De Nijmeegse Radboud Universiteit maakte vandaag bekend dat zij een student orthopedagogiek uit de opleiding heeft gezet. De leerling kwam er in het openbaar voor uit dat hij er pedofiele gevoelens op nahoudt. Volgens een woordvoerder van de universiteit gaat het om Norbert de Jonge, de secretaris van de PNVD, de nieuwe politieke partij voor pedofielen.
Zowel in de media als op de faculteit zou hij nadruk hebben gelegd op het feit dat hij pedofiel is. Een pedofiele student maakt volgens het college van bestuur inbreuk op het vertrouwensklimaat tussen volwassene en kind. Omdat de orthopedagogiek zich bezighoudt met de opvoeding van probleemkinderen is het bestuur zich ervan bewust dat het verantwoording schuldig is aan de ouders van kinderen in het algemeen. Het college van bestuur beroept zich overigens op het universiteitsreglement met betrekking tot de wettelijke geldigheid van de uitzetting.
Met dank aan dennistd, Boesh en Nilsch (herschreven) voor de submit.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Mja, normaal gesproken zou ik zeggen dat iemand's mening of voorkeuren geen invloed zouden mogen hebben op zijn of haar studiekeuze. Maar net zoals Samir A. die scheikunde gaat studeren is dit natuurlijk de kat op het spek vinden, of in ieder geval zijn iemand's doelen behoorlijk dubieus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:24 schreef Fnd het volgende: Inderdaad, achterlijke student foto
Hij houdt er pedofiele gevoelens op na en daar kan ie ook weinig aan doen. Goed dat ie 't herkent en erkent en er voor uitkomt. Goed ook dat ze 'm hebben weggestuurd want dat is wel erg verleidelijk.
Die gevoelens haal je er echter niet mee bij 'm weg. Voor iemand die 't zelf signaleert dat ie, tegen zijn eigen wil hoogstwaarschijnlijk, dat ie een potentieel gevaar kan zijn kun je alleen maar hopen dat ie de juiste hulp krijgt om er goed mee om te gaan.
Ik snap het vooral van die student niet... Je sexuele voorkeur, daar kun je vrij weinig aan doen. die heb je nu eenmaal. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Als je van jezelf weet dat je pedo bent, dan zorg je er toch zélf voor dat je de verleidingen zoveel mogelijk uit de weg gaat? Dan ga je toch met bejaarden werken? Net zoals ik niet in een coffeeshop moet werken, zegmaar (ik weet van tevoren dat dat nooit goed kan gaan).
You can bomb the world to pieces, but you can't bomb it into peace (Michael Franti)
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:32 schreef Funkamental het volgende:
Hij houdt er pedofiele gevoelens op na en daar kan ie ook weinig aan doen. Goed dat ie 't herkent en erkent en er voor uitkomt. Goed ook dat ze 'm hebben weggestuurd want dat is wel erg verleidelijk.
Daar weet jij niks van. En ik vind het ook belachelijk dat dat soort vooroordelen tot dit soort maatregelen leiden.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:31 schreef in-limboy het volgende: Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
jou zouden ze ook preventief moeten ruimen achterlijke gek! foto
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:37 schreef in-limboy het volgende: Daar weet jij niks van. En ik vind het ook belachelijk dat dat soort vooroordelen tot dit soort maatregelen leiden.
Als je van dichtbij meemaakt dat een opa z'n 4jarige kleindochter meerdere malen heeft misbruikt, dan geef je een andere definitie aan het woord "belachelijk"...
Juist ja, en alle hetrosexuele leraren moeten ook weg, wat die kunnen ook sexuele verlangens hebben naar hun leerlingen toe..........................
En homofiele leraren om dezelfde reden.......................
En ja, een hetrosexuele man mag ook het zwembad niet meer in, das ook 'de kat op het spek binden' al die schaars geklede vrouwen, ja die kunnen zomaar verkracht worden................... Tja, normaal is hij geen verkrachter, maar al die mooie vrouwen, met zo weinig kleding aan, ja kan begrijpen dat je je dan niet in kan houden........
Note the sarcasm....
Kom op hey, denk nu even na, niet elke hetro man wil met elke vrouw naar bed, niet elke homo wil met elke man naar bed, niet elke pedo wil met alle kinderen naar bed....
Daarbij, zoek de definitie van pedofiel nog eens even op....
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:31 schreef in-limboy het volgende: Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Meestal verlaag ik me niet tot zulke posts. Maar voor jou ga ik een uitzondering maken. Misschien zou het niet zo slecht zijn dat jij met je ballen achter een stuk staal blijft haken. Gewoon het hele zaakje preventief, euh ik bedoel per ongeluk weg.
Nu in het algemeen. Een pedofiel hoort gewoon niet bij kleine kinderen in de buurt. Het is gewoon te uitlokkend. Ik snap ook niet dat mensen uberhaupt dat kunnen verdedigen. Kinderen zijn niet handelingsbekwaam en daar moet je gewoon met je handen van afblijven. Het liefst ook met andere lichaamsdelen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:42 schreef Funkamental het volgende:
[..]
Als je van dichtbij meemaakt dat een opa z'n 4jarige kleindochter meerdere malen heeft misbruikt, dan geef je een andere definitie aan het woord "belachelijk"...
Niet elke pedo is een kinderverkrachter, niet elke kinderverkrachter is een pedo.
Voor de rest, spijtig dat je zoiets van dichtbij hebt mee moeten maken, zou er persoonlijk ook niet vrolijker van worden.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:31 schreef in-limboy het volgende: Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Iig.: het schaadt het vertrouwensklimaat wel degelijk. Zou jij het prettig vinden als er een man beroepsmatig een bepaalde band met je 6-jarige kind zou opbouwen, terwijl je weet dat hij op dat kind geilt? Ik zou mijn kind daar nooit bij achterlaten. Bovendien mag je pedofielen uit principe niet met kinderen laten werken. Je beschadigt zo'n kind voor z'n leven als er ook maar ièts gebeurt.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:31 schreef in-limboy het volgende: Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Ik vind het lastig, gevoelsmatig vind ik het volkomen terecht dat de universiteit deze persoon van juist deze opleiding verwijdert. Anderszijds, een heteroseksuele man / lesbische vrouw mag ook gyneacoloog worden. Een homoseksuele man/ heteroseksuele vrouw mag ook uroloog, sportarts of keuringsarts in het leger worden.
In hoeverre bepaalt je seksuele identiteit je beroepskeuze. Dat zal voor sommige meer gelden dan voor anderen (voor een hoop artsen geldt het overigens denk ik wel). Het is opvallend dat een pedofiel kiest voor zo'n opleiding. Dat wekt een vervelend gevoel. Ouders willen een kind niet zo snel bij zo'n persoon onderbrengen. Ter vergelijking: Als ik ooit een SOA test zou willen ondergaan zou ik deze ook niet door een vrouwelijke arts laten uitvoeren, gewoon omdat ik het als onprettig ervaar door een of ander vies, ranzig, vettig wijf (en dat zijn imho alle vrouwen, ook al zijn ze arts) naakt gezien wil worden. En ook al is dat alleen mijn gevoel, en zegt dat niets over haar, ik ga naar een mannelijke arts.
Wat wel geldt is dat de theoretische vorming op de universiteit niet altijd te hoeft leiden tot een baan in de specifieke functie. Je kunt er zeker van zijn dat de daadwerkelijke omgang met probleemkinderen door iemand die zich als pedofiel profileert niet geaccepteerd zal worden door een werkgever en door ouders van de jongeren.
Mag een universiteit echter al besluiten dat ze hem de toegang tot de opleiding ontzeggen. Een werkgever mag dit, juridisch ligt dit voor een universiteit een stuk moeilijker.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:48 schreef Ultrawuft het volgende:
Nu in het algemeen. Een pedofiel hoort gewoon niet bij kleine kinderen in de buurt. Het is gewoon te uitlokkend.
Ik snap je redenatie, en je motivatie, kindermisbtuik is gewoon misselijkmakend. Je vergeet alleen 1 fundamenteel ding, en dat vergeten de meesten hier.
Een pedofiel bij kinderen in de buurt laten, is te uitlokkend, dus elke pedo is potentieel een kindermisbruiker.
ok, je volgt me nog? dat is wat je zegt? ok...
Elke man bij vrouwen in de buurt laten, is te uitlokkend, hij kan een potentiele verkrachter zijn.
Snap je mijn redenatie? om per definitie te zeggen ELKE pedo is een kindermisbruiker gaat mij te ver, ja, hij is een potentiele kindermisbruiker, net zoals elke man een potentiele verkrachter is......
Zolang er geen strafbaar feit is gepleegd.... maakt het niet uit wat de sexuele geaardheid is.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:42 schreef Funkamental het volgende:
Als je van dichtbij meemaakt dat een opa z'n 4jarige kleindochter meerdere malen heeft misbruikt, dan geef je een andere definitie aan het woord "belachelijk"...
Als je dat van dichtbij hebt meegemaakt ben je maar wat blij dat de maatschappij daar een hokje voor heeft, de Pedofiel, het vieze oude mannetje dat sneaky geilt op kindertjes, ze meelokt, en onder dwang seks met ze heeft. Ik erger me aan dat stereotype dat gewoon voor geen kant klopt. Zeker, die mensen zijn er. Maar het zijn geen pedofielen. Een pedofiel voelt liefde voor een kind en zou nooit tot misbruik overgaan, net zoals een hetero nooit tot verkrachting over zal gaan, tenzij er iets ernstig mis is.
Ik vind het storend dat deze lading gehecht wordt aan het 'pedofiel'-zijn, omdat dit volgens mij ten onrechte gebeurt. Niet alle pedofielen zijn verkrachters en niet alle pedofielen zijn risicogevallen. Het pedofiel-zijn heeft niets te maken met het in staat zijn om over te gaan tot misbruik maken van vertrouwenssituaties of whatnot.
Ik zeg zeker niet dat jouw ervaring irrelevant is, maar ik zeg wel dat je die niet onterecht moet koppelen aan pedofilie als zijnde een geaardheid of aangetrokkenheid.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:48 schreef Ultrawuft het volgende:
Nu in het algemeen. Een pedofiel hoort gewoon niet bij kleine kinderen in de buurt. Het is gewoon te uitlokkend. Ik snap ook niet dat mensen uberhaupt dat kunnen verdedigen. Kinderen zijn niet handelingsbekwaam en daar moet je gewoon met je handen van afblijven. Het liefst ook met andere lichaamsdelen.
Waarom leg je de link tussen pedofielen en mensen die in staat zijn om kinderen te misbruiken, of verkrachten?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:31 schreef in-limboy het volgende: Dit vind ik zwaar overdreven, maar dat is meer omdat ik weet hoe pedofielen wél zijn (en dat is dus niet in overeenstemming met het media-beeld ervan)...
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Eens! Voor de rest ga ik niet in op de overdreven reacties die hier worden gegeven... maar van mij mag die student gewoon blijven...
Gezellig tennissen in Rijswijk? Probeer eens SML Tennis Binnenkort naar Capelle verhuizen
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:00 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Waarom leg je de link tussen pedofielen en mensen die in staat zijn om kinderen te misbruiken, of verkrachten?
Omdat schijnbaar in de 'volksmond' pedo gelijk staat aan kinderverkrachter.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:00 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Waarom leg je de link tussen pedofielen en mensen die in staat zijn om kinderen te misbruiken, of verkrachten?
Dat vraag ik me ook af. Er is wat gebeurd in Belgie en iedereen raakt direct in paniek zodra ze een woord horen dat begint met "pe". Als degenen die in dit topic posten, later in de regering gaan zitten, ben ik bang dat ik niet eens meer met kinderen mag praten, of mijn eigen zoontje later in bad mag doen. :/ foto Ik zal voor in de eeuwigheid zwijgen dat ik van mijn kinderen houd foto
Gezellig tennissen in Rijswijk? Probeer eens SML Tennis Binnenkort naar Capelle verhuizen
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, en je motivatie, kindermisbtuik is gewoon misselijkmakend. Je vergeet alleen 1 fundamenteel ding, en dat vergeten de meesten hier.
Een pedofiel bij kinderen in de buurt laten, is te uitlokkend, dus elke pedo is potentieel een kindermisbruiker.
ok, je volgt me nog? dat is wat je zegt? ok...
Elke man bij vrouwen in de buurt laten, is te uitlokkend, hij kan een potentiele verkrachter zijn.
Snap je mijn redenatie? om per definitie te zeggen ELKE pedo is een kindermisbruiker gaat mij te ver, ja, hij is een potentiele kindermisbruiker, net zoals elke man een potentiele verkrachter is......
Zolang er geen strafbaar feit is gepleegd.... maakt het niet uit wat de sexuele geaardheid is.
Je vergeet dat volwassen mensen ook een relatie kunnen hebben. De man die met zijn beroep met vrouwen te maken krijgt kan best thuis een vriendin/vrouw hebben. Dan komt 'ie niks tekort.
Overigens heb ik diverse mensen gezien die een opleiding tot een soort hulpverlener volgden, maar die er privé nogal op geilden om macht over mensen uit te oefenen op een hele vervelende, egocentrische manier. En je oefent makkelijker macht uit over labiele mensen. Dat soort mensen wordt dan weer niet van een opleiding verwijderd. Het is nogal inconsequent allemaal.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, gevoelsmatig vind ik het volkomen terecht dat de universiteit deze persoon van juist deze opleiding verwijdert. Anderszijds, een heteroseksuele man / lesbische vrouw mag ook gyneacoloog worden. Een homoseksuele man/ heteroseksuele vrouw mag ook uroloog, sportarts of keuringsarts in het leger worden.
In hoeverre bepaalt je seksuele identiteit je beroepskeuze. Dat zal voor sommige meer gelden dan voor anderen (voor een hoop artsen geld het overigens denk ik wel). Het is opvallend dat een pedofiel kiest voor zo'n opleiding. Dat wekt een vervelend gevoel. Ouders willen een kind niet zo snel bij zo'n persoon onderbrengen. Ter vergelijking: Als ik ooit een SOA test zou willen ondergaan zou ik deze ook niet door een vrouwelijke arts laten uitvoeren, gewoon omdat ik het als onprettig ervaar door een of ander vies, ranzig, vettig wijf (en dat zijn imho alle vrouwen, ook al zijn ze arts) naakt gezien wil worden. En ook al is dat alleen mijn gevoel, en zegt dat niets over haar, ik ga naar een mannelijke arts.
Wat wel geldt is dat de theoretische vorming op de universiteit niet altijd te hoeft leiden tot een baan in de specifieke functie. Je kunt er zeker van zijn dat de daadwerkelijke omgang met probleemkinderen door iemand die zich als pedofiel profileert niet geaccepteerd zal worden door een werkgever en door ouders van de jongeren.
Mag een universiteit echter al besluiten dat ze hem de toegang tot de opleiding ontzeggen. Een werkgever mag dit, juridisch ligt dit voor een universiteit een stuk moeilijker.
Een gewone homoseksuele relatie is toegestaan, omdat die sportarts of wat ook op iemand van gelijke waarde zit te geilen. Bij een pedofiel is dat anders, omdat een kind natuurlijk veel gevoeliger/makkelijker te beïnvloeden is, terwijl dat kind door een eventuele seksuele relatie zwaar beschadigd wordt. Bovendien laat iedereen een orthopedagoog tot een kind toe... dat is belachelijk.
19? Ja, dat ben ik. En met een reuzeschop schopte ik mezelf uit het standaardbeeld. Maar je zal net zien, er blijven nog genoeg vooroordelen hangen om mijn posts met uitleg te moeten vullen.
quote:
Iig.: het schaadt het vertrouwensklimaat wel degelijk. Zou jij het prettig vinden als er een man beroepsmatig een bepaalde band met je 6-jarige kind zou opbouwen, terwijl je weet dat hij op dat kind geilt?
Hangt van die persoon af, en van wat hij voelt. Zou een vrouw naar een fitnesstraining gaan terwijl ze weet dat de trainer heteroseksueel is?
Natuurlijk een beetje een scheve vergelijking omdat een kind zich niet kan beschermen, maar het idee is verder wel hetzelfde. Als je fitnesstrainer sterk is kan die je toch wel overmeesteren.
Je moet er niet zomaar vanuit gaan dat iedere pedofiel méér een potentiële misbruiker is dan een gewone hetero.
En ikzelf voel bijvoorbeeld méér dan alleen seksuele gevoelens (eigenlijk voel ik zelf zo goed als geen seksuele gevoelens). Maar ik word wel verliefd op kinderen, zorg goed voor ze als ik bij ze ben, en ben zeker pedofiel.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:06 schreef Tarak het volgende: Overigens heb ik diverse mensen gezien die een opleiding tot een soort hulpverlener volgden, maar die er privé nogal op geilden om macht over mensen uit te oefenen op een hele vervelende, egocentrische manier. En je oefent makkelijker macht uit over labiele mensen. Dat soort mensen wordt dan weer niet van een opleiding verwijderd. Het is nogal inconsequent allemaal.
Probleem is dat je als machtsfreak er niet voor uitkomt. Normaal gesproken zwijgen pedofielen ook over hun geaardheid, wanneer ze een pabo-studie oid volgen. Deze Nijmeegse pedofiel is er juist voor uitgekomen, en dat is hem -zeker gezien zijn studierichting- duur komen te staan.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:05 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Je vergeet dat volwassen mensen ook een relatie kunnen hebben. De man die met zijn beroep met vrouwen te maken krijgt kan best thuis een vriendin/vrouw hebben. Dan komt 'ie niks tekort.
Hoe los je zoiets op met pedofielen?
Die kunnen ook thuis vrouw en kinderen hebben, of was dat niet bij je opgekomen? Hoeveel homo's denk je dat er nog zijn die daar niet voor uitkomen en aan brad pitt (of whoever) denken als ze hun vrouw van achter nemen?
Ik ben zelf geen pedo, dus kan me daar niet echt in verplaatsen, maar ik ben wel een hetrosexuele man, en vergrijp me ook niet aan elke vrouw waar ik een kans van krijg. Komt het niet in je op dat een pedo mischien wel pedofiele/sexuele gevoelens heeft maar die zodanig in bedwang kan houden dat hij er nooit iets mee doet?
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:58 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Als je dat van dichtbij hebt meegemaakt ben je maar wat blij dat de maatschappij daar een hokje voor heeft, de Pedofiel, het vieze oude mannetje dat sneaky geilt op kindertjes, ze meelokt, en onder dwang seks met ze heeft. Ik erger me aan dat stereotype dat gewoon voor geen kant klopt. Zeker, die mensen zijn er. Maar het zijn geen pedofielen. Een pedofiel voelt liefde voor een kind en zou nooit tot misbruik overgaan, net zoals een hetero nooit tot verkrachting over zal gaan, tenzij er iets ernstig mis is.
Ik vind het storend dat deze lading gehecht wordt aan het 'pedofiel'-zijn, omdat dit volgens mij ten onrechte gebeurt. Niet alle pedofielen zijn verkrachters en niet alle pedofielen zijn risicogevallen. Het pedofiel-zijn heeft niets te maken met het in staat zijn om over te gaan tot misbruik maken van vertrouwenssituaties of whatnot.
Ik zeg zeker niet dat jouw ervaring irrelevant is, maar ik zeg wel dat je die niet onterecht moet koppelen aan pedofilie als zijnde een geaardheid of aangetrokkenheid.
Achterlijke idioot.
Jij hebt werkelijk geen idee wat een kind aangedaan wordt. Alleen slachtoffers van seksueel misbruik kunnen daar over oordelen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:05 schreef Ridocar het volgende:
Je vergeet dat volwassen mensen ook een relatie kunnen hebben. De man die met zijn beroep met vrouwen te maken krijgt kan best thuis een vriendin/vrouw hebben. Dan komt 'ie niks tekort.
Hoe los je zoiets op met pedofielen?
Een iets te simpel antwoord zou zijn: de PNVD aan de macht laten.
In de huidige situatie gaan ze vaak vriendschappen aan met kinderen. Beiden vinden het geweldig, de ouders ook. Pedofiel komt niet aan seksuele gerieven, maar gevoelens van liefde brengen veel meer voldoening, en overschaduwen vaak enige geilheid. Dit geldt in ieder geval voor een groot deel van de pedofielen.
Een andere populaire methode is iets dat door artsen is ontwikkeld, genaamd Masturbatie.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:09 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Een gewone homoseksuele relatie is toegestaan, omdat die sportarts of wat ook op iemand van gelijke waarde zit te geilen. Bij een pedofiel is dat anders, omdat een kind natuurlijk veel gevoeliger/makkelijker te beïnvloeden is, terwijl dat kind door een eventuele seksuele relatie zwaar beschadigd wordt. Bovendien laat iedereen een orthopedagoog tot een kind toe... dat is belachelijk.
Het gaat natuurlijk niet om relaties hier, het gaat in de eerste instantie om "geilen op", daarna gaat het om misbruik. Maar inderdaad, bij twee volwassenen is het een stuk minder snel sprake van misbruik.
Ik denk overigens niet dat elk seksueel misbruik van volwassene of kind direct tot levenslange trauma's bij de misbruikte zal leiden. Wel denk ik dat labiele mensen / kinderen, met hun breekbare ego's hier veel meer last van hebben. In dit geval gaat het wel om - op theoretisch niveau - werken met probleemjongeren, die hier gevoeliger voor zijn.
De vraag resteert nog, mag een universiteit iemand verwijderen van een opleiding die niet als zedendelinquent geregistreerd staat? Principieel vind ik van niet.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
[b]Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:09 schreef in-limboy het volgende: en ben zeker pedofiel.
For what it's worth.
Zeer moedig om ervoor uit te komen op deze zeer bevooroordeelde site foto
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Wat doet een orthopedagoog eigenlijk precies? Waar werkt zo'n iemand en wanneer komt een kind met een orthopedagoog in aanraking?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:14 schreef OOST het volgende:
Achterlijke idioot.
Jij hebt werkelijk geen idee wat een kind aangedaan wordt. Alleen slachtoffers van seksueel misbruik kunnen daar over oordelen.
Alsof ik geen mensen ken die misbruikt zijn. Natuurlijk ken ik die, en ik heb vreselijke verhalen gehoord. Dat verandert niet dat het simpele verband dat hier gelegd wordt tussen (potentiele) misbruikers/verkrachters en pedofielen onterecht is.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:20 schreef Tarak het volgende: Wat doet een orthopedagoog eigenlijk precies? Waar werkt zo'n iemand en wanneer komt een kind met een orthopedagoog in aanraking?
"Als orthopedagoog houd je je bezig met kinderen in probleemsituaties of met moeilijk opvoedbare kinderen. Je zet voor deze kinderen een behandeling uit om hun situatie te verbeteren."
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat elk seksueel misbruik van volwassene of kind direct tot levenslange trauma's bij de misbruikte zal leiden. Wel denk ik dat labiele mensen / kinderen, met hun breekbare ego's hier veel meer last van hebben. In dit geval gaat het wel om - op theoretisch niveau - werken met probleemjongeren, die hier gevoeliger voor zijn.
Flikker toch op met je probleemjongeren. Je wilt dus zeggen dat slachtoffers van seksueel misbruik er zelf om vragen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Die kunnen ook thuis vrouw en kinderen hebben, of was dat niet bij je opgekomen? Hoeveel homo's denk je dat er nog zijn die daar niet voor uitkomen en aan brad pitt (of whoever) denken als ze hun vrouw van achter nemen?
Ik ben zelf geen pedo, dus kan me daar niet echt in verplaatsen, maar ik ben wel een hetrosexuele man, en vergrijp me ook niet aan elke vrouw waar ik een kans van krijg. Komt het niet in je op dat een pedo mischien wel pedofiele/sexuele gevoelens heeft maar die zodanig in bedwang kan houden dat hij er nooit iets mee doet?
Als hij er nooit iets mee doet, zou hij ook geen studie moeten volgen waarbij hij in zijn toekomstige loopbaan zeker met kinderen te maken krijgt. Dit is een typisch geval van 'kat op het spek binden'.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:20 schreef Tarak het volgende: Wat doet een orthopedagoog eigenlijk precies? Waar werkt zo'n iemand en wanneer komt een kind met een orthopedagoog in aanraking?
quote:
In het kort... Als orthopedagoog houd je je bezig met kinderen in probleemsituaties of met moeilijk opvoedbare kinderen. Je zet voor deze kinderen een behandeling uit om hun situatie te verbeteren.
Het is voor de uitoefening van dit beroep belangrijk dat je goed kunt luisteren en dat je met zowel opvoeders als met andere hulpverleners goed overweg kunt.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:21 schreef OOST het volgende:
[..]
Flikker toch op met je probleemjongeren. Je wilt dus zeggen dat slachtoffers van seksueel misbruik er zelf om vragen.
Ik zeg dat de ene mens gevoeliger is voor trauma's dan de andere en dat geestelijk labiele mensen daar gevoeliger voor zullen zijn dan geestelijke stabiele mensen. In dit geval gaat het om een studie waar 'ie met probleemjongeren gaat werken, dus die zullen labiel zijn en dus gevoeliger voor trauma's.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:22 schreef Ridocar het volgende:
Als hij er nooit iets mee doet, zou hij ook geen studie moeten volgen waarbij hij in zijn toekomstige loopbaan zeker met kinderen te maken krijgt. Dit is een typisch geval van 'kat op het spek binden'.
Pedofielen zijn niet méér potentiele verkrachters dan hetero's, daar mag je niet zomaar blind vanuit gaan.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:22 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
[..]
Nee, maar om aan hun trekken te komen hebben ze geen andere keuze. Een man kan altijd legaal een relatie met een vrouw beginnen.
Zoals In-limboy al zei, maar ik zal het ff in fok taal neerzetten.. HANDKARREN.....
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:06 schreef Tarak het volgende: Overigens heb ik diverse mensen gezien die een opleiding tot een soort hulpverlener volgden, maar die er privé nogal op geilden om macht over mensen uit te oefenen op een hele vervelende, egocentrische manier. En je oefent makkelijker macht uit over labiele mensen. Dat soort mensen wordt dan weer niet van een opleiding verwijderd. Het is nogal inconsequent allemaal.
Mensen die aan SM doen of whatever komen er ook niet voor uit. Als ze dat wel deden zouden ze denk ik ook verwijderd worden.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:22 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
Nee, maar om aan hun trekken te komen hebben ze geen andere keuze. Een man kan altijd legaal een relatie met een vrouw beginnen.
Allereerst is er het fenomeen masturbatie, en andere relaties zijn gewoon nog mogelijk. Ik ben pedofiel en heb met andere pedofielen seks/relaties gehad (en hou nog steeds van ze foto ). Veel pedofielen hebben een vriend of vriendin, soms weet die van zijn aantrekking af (maar eigenlijk altijd wel dat hij "iets" voor kinderen voelt). De drang om aan je trekken te komen is ook niet zo groot als je denkt, omdat ook andere gevoelens een rol spelen rond kinderen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:25 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
[..]
Mensen die aan SM doen of whatever komen er ook niet voor uit. Als ze dat wel deden zouden ze denk ik ook verwijderd worden.
De vergelijking met SM is nogal discutabel, maar ik denk eigenlijk niet dat je van een opleiding verwijderd wordt als je aangeeft aan SM te doen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:25 schreef OOST het volgende:
Bron?
Kennis van pedofielen die niet over zouden gaan tot zoiets. Nu de grote vraag: heb jij een bron die aangeeft dat je dit wél mag doen? En dan niet eentje die pedofielen en kinderverkrachters over één kam scheert; eentje dus die aangeeft dat het merendeel van de pedofielen ook aan verkrachting doet, of zou doen.
Wat zo cru is is dat pedofielen die niets doen, hier uiteraard niet mee naar buiten komen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:25 schreef OOST het volgende:
[..]
Bron?
Logisch nadenken? Pedofilie is hetzelfde als homofilie of hetrofilie.. een sexuele geaardheid.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:24 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Pedofielen zijn niet méér potentiele verkrachters dan hetero's, daar mag je niet zomaar blind vanuit gaan.
Daar ga ik ook niet van uit. Ook hetero's die een functie als vertrouwenspersoon hebben, zouden gescreend moeten worden. Ook hier zullen best een paar verkrachters tussenzitten.
Voor mij is het vrij simpel: Ben je heterosexueel en niet monogaam? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met vrouwen te maken krijgt. Ben je pedofiel? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met kinderen te maken hebt.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:30 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
[..]
Wel ik dacht dat je dat bedoelde met je opmerking over ''macht uitoefenen op een vervelende manier.'' foto
En ik denk dat mensen wel degelijk vraagtekens gaan zetten bij je vermogens als hulpverlener dan.
Een hulpverlener heeft 'macht' over diegene die hij helpt, dat geeft sommigen een gigantische kick. Kijk maar eens hoeveel patientes er worden misbruikt door hun huisarts, of psychiater. Sommigen kiezen specifiek een beroep om die macht uit te kunnen oefenen.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:30 schreef Mechanical_Squirrel het volgende:
[..]
Wel ik dacht dat je dat bedoelde met je opmerking over ''macht uitoefenen op een vervelende manier.'' foto
En ik denk dat mensen wel degelijk vraagtekens gaan zetten bij je vermogens als hulpverlener dan.
Gevalletje projectie Mechanical_Squirrel.... foto Uiteraard maakt het je minder geschikt, een werkgever kan zo'n iemand beter niet aannemen. Maar je wordt niet van de opleiding verwijderd, ook al ben je zo dominant, megalomaan en psychopathisch als de tering.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:32 schreef santax het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat die verhouding meer dan discutabel is. SM moet je volgens mij niet zien als sex, maar als een (prachtig foto) rollenspel. Als je het al wilt vergelijken met sex dan niet met hetero, homo, pedo of necro, maar met je favo standje, doggy, missionaris, grieks foto
Dat hangt er natuurlijk vanaf. Als je eens een keer je vriendin vastbindt op bed ofzo valt het meer onder ''standjes''. Maar sommige mensen maken er hun lifestyle van en willen niks anders meer. Dan is het denk ik toch wel een vorm van seksuele geaardheid.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:54 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, gevoelsmatig vind ik het volkomen terecht dat de universiteit deze persoon van juist deze opleiding verwijdert. Anderszijds, een heteroseksuele man / lesbische vrouw mag ook gyneacoloog worden. Een homoseksuele man/ heteroseksuele vrouw mag ook uroloog, sportarts of keuringsarts in het leger worden.
In hoeverre bepaalt je seksuele identiteit je beroepskeuze. Dat zal voor sommige meer gelden dan voor anderen (voor een hoop artsen geldt het overigens denk ik wel). Het is opvallend dat een pedofiel kiest voor zo'n opleiding. Dat wekt een vervelend gevoel. Ouders willen een kind niet zo snel bij zo'n persoon onderbrengen. Ter vergelijking: Als ik ooit een SOA test zou willen ondergaan zou ik deze ook niet door een vrouwelijke arts laten uitvoeren, gewoon omdat ik het als onprettig ervaar door een of ander vies, ranzig, vettig wijf (en dat zijn imho alle vrouwen, ook al zijn ze arts) naakt gezien wil worden. En ook al is dat alleen mijn gevoel, en zegt dat niets over haar, ik ga naar een mannelijke arts.
Wat wel geldt is dat de theoretische vorming op de universiteit niet altijd te hoeft leiden tot een baan in de specifieke functie. Je kunt er zeker van zijn dat de daadwerkelijke omgang met probleemkinderen door iemand die zich als pedofiel profileert niet geaccepteerd zal worden door een werkgever en door ouders van de jongeren.
Mag een universiteit echter al besluiten dat ze hem de toegang tot de opleiding ontzeggen. Een werkgever mag dit, juridisch ligt dit voor een universiteit een stuk moeilijker.
Ja maar je maakt naar mijn mening een foutje; een pedofiel is niet te vergelijken met die groeperingen die je noemt. Een pedofiel is een monster,een universiteit doet er goed aan dit gedrocht en schande voor de samenleving weg te sturen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:34 schreef Ridocar het volgende:
Daar ga ik ook niet van uit. Ook hetero's die een functie als vertrouwenspersoon hebben, zouden gescreend moeten worden. Ook hier zullen best een paar verkrachters tussenzitten.
Voor mij is het vrij simpel: Ben je heterosexueel en niet monogaam? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met vrouwen te maken krijgt. Ben je pedofiel? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met kinderen te maken hebt.
Alle singles en niet-monogame mannen mogen niet met vrouwen werken... Hoe zou dat zijn? Wat zou je overhouden?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Logisch nadenken? Pedofilie is hetzelfde als homofilie of hetrofilie.. een sexuele geaardheid.
Ik weet heus wel dat er onderscheid is tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Echter, de vergelijkingen die jullie doen met hetero en homo gaan niet op omdat pedo's slechts 1% van de bevolking beslaan.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:35 schreef regularjoe het volgende:
[..]
Ja maar je maakt naar mijn mening een foutje; een pedofiel is niet te vergelijken met die groeperingen die je noemt. Een pedofiel is een monster,een universiteit doet er goed aan dit gedrocht en schande voor de samenleving weg te sturen.
Je moet mischien ALLE reacties hier eerst eens lezen voordat je je mening uit.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 22:58 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Als je dat van dichtbij hebt meegemaakt ben je maar wat blij dat de maatschappij daar een hokje voor heeft, de Pedofiel, het vieze oude mannetje dat sneaky geilt op kindertjes, ze meelokt, en onder dwang seks met ze heeft. Ik erger me aan dat stereotype dat gewoon voor geen kant klopt. Zeker, die mensen zijn er. Maar het zijn geen pedofielen. Een pedofiel voelt liefde voor een kind en zou nooit tot misbruik overgaan, net zoals een hetero nooit tot verkrachting over zal gaan, tenzij er iets ernstig mis is.
Ik vind het storend dat deze lading gehecht wordt aan het 'pedofiel'-zijn, omdat dit volgens mij ten onrechte gebeurt. Niet alle pedofielen zijn verkrachters en niet alle pedofielen zijn risicogevallen. Het pedofiel-zijn heeft niets te maken met het in staat zijn om over te gaan tot misbruik maken van vertrouwenssituaties of whatnot.
Ik zeg zeker niet dat jouw ervaring irrelevant is, maar ik zeg wel dat je die niet onterecht moet koppelen aan pedofilie als zijnde een geaardheid of aangetrokkenheid.
een volwassene die houdt van iemand zal er ook intiem mee willen zijn.
dus zoals jij steld wil een pedo ook intiem zijn met een kind. jij bent echt een achterlijke idioot he.
als je zo achter je gelijk staat moet je je naam en adres eens posten. kijken of je nog zo standvastig bent als we voor je deur staan met twee bakstenen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:37 schreef OOST het volgende:
Ik weet heus wel dat er onderscheid is tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Echter, de vergelijkingen die jullie doen met hetero en homo gaan niet op omdat pedo's slechts 1% van de bevolking beslaan.
Ik denk wel meer, eigenlijk. Of eigenlijk denk ik dat het grensgebied tussen geaardheden niet zo duidelijk is als de hokjesgeest het doet lijken.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:37 schreef OOST het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat er onderscheid is tussen een pedofiel en een pedoseksueel. Echter, de vergelijkingen die jullie doen met hetero en homo gaan niet op omdat pedo's slechts 1% van de bevolking beslaan.
Wat maken percentages nu in hemelsnaam uit?
mischien zijn er veel en veel meer pedofielen, maar dat weet je niet omdat die geen kinderen misbruiken en een normaal leven hebben.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:38 schreef Goed_Gek het volgende:
een volwassene die houdt van iemand zal er ook intiem mee willen zijn.
dus zoals jij steld wil een pedo ook intiem zijn met een kind.
Ik ben zo intiem met kinderen als het kind wil, begrensd tot seksuele handelingen omdat dat in de huidige maatschappij verboden is, wat een risico mee brengt voor het kind als het uitgevonden zou worden. Intimiteit 'daaronder', zoals op schoot zitten, knuffelen en kusjes geven laat ik gewoon toe als de situatie het toelaat.
quote:
als je zo achter je gelijk staat moet je je naam en adres eens posten.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat maken percentages nu in hemelsnaam uit?
mischien zijn er veel en veel meer pedofielen, maar dat weet je niet omdat die geen kinderen misbruiken en een normaal leven hebben.
Percentage doet er wel toe. Als je deze percentages afzet tegen het aantal slachtoffers van pedoseksuelen en verkrachters, dan zal je zien dat er naar verhouding veel meer pedoseksuelen zijn dan verkrachters.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:39 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Raaaaawrrr!!!
Wat een belachelijke, ondoordachte, stereotyperende bevooroordeelde bullshit.
Zou het? Zou je hetzelfde kunnen zeggen tegen slachtoffers van pedofielen?
Een vrouw die verkracht is zou ook kunnen zeggen: 'mannen zijn monsters'. Daar kan ik me op aangesproken voelen, ondanks ik geen vrouwen verkracht. Toch kan ik het met zo'n vrouw eens zijn met haar mannenhaat.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:43 schreef santax het volgende:
[..]
En ik denk dat jij daar fout zit. Maar het gaat ook om de leeftijd waarover we het hebben. Ik denk dat het niet gezond is om sexuele gevoelens te hebben bij een meisje van 8 hoor. Maar... ik heb ook weleens een meid bij de AH gezien van 14/15 en dan denk ik stiekem... jij mag er best wezen foto
Dus als jij dat statement maakt, wil ik heel graag jouw formule daarvoor zien.
Hehehe leuk dat je dat zegt, denk namelijk dat veel mensen ook behoorlijk hypocriet zijn. Ik ga altijd met de bus naar me werk, en juist, ook veel 12/13/14 jarige die naar school gaan. En met het hete zomerweer aan het begin van de week... RAAAAWWWRRR.. so what ben 31 maar d'r zaten me toch lekkere meisjes tussen foto Ben ik nu pedofiel? heb ik pedofiele gevoelens? Mooie meid, kort rokje, strak kontje, mooie borsten... 13 jaar.. maar kijken zal ik foto En eigenlijk zou ik de eerste vent nog tegen moeten komen die nee zou zeggen als ze je zou vragen om er te naaien.
(ok, ik zou nee zeggen maar ik heb een vriendin lol (van 20 ooooooohhh 11 jaar jonger, ben ik nu een pedo of mag het?))
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:43 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat je geen mannen overhoudt op die manier. foto
Dat was duidelijk, maar ik negeerde dat even. Waar ik op doelde is dat niet alleen pedofielen bepaalde beroepen kiezen, maar dat ook 'gewone' mannen hun beroepsroeping vinden in hun werk met vrouwen omdat ze 'hun pik achterna lopen'.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:42 schreef in-limboy het volgende:Ik ben zo intiem met kinderen als het kind wil, begrensd tot seksuele handelingen omdat dat in de huidige maatschappij verboden is, wat een risico mee brengt voor het kind als het uitgevonden zou worden. Intimiteit 'daaronder', zoals op schoot zitten, knuffelen en kusjes geven laat ik gewoon toe als de situatie het toelaat.
Ik denk ook niet dat dat echt schadelijk is, maar daadwerkelijke seks... daar kan een kind nog wel eens spijt van krijgen. Ik ben van mening dat ze op die leeftijd nog niet handelingsbekwaam genoeg zijn om te beseffen wat ze hun lichaam aandoen, omdat ze seksueel en emotioneel gewoon nog niet rijp zijn. De belevingswereld van kinderen is ook heel anders dan van volwassenen.
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:42 schreef in-limboy het volgende:
[..]
Ik ben zo intiem met kinderen als het kind wil, begrensd tot seksuele handelingen omdat dat in de huidige maatschappij verboden is, wat een risico mee brengt voor het kind als het uitgevonden zou worden. Intimiteit 'daaronder', zoals op schoot zitten, knuffelen en kusjes geven laat ik gewoon toe als de situatie het toelaat.
En kijk, hier krijg ik dan weer koude rillingen van.... Geloof me, ik denk dat je als pedofiel een klote situatie zit, en nooit echt gelukkig zal worden. Wat natuurlijk zwaar kut is. Maar dat is het lot wat je moet dragen, dingen doen als een kind bij je op schoot laten zitten, knuffelen en kusjes geven... dat moet je gewoon niet doen. Je moet jezelf beheersen.
Ik sta als flikker ook drie keer in de week in de douche bij de sportschool naast een soms aantrekkelijke heterovent, die dan één of ander social talk gesprek begint. Maar dan ga ik toch ook niet uitgebreid naar z'n pik staan kijken, of hem bij z'n buik of billen vriendschappelijk aanraken, ook al zou ik er niets seksueels maar alleen iets vriendschappelijks mee bedoelen, dat kan ik toch niet maken? Dus wat doe ik, ik kijk zo min mogelijk tot nooit beneden de navel.
Ik vind dat ik mijn gedrag moet aanpassen om bij de ander (=in dit geval heteroman) geen vervelend gevoel teweeg te brengen, dat is vervelend voor mij, dat anderen mijn gedrag als "homoseksueel" kunnen interpreteren, ook al zou ik het puur vriendschappelijk bedoelen en zit 0,0 seksuele intentie achter, maar dat is dan jammer voor mij, dat is mijn lot.
Dergelijke regels gelden imho voor iedereen, maar zeker voor pedofielen wiens maatschappelijke positie nog veel discutabeler is dan die van homoseksuelen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:46 schreef OOST het volgende:
[..]
Percentage doet er wel toe. Als je deze percentages afzet tegen het aantal slachtoffers van pedoseksuelen en verkrachters, dan zal je zien dat er naar verhouding veel meer pedoseksuelen zijn dan verkrachters.
Even aannemen dat je met verkrachters bedoel mannen die meerdere jarige vrouwen verkrachten. Er is altijd nog een groep 'machtswellustigen' die vergrijpen zich aan de weerlozen in deze maatschappij. Daaronder vallen ook kinderen, en ouderen. Ik denk, let wel, mijn mening, gedachte, geen bewijs, dat veel kinderen die mishandeld/misbruikt worden, door die groep komen, mensen die hun macht willen uitoefen op iemand die zich niet kan verdedigen, net zoals je wel steeds vaker hoort dat 65+ ers worden verkracht.
Probleem daarbij is: Headline "kind van 10 sexueel misbruikt", en iedereen denkt 'pedo', terwijl er nog steeds die andere groep is, hetro's of homo's en ja ook pedo's, die gewoon macht willen uitoefen op een zwakkere, een misbruikt kind is niet perdefinitie misbruikt door een pedo, zoals jij nu stelt.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!! Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. Laboro te salutante
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:47 schreef Ridocar het volgende:
Zou het? Zou je hetzelfde kunnen zeggen tegen slachtoffers van pedofielen?
Een vrouw die verkracht is zou ook kunnen zeggen: 'mannen zijn monsters'. Daar kan ik me op aangesproken voelen, ondanks ik geen vrouwen verkracht. Toch kan ik het met zo'n vrouw eens zijn met haar mannenhaat.
Alleen zal een uitspraak als "mannen zijn monsters" nooit volledig serieus genoemd worden, dat is bijna een symbolische uitspraak. Ze zal geen mannen pijn doen met die uitspraak of er zwaar door gaan discrimineren. Wanneer je zegt dat pedofielen monsters zijn, zeg je eigenlijk dat ze allemaal voldoen aan het profiel van een kindermisbruiker. Dat gebeurt, regelmatig. Zie Amerika voor een voorbeeld van waar het volledig doorgeslagen is. En door die gedachtes worden wel degelijk pedofielen gediscrimineerd, zie ook dit topic...
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:55 schreef BasOne het volgende:
Even aannemen dat je met verkrachters bedoel mannen die meerdere jarige vrouwen verkrachten. Er is altijd nog een groep 'machtswellustigen' die vergrijpen zich aan de weerlozen in deze maatschappij. Daaronder vallen ook kinderen, en ouderen. Ik denk, let wel, mijn mening, gedachte, geen bewijs, dat veel kinderen die mishandeld/misbruikt worden, door die groep komen, mensen die hun macht willen uitoefen op iemand die zich niet kan verdedigen, net zoals je wel steeds vaker hoort dat 65+ ers worden verkracht.
Probleem daarbij is: Headline "kind van 10 sexueel misbruikt", en iedereen denkt 'pedo', terwijl er nog steeds die andere groep is, hetro's of homo's en ja ook pedo's, die gewoon macht willen uitoefen op een zwakkere, een misbruikt kind is niet perdefinitie misbruikt door een pedo, zoals jij nu stelt.
Precies, veel kinderverkrachters zijn sadisten, geen pedofielen. Dutroux is een bekende foto
Dat is zo'n beetje het standaard-horrorbeeld van een pedofiel, terwijl hij eigenlijk helemaal geen pedofiel was. Hij verkrachtte ook meerderjarige vrouwen, en vond zichzelf geen pedofiel, heb ik me laten vertellen.
Vergeet niet dat deze jongeman in zijn werk te maken krijgt met "minder stabiele" kinderen. Met de juiste toon en woorden, het juiste snoepje, leggen deze kinderen vertrouwen in hem. Misbruik van dit vertrouwen is dan een redelijke factor te noemen..
Zijn verhaal en filosofie op dit onderwerp zegt mij genoeg..
quote:
In de kleuterklas al was ik de school compleet beu. Vriendjes en vriendinnetjes had ik er genoeg, maar ik voelde me gevangen in een star systeem, waarbinnen geen ruimte was voor discussies, er door de volwassenen amper naar mij werd geluisterd en kameraadschap met hen dus onmogelijk bleek.
Alsof je in de kleuterklas al in discussie wilt gaan..? fotofoto (ergo: jeugdverdriet..?)
quote:
Kinderen zijn van nature ook seksuele wezens. Zelfonderzoek en masturbatie door kinderen is volkomen normaal.
Misschien ja, maar dat hoeft niet "onderzocht" te worden door een volwassene.
Laatste quote:
quote:
Kinderen moeten juist beschermd worden tegen seksangst
Op donderdag 15 juni 2006 @ 23:52 schreef santax het volgende:
[..]
Ik kan niet voor iedereen spreken. Maar ik ben een slachtoffer van een pedo die wel te ver ging. En ik vind dat degene waarop jij reageert wel gelijk heeft. Niet alle pedo's zijn monsters, en lang niet alle pedo's zijn verkrachters of misbruikers. Dat is mijn mening.
Ik ben ook slachtoffer en heb weleens nagedacht wat een pedo(seksueel) drijft om de dingen te doen die ie doet. Maar echte antwoorden zijn er niet te vinden. Ze hebben in elk geval weinig controle erover.
Wat hij nu gaat uitspoken?
Ik ga er even van uit dat de zwangere dan meerderjarig is foto
Als je van kinderen houdt en je met kinderen bezig wil houden, en je bent pedofiel, dan is dat geen enkele reden waardoor je zulk werk minder goed zou kunnen uitvoeren. Beter zelfs dan veel volwassenen die geen geduld met ze hebben. Seksuele gevoelens zijn soms aanwezig, maar andere gevoelens ook. Daarom kost het eigenlijk geen enkele moeite om die gevoelens te "onderdrukken" om te zorgen dat je niets doet dat niet door de bocht kan. Dat gaat automatisch, je wíl niets doen dat het kind zou kunnen schaden.
Mijn punt is dus dat de uitspraak van de universiteit onterecht is, omdat een pedofiel níet misbruik maakt van "het vertrouwensklimaat". Verkrachters doen dat, maar hij is pedofiel, geen verkrachter. Om die reden vind ik het dan ook discriminatie dat hij enkel voor pedofiel-zijn van zijn studie is gekickt.
Die gevoelens haal je er echter niet mee bij 'm weg. Voor iemand die 't zelf signaleert dat ie, tegen zijn eigen wil hoogstwaarschijnlijk, dat ie een potentieel gevaar kan zijn kun je alleen maar hopen dat ie de juiste hulp krijgt om er goed mee om te gaan.
Dus achterlijk... nah, dat toch niet...
foto
Je sexuele voorkeur, daar kun je vrij weinig aan doen. die heb je nu eenmaal.
Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Als je van jezelf weet dat je pedo bent, dan zorg je er toch zélf voor dat je de verleidingen zoveel mogelijk uit de weg gaat?
Dan ga je toch met bejaarden werken?
Net zoals ik niet in een coffeeshop moet werken, zegmaar (ik weet van tevoren dat dat nooit goed kan gaan).
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
foto
En homofiele leraren om dezelfde reden.......................
En ja, een hetrosexuele man mag ook het zwembad niet meer in, das ook 'de kat op het spek binden' al die schaars geklede vrouwen, ja die kunnen zomaar verkracht worden...................
Tja, normaal is hij geen verkrachter, maar al die mooie vrouwen, met zo weinig kleding aan, ja kan begrijpen dat je je dan niet in kan houden........
Note the sarcasm....
Kom op hey, denk nu even na, niet elke hetro man wil met elke vrouw naar bed, niet elke homo wil met elke man naar bed, niet elke pedo wil met alle kinderen naar bed....
Daarbij, zoek de definitie van pedofiel nog eens even op....
Mode woord, pedofiel..
Standaard reactie... walchelijk...
Nadenken 0,0
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Nu in het algemeen. Een pedofiel hoort gewoon niet bij kleine kinderen in de buurt. Het is gewoon te uitlokkend. Ik snap ook niet dat mensen uberhaupt dat kunnen verdedigen. Kinderen zijn niet handelingsbekwaam en daar moet je gewoon met je handen van afblijven. Het liefst ook met andere lichaamsdelen.
Voor de rest, spijtig dat je zoiets van dichtbij hebt mee moeten maken, zou er persoonlijk ook niet vrolijker van worden.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Iig.: het schaadt het vertrouwensklimaat wel degelijk. Zou jij het prettig vinden als er een man beroepsmatig een bepaalde band met je 6-jarige kind zou opbouwen, terwijl je weet dat hij op dat kind geilt? Ik zou mijn kind daar nooit bij achterlaten. Bovendien mag je pedofielen uit principe niet met kinderen laten werken. Je beschadigt zo'n kind voor z'n leven als er ook maar ièts gebeurt.
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
In hoeverre bepaalt je seksuele identiteit je beroepskeuze. Dat zal voor sommige meer gelden dan voor anderen (voor een hoop artsen geldt het overigens denk ik wel). Het is opvallend dat een pedofiel kiest voor zo'n opleiding. Dat wekt een vervelend gevoel. Ouders willen een kind niet zo snel bij zo'n persoon onderbrengen. Ter vergelijking: Als ik ooit een SOA test zou willen ondergaan zou ik deze ook niet door een vrouwelijke arts laten uitvoeren, gewoon omdat ik het als onprettig ervaar door een of ander vies, ranzig, vettig wijf (en dat zijn imho alle vrouwen, ook al zijn ze arts) naakt gezien wil worden. En ook al is dat alleen mijn gevoel, en zegt dat niets over haar, ik ga naar een mannelijke arts.
Wat wel geldt is dat de theoretische vorming op de universiteit niet altijd te hoeft leiden tot een baan in de specifieke functie. Je kunt er zeker van zijn dat de daadwerkelijke omgang met probleemkinderen door iemand die zich als pedofiel profileert niet geaccepteerd zal worden door een werkgever en door ouders van de jongeren.
Mag een universiteit echter al besluiten dat ze hem de toegang tot de opleiding ontzeggen. Een werkgever mag dit, juridisch ligt dit voor een universiteit een stuk moeilijker.
Je vergeet alleen 1 fundamenteel ding, en dat vergeten de meesten hier.
Een pedofiel bij kinderen in de buurt laten, is te uitlokkend, dus elke pedo is potentieel een kindermisbruiker.
ok, je volgt me nog? dat is wat je zegt?
ok...
Elke man bij vrouwen in de buurt laten, is te uitlokkend, hij kan een potentiele verkrachter zijn.
Snap je mijn redenatie?
om per definitie te zeggen ELKE pedo is een kindermisbruiker gaat mij te ver, ja, hij is een potentiele kindermisbruiker, net zoals elke man een potentiele verkrachter is......
Zolang er geen strafbaar feit is gepleegd.... maakt het niet uit wat de sexuele geaardheid is.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Ik vind het storend dat deze lading gehecht wordt aan het 'pedofiel'-zijn, omdat dit volgens mij ten onrechte gebeurt. Niet alle pedofielen zijn verkrachters en niet alle pedofielen zijn risicogevallen. Het pedofiel-zijn heeft niets te maken met het in staat zijn om over te gaan tot misbruik maken van vertrouwenssituaties of whatnot.
Ik zeg zeker niet dat jouw ervaring irrelevant is, maar ik zeg wel dat je die niet onterecht moet koppelen aan pedofilie als zijnde een geaardheid of aangetrokkenheid.
Voor de rest ga ik niet in op de overdreven reacties die hier worden gegeven... maar van mij mag die student gewoon blijven...
Probeer eens SML Tennis
Binnenkort naar Capelle verhuizen
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Er is wat gebeurd in Belgie en iedereen raakt direct in paniek zodra ze een woord horen dat begint met "pe".
Als degenen die in dit topic posten, later in de regering gaan zitten, ben ik bang dat ik niet eens meer met kinderen mag praten, of mijn eigen zoontje later in bad mag doen. :/ foto
Ik zal voor in de eeuwigheid zwijgen dat ik van mijn kinderen houd foto
Probeer eens SML Tennis
Binnenkort naar Capelle verhuizen
Hoe los je zoiets op met pedofielen?
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
Natuurlijk een beetje een scheve vergelijking omdat een kind zich niet kan beschermen, maar het idee is verder wel hetzelfde. Als je fitnesstrainer sterk is kan die je toch wel overmeesteren.
Je moet er niet zomaar vanuit gaan dat iedere pedofiel méér een potentiële misbruiker is dan een gewone hetero.
En ikzelf voel bijvoorbeeld méér dan alleen seksuele gevoelens (eigenlijk voel ik zelf zo goed als geen seksuele gevoelens). Maar ik word wel verliefd op kinderen, zorg goed voor ze als ik bij ze ben, en ben zeker pedofiel.
Hoeveel homo's denk je dat er nog zijn die daar niet voor uitkomen en aan brad pitt (of whoever) denken als ze hun vrouw van achter nemen?
Ik ben zelf geen pedo, dus kan me daar niet echt in verplaatsen, maar ik ben wel een hetrosexuele man, en vergrijp me ook niet aan elke vrouw waar ik een kans van krijg.
Komt het niet in je op dat een pedo mischien wel pedofiele/sexuele gevoelens heeft maar die zodanig in bedwang kan houden dat hij er nooit iets mee doet?
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Jij hebt werkelijk geen idee wat een kind aangedaan wordt. Alleen slachtoffers van seksueel misbruik kunnen daar over oordelen.
In de huidige situatie gaan ze vaak vriendschappen aan met kinderen. Beiden vinden het geweldig, de ouders ook. Pedofiel komt niet aan seksuele gerieven, maar gevoelens van liefde brengen veel meer voldoening, en overschaduwen vaak enige geilheid. Dit geldt in ieder geval voor een groot deel van de pedofielen.
Een andere populaire methode is iets dat door artsen is ontwikkeld, genaamd Masturbatie.
Ik denk overigens niet dat elk seksueel misbruik van volwassene of kind direct tot levenslange trauma's bij de misbruikte zal leiden. Wel denk ik dat labiele mensen / kinderen, met hun breekbare ego's hier veel meer last van hebben. In dit geval gaat het wel om - op theoretisch niveau - werken met probleemjongeren, die hier gevoeliger voor zijn.
De vraag resteert nog, mag een universiteit iemand verwijderen van een opleiding die niet als zedendelinquent geregistreerd staat? Principieel vind ik van niet.
Zeer moedig om ervoor uit te komen op deze zeer bevooroordeelde site foto
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Waar werkt zo'n iemand en wanneer komt een kind met een orthopedagoog in aanraking?
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Wat zo cru is is dat pedofielen die niets doen, hier uiteraard niet mee naar buiten komen.
En ik denk dat mensen wel degelijk vraagtekens gaan zetten bij je vermogens als hulpverlener dan.
Pedofilie is hetzelfde als homofilie of hetrofilie.. een sexuele geaardheid.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Ook hetero's die een functie als vertrouwenspersoon hebben, zouden gescreend moeten worden. Ook hier zullen best een paar verkrachters tussenzitten.
Voor mij is het vrij simpel:
Ben je heterosexueel en niet monogaam? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met vrouwen te maken krijgt.
Ben je pedofiel? Dan mag je geen beroep uitoefenen waarbij je met kinderen te maken hebt.
Kijk maar eens hoeveel patientes er worden misbruikt door hun huisarts, of psychiater.
Sommigen kiezen specifiek een beroep om die macht uit te kunnen oefenen.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Uiteraard maakt het je minder geschikt, een werkgever kan zo'n iemand beter niet aannemen. Maar je wordt niet van de opleiding verwijderd, ook al ben je zo dominant, megalomaan en psychopathisch als de tering.
Een pedofiel is een monster,een universiteit doet er goed aan dit gedrocht en schande voor de samenleving weg te sturen.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
dus zoals jij steld wil een pedo ook intiem zijn met een kind.
jij bent echt een achterlijke idioot he.
als je zo achter je gelijk staat moet je je naam en adres eens posten. kijken of je nog zo standvastig bent als we voor je deur staan met twee bakstenen.
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
Wat een belachelijke, ondoordachte, stereotyperende bevooroordeelde bullshit.
mischien zijn er veel en veel meer pedofielen, maar dat weet je niet omdat die geen kinderen misbruiken en een normaal leven hebben.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Zou je hetzelfde kunnen zeggen tegen slachtoffers van pedofielen?
Een vrouw die verkracht is zou ook kunnen zeggen: 'mannen zijn monsters'.
Daar kan ik me op aangesproken voelen, ondanks ik geen vrouwen verkracht.
Toch kan ik het met zo'n vrouw eens zijn met haar mannenhaat.
Ik ga altijd met de bus naar me werk, en juist, ook veel 12/13/14 jarige die naar school gaan.
En met het hete zomerweer aan het begin van de week... RAAAAWWWRRR.. so what ben 31 maar d'r zaten me toch lekkere meisjes tussen foto
Ben ik nu pedofiel? heb ik pedofiele gevoelens?
Mooie meid, kort rokje, strak kontje, mooie borsten... 13 jaar.. maar kijken zal ik foto
En eigenlijk zou ik de eerste vent nog tegen moeten komen die nee zou zeggen als ze je zou vragen om er te naaien.
(ok, ik zou nee zeggen maar ik heb een vriendin lol (van 20 ooooooohhh 11 jaar jonger, ben ik nu een pedo of mag het?))
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Waar ik op doelde is dat niet alleen pedofielen bepaalde beroepen kiezen, maar dat ook 'gewone' mannen hun beroepsroeping vinden in hun werk met vrouwen omdat ze 'hun pik achterna lopen'.
Geloof me, ik denk dat je als pedofiel een klote situatie zit, en nooit echt gelukkig zal worden. Wat natuurlijk zwaar kut is.
Maar dat is het lot wat je moet dragen, dingen doen als een kind bij je op schoot laten zitten, knuffelen en kusjes geven... dat moet je gewoon niet doen. Je moet jezelf beheersen.
Ik sta als flikker ook drie keer in de week in de douche bij de sportschool naast een soms aantrekkelijke heterovent, die dan één of ander social talk gesprek begint. Maar dan ga ik toch ook niet uitgebreid naar z'n pik staan kijken, of hem bij z'n buik of billen vriendschappelijk aanraken, ook al zou ik er niets seksueels maar alleen iets vriendschappelijks mee bedoelen, dat kan ik toch niet maken? Dus wat doe ik, ik kijk zo min mogelijk tot nooit beneden de navel.
Ik vind dat ik mijn gedrag moet aanpassen om bij de ander (=in dit geval heteroman) geen vervelend gevoel teweeg te brengen, dat is vervelend voor mij, dat anderen mijn gedrag als "homoseksueel" kunnen interpreteren, ook al zou ik het puur vriendschappelijk bedoelen en zit 0,0 seksuele intentie achter, maar dat is dan jammer voor mij, dat is mijn lot.
Dergelijke regels gelden imho voor iedereen, maar zeker voor pedofielen wiens maatschappelijke positie nog veel discutabeler is dan die van homoseksuelen.
Er is altijd nog een groep 'machtswellustigen' die vergrijpen zich aan de weerlozen in deze maatschappij.
Daaronder vallen ook kinderen, en ouderen.
Ik denk, let wel, mijn mening, gedachte, geen bewijs, dat veel kinderen die mishandeld/misbruikt worden, door die groep komen, mensen die hun macht willen uitoefen op iemand die zich niet kan verdedigen, net zoals je wel steeds vaker hoort dat 65+ ers worden verkracht.
Probleem daarbij is: Headline "kind van 10 sexueel misbruikt", en iedereen denkt 'pedo', terwijl er nog steeds die andere groep is, hetro's of homo's en ja ook pedo's, die gewoon macht willen uitoefen op een zwakkere, een misbruikt kind is niet perdefinitie misbruikt door een pedo, zoals jij nu stelt.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Dat is zo'n beetje het standaard-horrorbeeld van een pedofiel, terwijl hij eigenlijk helemaal geen pedofiel was. Hij verkrachtte ook meerderjarige vrouwen, en vond zichzelf geen pedofiel, heb ik me laten vertellen.
Met de juiste toon en woorden, het juiste snoepje, leggen deze kinderen vertrouwen in hem. Misbruik van dit vertrouwen is dan een redelijke factor te noemen..
Zijn verhaal en filosofie op dit onderwerp zegt mij genoeg.. Alsof je in de kleuterklas al in discussie wilt gaan..? fotofoto
(ergo: jeugdverdriet..?) Misschien ja, maar dat hoeft niet "onderzocht" te worden door een volwassene.
Laatste quote: Jaja..
Nouja.. het hele verhaal is Hier te lezen.
Verder in de discussie:
Houd wel even een scheidingslijn tussen "liefde voor kinderen" en "verliefdheid voor kinderen" in de gaten..
..en dat kon er bij deze nog wel eens ontbreken..
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken