie woordvoerder als je je bedrijf zo vertegenwoordigt..
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:28 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oef das knap lullig
dan moet je maar aande illegale streams ofzo
www.firstrow.eu
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 19:32 schreef ukga het volgende:
[..]
lijkt me niet heel verstandig om de site telinken hier
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 19:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wt enorm weinig kijkers dan eigenlijk, stel die paar honderd mensen zijn er 1000, dan kijken er dus totaal 3000 mensen naar die wedstrijd via Ziggo en dit is dan een "top wedstrijd"??
Volgens mij betreft dit alleen de mensen die los voor de wedstrijd betaald hebben en dus niet een abonnement op eredivisie live hebben.
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 18:28 schreef Noin het volgende:
Oh leuk dus je krijgt je 2 euro terug.
Gelukkig zeg, alles is goed volgens het miljoenenbedrijf Ziggo.
miljardenbedrijf, ze hebben een balanswaarde van dik 5 miljard.
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 19:29 schreef Libres het volgende:
goeie woordvoerder als je je bedrijf zo vertegenwoordigt..
Hij had er dan ook aan toe moeten voegen dat dat prima via Ziggo alles in een kan, aangezien je daar tig honderd radiozenders mee kan ontvangen.
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 19:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Wt enorm weinig kijkers dan eigenlijk, stel die paar honderd mensen zijn er 1000, dan kijken er dus totaal 3000 mensen naar die wedstrijd via Ziggo en dit is dan een "top wedstrijd"??
Precies wat ik dacht, dat is toch bijna niks? En als die 3000 man elk 2 euro betalen, dan is dat dus 6K voor Ziggo - peanuts lijkt me. Hoeveel moeten die betalen voor de rechten van die wedstrijd, of werkt dat zo niet?
userIcon
Altijd gezeik, nooit medewerkers aan de lijn binnen 15 minuten. Kutbedrijf. Daarnaast kan ik geen andere internetaanbieder krijgen hier in west Noord-Holland.
userIcon
quote:
Op zondag 14 april 2013 @ 19:29 schreef Libres het volgende:
goeie woordvoerder als je je bedrijf zo vertegenwoordigt..
Technische storing kan natuurlijk gebeuren, maar dit is inderdaad heel lomp, ja...

Beetje: deal with it op z'n nederlands.