Barbara presenteert topless radio voor geld

Media & Cultuur • 23-12-2006 @ 01:40 •   dm Athlon_2o0o
print 
Barbara Karel Barbara Karel zal het 3FM-radiojournaal topless presenteren als mensen 25.000 euro op haar rekening storten. Zij zal het geld dan schenken aan de 3FM-actie die plaatsvindt in een Glazen Huis. Ze heeft niet gezegd of het wel nuttig is om topless te presenteren op een medium zonder beeld.

Karel wil met haar naaktactie het project een steuntje in de rug geven. Ze is namelijk ook een dj van 3FM. Als ze 1500 euro krijgt, dan presenteert ze het nieuws in haar bikini.

In het Glazen Huis in het centrum van Utrecht zitten drie dj's die door middel van een hongerstaking geld ophalen voor het Rode Kruis. Met het geld willen ze slachtoffers van landmijnen helpen. Inmiddels hebben ze bijna 687.000 euro opgehaald. Om meer geld op te halen slapen Chris Zegers en Wendy van Dijk in de nacht van vrijdag op zaterdag in het huis.

Met dank aan 12bhippy en tiemenharte voor de submit.

Bron: 3FM.nl


22506 views / 43 reacties
Reacties op dit bericht
43  van 43 reacties op deze pagina. Pagina  1
En wanneer gaat Wendy van Dijk topless?
dat haalt mij niet over om te gaan storten, als het nou Ellemieke Vermolen was
userIcon
quote:
Ze heeft niet gezegd of het wel nuttig is om topless te presenteren op een medium zonder beeld.
Bullshit, dat journaal is ook elk uur op Nederland 1
userIcon
Presenteert ze dan ook vanuit dat glazen huis?
userIcon
let it be naked
userIcon
Waar zo'n actie al goed voor is, Lucille Werner heeft vanmiddag op de radio ook een deal gemaakt

Die gaat dus binnenkort Lingo presenteren in bikini. In ruil daarvoor doen de 3 betreffende DJ's een keer, samen met een hoogst biedende luisteraar, mee. Het gewonnen geld gaat dan naar het rode kruis
userIcon
De webcams staan toch altijd aan?
vrouw SunChaser (Redactie Frontpage) 23-12-2006 @ 02:03 fotoboek no homepage
userIcon
Het gaat om de tv journaals die ze al 4 dagen presenteert
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 01:51 schreef NoBody122 het volgende:
Waar zo'n actie al goed voor is, Lucille Werner heeft vanmiddag op de radio ook een deal gemaakt

Die gaat dus binnenkort Lingo presenteren in bikini. In ruil daarvoor doen de 3 betreffende DJ's een keer, samen met een hoogst biedende luisteraar, mee. Het gewonnen geld gaat dan naar het rode kruis
Wie wil Lucille Werner nou in bikini zien? daar betaal je toch niet voor
Ik zou eerder betalen voor meer kleding
userIcon
Tsjonge dat gaat niemand doen...

Als ze het in het glazen huis deed weer wel
Wat de fuck hebben we DAAR nou aan.

Kansloze actie.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 01:47 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Bullshit, dat journaal is ook elk uur op Nederland 1
3FM heeft zijn eigen journaal wat daar wordt samengesteld en uitgezonden, verder lijkt het mij logisch dat ze dat bulletin vanuit het glazen huis dan gaat presenteren.
userIcon
Mag het ook een kleine zaadlozing zijn ipv een storting ?
userIcon
Chapeau voor de nieuwsposter, ik zie nergens Giel B. staan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 02:41 schreef santax het volgende:

[..]

Eh.. ik!


Neem je grootje in het ootje.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 02:41 schreef santax het volgende:

[..]

Eh.. ik!
* Mavcovic schuift achter in de rij aan
userIcon
topless voor de radio...
gedurft.. !!
userIcon
Wat een hoer.

Ik zit helemaal niet op dit soort onzin te wachten... wat mensen allemaal niet doen voor luistercijfers.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 04:22 schreef Notorious het volgende:
Wat een hoer.

Ik zit helemaal niet op dit soort onzin te wachten... wat mensen allemaal niet doen voor luistercijfers.
Leest klont! Het gaat niet op de luistercijfers, maar om een geld inzamelactie voor het goede doel!
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 02:03 schreef CrazyLin het volgende:

[..]

Wie wil Lucille Werner nou in bikini zien? daar betaal je toch niet voor
Ik zou eerder betalen voor meer kleding
Lucille is lekkah
Och och wat een domme actie cq muts
userIcon
Niks mis met topless dames hoor...

... maareh, waarom kunnen mensen niet gewoon uit zichzelf geld aan goede doelen geven? Beetje triest dat dit soort acties nodig zijn. Wel goed dat mensen die acties dan houden, daar niet van, maar toch...
Wie de flierefluit is Barbara?
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 06:38 schreef RenHoek het volgende:

[..]

Leest klont! Het gaat niet op de luistercijfers, maar om een geld inzamelactie voor het goede doel!
Wat ben jij naief. Als ze zoveel om die goede doelen gaven dan hadden ze zelf wel geld gegeven. Dit is gewoon een actie om in de publiciteit te komen en dat betekent stijgende luistercijfers.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 02:18 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
Wat de fuck hebben we DAAR nou aan.

Kansloze actie.
Tís wel geurradio...........
userIcon
Pff..topless..Barb is praktisch titless.
Apart koppie, lelijke stem, tietjes laten zien is nooit verkeerd.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 10:33 schreef Valon het volgende:
Pff..topless..Barb is praktisch titless.
Ach, vind ze groot genoeg.

userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 09:29 schreef Notorious het volgende:

[..]

Wat ben jij naief. Als ze zoveel om die goede doelen gaven dan hadden ze zelf wel geld gegeven. Dit is gewoon een actie om in de publiciteit te komen en dat betekent stijgende luistercijfers.
Ben je echt zo dom of doe je alleen maar heel erg je best ?
userIcon
hmm... nouw ja ik zou wel kijken maar ik heb er geen geld voor over
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 06:38 schreef RenHoek het volgende:


Leest klont! Het gaat niet op de luistercijfers, maar om een geld inzamelactie voor het goede doel!
niet zo naief, deels gaat het ook om meer luisteraars te binden aan 3fm. Door deze actie proberen ze nieuwe luisteraars te trekken naar 3fm en de kunst is om ze dan te behouden.

Op deze manier slaan ze twee vliegen in één klap
userIcon


ik moet wel zeggen, op de ene foto ziet ze er wel goed uit, maar op de andere
userIcon
Kansloos dit.
Voor 25.000 euro wil ik all the way.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 12:45 schreef demonic het volgende:
Kansloos dit.
Voor 25.000 euro wil ik all the way.
En dan meteen een uitgebreid nieuws bericht. Dus dat is inclusief achtergrond informatie en uitgebreid weer bericht voor heel Europa ofzo.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 08:19 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Lucille is lekkah
en --Splash-- is BrEeZaH..
Wat een gezeur die doos ziet er niet bijzonder uit.
Ik doe het voor minder
Volgende week onzer koningin aan de beurt?
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 10:33 schreef Valon het volgende:
Pff..topless..Barb is praktisch titless.
Haha, tegenwoordig is het ontbreken van een siliconen D al titless.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 10:51 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Ach, vind ze groot genoeg.

[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad goed uit. Ze verstopt ze erg goed dus normaal.
Sorry Barb, neem het terug
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 @ 15:43 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Haha, tegenwoordig is het ontbreken van een siliconen D al titless.
Getver nee man..