Nieuws
Goedele Liekens ontslagen door VT4
De commerciële Vlaamse televisiezender VT4 heeft het contract met Goedele Liekens verbroken. Dat melden verschillende Belgische media. De reden zou zijn dat Liekens zonder toestemming haar eigen maandblad, waarvan het tweede nummer net uit is, had gepromoot bij een programma van de publieke zender Eén.
De 45-jarige Liekens werkte pas anderhalf jaar bij de commerciële zender van de Belgische SBS-groep. Haar quiz 'Slimmer dan een kind van 10', waarbij volwassenen vragen uit basisschooltoetsen moeten beantwoorden, werd vorig jaar vanwege de tegenvallende kijkcijfers van de donderdagavond naar de zondagmiddag verplaatst. Later dit jaar zou Liekens haar eigen talkshow op VT4 krijgen.
Maar ik denk dat ze niet lang zonder werk zit...
— Heather Nova
♫ | myHiFi | myMusic | Chuck Norris
De tv-iconen zitten over het algemeen wel goed bij kas, enkelen springen er tussenuit qua inkomen per jaar, door middel van bv's en andere trucjes.
ik heb nog wel een baantje voor d'r
edit: als zij d'r benen open doet heb ik nog wel een vacature open
Zou jij haar bijna 46 jaar schatten?
Goedele
als ik haar aan 't lachen wilde maken zou ik wel neer hebben gezet: "Ik ga d'r kietelen" of "Ik weet nog een leuk mopje, die zal ik aan haar voordragen"
http://img187.imagevenue.(...)edeleH_122_519lo.jpg
[/img]
jij bent die vent met die bril rechts?
wat een gek mens, ze heeft d'r tiet op tafel liggen
Was altijd gezellig ja. ken je me nog? ik ben de stoel
was jij die haarspeld? wat een pech
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Voor een 45 jarige mag ze er zeker wel wezen.
Goedele
Maar goed, ik hoop dat Goedele nou naar een station verhuist dat ik wel op de kabel heb
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
een kittennapper
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken