Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 6109:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 1809:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 708:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 2208:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 2908:17Random Pics van de Dag #1931
  • 1207:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 2207:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 2006:00VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 115/06Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 614/06Nyck de Vries schrijft historie met winst in 24 uur van Le Mans
  • 714/06F1: Uitslag Grand Prix van Spanje
  • 014/06Eerste Formule 2-zege Camara, Tsolov nieuwe leider
  • 3314/06Random Pics van de Dag #1930
  • 014/06Wharton en Naël pakken Formule 3-zeges in Barcelona
  • 5614/06Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 6914/06Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 3514/06Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 18114/06Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 314/06Meerdere gewonden bij gerichte schietpartij in Amerikaans winkelcentrum
  • 1614/06Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 6213/06Random Pics van de Dag #1929
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 612:58FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker.
  • 812:20Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 6109:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 1809:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 4108:58VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 708:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 2208:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 2908:17Random Pics van de Dag #1931
  • 1207:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 2207:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 006:43[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 006:40[WK] Saudi-Arabië houdt Uruguay op remise in groep H
  • 006:36[WK] België komt te laat op gang en verspeelt punten tegen Egypte
  • 2006:00VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 205:16Goedemorgen FOK!
  • 7223:57Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 2423:53Wim T. Schippers, multitalent, overleden op 83-jarige leeftijd
  • 023:29TV recensie Het Blok 2026 – Week 11: Brutale Bouwregelschendingen en de Klierende Kleuterklas
  • 920:23[WK] Kaapverdië stunt met punt tegen topfavoriet Spanje
  • 4919:05Politiek wil af van automatische verkiezingen na kabinetsval, is dat een goed plan?
  • 8215/06Restore Britain: nieuwe partij van Musk bedreigt Farage bij verkiezingen
  • 3415/06Politie zet drones in tegen overlast hangjongeren Groningen
  • 4615/06FIFA onderzoekt 'white power'-gebaar van VAR op WK 2026
  • 315/06FOK's weerbericht met Stephan5: Laat het hittekanon maar komen!
  • 2415/06Gommers: tekort ic-personeel opnieuw probleem bij nieuwe pandemie
  • 2315/06Tesla misleidde toezichthouders met Full Self Driving-veiligheidscijfers
  • 1215/06Projectontwikkelaar moet ruim 400.000 euro betalen vanwege jarenlange lekkage
  • 9715/06VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 115/06Win een Toy Story 5-prijzenpakket!
  • 015/06[WK] Late treffer Diallo levert Ivoorkust belangrijke WK-zege op
  • 5015/06[WK] Oranje geeft zege op Japan vlak voor tijd weg op WK voetbal
  • 314/06[WK] Historische WK-goal kan zware nederlaag Curaçao niet voorkomen
  • 1414/06Met tong80 op, en over het WK-2026 # 3
  • 3914/06Man uit Texas krijgt 45 jaar cel voor diefstal van 200 Lego-sets
  • 014/06Del Toro slaat dubbelslag en wint Tour Auvergne-Rhône-Alpes
  • 614/06Nyck de Vries schrijft historie met winst in 24 uur van Le Mans
  • 714/06F1: Uitslag Grand Prix van Spanje
  • 11014/06Israël bombardeert Beiroet, Iran dreigt VS-deal te laten klappen
  • 014/06Eerste Formule 2-zege Camara, Tsolov nieuwe leider
  • 4414/06Anoniem bellen straks ook in VS verboden, harde aanpak scambellers
  • 3314/06Random Pics van de Dag #1930
  • 3314/06A12 Woerden: lekke banden na negeren rood kruis
  • 1414/06Mishandeling puppy's leidt tot protesten in China
  • 214/06Brunson leidt Knicks naar eerste kampioenschap sinds 1973
  • 014/06Wharton en Naël pakken Formule 3-zeges in Barcelona
  • 714/06[WK] Turkije begint WK met pijnlijke nederlaag tegen Australië
  • 214/06[WK] Schotten openen WK met nipte winst op Haïti
  • 614/06FOK's weerbericht met Stephan5: Zomer op komst!
  • 5614/06Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 6914/06Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
Actieve items
Actieve items


  • 4617:06FIFA onderzoekt 'white power'-gebaar van VAR op WK 2026
  • 7217:05Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 9717:03VS en Iran sluiten akkoord: einde oorlog en Straat van Hormuz weer open
  • 1217:03Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 617:03FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker.
  • 6116:59Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 2216:57Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 1816:56Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 2416:47Gommers: tekort ic-personeel opnieuw probleem bij nieuwe pandemie
  • 4116:47VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 2916:37Random Pics van de Dag #1931
  • 4915:53Politiek wil af van automatische verkiezingen na kabinetsval, is dat een goed plan?
  • 715:48Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 8214:58Restore Britain: nieuwe partij van Musk bedreigt Farage bij verkiezingen
  • 814:48Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 2013:49VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 2213:41EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 3312:53[WK] Marokko en Brazilië houden elkaar in evenwicht op WK
  • 2412:20Wim T. Schippers, multitalent, overleden op 83-jarige leeftijd
  • 3412:18Politie zet drones in tegen overlast hangjongeren Groningen
  • 3112:16VrijMiBabes #224 (not very sfw!)
  • 5611:53Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 211:36Goedemorgen FOK!
  • 6010:57'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 1610:41Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 5009:42[WK] Oranje geeft zege op Japan vlak voor tijd weg op WK voetbal
  • 4908:49Asieldwang wordt horror
  • 108:46Adorable Adventures
  • 1708:26VrijMiBabes #261 (not very sfw!)
  • 2206:43Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 903:28[WK] Kaapverdië stunt met punt tegen topfavoriet Spanje
  • 2301:31Tesla misleidde toezichthouders met Full Self Driving-veiligheidscijfers
  • 300:53FOK's weerbericht met Stephan5: Laat het hittekanon maar komen!
  • 1200:42Projectontwikkelaar moet ruim 400.000 euro betalen vanwege jarenlange lekkage
  • 3923:10Man uit Texas krijgt 45 jaar cel voor diefstal van 200 Lego-sets
  • 6919:20Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 7818:37Journalist wil burgerberaad migratie organiseren, is dat een goed plan?
  • 11017:48Israël bombardeert Beiroet, Iran dreigt VS-deal te laten klappen
  • 2317:23Random Pics van de Dag #1927
  • 18117:19Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 3315/06A12 Woerden: lekke banden na negeren rood kruis
  • 4415/06Anoniem bellen straks ook in VS verboden, harde aanpak scambellers
  • 3515/06Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 1415/06Met tong80 op, en over het WK-2026 # 3
  • 1415/06Mishandeling puppy's leidt tot protesten in China
  • 615/06Nyck de Vries schrijft historie met winst in 24 uur van Le Mans
  • 5215/06Volledig mannelijk college Roermond geïnstalleerd onder vrouwenprotest
  • 3315/06Random Pics van de Dag #1930
  • 3815/06VrijMiBabes #225 (not very sfw!)
  • 2415/06Verkrachtingsclaims Married at first Sight UK
Forum
Forum


  • 4617:09Kappersoorlog teistert Regio Rijnmond
  • 24217:08Zwaai hier Straatcommando uit #4
  • 12617:07Kinderen betrokken bij ernstig ongeluk #2
  • 3117:07Eerste Kamer stemt voor verbod op 'homogenezing'
  • 117:07Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #29
  • 25317:06[ATP Tour] #168 Alcaraz de Grote
  • 1217:06Huisdieren & hitte ... wat doe jij als baasje?
  • 317:05Oorlog Iran #127
  • 2817:05Tiktokshop komt naar NL, 'een giftige cocktail voor impulsaankopen'.
  • 2917:04Hollandse Nieuwe haring 2026
  • 13017:04[NPO1] Opsporing Verzocht #14 Annikoooooo terug van vakantie
  • 2917:04Jongeren maken Utrecht Overvecht onleefbaar
  • 3417:02Zaken waar je je echt dood aan ergert #16 - cup a soup
  • 717:01Scherm bezaaid met i-tjes met een umlaut
  • 26516:58Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit?
  • 1416:58Explosie blaast gevel van fitnessstudio onder flat weg in Osdorp #2
  • 19416:57[INFLUENCERS #253] bye bye Bali
  • 3616:57[Dinsdag 16 juni 21:00] Frankrijk - Senegal #1
  • 16816:56Opmerkelijke foto's van Funda #242
  • 4116:56Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #78 Zomerzon
  • 416:56Vanaf welke temperatuur ontploft een blikje bier in de vriezer
  • 19616:54[AMV] VS #1306 Inflation is inflating
  • 4716:52[WLR SC #400] Wij kijken naar De Belg
  • 9716:51Oorlog in Oekraïne #1297 - Smert voroham!
  • 27816:51[Nintendo #120] Mario Christmas
  • 5016:48Solo Forever: 46, Undatable en klaar om 104 te worden
  • 1316:48Terugdringen vuile lucht op koers: Nederlanders leven 4 maanden langer
  • 1616:44Startersvrijstelling
  • 1616:35Homokoppel misbruikt en vermoordt geadopteerde baby
  • 23416:32Sterren in scheiding #33 Decembertroubles
  • 616:30Forum inside
  • 3116:26[PlayStation #183] In het land der Rivals is 1 oog koning!
  • 14416:24Afvallen met injecties #3
  • 9116:23Overlastgevende migranten in Zweden op schopstoel
  • 7616:18[CUL TV] Masterchef Australië 2026
  • 9916:18(ouders van) kinderen met een ASS deel 52
  • 22516:17[SBS6] De Bondgenoten #289 Vers bloed in de loods (en ouwe meuk)
  • 6016:16Japanse fans ruimen stadion op na WK wedstrijd, winnen overal harten
  • 1516:14Hoe ziet een perfecte pizza Hawaii er uit?
  • 8616:10Bolle Jos en zijn avonturen in Afrika #3; papa!
  • 20316:08Rellen in Belfast #5 nu ook met tegengeluid
  • 2116:07Mede (Honingwijn) - "Nectar of the gods"
  • 28216:00Thijs Römer veroordeeld #9
  • 18315:58[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 2915:56Voorspel hier het weer van mei 2026 (gemeten in de Bilt)
  • 315:56Het nummer 666 bij een onschuldig spelletje...
  • 27015:53Het Nederlandse tennis #35 - Lamensgodin
  • 5215:53[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 10715:52Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 6115:47Teltopic #1332 tel door en door en door....
  • 17615:43[Maandag 15 juni 18:00] Spanje - Kaapverdië #3 Topickaapverdië
  • 21315:41[Wielrennen #613] De Muur
  • 12715:36Nederland Dal Vrij Trein start op 15 juni
  • 27215:25Panini WK 2026 plaatjes topic
  • 27515:22[FOK! Movie Trivia] 2025 #3
  • 25215:22E N D G A M E #5
  • 5715:17Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
  • 27315:15PDC Player Championships #29 - Achteraf zaaltjes
  • 17515:10[Centraal] Ruimtevaart / SpaceX #87 Rondje oceaan
  • 4515:10EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagag
  • 14715:09Politieke meme's en spotprenten #9
  • 1115:08De toekomst van Nederland
  • 715:08[idee] Waarom geen WK met 32 teams maar met 2 groepsfases
  • 3915:06Versteende buurten worden steeds heter, bijna miljoen Nederl
  • 3415:05[ONLINE] Roddelpraat Topic #21
  • 24315:04[Dagboek] Mijn struggles in het dagelijks leven
  • 6615:01Wat met Iran op het WK Voetbal
  • 414:58ik moet zo gaan rappen
  • 2214:57Betaal jij nog voor televisie?
  • 8014:57[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 25
  • 20014:55De Bondgenoten Spoiler Topic
  • 2814:52Marathon Sneek afgelast na opstellen EHBO plan door fantast
  • 16314:49Top 2000 Editie 2025 #243 Alle dikzakken willen op je lijken
  • 10514:45Mooie haren topic #38
  • 3014:38Aftellen van 450.000 naar 0 #136
  • 10014:37+9 telspel #73
  • 7614:36Even naar 500.000 tellen #1411 Hup hup nog even doortellen
  • 10614:35Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 17914:34+7 telspel #94
  • 13914:32+5 telspel #142 Keer 5 =
  • 16414:32[NL] Street View Quiz [#122] - Loogisch toch
  • 12214:30Crewlid-telspel #651 Higher & higher!
  • 8914:25Victim Blaming
  • 5314:17Moeder pusht trouwen en kleinkinderen
  • 6514:09Post hier BNW strips en plaatjes #52
  • 13913:56De Nijmeegse Vierdaagse 2026 #3 Wandelmotivatie door Wrapster
  • 1213:55Groepenkast uitbreiden tbv thuisbatterijen
  • 513:55[Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #1
  • 2513:53Bossche 'vaders' veroordeeld voor misbruik
  • 7813:43Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 24013:33[Streetview] Raad de Straat, World Edition #68: Adelaide to Zanzibar
  • 16313:32TRV SC #4 - Een frisse start voor nieuwe reizigers.
  • 3613:26Zou jij FOK! gaan missen als de stekker er uit gaat?
  • 3313:24Wat is het verschil tussen VER en GC? Wellicht een fusie?
  • 15713:21Irritaties op de weg #164 Binnen de lijntjes
  • 13813:18Via Pecunia - Het geld ligt op straat! #2
  • 913:15Was er een FAKE Shakira bij het WK?
  • 21013:14[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 513:08Macbook Neo
  • 3213:08[Zaterdag 20 juni 19:00] Nederland - Zweden #1
  • Weblog
  • Algemeen

De Aarde is plat...

BasOne 19-01-2020 20:00 print

Ik ben helemaal overtuigd.

Echt

grappig weblog
Submitter: 
82
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
BasOne
thumbnail

45 jaar geleden uit de klei getrokken in Midden-Gelderland, Socialist en Bourgondiër in maag en lever.

Een levensgenieter die nog gelooft in de goedheid van de mens en in een Utopie waar we allen vredig met elkaar op de vuist kunnen :P

"Zonder BasOne geen Fok.
Ja dan zit je de hele dag maar op zolder een beetje te rukken op plaatjes van Patty Brard. "

- Newsworld

"Basone, de waarheid, de wahjong, de gezalfde, de eindbaas, de überlinkse, de weg de waarheid en het leven. Lof en prijs zij BasOne."

- ansitermiet

"Ach Bas- Uno-One-Eins- Un_Een, er zijn weinig mensen die ik waardeer maar jij bent een frisse uitzondering op de regel en dat waardeer ik"

-Scherpschutter

Meest gelezen
  • 10800806:00VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 3061108:17Random Pics van de Dag #1931
  • 181209:05Vrouw die zonder bungeekoord van brug werd gegooid leefde nog toen ze gevonden werd
  • 181119:05Politiek wil af van automatische verkiezingen na kabinetsval, is dat een goed plan?
  • 179409:24Leraar misbruikt en vermoordt geadopteerde baby Preston: was een 'speelding'
  • 118023:57Syriër uit Druten krijgt 26 jaar cel voor marteling en verkrachting in Syrië
  • 103808:24EU verbiedt budgetvliegmaatschappijen kosten te rekenen voor handbagage
  • 103608:58VAR-scheidsrechter ontkent 'extreemrechts' 👌-gebaar op WK
  • 83307:09Nieuwe Farm Bill dreigt schoolbananen in de VS te schrappen
  • 76223:53Wim T. Schippers, multitalent, overleden op 83-jarige leeftijd
  • 75908:46Peuter (2) overlijdt na val uit raam in Rotterdam
  • 75507:30Vliegtuigje met parachutisten crasht: 12 doden
  • 64220:23[WK] Kaapverdië stunt met punt tegen topfavoriet Spanje
  • 46312:20Logitech G breidt G3-lijn uit met toetsenbord en muis
  • 35423:29TV recensie Het Blok 2026 – Week 11: Brutale Bouwregelschendingen en de Klierende Kleuterklas
  • 33712:58FOK's weerbericht met Stephan5: Schroeihitte is wel zeker.
  • 28505:16Goedemorgen FOK!
  • 26606:43[WK] Vermakelijk duel tussen Nieuw-Zeeland en Iran kent geen winnaar
  • 24906:36[WK] België komt te laat op gang en verspeelt punten tegen Egypte
  • 20306:40[WK] Saudi-Arabië houdt Uruguay op remise in groep H
Font-grootte:

regelhoogte :

82 reacties

Reactiepagina:
1 2
zondag 19 januari 2020, 20:01 uur #1
0
Newsworld
Zo plat als een dubbeltje :)
zondag 19 januari 2020, 20:04 uur #2
12
#ANONIEM
Mijn vriendin zegt dat ze ook een platte buik heeft.
zondag 19 januari 2020, 20:07 uur #3
11
ChronoDensetsu
De Baklap
De aarde is rond. Net als een pannenkoek.
zondag 19 januari 2020, 20:10 uur #4
1
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:07 schreef ChronoDensetsu het volgende:
De aarde is rond. Net als een pannenkoek.
Klopt de aarde is rond maar plat en heeft een koepelvormige atmosfeer vandaar die
ronding vanuit de ruimte (8>
zondag 19 januari 2020, 20:15 uur #5
17
BorisDeLul
Komt hier niet meer
foto
FB / Frontpage Feedback Topic #33
zondag 19 januari 2020, 20:19 uur #6
19
#ANONIEM
foto
zondag 19 januari 2020, 20:25 uur #7
1
tjapser1985
No one moves like MJ !
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:04 schreef NijI het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze ook een platte buik heeft.
Maar het lijkt alsof ze zwanger is ? :')
''Het beste is dat je altijd het ergste kan verwachten''
zondag 19 januari 2020, 20:26 uur #8
1
Fries1956
Hoi
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:25 schreef tjapser1985 het volgende:

[..]


Maar het lijkt alsof ze zwanger is ? :')
grappen uitleggen 8)7
zondag 19 januari 2020, 20:35 uur #9
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:19 schreef Ouwesok het volgende:
[ afbeelding ]
De aarde is niet vierkant maar een ronde schijf en plat dus niet als een bal rond , blijkt ook nergens uit dat de aarde zo rond als een bal is :)
zondag 19 januari 2020, 20:43 uur #10
0
PsychoWappie
FORUM2030.NL
Grappig filmpje ja O+
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
zondag 19 januari 2020, 20:47 uur #11
0
StateOfMind
Ancient Astronaut
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:15 schreef BorisDeLul het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
zondag 19 januari 2020, 20:47 uur #12
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:43 schreef Psychopaatje het volgende:
Grappig filmpje ja O+
En dan denken mensen dat je rond de aarde kunt vliegen , dit klopt echter niet want je vliegt gewoon in een cirkel :)
zondag 19 januari 2020, 20:48 uur #13
0
Bushmaster
Microschoft
Ik heb toch echt gelezen dat er 'geloofswetenschappers' bestaan die zeggen dat de aarde plat is. :+
Die gaan dit clipje gebruiken. Als dat mag van hun 'god'.
Raak ik hier een gevoelige sneer?
zondag 19 januari 2020, 20:51 uur #14
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:48 schreef Bushmaster het volgende:
Ik heb toch echt gelezen dat er 'geloofswetenschappers' bestaan die zeggen dat de aarde plat is. :+
Die gaan dit clipje gebruiken. Als dat mag van hun 'god'.
Ach er zijn ook nog hele volksstammen die denken dat er mensen op de maan zijn geland :+
zondag 19 januari 2020, 20:58 uur #15
0
DemonRage
25 jaar op Fok!
Er zijn mensen die de 3e ruimtedimensie nog niet begrijpen. :+
zondag 19 januari 2020, 20:59 uur #16
0
AmenhotepIV
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:19 schreef Ouwesok het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt niet, als je het geheel 90 graden kantelt, dan is de aarde vierkant en de rest schijven.

En Pluto???
zondag 19 januari 2020, 21:09 uur #17
0
Dutchguy
Zo plat als een dubbeltje.
zondag 19 januari 2020, 21:16 uur #18
0
ConnerJohn
Die mensen zijn net zo gek als types die roepen dat over 10/20/30 jaar de Aarde bewoonbaar is. In basis hebben dat soort mensen last van een zelfde soort afwijking.
zondag 19 januari 2020, 21:19 uur #19
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:16 schreef ConnerJohn het volgende:
Die mensen zijn net zo gek als types die roepen dat over 10/20/30 jaar de Aarde bewoonbaar is. In basis hebben dat soort mensen last van een zelfde soort afwijking.
Net zo gek als mensen die roepen dat er intelligent leven bestaat.
zondag 19 januari 2020, 21:24 uur #20
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:19 schreef Averni het volgende:

[..]
Net zo gek als mensen die roepen dat er intelligent leven bestaat.
Dat er buiten de aarde intelligent leven bestaat is zo goed als zeker, de vraag is of ze contact zoeken met een levensvorm dat zichzelf uitmoord.
zondag 19 januari 2020, 21:30 uur #21
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:24 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Dat er buiten de aarde intelligent leven bestaat is zo goed als zeker, de vraag is of ze contact zoeken met een levensvorm dat zichzelf uitmoord.
Er is geen bewijs voor intelligent leven in dit universum, noch daarbuiten.
zondag 19 januari 2020, 21:37 uur #22
1
ConnerJohn
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:30 schreef Averni het volgende:

[..]
Er is geen bewijs voor intelligent leven in dit universum, noch daarbuiten.
Mijn hemel, stel je voor dat we ook nog rekening zouden moeten houden met aliens die een beter leven zoeken. Word de PvdA de Partij van intergalactische solidariteit:P
zondag 19 januari 2020, 21:39 uur #23
0
ichnaton
Dus.
foto
Ja dan.
zondag 19 januari 2020, 21:49 uur #24
2
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:30 schreef Averni het volgende:

[..]
Er is geen bewijs voor intelligent leven in dit universum, noch daarbuiten.
Er is genoeg bewijs, er zijn meer sterren in het universum dan zandkorrels op de aarde, de kans dat leven
is ontstaan zoals op de aarde is heel groot, men zegt dat leven op de aarde toevallig is ontstaan maar dit klopt niet want toeval bestaat niet.
De kans dat rond die sterren planeten draaien die op de aarde lijken zijn dus groot, dat er leven
op deze planeten onstaat is dus ook zeer groot en niet toevallig.
Denken dat wij alleen zijn in dit universum is een beetje je kop in het zand steken , de mens is niet uniek
zondag 19 januari 2020, 21:51 uur #25
3
ConnerJohn
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:49 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Er is genoeg bewijs, er zijn meer sterren in het universum dan zandkorrels op de aarde, de kans dat leven
is ontstaan zoals op de aarde is heel groot, men zegt dat leven op de aarde toevallig is ontstaan maar dit klopt niet want toeval bestaat niet.
De kans dat rond die sterren planeten draaien die op de aarde lijken zijn dus groot, dat er leven
op deze planeten onstaat is dus ook zeer groot en niet toevallig.
Denken dat wij alleen zijn in dit universum is een beetje je kop in het zand steken , de mens is niet uniek
Maar dat de kans groot is maakt nog niet dat er feitelijk bewijs is.
zondag 19 januari 2020, 21:55 uur #26
0
Algeregistreerd
Wie is er gek
Johhhhh.... en ik maar denken dat de aarde een driehoek is...hoe dom kan ik zijn o|O
zondag 19 januari 2020, 21:58 uur #27
1
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:49 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Er is genoeg bewijs, er zijn meer sterren in het universum dan zandkorrels op de aarde, de kans dat leven
is ontstaan zoals op de aarde is heel groot, men zegt dat leven op de aarde toevallig is ontstaan maar dit klopt niet want toeval bestaat niet.
Bedankt voor het bewijzen van mijn stelling.

Dat leven "aannemelijk" is, betekent niet dat het ook intelligent is; het is geen vast eindpunt voor evolutie bijvoorbeeld - maar wie weet gaat het ooit nog eens gebeuren.
zondag 19 januari 2020, 22:00 uur #28
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:51 schreef ConnerJohn het volgende:

[..]


Maar dat de kans groot is maakt nog niet dat er feitelijk bewijs is.
Hij leest er al een tijdje overheen dat ik erop doel dat er ook op deze planeet geen bewijs voor intelligent leven is.

:)
zondag 19 januari 2020, 22:12 uur #29
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:58 schreef Averni het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn stelling.

Dat leven "aannemelijk" is, betekent niet dat het ook intelligent is; het is geen vast eindpunt voor evolutie bijvoorbeeld - maar wie weet gaat het ooit nog eens gebeuren.
Het is een kansberekening en de kans dat op andere planeten die op de aarde lijken leven onstaat zeer groot is, de kans dat we ooit in contact komen met intelligent leven is echter klein.
zondag 19 januari 2020, 22:20 uur #30
0
Scherpschutter
Al jullie hier boven reagerende Fokkers hebben makkelijk lullen. Sorry dames.

Als je net als ik bij de rand komt en er overheen pleurt en de oneindigheid in gaat bij volle bewustzijn dan kan je dat nooit niet na vertellen.

Het bewijs staat hierboven. ~O>_O_:Y:W
Ik zie,ik zie , wat jij niet ziet.
zondag 19 januari 2020, 22:21 uur #31
0
Nickysan
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:51 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Ach er zijn ook nog hele volksstammen die denken dat er mensen op de maan zijn geland :+
Oh ben je zo een. Ga je school maar snel eens afmaken.
zondag 19 januari 2020, 22:22 uur #32
0
tjapser1985
No one moves like MJ !
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:26 schreef Fries1956 het volgende:

[..]

grappen uitleggen 8)7
Hoezo, het kan ook een lintworm zijn.
Of een niersteen })
''Het beste is dat je altijd het ergste kan verwachten''
zondag 19 januari 2020, 22:29 uur #33
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:12 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Het is een kansberekening en de kans dat op andere planeten die op de aarde lijken leven onstaat zeer groot is, de kans dat we ooit in contact komen met intelligent leven is echter klein.
"Op de aarde lijken" is een ruime term; voor leven is er meer nodig, en moet deel van het zonnestelsel ook op het onze lijken; het zou een maan nodig hebben, en enkele buitenplaneten die het beschermen tegen rondvliegend materiaal.

..in de geringe kans dat er werkelijk meercellig materiaal daarbuiten is, dan is de kans dat intellect altijd het prevalente evolutioneer voordeel is klein.

Daarnaast hebben wij onszelf al bijna uitgeroeid, wat vrij voor de hand liggend is voor biologische processen die uit de hand lopen.
zondag 19 januari 2020, 22:40 uur #34
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:21 schreef Nickysan het volgende:

[..]


Oh ben je zo een. Ga je school maar snel eens afmaken.
Heb ik gedaan vandaar dat het onmogelijk is dat er mensen op de maan zijn geland.
A. de afstand
B. de straling

Zelfs met de technologie van vandaag de dag kunnen mensen niet naar de maan, laat staan naar mars.
zondag 19 januari 2020, 22:45 uur #35
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:40 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Heb ik gedaan vandaar dat het onmogelijk is dat er mensen op de maan zijn geland.
A. de afstand
B. de straling

Zelfs met de technologie van vandaag de dag kunnen mensen niet naar de maan, laat staan naar mars.
De afstand valt mee, en je hebt net genoeg brandstof nodig om van de aantrekkingskracht van de aarde te ontsnappen. Daarna weinig weerstand enzo.

De straling is onzin; dat is natuurlijk s'nachts gedaan allemaal, en iedereen weet dat er geen straling is als de zon onder is.

Hahaha :D ..maar QED enzo :)
zondag 19 januari 2020, 22:48 uur #36
0
KaleOssan
De aarde is een cd-rom
zondag 19 januari 2020, 22:51 uur #37
0
Averni
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:48 schreef KaleOssan het volgende:
De aarde is een cd-rom
Als je maar ver genoeg uitzoomt dan is het een punt.
zondag 19 januari 2020, 22:53 uur #38
0
Newsworld
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:45 schreef Averni het volgende:

[..]
De afstand valt mee, en je hebt net genoeg brandstof nodig om van de aantrekkingskracht van de aarde te ontsnappen. Daarna weinig weerstand enzo.

De straling is onzin; dat is natuurlijk s'nachts gedaan allemaal, en iedereen weet dat er geen straling is als de zon onder is.

Hahaha :D ..maar QED enzo :)
Ik bedoel de straling in de ruimte daar kan de mens niet tegen , of je moet een raket maken waar de wand 2 meter dik is maar dan wordt alles zo zwaar.
Beetje boven de aarde hangen in een ruimtestation is wat anders want dit is niet de ruimte, dus eigenlijk is de mens nooit echt in de ruimte geweest, echt los van de aarde.
zondag 19 januari 2020, 23:33 uur #39
0
MisterWolf
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:58 schreef Averni het volgende:

[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn stelling.

Dat leven "aannemelijk" is, betekent niet dat het ook intelligent is; het is geen vast eindpunt voor evolutie bijvoorbeeld - maar wie weet gaat het ooit nog eens gebeuren.
mwah, ik dacht dat we met de Toppers on tour de top wel bereikt hadden. Vanaf nu is het alleen maar bergafwaarts
zondag 19 januari 2020, 23:44 uur #40
0
Mona123
Het klinkt lachwekkend dat er mogelijk een platte aarde is.
Echter met een bolvormige aarde draait alles om de zwaartekracht welke nooit wetenschappelijk bewezen is.
De draaisnelheid van de aarde kan tevens ook niet wetenschappelijk bewezen worden.

Nog vervelender wordt het met de Axis-Of-Evil de wetenschappelijke 'vervelende term' van de 'planeet' die aarde heet op de kruising van een X-as van cosmische achtergrondstraling zich bevind welke zich precies op de kruising tussen deze twee lijnen die door het waarneembare heelal zich bevind en dat tergelijkertijd met 2 andere fenomenen die ook onder de noemer Axis-Of-Evil vallen totaal onverklaarbaar zijn voor de wetenschap.
zondag 19 januari 2020, 23:47 uur #41
0
meneertje1972
De aarde is niet rond. Het ziet er rond uit, zeker als je van heel ver kijkt. Maar de bergen op Aarde zorgen voor 'uitstelpsels' en daarom is de aarde niet rond in wiskundige zin. Ja lul dit maar recht...
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
zondag 19 januari 2020, 23:54 uur #42
0
Mona123
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 23:47 schreef meneertje1972 het volgende:
De aarde is niet rond. Het ziet er rond uit, zeker als je van heel ver kijkt. Maar de bergen op Aarde zorgen voor 'uitstelpsels' en daarom is de aarde niet rond in wiskundige zin. Ja lul dit maar recht...
Kun je een filmpje tonen van de aarde die minimaal een etmaal rond doet draaien? Welke geen CGI (computer generated image) is? sucses :)
maandag 20 januari 2020, 00:01 uur #43
1
#ANONIEM
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 21:39 schreef ichnaton het volgende:
[ afbeelding ]
Holland ;(
maandag 20 januari 2020, 00:11 uur #44
0
Mona123
Het ISS ofwel International Space Station zegt een live feed te hebben, live camera beelden.

Echter de grote grap is, de live ISS-tracker is geen live tracker want als je je klokje van je pc naar een andere datum zet.
Bevind deze zich opeens op een totaal andere locatie. (wel weer terug zetten anders krijg je internet problemen)

Errors die mij opvallen zijn o.a.:

-geen beeld boven land, bijna alleen boven zee waar juist de meest wolken zich doen vormen.
-geen beeld boven de Sahara wat toch één van de droogste gebieden ter wereld is.
-compleet zwart beeld (ondanks cameras met hoge ISO waardes) boven nachtelijke deel van de aarde.
-geen sterrenhemel.
-beelden van de zonnepanelen ed. zien er kunstmatig uit.
-beelden vallen structureel weg.
maandag 20 januari 2020, 00:26 uur #45
0
Mona123
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:53 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Ik bedoel de straling in de ruimte daar kan de mens niet tegen , of je moet een raket maken waar de wand 2 meter dik is maar dan wordt alles zo zwaar.
Beetje boven de aarde hangen in een ruimtestation is wat anders want dit is niet de ruimte, dus eigenlijk is de mens nooit echt in de ruimte geweest, echt los van de aarde.
Je bedoelt de van (H)Ellen straling gordels, en nee de NASA heeft nooit opheldering gegeven hoe men deze potentiële dodelijke straling gordels kan passeren wat toch bijzonder essentieel is. :P
maandag 20 januari 2020, 00:26 uur #46
0
Jee-Pee
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 20:59 schreef AmenhotepIV het volgende:

[..]


Klopt niet, als je het geheel 90 graden kantelt, dan is de aarde vierkant en de rest schijven.

En Pluto???
Wat is er met Pluto?
If you say 'plz' because it is shorter then 'please' , then i will say 'No' because it is shorter then 'Ýes'.
maandag 20 januari 2020, 00:33 uur #47
1
Nickysan
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:40 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Heb ik gedaan vandaar dat het onmogelijk is dat er mensen op de maan zijn geland.
A. de afstand
B. de straling

Zelfs met de technologie van vandaag de dag kunnen mensen niet naar de maan, laat staan naar mars.
Je moet echt minder youtube filmpjes kijken. Wat je zegt is echt onzin.
maandag 20 januari 2020, 00:37 uur #48
2
Nickysan
quote:
Op zondag 19 januari 2020 @ 22:53 schreef Newsworld het volgende:

[..]


Ik bedoel de straling in de ruimte daar kan de mens niet tegen , of je moet een raket maken waar de wand 2 meter dik is maar dan wordt alles zo zwaar.
Beetje boven de aarde hangen in een ruimtestation is wat anders want dit is niet de ruimte, dus eigenlijk is de mens nooit echt in de ruimte geweest, echt los van de aarde.
Onzin, ongetwijfeld is je bron wederom youtube oid. Er zijn artikelen genoeg over hoe ze de van allen belt radiatie hebben geminimaliseerd. En daarbij is er bewijs genoeg dat we op de maan zijn geweest.
maandag 20 januari 2020, 00:41 uur #49
1
Nickysan
quote:
Op maandag 20 januari 2020 @ 00:26 schreef Mona123 het volgende:

[..]


Je bedoelt de van (H)Ellen straling gordels, en nee de NASA heeft nooit opheldering gegeven hoe men deze potentiële dodelijke straling gordels kan passeren wat toch bijzonder essentieel is. :P
Ook voor jou, minder youtube kijken. Natuurlijk is hier rekening mee gehouden. En de manier waarop is ook gewoon beschreven.
maandag 20 januari 2020, 00:46 uur #50
0
Mona123
quote:
Op maandag 20 januari 2020 @ 00:41 schreef Nickysan het volgende:

[..]


Ook voor jou, minder youtube kijken. Natuurlijk is hier rekening mee gehouden. En de manier waarop is ook gewoon beschreven.
Vertel welke materialen houden deze straling tegen, aangezien je doet beweren dat dit gewoon beschreven is ben ik bijzonder schiewnierig. :)
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1930
special
Random Pics van de Dag #1929
review
LEGO Pokemon Eevee 72151
special
Random Pics van de Dag #1928
special
Random Pics van de Dag #1927
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.