Moeder filmt naakte dochter in zoektocht naar schoonzoon

Opmerkelijk • 16-02-2011 @ 21:18 •   dm Ronald (Djeez)
print 

Een Chinese moeder kan het niet langer aanzien dat haar 26-jarige dochter nog steeds geen man aan de haak heeft geslagen. In de zoektocht naar een leuke schoonzoon heeft de vrouw dan ook een bijzonder middel in de strijd gegooid. Zij heeft haar dochter naakt gefilmd en het filmpje op internet gezet.

"Het is tegenwoordig populair om via internet een huwelijkspartner te vinden", verklaart moederlief in het filmpje. "Mijn dochter is er inmiddels aan toe. Om haar te helpen heb ik een filmpje geüpload. Mijn dochter is geboren in 1985 en dit jaar wordt ze 26."

Hierna komt de jonge vrouw, Lulu, in beeld, die haar moeder vraagt haar rug te wassen. "Hoe oud ben je nu?", roept de moeder uit. "Je vraagt me nog steeds je rug te wassen?! Ik help je juist een man te vinden." "Vind maar een man die goed voor jou en mij is", antwoordt de nog altijd naakte vrouw. "Als hij maar weet hoe je je moet wassen, ben ik al tevreden. Zelfs een zwerver is goed."

In een ander filmpje, waar de dochter naakt op bed ligt, probeert zij zichzelf aan de man te krijgen. "Hallo, ik ben Gan Lulu", vertelt ze. "Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Het is niet dat ik lelijk ben, maar niemand wil me. Nu ben ik dus op zoek naar een potentiële huwelijkspartner."

Hoewel de filmpjes echt lijken, denken veel Chinezen dat het een ordinaire publiciteitsstunt is. Zo zou Gan Lulu een actrice zijn, en hebben gespeeld in reclamespotjes. Daarnaast heeft ze gewerkt als model. Om alle geruchten de kop in te drukken, werd een derde filmpje gemaakt. Hierin vertelt de moeder dat het filmpje gewoon voor de lol is gemaakt.

Ook aan het gerucht dat Gan Lulu niet haar dochter zou zijn, maakt de vrouw een einde. Zij laat in het filmpje een foto van hen beide zien en een tijdschift waarin ze allebei zijn geïnterviewd. De jonge Chinese heeft overigens nog niet de juiste man gevonden.


Het eerste filmpje, met hierin een naakte dochter...


Bron: China Smack


43216 views / 54 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 54 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Wat heb je nou aan zo'n filmpje als ze het censureren?
Beetje onzin allemaal
man Bart (Public Relations) 16-02-2011 @ 21:21 fotoboek no homepage
userIcon
w00t een tepel @2.02 in het tweede filmpje!
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:21 schreef Bart het volgende:
w00t een tepel @2.02 in het tweede filmpje!
Ik kom haar wel halen
userIcon
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:21 schreef Bart het volgende:
w00t een tepel @2.02 in het tweede filmpje!
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:21 schreef Bart het volgende:
w00t een tepel @2.02 in het tweede filmpje!
Net te weinig voor rukmateriaal. Jammer
man mouthman (Redactie Frontpage) 16-02-2011 @ 21:27 fotoboek homepage
userIcon
Poll: lulu
  • Ik zou der doen
  • Ik zou der moeder doen
  • Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier


    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:27 schreef mouthman het volgende:
    Poll: lulu
  • Ik zou der doen
  • Ik zou der moeder doen
  • Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier


    Ik mis de opties:

    ik zou ze beide doen
    ik zou ze beide tegelijk doen
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:30 schreef Fokski het volgende:
    [..]

    Ik mis de opties:

    ik zou ze beide doen
    ik zou ze beide tegelijk doen
    *geen van beide
    Ik zie niks!!!!!!!!
    userIcon
    Mensen die haar zouden doen haha... Sick world!
    userIcon
    Best leuk koppie
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
    Mensen die haar zouden doen haha... Sick world!
    Precies !

    Nee, dan haar moeder. Kijk, dan praat je weer over wat anders
    userIcon
    Beetje vaag verhaal er zijn toch 20% meer mannen dan vrouwen in China door het 1 kind beleid.
    Ik denk dat ze pot is en het niet aan mams durft te vertellen.
    en ik zou haar doen
    man mouthman (Redactie Frontpage) 16-02-2011 @ 21:41 fotoboek homepage
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
    Mensen die haar zouden doen haha... Sick world!
    Jouw opblaaspop is lekkerder?
    userIcon
    Ik ben nog single!
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:23 schreef sonofkyuss het volgende:
    Het is weer mongolentijd
    Ja inderdaad, ga eens naar je eigen soort
    userIcon
    Filmpjes laden amper. Klotezooi.
    Censuur
    We zitten toch niet in amerika of urk!
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:47 schreef Knight_Rider het volgende:
    Ik ben nog single!
    Laat je moeder dan ook een video maken van je. Het schijnt te helpen.
    userIcon
    Heb de tweede en derde gezien nu. Haha.
    Die moeder zegt de hele tijd 'Niggah'. Rasiest.
    userIcon
    Ik ga voor: Er hangt gereedschap tussen de benen.
    userIcon
    er was toch vorige week een huwelijks-markt in china? heb ik iets van op het nieuws gezien, en idd. die één-kind-policy gaat ervoor zorgen dat er over n paar jaar heeeeeeeeeel veel chinese vrijgezelle mannen zijn.....
    misschien wat voor schenkstroop!
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:55 schreef Xenorium het volgende:
    Die moeder zegt de hele tijd 'Niggah'. Rasiest.
    userIcon
    Niks mis mee.
    Behalve de afstand.
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:55 schreef Xenorium het volgende:
    Die moeder zegt de hele tijd 'Niggah'. Rasiest.
    Ze zoekt gewoon een neger voor haar dochter, meteen goed uitwonen die boel....
    Verder geen onaardig meisje om te zien...
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
    Niks mis mee.
    Behalve de afstand.
    Geen goede close ups van haar edele delen ?
    Ziet er niet slecht uit, maar heeft waars een kut karakter anders had ze nu wel iemand.
    Ze hebben het nieuws van Nederland hiermee bereikt, knap hoor. Precies wat ze wouden
    Goed initiatief! Waren er maar meer potentiele schoonmoeders zoals deze!
    sambal bij ?? nee tnxxx ben heet genoeg
    man mouthman (Redactie Frontpage) 16-02-2011 @ 23:08 fotoboek homepage
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 22:48 schreef Hoogverraad het volgende:
    Goed initiatief! Waren er maar meer potentiele schoonmoeders zoals deze!
    Ik zou der na de daad trouwens wel gewoon uit het raam gooien, de schoonmoeder dan he.
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:31 schreef glasbak het volgende:
    [..]


    *geen van beide
    Ik zou ze beiden TEGELIJK niet doen.
    userIcon
    ze zou mee kunnen doen met de chinese boel zoekt vlouw
    Ik zou haar doen, ik hou wel van Aziatische vrouwen. Maar of ik de schoonmoeder erbij zou willen hebben met al haar bemoeienissen?
    Schoonmoeders kunnen geweldig zijn als je ze voor je hebt gewonnen... en volgens velen zijn ze een pain in the ass, wanneer je ze niet voor je hebt.

    Dat laatste heb ik gelukkig zelden meegemaakt, maar goed, toen was er ook nog geen Youtube. Of mja, een keer heb ik een "schoonmoeder" tegen me gehad...die wilde schijnbaar liever dat haar dochter met een boerenzoon zou trouwen... (net als zij dat 30 jaar eerder gedaan had).

    Helaas; haar dochter is jong overleden... laat het een les zijn voor elke moeder... laat de dochter zelf kiezen voor haar geluk, je kunt je dochter haar jonge jaren niet teruggeven, wanneer ze haar laatste adem uitblaast.
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 22:44 schreef ono12 het volgende:
    Ze hebben het nieuws van Nederland hiermee bereikt, knap hoor. Precies wat ze wouden
    Mwoah. Tikkie uit de goede richting (paar duizend kilometer maar) en een pietsie overdone, lijkt me...
    ... of wou ze een Hollander als man?
    Wat moet je ook met zon oude loempiavouwer.
    userIcon
    het is een publiciteitsstunt, jongens ..
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:55 schreef Xenorium het volgende:
    Die moeder zegt de hele tijd 'Niggah'. Rasiest.
    Betekend soort van "ey".
    userIcon
    quote:
    Op woensdag 16 februari 2011 @ 21:27 schreef dieselnoi het volgende:
    [..]
    Net te weinig voor rukmateriaal. Jammer
    En jij was toch die gast die nog altijd naar die zijden lakens in Bangkok liep te zoeken?