Nieuws
Uren vast voor klein brandje
Het personeel had de poederblusser al gebruikt, maar toch werd de brandweer gebeld. Het gevolg was dat de passagiers pas na twee uur wachten om 01:30 uur de trein uit mochten. Er was een andere intercity voor ze geregeld.
Ik kan me nog goed herinneren dat ik op CS in de trien zat te wachten en er "enkele minuten vertraging was"". Ondertussen had ik al twee maal een andere trein kunnen nemen maar we zouden"echt zo vertrekken".
Ik snap dat niet. Heel veel veiligheidsmaatregegelen zijn heel erg goed en moeten we ook vooral zo houden. Maar bij de NS is één stap op het spoor zo erg not done, dat ze liever drie uur vertraging hebben dan vijf minuutjes lopen naar het volgende station.
Mensen mogen de drukste wegen oversteken en zich helemaal zelfstandig begeven op wegen waar mensen 120 km/h rijden, maar o wee als ze ergens komen waar twee keer per uur een intercity langskomt.
Waanzin dat als de brand al uit is, de passagiers gegijzeld worden.
― Aleksandr Solzhenitsyn
ik bedoel wtf?
een paar honderd mannen, vrouwen en (kleine)kinderen een anderhalf uur buiten laten wachten midden in de winter, terwijl er een paar meter verderop ook nog eens andere treinen met >100km/u langsrijden?
In Mekka
Dat is pas leuk
I still hesitate to use spaces
in file names.
2 uur in de trein moeten blijven zitten omdat er een brandje was aan de remmen, hoe halen ze het in hun botte harses met hun "procedures"!
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken