Waarschuwingsschoten voor hulpschip Gaza

Internationaal • 16-05-2011 @ 11:35 •  Redactie
print 

Een hulpschip dat op weg was naar de Gazastrook, is maandag omgekeerd nadat de Israëlische marine waarschuwingsschoten had afgevuurd. Dat meldden de Maleisische organisatoren van de hulpmissie.

Het Israëlische leger bevestigde het incident. Het schip vervoerde rioolpijpen en voer onder Moldavische vlag. De missie werd georganiseerd door de Perdana Global Peace Organization, waar voormalig Maleisisch premier Mahatir Mohamad de scepter zwaait. Hij is fel criticus van Israël en het Westen.

Bijna een jaar geleden enterden Israëlische militairen schepen van een Turks hulpkonvooi. Bij die actie vielen negen doden. In juni vertrekt een internationaal hulpkonvooi naar de Gazastrook. Op de schepen is ruimte voor ongeveer dertig Nederlanders.


Bron: ANP


4924 views / 93 reacties
Reacties op dit bericht
93  van 93 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Ik raad het die dertig Nederlanders af.

Gelukkig dat dit zonder bloedvergieten is afgelopen.
userIcon
Blijft een apart concept dat schepen niet mogen aanmeren aan de kust dat grenst aan het palestijnse gebied.

Ik denk dat wij de germanen ook maar nederlands grondgebied mogen laten bezetten omdat ze oorspronkelijk daar ook gevestigd waren xxxx jaren geleden.
Het moet niet gekker worden daar.. Israel moet naar mijn mening goed op de vingers worden getikt.
userIcon
quote:
Bijna een jaar geleden enterden IsraŽlische militairen schepen van een Turks hulpkonvooi.
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

userIcon
Het is geen hulpschip. Maar beschieten ervan is ook niet nodig.

Wat een stelletje kleuters daar zeg.
userIcon
quote:
Op de schepen is ruimte voor ongeveer dertig Nederlanders.
Ik heb het even opgezocht, maar Nederlander is geen inhoudsmaat...
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

Ja, want Israel is ook zo'n lieverdje he?

IsraŽl heeft helemaal geen rechten op de Gazastrook. VN, doe je werk en pak ze aan!
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:38 schreef ApE27 het volgende:
Het moet niet gekker worden daar.. Israel moet naar mijn mening goed op de vingers worden getikt.
Waarom? Omdat ze zich niet laten terroriseren door een horde bloeddorstige relifanaten annex jodenhaters?
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze zich niet laten terroriseren door een horde bloeddorstige relifanaten annex jodenhaters?
Je bedoelt dat IsraŽl de mensen op de Gazastrook uit moet mogen blijven hongeren zonder daarbij door lastige hulporganisaties gedwarsboomd te worden?
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

Propaganda? IsraŽl gaat gewoon z'n boekje te buiten en mag daarvoor wel eens gestraft worden.
De bijbel maakt meer kapot dan je lief is...
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:42 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]

Ja, want Israel is ook zo'n lieverdje he?

Vergeleken met de 'palastijnen' wel.

Wil je het tegendeel beweren kom dat maar met bewijs zoals hieronder aanzetten:
http://www.youtube.com/user/palwatch
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

Terroristen waren het! Vooral die vuile Reuters journalist!
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:43 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze zich niet laten terroriseren door een horde bloeddorstige relifanaten annex jodenhaters?
Dus ze worden geterroriseerd door hulpschepen? Are you kiddin me?
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:51 schreef ApE27 het volgende:
[..]


Dus ze worden geterroriseerd door hulpschepen? Are you kiddin me?
Das gewoon puur om te provoceren en dat weet iedereen dondersgoed alleen in naam van een geloof doen velen alsof hun neus bloedt.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Vergeleken met de 'palastijnen' wel.

Wil je het tegendeel beweren kom dat maar met bewijs zoals hieronder aanzetten:
http://www.youtube.com/user/palwatch
65 jaar onderdrukking, kijken hoe jij daarmee om zou gaan.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:54 schreef doodsbek het volgende:
[..]


Tsja nu kunnen de joden hun eigen concentratie kamp Gaza blijven runnen, over bloed gesproken !
Concentratiekamp

Jij bent leip, jij, met je concentratiekamp.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]

De bijbel maakt meer kapot dan je lief is...
Net als de torah en koran.

quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:54 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Tot zover 'Global Peace'.
QFT. Voor reli-gekken is global peace, 'sluit je aan bij ons en je kop gaat er niet af'.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:54 schreef dadoc het volgende:
[..]

65 jaar onderdrukking, kijken hoe jij daarmee om zou gaan.
Onderdrukking

95% van de 'palastijnen' zijn gewoon burgers uit omliggende landen die er puur heengestuurd zijn vanwege Dar al-harb en elke moslim, jij ook, tegen Israel is met datzelfde bezig hier op FOK!
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:44 schreef dadoc het volgende:
[..]

Je bedoelt dat IsraŽl de mensen op de Gazastrook uit moet mogen blijven hongeren zonder daarbij door lastige hulporganisaties gedwarsboomd te worden?
Ah wat zielig, hebben ze honger? Misschien dat Egypte, SyriŽ en JordaniŽ dan eindelijk eens asiel willen verlenen aan wat oorspronkelijk hun burgers waren.

Nee?
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:44 schreef dadoc het volgende:
[..]

Je bedoelt dat IsraŽl de mensen op de Gazastrook uit moet mogen blijven hongeren zonder daarbij door lastige hulporganisaties gedwarsboomd te worden?
Nee, ik bedoel dat IsraŽl het volste recht heeft z'n eigen bestaan te verdedigen! Gek! En dat zielige gedoe over "oh wat hebben die Palestijntjes het moeilijk" is zo langzamerhand toch wel opgebruikt als excuus!
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:54 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Tot zover 'Global Peace'.

Wereldvrede is nu eenmaal niet mogelijk als je van jouw kant van de streep gaat staan blŤren dat alles aan de andere kant van die streep slecht en verdorven is.
Ik snap sowieso niet hoe de ex premier van een land waar op homofilie 20 jaar cel staat en de sharia geld, en een uitgesproken hekel heeft aan alles niet islamitisch, een global peace organisatie kan runnen.

Hierdoor heeft hij sowieso direct alle geloofwaardigheid verloren.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:44 schreef dadoc het volgende:
[..]

Je bedoelt dat IsraŽl de mensen op de Gazastrook uit moet mogen blijven hongeren zonder daarbij door lastige hulporganisaties gedwarsboomd te worden?
De grens met egypte zou gewoon open moeten zijn.

Egypte hongert de mensen op gaza dus uit.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:54 schreef dadoc het volgende:
[..]

65 jaar onderdrukking, kijken hoe jij daarmee om zou gaan.
Ik daag je hierbij uit om onderstaand filmpje te verklaren a.d.v. jouw uitspraken. Dat kan je niet dus je zal vast niet meer reageren in dit topic, of je breit er weer een mooi verhaal aan met logica die alleen moslims begrijpen.

http://www.youtube.com/watch?v=o37GHxeRqGA

Of deze uitspraak van Zuheir Mohsen, voormalig leider van de PLO

quote:
The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct Palestinian people to oppose Zionism.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:04 schreef lexus1977 het volgende:
[..]


Op de vingers getikt? Platgebombardeerd en uitgeroeid zul je bedoelen.
En om de fanatiekelingen hier voro te zijn: Nee, ik heb niets tegen joden. Ik heb iets tegen elke bevolking die aanspraak maakt op grond waar ze niets te zoeken hebben en de oorspronkelijke bevolking daarvan terroriseert. Ik heb dus wel degelijk iets tegen zionisten. Joden die zich netjes gedragen heb ik alleen maar respect voor.
Over terreur gesproken:

http://en.wikipedia.org/wiki/1948_Arab%E2%80%93Israeli_War

En het leuke is, het gaat hier ook nog eens gebeuren Kunnen we eindelijk dat zelfverheerlijkende fascistisch bijgeloofje ons land uit rossen. Blijkbaar is dat wat men* wilt: geen discussie maar haatdragende onbeargumenteerde xenofobie.

men: zowel de autochtoon als de allochtoon die geen respect kan opbrengen voor andermans levensvisie.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:04 schreef lexus1977 het volgende:
[..]


Op de vingers getikt? Platgebombardeerd en uitgeroeid zul je bedoelen.
En om de fanatiekelingen hier voro te zijn: Nee, ik heb niets tegen joden.
Tuurlijk niet, je bent er de grootste vrienden mee!

Gekke nazi!
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:58 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat IsraŽl het volste recht heeft z'n eigen bestaan te verdedigen! Gek! En dat zielige gedoe over "oh wat hebben die Palestijntjes het moeilijk" is zo langzamerhand toch wel opgebruikt als excuus!
Doen ze dat niet dan? Ze beschermen hun eigen bestaan aardig genoeg hoor maak je daar maar niet druk om.

Ik vind het wťl erg ver gaan om de hulporganisaties te dwarsbomen vooral als ze afstandschoten gaan lossen voordat ze Łberhaupt een check hebben gedaan.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:10 schreef ApE27 het volgende:
[..]


Doen ze dat niet dan? Ze beschermen hun eigen bestaan aardig genoeg hoor maak je daar maar niet druk om.

Ik vind het wťl erg ver gaan om de hulporganisaties te dwarsbomen vooral als ze afstandschoten gaan lossen voordat ze Łberhaupt een check hebben gedaan.
Gatverdamme kerel, de hypocrisie spat eraf. Je weet dondersgoed wat voor lui er op die boot zaten en waarom ze dit deden! Is toch geen wonder dat een IsraŽl daar niet op zit te wachten?
userIcon
quote:
Het schip vervoerde rioolpijpen
Maar natuurlijk

Moslims verzinnen altijd zulke doorzichtige, kinderlijke leugens dat het grappig zou zijn als het niet zo verdomde triest was.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:44 schreef dadoc het volgende:
[..]

Je bedoelt dat IsraŽl de mensen op de Gazastrook uit moet mogen blijven hongeren zonder daarbij door lastige hulporganisaties gedwarsboomd te worden?
Ze hebben zelf genoeg voedsel om te overleven, Hamas is daar de boosdoener. Dat ISrael geen zin heeft in raketaanslagen vanuit Palestina en daardoor schepen gaat tegenhouden is naar mijn mening genoeg reden om dat zo te doen.

Het liefst wil men daar alle joden weghebben. Net zoals 2000 jaar geleden en daarvoor; terwijl Israel juŪst de woonplaats is van de joden. (Joden zijn niet voor niets ook een VOLK)
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-05-2011 @ 12:27 fotoboek no homepage
userIcon
Waarom komt IsraŽl toch overal mee weg? Hou nou eens op met dat schuldgevoel jegens deze schurkenstaat.... Je hoeft ze niet zielig te vinden, zoals je ook de Palestijnen niet zielig hoeft te vinden....
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:14 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Gatverdamme kerel, de hypocrisie spat eraf. Je weet dondersgoed wat voor lui er op die boot zaten en waarom ze dit deden! Is toch geen wonder dat een IsraŽl daar niet op zit te wachten?
Nou vertel het mee eens wat voor lui op die boot zaten en wat ze daar deden want jij was er duidelijk bij.. En dan ook nog afstandschoten lossen zonder na te checken hoe of wat. Kortom; bullshit, kijk maar eens in hoeveel armoede die mensen leven, ze kunnen geen kant op en dat beetje hulp die ze binnenkrijgen wordt geblokkeerd. Ga toch weg man.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:35 schreef D0808 het volgende:
[..]


Als ze het willen checken dan worden ze aangevallen door idioten met stalen pijpen, lichtpistolen etc. net als de vorige keer zeker?

Ditmaal nemen ze dus gewoon geen risico, netjes afgehandeld imho.
Dus ze zijn aangevallen door de Turken de vorige keer? Bron?
Rioolpijpen.. met daarin een paar raketten ??
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:00 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Als je vind dat de Joden niets hebben geleerd van WO2, dan heb je een punt. De Gaza-strook is inderdaad het toonbeeld van hoe je een concentratiekamp NIET moet runnen.

De gevangenen dragen geen streepjespakken, hebben wapens, de markten liggen vol vers fruit en snoepgoed, obesitas is vooral onder vrouwen een groot probleem, met bijkomende welvaartsziekten als hart- en vaatziekten en kanker tot gevolg en tot overmaat van ramp heeft de Gaza-strook nog ťťn van de snelst groeiende bevolkingen ter wereld ook.

Nee, je hebt gelijk, de Duitsers snapten het concept van concentratiekampen een stuk beter. De Joden kunnen er he-le-maal niets van!
Nouja bij een bepaald punt van welvaart gaan mensen en dieren vooral fokken maar schroef je die welvaart wat verder op dan neemt die fokdrang af.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:38 schreef ApE27 het volgende:
Het moet niet gekker worden daar.. Israel moet naar mijn mening goed op de vingers worden getikt.
Ik denk dat vooral die rioolpijpen een farce is die een lading andere zaken moet dekken zoals wapens en onderdelen daarvan en andere zogenaamde hulpgoederen.
En dan weten die islamythische hulpgoederen organisatoren nog steeds niet dat israel dat gebied fel op indringers verdedigt om de eigen veiligheid te waarborgen? Hoe stom kun je dan wezen?
Prettig te lezen dat er geen slachtoffers/gewonden van gekomen zijn.

[ Bericht gewijzigd door suizebol op maandag 16 mei 2011 @ 12:59 ]
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:28 schreef ApE27 het volgende:
[..]


Nou vertel het mee eens wat voor lui op die boot zaten en wat ze daar deden want jij was er duidelijk bij.. En dan ook nog afstandschoten lossen zonder na te checken hoe of wat. Kortom; bullshit, kijk maar eens in hoeveel armoede die mensen leven, ze kunnen geen kant op en dat beetje hulp die ze binnenkrijgen wordt geblokkeerd. Ga toch weg man.
Jij weet duidelijk niet waarover je het hebt, de ladingpapieren zijn voor ieder land die daarbij belang hebben vrij in te zien. Ze kunnen dus gecheckt worden, en er kunnen altijd redenen zijn om bepaalde schepen uit bepaalde havens te weren. Hulpschepen gecharterd door islamythische vallen vaak op door een ladingen en bemanning die in veel landen niet toegelaten wordt, omdat zij aan een daar verboden organisatie deelnemen.
Ik wil maar zeggen : Ga daar eens heen en check zelf de situatie daar eens en vecht voor de verbetering daar.

[ Bericht gewijzigd door suizebol op maandag 16 mei 2011 @ 13:04 ]
userIcon
Ik gooi er hem nog maar een keer in want heeeel 'toevallig' lezen veel mensen er weer overheen...

Ik daag jullie hierbij uit om onderstaand filmpje te verklaren a.d.v. jouw uitspraken. Dat kan je niet dus je zal vast niet meer reageren in dit topic, of je breit er weer een mooi verhaal aan met logica die alleen moslims begrijpen.

http://www.youtube.com/watch?v=o37GHxeRqGA

Of deze uitspraak van Zuheir Mohsen, voormalig leider van de PLO

quote:
The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct Palestinian people to oppose Zionism.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 12:56 schreef GierigeVVDer het volgende:
[..]


Natuurlijk niet. Waar Palestijnen stenen gooien komt IsraŽl direct met clusterbommen of een heel leger om alles plat te gooien
Maar ja, zeg iets kritisch over IsraŽl, en de sneue trollen beroepen zich meteen op anti-semitisme
Wat drijf jij weer heerlijk over, leer nu eerst maar eens zwemmen eer je te water gaat en dreigt te verdrinken.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

'rioolpijpen'
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 13:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Je mag best kritisch zijn op IsraŽl, want schone handjes hebben ze daar echt niet.
Maar dat gezeik over de zgn. rechten van die verschoppelingen die men heeft verzameld onder de naam 'Palestijnen' en die in alle Arabische landen worden uitgekotst, begint ook wel een beetje te irriteren.

Er is NOOIT een 'Palestijnse' staat geweest, voor 1948 nooit een 'Palestijns' volk, geen 'Palestijnse' economie, geen 'Palestijnse' munt, geen 'Palestijnse' wat dan ook! Maar wel een Joodse staat onder de naam IsraŽl, dat kan onder meer bewezen worden uit Romeinse, Hebreeuwse, Soemerische, Aramese en Griekse geschriften.
De Joden hebben dus een valabeler claim dan de 'Palestijnen'.


Overigens ben ik ook voor de stichting van een vrij en onafhankelijk Koerdistan. De Koerden zijn ook een bewezen en vrij volk geweest en ook zij hebben weer recht op hun eigen land, wat ze vroeger ook hadden. M.b.t Catalanen ben ik er nog niet uit, ik weet namelijk niet in hoeverre CataloniŽ ooit een volledig vrij en soeverein land was.
Het probleem daar is gewoon Dar el-harb, een gebied dat ooit islamitisch is geweest mag nooit meer anders worden, anders is het oorlog.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Blijft een apart concept dat schepen niet mogen aanmeren aan de kust dat grenst aan het palestijnse gebied.

Ik denk dat wij de germanen ook maar nederlands grondgebied mogen laten bezetten omdat ze oorspronkelijk daar ook gevestigd waren xxxx jaren geleden.
Die gehele blokkade is dan ook onrechtmatig naar internationaal recht.
Eigenlijk zou de VN dit via een resolutie moeten veroordelen, maar dat gaat niet omdat de VS dit blokeerd met een veto. En als Obama zo`n veto na zou laten dan krijgt hij problemen met de AIPEC, Goldman Sachs, enz. En dan kan hij zijn herverkiezing dus op zijn buik schrijven....
userIcon
Het vslt me ook weer op dat degene die hier zo voor de palastijnen opkomen ook altijd dezelfde zijn die hier ook alle problemen met geloofsgenoten in de grote steden proberen te bagatelliseren...
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 13:15 schreef ReplaR het volgende:
Het vslt me ook weer op dat degene die hier zo voor de palastijnen opkomen ook altijd dezelfde zijn die hier ook alle problemen met geloofsgenoten in de grote steden proberen te bagatelliseren...
De meesten zijn ůf neo-nazi (en dan ben je zielig) ůf hardnekkig aanhanger van geloof (en dan ben je ook zielig). De eerste groep is niet te helpen, de tweede nog wel. Christenen mollen immers ook geen joden meer omdat 't joden zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 13:15 schreef ReplaR het volgende:
Het vslt me ook weer op dat degene die hier zo voor de palastijnen opkomen ook altijd dezelfde zijn die hier ook alle problemen met geloofsgenoten in de grote steden proberen te bagatelliseren...
Voor de rest is alles goed met je ???
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 13:03 schreef sjaakocf het volgende:
'rioolpijpen'
Ja, dat is wat deze organisatie zegt "De missie werd georganiseerd door de Perdana Global Peace Organization, waar voormalig Maleisisch premier Mahatir Mohamad de scepter zwaait. Hij is fel criticus van IsraŽl en het Westen."

De IsraŽliŽrs zijn bang voor wapensmokkel en dat weet jij donders goed.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 14:24 schreef Androidpik het volgende:
[..]


Warm op je zoldertje ?? het stijgt naar je KOP namelijk !!!

Leg jij dan eens mijn 2 x eerder geposte verhaal uit.
Niemand van jullie durft het aan blijkbaar. Zegt dus genoeg.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

Israel is slecht punt

er is niets wat je aan kunt veranderen iedereen weet het nu wel een keer.
ze vallen mensen aan, ze schenden mensen rechten, ze spelen net als america en europa wereld politie, (btw europe is ook erg slecht maar niet zoals america en israel)

Israel bestaat uit (niet de volk hoop ik) arogante hoge pieven die denken dat ze god's uitverkorene zijn. en zomaar een stuk land claimen en extra stukken erbij aan plakken die niet van hun zijn

dus van mij mag er een bom erop. hebben we direct geen onrust/zorgen meer in de midden oosten.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 13:40 schreef peacemaker2009 het volgende:
[..]
Voor de rest is alles goed met je ???
Nee hoor, klopt als een bus namelijk.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 14:37 schreef Xcynce-2k het volgende:
[..]


Israel is slecht punt

er is niets wat je aan kunt veranderen iedereen weet het nu wel een keer.
ze vallen mensen aan, ze schenden mensen rechten, ze spelen net als america en europa wereld politie, (btw europe is ook erg slecht maar niet zoals america en israel)

Israel bestaat uit (niet de volk hoop ik) arogante hoge pieven die denken dat ze god's uitverkorene zijn. en zomaar een stuk land claimen en extra stukken erbij aan plakken die niet van hun zijn

dus van mij mag er een bom erop. hebben we direct geen onrust/zorgen meer in de midden oosten.
Deze reactie is hilarisch :D. Ik zou bijna denken dat een of ander Hamas lid via google translate probeert mee te doen aan deze discussie!
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 11:39 schreef KingKai het volgende:

[..]
Goed zo Fok!, doe lekker mee aan de anti-IsraŽl propaganda en blijf die provocatie-tocht als "hulpconvooi" bestempelen.

Onzin, op een gegeven moment kan je alles wel onder de noemer "propaganda" plaatsen.. en daarmee is de discussie dan klaar?

Onterecht zeggen dat het propaganda is, is ook propaganda.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 16:02 schreef ElectricEye het volgende:
[..]

Want fout Nederlands is voorbehouden aan in Nederland verblijvende niet-Westerse anti-Westerlingen?
'De volk' en 'europe is ook erg slecht maar niet zoals america en israel' wel.
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 16:40 schreef lexus1977 het volgende:
[..]


Xenofoben als jij dus.

[..]


Haha, kijkm eens verder dan je neus lang is. Ja, ik heb een aantal zeer goede vrienden die joods zijn. En die denken er net zo over... Mijn mening over Israel heeft niets met hun geloof te maken, maar met het feit dat ze de bevolking van een gebied terroriseren waar ze neits te zoeken hebben. Dat kan er bij kortzichtige idioten als jij blijkbaar niet in...
De echte nazi is degene die de terreur van zionisten tegen de echte bevolking van het zogenaamde israel blijft steunen.
quote:
ze de bevolking van een gebied terroriseren waar ze neits te zoeken hebben
Zo ken ik nog een volk, mogen we die dan ook gelijk wereldwijd gaan haten?
userIcon
quote:
Op maandag 16 mei 2011 @ 16:59 schreef lexus1977 het volgende:
[..]

Niet het hele volk, degenen die de boel terroriserren wel, ja.
Zoals gezegd, ik heb geen hekel aan alle joden, wel aan de zionisten die de terreur tegen Palestijnen steunen.
Kun JIJ me dan misschien onderstaand verhaal van voormalig PLO leider uitleggen??

quote:
The Palestinian people does not exist. The creation of a Palestinian state is only a means for continuing our struggle against the state of Israel for our Arab unity. In reality today there is no difference between Jordanians, Palestinians, Syrians and Lebanese. Only for political and tactical reasons do we speak today about the existence of a Palestinian people, since Arab national interests demand that we posit the existence of a distinct Palestinian people to oppose Zionism.
Of fimpjes zoals op onderstaande site van Israel vinden?
http://www.youtube.com/user/palwatch