'Stadscommando's' bedreigen winkeliers Almere

Nederland • Geschreven door Novum op 28-02-2010 @ 12:10 - gepost door bennootje
print 

Winkeliers in Almere hebben verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd omdat ze werden bedreigd door een groep jongeren. De jongeren noemen zichzelf volgens Almere Vandaag 'voorlopers van de stadscommando's van Wilders'.

Vier blanke jongens zouden in een winkel hebben gedreigd de boel kort en klein te slaan als de posters niet weg worden gehaald. Kandidaat-raadslid voor de NDP Cor Valies zegt tegen de nieuwssite zelf een bedreigend telefoontje te hebben gehad, omdat hij ook posters in zijn winkel heeft hangen. Omdat hij niet wil dat zijn personeel iets overkomt, heeft hij de posters weggehaald.

De jongeren zouden zich voordoen als aanhangers van de PVV. Ze zouden hebben gezegd dat Almere voortaan een PVV-bolwerk is. Lijsttrekker van de PVV in Almere Raymond de Roon laat weten furieus te zijn. "De PVV is tegen geweld en bedreiging met geweld. Dergelijke acties behoren niet tot ons campagne-arsenaal."

De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon2


delen | eKudos nujij

13785 views / 181 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 181 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Ah, de Wilders Jugend...
userIcon
keihard op in slaan....
kut tuig moet oprotten
userIcon
quote:
De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
Lijkt me de meest logische verklaring. Linkmenschen vinden het geen probleem om politieke tegenstanders te liquideren laat staan dit soort geintjes uit te halen.
userIcon
Die reactie van de Roon ook
Jeej bruinhemden!
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:14 schreef franske19 het volgende:

[..]

Lijkt me de meest logische verklaring. Linkmenschen vinden het geen probleem om politieke tegenstanders te liquideren laat staan dit soort geintjes uit te halen.
De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.

Stelletje linkse mongolen!

PVV FTW
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:16 schreef Puddingbroodje het volgende:
[..]


Typische reactie. Inhoudelijk valt er gewoon niets tegen in te brengen.
quote:
De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
userIcon
4 blanke jongens.... goh....
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:15 schreef Middlebeast het volgende:
Ah het extreemrechtse is begonnen? Had je op kunnen wachten.
Dit is wat Nederland wil blijkbaar. Het is nu nog rustig.

Wacht maar tot de eerste kerk of moskee vlam vat, gaat het weer lekker los zonder resultaat.

Precies wat de PVV wil en veel extreemrechtse volgelingen ook.

Dom volk Meteen een goed voorbeeld waarom het logisch is om de PVV als extreemrechts te bestempelen. Die lokken deze zieke geesten uit.
Wie is er hier nou dom?
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:17 schreef rarekwast het volgende:
De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.

Stelletje linkse mongolen!

PVV FTW
Nog zo'n blinde volger...
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, de Wilders Jugend...
Heerlijk wanneer Untermenschen/halfapen/tokkies aan de macht komen. Dit is slechts een voorteken vrees ik.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:15 schreef Middlebeast het volgende:
Ah het extreemrechtse is begonnen? Had je op kunnen wachten.
Dit is wat Nederland wil blijkbaar. Het is nu nog rustig.

Wacht maar tot de eerste kerk of moskee vlam vat, gaat het weer lekker los zonder resultaat.

Precies wat de PVV wil en veel extreemrechtse volgelingen ook.

Dom volk Meteen een goed voorbeeld waarom het logisch is om de PVV als extreemrechts te bestempelen. Die lokken deze zieke geesten uit.
Grappige trol ben je toch.

Zodra een moslim iets flikt mag je niet de gehele moslimbevolking hierop aanspreken (en dat zou ook belachelijk zijn), maar als een paar (veronderstelde) Blondiefans iets flikken, mag je wel al die pvv-ers over 1 kam scheren.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:19 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:15 schreef Middlebeast het volgende:
Ah het extreemrechtse is begonnen? Had je op kunnen wachten.
Dit is wat Nederland wil blijkbaar. Het is nu nog rustig.
Ja. 4 jongens. Dat is geen 'kleine minderheid' zoals het heet als het om Marokkaanse schobbejakjes gaat die kwajongetjesstreekjes uithalen, nee, deze 4 jongens laten zien dat heel Nederland klaar staat voor de kristalnacht.

Rennen joh!
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
Ah, de Wilders Jugend...
Ben jij ook al lid?
Het enige probleem is dus dat, doordat het kabinet voor de rest gevuld lijkt te zitten door visieloze prutsers, PVV hard stijgt. Iedereen is de slappe-hap aanpak van het kabinet zat, dus tsja, dan krijgen de rechtsen weer oor. Hebben we ook gezien in Oostenrijk met Haïder en in Frankrijk met Front Nationale en Le Pen. Voeg hier nog even het algemeen negatief beeld over moslims en je hebt een pot rotzooi wat al aardig op temperatuur is. En ik heb moeite ze ongelijk te geven. PVV is een zooitje reltokkies, maar de andere partijen bieden ook bijna niks. Misschien maar D66 of zelfs partij vd dieren stemmen :/
Heil Wilders....

Niederlande fur Alles !!!
userIcon
Kristalnacht ...

Maar het kan ook uit de linkse hoek komen zoals gezegd om anti campagne te voeren.
Ja hoor, daar gaat het vingertje weer. Wijs maar weer naar "andere" mensen die zogenaamd zich voordoen als PVV-aanhang. De haters, BOEHOE. Dat volk wat achter de PVV aanloopt is echt behoorlijk beperkt qua intelligentie en geestelijke gezondheid.

PVV

Dit is de voorbode voor wat komen gaat met de PVV. Afpersing, meer geweld. Zitten we hierop te wachten mensen
userIcon
and so it begins..
userIcon
kuttuig! hard aanpakken dat volk
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:23 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:20 schreef a.baldede het volgende:
Heil Wilders....

Niederlande fur Alles !!!
Ah.. Zo is er toch iets moois voortgekomen uit WOII, je kunt hem te pas en te onpas citeren om altijd je politieke linkse gelijk erdoor te drukken. Ben je het niet eens met de na-oorlogse verzetsheld, ben je een racist.

Heerlijk toch. Wat zijn we Adolf stiekum dankbaar.
De AFA. Stelletje terroristen.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:15 schreef Middlebeast het volgende:
Ah het extreemrechtse is begonnen? Had je op kunnen wachten.
Dit is wat Nederland wil blijkbaar. Het is nu nog rustig.

Wacht maar tot de eerste kerk of moskee vlam vat, gaat het weer lekker los zonder resultaat.

Precies wat de PVV wil en veel extreemrechtse volgelingen ook.

Dom volk Meteen een goed voorbeeld waarom het logisch is om de PVV als extreemrechts te bestempelen. Die lokken deze zieke geesten uit.
Jaaaaaaah, ik meen dat ik jou verschillende kwade reacties heb zien posten omdat er generaliserend naar Moslims toe gedaan werd. Pot, ketel?
Was de Roon niet die gast die niet kwam opdagen voor een debat gisteren omdat hij net een uur voor het debat ineens last had van buikgriep? Lekker je verantwoordelijkheden ontlopen, dit land ligt in puin straks als de PVV-tsunami over het land is gegaan.
liever momenteel een wilders volger dan een domme stront vlieg die al 60 jaar hetzelfde stemt omdat zijn voorouders hetzelfde stemden.
Het grote gros van Nederland zijn mensen met oogkleppen op .
Denk eens verder dan jezelf en jouw straatje !
Nederland is een prachtig land , en laat dit niet kapotmaken door die gristenhonden van het CDA en het verachtelijke PVDA .
De laatste 3 JP kabinetten hebben dit land verzwakt, naar de vernieling geholpen en NOG meer regels opgesteld.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:25 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:23 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Niets aan de hand. Volgende keer een brandbom die naar binnen gaat.Niets aan de hand. Daarna de eerste moord. Nog steeds niets aan de hand.

Zoals de overlevers van de oorlog altijd zeggen: het mag nooit meer gebeuren. Deze eerste tekenen moet je keihard aanpakken.
Nee joh! Dat is een onderdeel van een verrijkende cultuur, en het zijn en blijven de komende veertig jaar alleen maar incidenten. Jongetjes die hun plekje niet hebben kunnen vinden in de maatschappij en onzeker over straat lopen enzo. Thee drinken, buurthuizen schenken, hun ouders uitkeringen geven, dan komt het allemaal goed.

En vooral heel geduldig zijn en elke vorm van kritiek wegzetten als racistisch, dat helpt echt enorm.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:22 schreef Neverever het volgende:
and so it begins..
Het leuke van geschiedenis is dat het zich constant herhaald
Laat de mens nu eens een van zijn fouten leren. En niet met Wilders in zee gaan.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Aha. De nieuwe Hitlerjugend dus. Nou Geert, je partij komt nu wel in een zeer goed daglicht

(en dan roepen mensen dat links gewelddadig is )
Het waren duidelijk SP'ers die de PVV in kwaad daglicht willen stellen.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:14 schreef franske19 het volgende:

[..]

Lijkt me de meest logische verklaring. Linkmenschen vinden het geen probleem om politieke tegenstanders te liquideren laat staan dit soort geintjes uit te halen.
Lijkt me overduidelijk ja. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat er in jouw groepje ook een paar rotte appels zitten...
userIcon
Overigens vind ik het wel dom van ondernemers om hun politieke voorkeur te verkondigen in een winkel.

Als ik een boekwinkel met een CDA poster op het raam zie, loop ik nog wel even door naar de volgende...
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:24 schreef Super_Beffer het volgende:
Door wat voor figuur was Pim ook alweer omgelegd?
Door een vuil extreem rechts figuur die links zwart wilde maken toch??
userIcon
Ze waren al aangekondigd door de PVV:

"PVV Almere wil stadscommando's op straat"
http://www.youtube.com/watch?v=6mRNIMSvg4I
userIcon
quote:

De Roon denkt dat de actie is ondernomen door 'PVV-haters' die de partij zwart willen maken.
Natuurlijk. Ze willen de PVV kapot maken, zeg ik je! Kapot!

Dat er ook randdebielen tussen hun kiezers zitten wil er kennelijk nog niet in
userIcon
lol we hebben het over 4 ventjes en gelijk wordt een hele beweging van miljoenen mensen in een bepaalde hoek gedrukt, en dat door degenen die altijd zo hard roepen dat criminaliteit door bepaalde minderheidsgroepen 'incidenten' zijn en we niet mogen generaliseren
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:14 schreef fokkurt het volgende:
Waarom wil je de PVV zwart maken?
Goeje vraag.. dat doet de PVV zelf ook al.
Hitler-praktijken van de PVV
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:27 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Wat een vergelijking.
De PVV is de oorzaak. De islam niet. Nadenken helpt.
PVV, ISlam en nadenken in 1 zin... hoe kan dat nou weer ?
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:30 schreef Schepseltje het volgende:
lol we hebben het over 4 ventjes en gelijk wordt een hele beweging van miljoenen mensen in een bepaalde hoek gedrukt, en dat door degenen die altijd zo hard roepen dat criminaliteit door bepaalde minderheidsgroepen 'incidenten' zijn en we niet mogen generaliseren
Je snapt natuurlijk dat de mensen die generaliseren over de PVV dit expres doen omdat dit ook gedaan wordt door de PVV en de PVV-aanhang. Slimmerd

Iets van wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:26 schreef Bodhisattva het volgende:
Stadscommando's van Wilders is eigenlijk een heel goed idee. Dit waren dan een stel neppers van de AFA of zo, maar we zouden natuurlijk echt eens een burgerwacht op kunnen zetten.
1939 All over again
1 incident met 4 blanke jongens
100.000 incidenten met getinte moslims

Geeft wel even aan waar het gevaar vandaan komt.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:27 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Wat een vergelijking.
De PVV is de oorzaak. De islam niet. Nadenken helpt.
Dus als het jou uitkomt, dan mag je dus wel een hele groep het gedrag van enkelen aanrekenen?
OK, ik weet genoeg.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:31 schreef Flierp het volgende:
[..]

PVV, ISlam en nadenken in 1 zin... hoe kan dat nou weer ?
Dat zijn 3 zinnen
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:17 schreef franske19 het volgende:
[..]

Typische reactie. Inhoudelijk valt er gewoon niets tegen in te brengen.
Nee hoor, inhoudelijk valt er niks tegenin te brengen. Jij hebt geen idee wie die gasten waren, van roon heeft geen idee, maar we zeggen gewoon dat het 'linksmenschen waren'. Niks tegenin te brengen.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:15 schreef Middlebeast het volgende:
Ah het extreemrechtse is begonnen? Had je op kunnen wachten.
Dit is wat Nederland wil blijkbaar. Het is nu nog rustig.

Wacht maar tot de eerste kerk of moskee vlam vat, gaat het weer lekker los zonder resultaat.

Precies wat de PVV wil en veel extreemrechtse volgelingen ook.

Dom volk Meteen een goed voorbeeld waarom het logisch is om de PVV als extreemrechts te bestempelen. Die lokken deze zieke geesten uit.
Als ik dat P&W interview met Wilders zie uit 2001, dan is hij inderdaad nogal geradicaliseerd. En waarom zou dat hier ophouden? Dat vind ik een enge gedachte
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:37 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:28 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Je zit wel steeds bovenop de vergelijkingen met WW2 he?
Kriebelt het?
Jongen, ik bouw strafkampen na met Lego. Jammer dat ze geen poppetjes met hoofddoekjes hebben en kleine Duitse herdershondjes..
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:38 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:33 schreef nsfw het volgende:
[..]


1939 All over again
Ja. Laten we deze keer vantevoren beginnen met de Neurenbergprocessen, dan krijgen we tenminste geen herhaling.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:19 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]


Ja. 4 jongens. Dat is geen 'kleine minderheid' zoals het heet als het om Marokkaanse schobbejakjes gaat die kwajongetjesstreekjes uithalen, nee, deze 4 jongens laten zien dat heel Nederland klaar staat voor de kristalnacht.

Rennen joh!
Spreek voor je zelf in plaats van voor heel Nederland. Idioot.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:37 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]


Jongen, ik bouw strafkampen na met Lego. Jammer dat ze geen poppetjes met hoofddoekjes hebben en kleine Duitse herdershondjes..


lol
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:22 schreef babipangang het volgende:
kuttuig! hard aanpakken dat volk
Dit dus.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:32 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Inderdaad. De gemiddelde PVV stemmer heeft een zeer hoge opleiding gehad en doet dit soort dingen niet.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-en-niet-emotioneel/


Heb je je koffers al gepakt?
userIcon
De politie is toch zo goed bezig in Almere. Waarom dan Stadscommando's?
En waar was de politie toen die commando's orde opzaken gingen stellen?
Het begint nu heel eng te worden met die pvv-ers. Dat er een stel achterlijke figuren tussen zitten verbaast mij niets, die heb je overal. Dat het volgens het pvv volk onmogelijk is dat er tuig in hun clubje zit is eng.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Aha. De nieuwe Hitlerjugend dus. Nou Geert, je partij komt nu wel in een zeer goed daglicht

(en dan roepen mensen dat links gewelddadig is )
De PVV distancieert zich hiervan staat duidelijk in de tekst. Daarbij zijn er ook genoeg moslims of extreem links die zulke dingen doen, dus even nadenken voordat je alleen hier op reageert.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:35 schreef 2030rd het volgende:
1 incident met 4 blanke jongens
100.000 incidenten met getinte moslims

Geeft wel even aan waar het gevaar vandaan komt.
Dat praat het toch niet goed wat die 4 blanke jongens doen.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:30 schreef Middlebeast het volgende:

Stop zelf eens met het kijken naar afkomst enpak het probleem zelf eens aan. Of is dat weer te moelijk en is het haatdragende vingertje wijzen makkelijker? Ja he?
Het probleem is een theocratische religie met enge expansionistische trekjes, hier op straat geleefd door een barbarijns migrantenvolk dat haar culturele oorsprong heeft liggen in pakweg zevenhonderd jaar roof- en plundertochten.

Leuk detail is dat het men name de Nederlanders waren die in 1816 de zeeroverij van de berbers hebben weten te stoppen.

Nah, dat was moeilijk.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:46 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat praat het toch niet goed wat die 4 blanke jongens doen.
Nee, maar het zegt iets over de focus van multicultifielen.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:35 schreef 2030rd het volgende:
1 incident met 4 blanke jongens
100.000 incidenten met getinte moslims

Geeft wel even aan waar het gevaar vandaan komt.
Nee joh, die 100.00 incidenten met getinte moslims komen eigenlijk van pvv-ers die doen alsof ze getinte moslims zijn.
userIcon
Antifa was weer in actie daaro in Almere?
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:38 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]


Ja. Laten we deze keer vantevoren beginnen met de Neurenbergprocessen, dan krijgen we tenminste geen herhaling.
Die zijn nu al bezig
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:24 schreef Super_Beffer het volgende:
Door wat voor figuur was Pim ook alweer omgelegd?
Een effectieve actie om de PVV zwart te maken.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:24 schreef Super_Beffer het volgende:
Door wat voor figuur was Pim ook alweer omgelegd?
Door een extreem links, maar vooral gestoord persoon. Gestoorden lopen overal rond.... daar kan en moet je de wereld niet op willen inrichten.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Ze verwerpen het niet eens kerel. Ze roepen alleen weer dat een andere groep de PVV zwart maakt. Want extremen binnen een partij bestaan niet.

[afbeelding]
Nothing to see here! Nothing wrong!
Lezen:

quote:
Lijsttrekker van de PVV in Almere Raymond de Roon laat weten furieus te zijn. "De PVV is tegen geweld en bedreiging met geweld. Dergelijke acties behoren niet tot ons campagne-arsenaal."
die stadscommando's zijn dus juist bedoeld om dit soort tuig hard aan te pakken. binnenlands of buitenlands tuig.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:28 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Oh. Ze hadden zeker rode jassen aan en een kist tomaten bij zich! Natuurlijk! Wat dom van me!
Nee, ze liepen met rood-wit-blauwe overalls aan waarop stond, "wij stemmen PVV".

Eénrichtingdenken ben je goed in hè?
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:46 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]


Nee, maar het zegt iets over de focus van multicultifielen.
Maar met die 100.000 gevallen wordt men boos als je een hele groep over één kam scheert.
Met die 4 gevallen doen ze het zelf wel.
userIcon
Fijne jongens zeg!

Tuurlijk kan de PVV hier niet achterstaan, maar ja dit trekken ze blijkbaar wel aan dus!
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:38 schreef rrobin het volgende:
[..]


"You can't raise yourself by keeping others down"
O helemaal mee eens. Maar om uit naam van "vrede" de hooivorken/fakkels te gaan oppakken...dat is 500 jaar terug in de geschiedenis gaan.
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 28-02-2010 @ 12:54 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:53 schreef ReplaR het volgende:
[..]


Maar met die 100.000 gevallen wordt men boos als je een hele groep over één kam scheert.
Met die 4 gevallen doen ze het zelf wel.
Ja, maar die 4 jongens zijn blank!

Jeweettoch, als je racisme wilt bestrijden moet je vooral letten op wat blanke mannen uitvreten, die zijn het ergst van alle rassen.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Ze verwerpen het niet eens kerel. Ze roepen alleen weer dat een andere groep de PVV zwart maakt. Want extremen binnen een partij bestaan niet.

[afbeelding]
Nothing to see here! Nothing wrong!
Je diskwalificeert jezelf behoorlijk met opmerkingen waaruit blijkt dat je het hele artikel niet eens heb gelezen.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:30 schreef Middlebeast het volgende:

Stop zelf eens met het kijken naar afkomst enpak het probleem zelf eens aan. Of is dat weer te moelijk en is het haatdragende vingertje wijzen makkelijker? Ja he?
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 12:33 schreef Middlebeast het volgende:
Afkomst? geloof? Kan mij niet voorstellen dat niet-moslims dit zouden doen.
userIcon
ach.. je moet toegeven dat áls het een linkse actie was ie zeker effect heeft. Maar hersenloze pvv aanhang in Almere is net zo goed mogelijk.
userIcon
En weer zijn er moslims die het lef hebben om anderen voor extreemrechts uit te maken
100  van 181 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon2


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden