Wilders ondanks inreisverbod naar Groot-Brittannië

Nederland • Geschreven door ANP op 12-02-2009 @ 09:46
print 
PVV-leider Geert Wilders reist donderdag naar Groot-Brittannië, ook al mag hij het land niet in. Het Tweede Kamerlid trekt zich niets aan van het inreisverbod en wil het laten aankomen op een confrontatie met de Britse autoriteiten.

Hoe ver hij komt, is nog de vraag. De marechaussee op Schiphol zal Wilders naar verwachting niet tegenhouden. De Britse luchtvaartmaatschappij zou echter kunnen besluiten hem niet aan boord van het vliegtuig te laten, omdat het land van bestemming al heeft aangegeven dat Wilders niet welkom is. Andere bronnen stellen dat de maatschappij gewoon een vervoersplicht heeft.

Wilders dient zich bij aankomst op het vliegveld in Londen te melden bij de immigratiedienst waar een definitief besluit over zijn toegang valt. De Britten willen de PVV-leider niet binnen hun grenzen omdat zijn ideeën over moslims en de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid zouden zijn.

Wilders gaat naar Londen op uitnodiging van een lid van het Britse Hogerhuis om in het parlementsgebouw zijn anti-Koranfilm Fitna te vertonen. Het Nederlanse kabinet heeft Groot-Brittannië tevergeefs gevraagd het besluit te heroverwegen.

Bron: ANP


Lees ook:

» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog0
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer8
» 15:24 Leers: belang buurt moet meetellen in asielzaak4
» 15:23 Aanhouding voor steekpartij Roermond 1


delen | eKudos nujij

7987 views / 99 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Precies de aandacht die onze Wilders nodig heeft.....Als ie nu in de boeien wordt gezslagen is het een geslaagde missie voor onze Willie
Ik heb me doodgelachen bij Giel Belen Vanmorgen, daar was Wilders ook even te gast
Inmiddels heeft Midland zijn ticket ingetrokken. Hij komt dus zelfs Nederland niet uit.
userIcon
wilders

nu al de grap van 2009
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:47 schreef NuTSacK het volgende:
Precies de aandacht die onze Wilders nodig heeft.....Als ie nu in de boeien wordt gezslagen is het een geslaagde missie voor onze Willie
Niet te vergeten dat het een ongekende afgang voor GB zou zijn, als beelden de wereld overgaan waarop Wilders wordt afgevoerd. Denk dat dit in alle landen als groot nieuws gebracht gaat worden.
userIcon
Geertje wil zelf zoveel mensen de toegang tot het land weigeren, omdat ze de openbare orde zouden verstoren.
Beetje kinderachtig om als iemand dat over jou zegt dan wel gewoon te negeren, maar goed dat kennen we v/d PVV wel, lekker selectief zijn in alles.
Het is gewoon een aandachtsactie. Gaat hem niet eens om het principe vermoed ik. Hij is heel handig in het genereren van aandacht, net zoals brinkman met de antillen. Dat hij een gesprek frustreerd boeit niet voor ze. Alleen maar eigenbelang. Vind het jammer dat veel pvv-ers geen idee hebben van de andere ideeen zoals de belachelijke economisch slechte belastingverlagingen of het softdrugsbeleid wat verbod inhoud.
man mouthman (Redactie Frontpage) 12-02-2009 @ 09:53 fotoboek homepage
userIcon
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article5710559.ece

Interessant leesvoer.
Lees ook de reacties.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:50 schreef evadsred het volgende:

[..]

Niet te vergeten dat het een ongekende afgang voor GB zou zijn, als beelden de wereld overgaan waarop Wilders wordt afgevoerd. Denk dat dit in alle landen als groot nieuws gebracht gaat worden.
Precies....ben benieuwd......ben geen enorme voorstander van Wilders, maar zekers wel voor vrijheid van meningsuiting!!!!!

Go Wilders!!!
userIcon
Het blijft een paradox: Wilders die niet mag zeggen dat de islam gevaarlijk is, omdat anders moslims wel eens gevaarlijk zouden kunnen doen.

Helaas is het om te huilen.
userIcon
Hij heeft weer wat gevonden om de aandacht te trekken...

Maar wel heel triest dat een politicus geweigerd wordt in Engeland! Wij zitten met hem opgescheept, wij leven ook nog...

Slaat echt weer helemaal nergens op dit, een mediacircus noemen ze dat toch..?
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:47 schreef NuTSacK het volgende:
Precies de aandacht die onze Wilders nodig heeft.....Als ie nu in de boeien wordt gezslagen is het een geslaagde missie voor onze Willie
Het gaat hier niet om aandacht, zielepoot. Het gaat om vrijheid van meningsuiting en de vrijheid die diplomaten zouden moeten hebben om zich vrij binnen de EU te bewegen.

Je kunt het met Geerts ideeen eens of oneens zijn, maar hij staat wel voor zijn standpunten. Al die andere Haagse gehaktballen zijn kontendraaiers en zakkenvullers eerste klas. Bovendien zit Balkenende en zijn heilige vriendjes niet met een vinger in de kont van de VS, maar inmiddels met zijn hele rotkop.

Enig tegenwicht mag dus van mij wel.

De grootste fout van de EU was om die eilandbewoners mee te laten doen. Ze lopen daar 100 jaar achter en zijn het verlengstuk van de VS.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:50 schreef Olle. het volgende:
wilders

nu al de grap van 2009
Wilders...

Nu al de politicus met de meeste ruggegraat....
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Er daar stond plotseling de Big Bertha op scherp.
Dat was een Duits kanon (WO I).
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:51 schreef NrTH het volgende:
Geertje wil zelf zoveel mensen de toegang tot het land weigeren, omdat ze de openbare orde zouden verstoren.
Beetje kinderachtig om als iemand dat over jou zegt dan wel gewoon te negeren, maar goed dat kennen we v/d PVV wel, lekker selectief zijn in alles.
Zolang je het verschil niet kent tussen het oproepen tot het stoppen van gewelddadige uitspraken en het oproepen tot gewelddadigheden kun je maar beter zwijgen
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:53 schreef mouthman het volgende:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article5710559.ece

Interessant leesvoer.
Lees ook de reacties.
Nog een artikeltje

En dit is m.i. wel de beste zin uit dat artikel
quote:
For all the obvious hollowness of Mr Wilders' credentials as a defender of free speech, the cause is a good one.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:51 schreef NrTH het volgende:
Geertje wil zelf zoveel mensen de toegang tot het land weigeren, omdat ze de openbare orde zouden verstoren.
Beetje kinderachtig om als iemand dat over jou zegt dan wel gewoon te negeren, maar goed dat kennen we v/d PVV wel, lekker selectief zijn in alles.
Zouden? Bullshit. Je verhaaltje raakt kant noch wal.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:52 schreef JB2BCD het volgende:
Het is gewoon een aandachtsactie. Gaat hem niet eens om het principe vermoed ik. Hij is heel handig in het genereren van aandacht, net zoals brinkman met de antillen. Dat hij een gesprek frustreerd boeit niet voor ze. Alleen maar eigenbelang. Vind het jammer dat veel pvv-ers geen idee hebben van de andere ideeen zoals de belachelijke economisch slechte belastingverlagingen of het softdrugsbeleid wat verbod inhoud.
Er zijn genoeg partijen die wat aan laatst genoemde zaken doen. Op het gebied van cultuur & immigratie is het huilen met de pet op.
userIcon
"Haatzaaien" het meest gedevalueerde woord sinds "respect".
userIcon
Is het mogelijk om Geert zijn Nederlandse paspoort in te trekken het moment dat hij in Engeland land? Dan kan hij lekker zijn dagen slijten in het niemandsland op het vliegveld daar, misschien dat hij de gelegenheid kan nemen eens te babbelen over de Islam het de Islamitische schoonmakers daar.
userIcon
Veel succes Geert. Ik zal je supporten indien het nodig blijkt dat je moet zwemmen ofzo. You can do it! One way or another!
userIcon
Totaal zinloos dit. Net zo haatzaaiend als de andere kant van het verhaal. Vuur met vuur bestrijden werkt niet.

Wilders, blijf lekker in Nederland.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:51 schreef NrTH het volgende:
Geertje wil zelf zoveel mensen de toegang tot het land weigeren, omdat ze de openbare orde zouden verstoren.
Beetje kinderachtig om als iemand dat over jou zegt dan wel gewoon te negeren, maar goed dat kennen we v/d PVV wel, lekker selectief zijn in alles.
Je kunt het ook omdraaien. Mensen die de openbare order verstoren, namelijk extremistische moslims mogen het land zonder problemen betreden maar mensen die er voor waarschuwen worden geweigerd.

Beetje krom of niet ?

Als je van mening bent dat Wilders geweigerd dient te worden vanwege het zaaien van haat richting een bevolkingsgroep dan zul je om dezelfde reden deze bevolkingsgroep moeten weigeren aangezien zij haat zaaien met het geloof islam en de koran.

Waarom werkt het politieke correcte gedrag altijd maar 1 kant op !?
man mouthman (Redactie Frontpage) 12-02-2009 @ 09:58 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nog een artikeltje

En dit is m.i. wel de beste zin uit dat artikel
[..]
En zo zijn de meest Britse reacties:Verontwaardigd.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:52 schreef JB2BCD het volgende:
Het is gewoon een aandachtsactie. Gaat hem niet eens om het principe vermoed ik. Hij is heel handig in het genereren van aandacht, net zoals brinkman met de antillen. Dat hij een gesprek frustreerd boeit niet voor ze. Alleen maar eigenbelang. Vind het jammer dat veel pvv-ers geen idee hebben van de andere ideeen zoals de belachelijke economisch slechte belastingverlagingen of het softdrugsbeleid wat verbod inhoud.
Andere ideeën van de PVV. Ik val zowat van me stoel. De PVV is toch een one-issue partij volgens de bashers?

Daarbij zijn er meerdere partijen voor een verbod op softdrugs en/of voor belastingverlaging. Maar doet natuurlijk niet ter zake, zolang je de PVV maar kan bashen. Stel je voor dat je daadwerkelijk zijn punten inhoudelijk moet gaan weerleggen.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:57 schreef AgitoM het volgende:
Is het mogelijk om Geert zijn Nederlandse paspoort in te trekken het moment dat hij in Engeland land? Dan kan hij lekker zijn dagen slijten in het niemandsland op het vliegveld daar, misschien dat hij de gelegenheid kan nemen eens te babbelen over de Islam het de Islamitische schoonmakers daar.
Verder is de islam wel een vredig geloof hoor
Jij bewijst weer net zoals velen dat het niet zo'n fijn geloof is knakker
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:53 schreef KingKai het volgende:
Het blijft een paradox: Wilders die niet mag zeggen dat de islam gevaarlijk is, omdat anders moslims wel eens gevaarlijk zouden kunnen doen.

Helaas is het om te huilen.
mee eens
als hij niet vertrekt is dat heel jammer voor ons.
maar als hij wel vertrekt mogen wij dan weigeren hem terug te nemen:d
a.u.b. het zou zo heerlijk leuk zijn B.V.D.
al was het alleen maar de sport hem een paar dagen vast te zetten in een uitzet centrum:d
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:55 schreef ArfArf het volgende:

[..]

Wilders...

Nu al de politicus met de meeste ruggegraat....

hehe
ruggegraat?

vind het maar een domme actie van hem
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:52 schreef JB2BCD het volgende:
Het is gewoon een aandachtsactie. Gaat hem niet eens om het principe vermoed ik. Hij is heel handig in het genereren van aandacht, net zoals brinkman met de antillen. Dat hij een gesprek frustreerd boeit niet voor ze. Alleen maar eigenbelang. Vind het jammer dat veel pvv-ers geen idee hebben van de andere ideeen zoals de belachelijke economisch slechte belastingverlagingen of het softdrugsbeleid wat verbod inhoud.
Dat laatste, daar kan ik me wel in vinden. Daar heb je wel gelijk in.

Maar hoe kun je nou constateren dat dit een aandacht-actie is terwijl hij is uitgenodigd (door het parlement van de UK) om vervolgens (door de UK) het land wordt geweigerd. Hij krijgt dus de keuze: gaan, of thuis blijven.
Als hij gaat, dan zet hij aardig wat verhoudingen scherp, wat best goed is voor een debat. Zeker omdat zijn weigering werd gearrangeerd door een Brits Islamiet, worden zijn standpunten hier ineens waarheid. Een Islamiet zingt en de UK danst ernaar.

Als hij niet gaat, dan gebeurt er niets. Dan verliest hij zijn gezicht (kom maar met de flauwe opmerkingen ) en verliest hij hier wellicht stemmen.

Zonder te kijken naar zijn standpunten, welk van de 2 opties zou jij kiezen als politiek leider?

Die Brinkman is een grotere flapdrol. Die frustreert alleen maar. Overigens sloeg de (re)acties van die Antillianen ook nergens op.
Die waren op z'n minst ongefundeerd en onprofessioneel.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:58 schreef mouthman het volgende:

[..]

En zo zijn de meest Britse reacties:Verontwaardigd.
Ik geef ze groot gelijk. Ik las overigens zojuist deze op jouw link

quote:
van Dijk, Vlaardingen, Holland

Freedom of speech is forgood over in your country
Nou wanneer gaat dat vliegtuig!
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 10:01 schreef valsebingo het volgende:

[..]

Dat laatste, daar kan ik me wel in vinden. Daar heb je wel gelijk in.

Maar hoe kun je nou constateren dat dit een aandacht-actie is terwijl hij is uitgenodigd (door het parlement van de UK) om vervolgens (door de UK) het land wordt geweigerd. Hij krijgt dus de keuze: gaan, of thuis blijven.
Als hij gaat, dan zet hij aardig wat verhoudingen scherp, wat best goed is voor een debat. Zeker omdat zijn weigering werd gearrangeerd door een Brits Islamiet, worden zijn standpunten hier ineens waarheid. Een Islamiet zingt en de UK danst ernaar.

Als hij niet gaat, dan gebeurt er niets. Dan verliest hij zijn gezicht (kom maar met de flauwe opmerkingen ) en verliest hij hier wellicht stemmen.

Zonder te kijken naar zijn standpunten, welk van de 2 opties zou jij kiezen als politiek leider?

Die Brinkman is een grotere flapdrol. Die frustreert alleen maar. Overigens sloeg de (re)acties van die Antillianen ook nergens op.
Die waren op z'n minst ongefundeerd en onprofessioneel.
Het leuke aan de PVV is om telkens te zien hoe de tegenstanders zo hard hun best doen om het gelijk van die partij aan te tonen.

Wilders waarschuwt dat door de islamisering de vrijheids van meningsuiting in nederland en europa in gevaar is, en toont het geweldadige karakter er van aan. Vervolgens wordt wilders door middel van bedreiging van die Islam monddood gemaakt.

Brinkman roept dat de antillen een corrupte bende is, en vervolgens gaan parlementariers hem te lijf.

Laten we eerlijk zijn, met dat soort tegenstanders, hoeft jezelf toch helemaal geen campagne meer te voeren. Dat doen zijn tegenstanders inmiddels wel voor hem.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:54 schreef Jacco133 het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om aandacht, zielepoot. Het gaat om vrijheid van meningsuiting en de vrijheid die diplomaten zouden moeten hebben om zich vrij binnen de EU te bewegen.

Je kunt het met Geerts ideeen eens of oneens zijn, maar hij staat wel voor zijn standpunten. Al die andere Haagse gehaktballen zijn kontendraaiers en zakkenvullers eerste klas. Bovendien zit Balkenende en zijn heilige vriendjes niet met een vinger in de kont van de VS, maar inmiddels met zijn hele rotkop.

Enig tegenwicht mag dus van mij wel.

De grootste fout van de EU was om die eilandbewoners mee te laten doen. Ze lopen daar 100 jaar achter en zijn het verlengstuk van de VS.
Doe eens rustig jonguh...als je mijn vorige berichtjes leest ben ik ook zeer voor vijheid van meningsuiting.....

Gaat het weer
userIcon
Ik zie het in de krant staan : ''Wilders opgepakt wegens overtreden wet UK'' hahaha
man mouthman (Redactie Frontpage) 12-02-2009 @ 10:08 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 10:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ik geef ze groot gelijk. Ik las overigens zojuist deze op jouw link


[..]

[afbeelding]
Afgezien van het steenkolen engels dan.
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:53 schreef KingKai het volgende:
Het blijft een paradox: Wilders die niet mag zeggen dat de islam gevaarlijk is, omdat anders moslims wel eens gevaarlijk zouden kunnen doen.

Helaas is het om te huilen.
De paradox is dat Wilders nu zelf als een terrorist wordt gezien

Wilders en de uitwassen van Extreem Rechts.
userIcon
oppakken en vast zetten in een cel met 20 moslims,zal die arrogante zelfingenomen blonde,rechtsextremistische klootzak leren
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:57 schreef AgitoM het volgende:
Is het mogelijk om Geert zijn Nederlandse paspoort in te trekken het moment dat hij in Engeland land? Dan kan hij lekker zijn dagen slijten in het niemandsland op het vliegveld daar, misschien dat hij de gelegenheid kan nemen eens te babbelen over de Islam het de Islamitische schoonmakers daar.
Rare linksmensch. Begrijp je dan niet dat je, door te zeggen dat het paspoort van Wilders ingetrokken moet worden omwille van een politieke mening, je hem impliciet gelijk geeft in zijn voornemen om de paspoorten van mensen in te nemen en ze over de grens te zetten vanwege overlast?

Da's nu het grappige aan linksmenschen. Ze hebben vaak dezelfde denkbeelden als rechts, maar missen net die paar hersencellen die nodig zijn om dit door te hebben.

Links stigmatiseert, generaliseert en discrimineert net zo hard als rechts, maar wat voelt ze zich toch boven rechts verheven.

Intellectueel superieur zijn ze, de linksmenschen. Tot je bijvoorbeeld op mongolenforum NUjij.nl kijkt. Dan kun je precies zien hoe 'superieur' ze zijn met hun achterlijke, ongenuanceerde en spelvauten [sic] bevattende reakties.
userIcon
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 @ 09:59 schreef HetBoefje het volgende:

[..]

Ja, het veranderen en aanpassen van fitna vertoond ook veel ruggegraat
Jij snapt er sowieso al niets van getuige je reactie...
50  van 99 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog0
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer8
» 15:24 Leers: belang buurt moet meetellen in asielzaak4
» 15:23 Aanhouding voor steekpartij Roermond 1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden