Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 010:16Wharton en Naël pakken Formule 3-zeges in Barcelona
  • 2109:22Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 2007:28Random Pics van de Dag #1930
  • 3706:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 2206:50Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 10606:37Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 206:27Meerdere gewonden bij gerichte schietpartij in Amerikaans winkelcentrum
  • 1006:22Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 1800:05VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 6115:44Random Pics van de Dag #1929
  • 2014:29Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 914:22Economische groei valt lager uit vanwege oorlog in Midden-Oosten
  • 1512:40VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
  • 7512:33Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 2013/06VS keurt megafusie Paramount en Warner Bros. goed
  • 1913/06Bewoners van regio Dordrecht moeten drinkwater koken vanwege poepbacterie
  • 2812/06Nieuwe online gokregels: advertentieverbod en bonusverbod
  • 11012/06Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 5012/06Europees asielpact treedt vandaag in werking: Snellere procedures
  • 5712/0630.000 nieuwe huizen geblokkeerd: kabinet houdt bouw stil
  • 2612/06Ex-burgemeester krijgt 90 dagen cel na seks met minderjarige jongen
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 011:41A12 Woerden: lekke banden na negeren rood kruis
  • 411:23Mishandeling puppy's leidt tot protesten in China
  • 010:23Brunson leidt Knicks naar eerste kampioenschap sinds 1973
  • 010:16Wharton en Naël pakken Formule 3-zeges in Barcelona
  • 310:10[WK] Turkije begint WK met pijnlijke nederlaag tegen Australië
  • 010:04[WK] Schotten openen WK met nipte winst op Haïti
  • 009:54FOK's weerbericht met Stephan5: Zomer op komst!
  • 2109:22Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 2007:28Random Pics van de Dag #1930
  • 3706:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 2206:50Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 10606:37Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 206:27Meerdere gewonden bij gerichte schietpartij in Amerikaans winkelcentrum
  • 1006:22Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 1002:12[WK] Marokko en Brazilië houden elkaar in evenwicht op WK
  • 3101:00Asieldwang wordt horror
  • 1800:05VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 323:25[WK] Qatar slaat in blessuretijd toe en houdt Zwitserland op gelijkspel
  • 021:24Del Toro heerst op Grand Colombier, Tuckwell behoudt geel
  • 1420:35'Microsoft gaat XBOX afstoten'
  • 320:34Klap een zombie in The Walking Dead: Streets of Survival
  • 2020:24Zware explosie Osdorp: zeven gewonden, zoekactie nu afgerond
  • 1119:59Iran-akkoord: Trump zegt zondag ondertekenen we maar Iran spreekt tegen
  • 518:46F1: Poleposition voor Russell in Spanje, Verstappen vijfde
  • 5616:21Aantal mensen in de bijstand stijgt al elf kwartalen op rij
  • 5916:07'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 1415:46Nigeriaan wint half miljoen euro met kraslot, maar kon prijs niet innen wegens verblijfstatus
  • 6115:44Random Pics van de Dag #1929
  • 1215:02Rechter dwingt regering Trump: gedenkplaten slavernij moeten terug voor 4 juli
  • 2014:29Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 914:22Economische groei valt lager uit vanwege oorlog in Midden-Oosten
  • 2014:06EU start toetredingsgesprekken met Oekraïne en Moldavië
  • 013:45F1 Spanje: Uitslag derde vrije training
  • 1512:40VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
  • 7512:33Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 2013/06VS keurt megafusie Paramount en Warner Bros. goed
  • 1913/06Bewoners van regio Dordrecht moeten drinkwater koken vanwege poepbacterie
  • 313/06[WK] Verenigde Staten openen thuis-WK met overtuigende zege op Paraguay
  • 112/06[WK] Canada speelt gelijk tegen Bosnië
  • 4712/06Iran en VS akkoord over tekst vredesdeal, ondertekening mogelijk dit weekend
  • 5012/06Volledig mannelijk college Roermond geïnstalleerd onder vrouwenprotest
  • 212/06Met tong80 op, en over het WK-2026 # 2
  • 012/06F1 Spanje: Uitslag tweede vrije training
  • 3512/06VS halen tientallen NAVO-gevechtsvliegtuigen weg uit Europa
  • 2812/06Nieuwe online gokregels: advertentieverbod en bonusverbod
  • 012/06F1 Spanje: Uitslag eerste vrije training
  • 11012/06Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 5012/06Europees asielpact treedt vandaag in werking: Snellere procedures
  • 5712/0630.000 nieuwe huizen geblokkeerd: kabinet houdt bouw stil
  • 2612/06Ex-burgemeester krijgt 90 dagen cel na seks met minderjarige jongen
Actieve items
Actieve items


  • 10611:43Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 3111:43Asieldwang wordt horror
  • 1811:39VrijMiBabes #303 (not very sfw!)
  • 2111:37Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 411:33Mishandeling puppy's leidt tot protesten in China
  • 5611:32Aantal mensen in de bijstand stijgt al elf kwartalen op rij
  • 7511:28Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 1011:27[WK] Marokko en Brazilië houden elkaar in evenwicht op WK
  • 2211:27Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 2011:20Random Pics van de Dag #1930
  • 3711:18Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 1011:05Taakstraf voor man (21) die in 2024 vuurwerkbom plaatste bij Comenius Lyceum
  • 7310:56Journalist wil burgerberaad migratie organiseren, is dat een goed plan?
  • 2010:52Zware explosie Osdorp: zeven gewonden, zoekactie nu afgerond
  • 2010:44Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 4710:44Iran en VS akkoord over tekst vredesdeal, ondertekening mogelijk dit weekend
  • 210:36Meerdere gewonden bij gerichte schietpartij in Amerikaans winkelcentrum
  • 1410:32'Microsoft gaat XBOX afstoten'
  • 5910:28'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 310:25[WK] Turkije begint WK met pijnlijke nederlaag tegen Australië
  • 2010:16EU start toetredingsgesprekken met Oekraïne en Moldavië
  • 5009:32Europees asielpact treedt vandaag in werking: Snellere procedures
  • 1909:17Bewoners van regio Dordrecht moeten drinkwater koken vanwege poepbacterie
  • 508:56F1: Poleposition voor Russell in Spanje, Verstappen vijfde
  • 1408:54Nigeriaan wint half miljoen euro met kraslot, maar kon prijs niet innen wegens verblijfstatus
  • 1107:13Iran-akkoord: Trump zegt zondag ondertekenen we maar Iran spreekt tegen
  • 305:42[WK] Qatar slaat in blessuretijd toe en houdt Zwitserland op gelijkspel
  • 301:37Klap een zombie in The Walking Dead: Streets of Survival
  • 901:07Economische groei valt lager uit vanwege oorlog in Midden-Oosten
  • 1801:03VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 200:41Met tong80 op, en over het WK-2026 # 2
  • 5000:17Volledig mannelijk college Roermond geïnstalleerd onder vrouwenprotest
  • 1200:14Rechter dwingt regering Trump: gedenkplaten slavernij moeten terug voor 4 juli
  • 11023:33Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 3722:49Trump blaast geplande aanval op Iran af: akkoord over nucleair deal lijkt nabij
  • 4122:39Rutte onder vuur bij Coronacommissie
  • 5722:2730.000 nieuwe huizen geblokkeerd: kabinet houdt bouw stil
  • 5422:15Fatbike-campagne van start: overheid roept ouders op in te grijpen
  • 6720:58Tweede nacht vol geweldadige rellen na bijna onthoofding in Belfast
  • 2220:40Random Pics van de Dag #1927
  • 6119:48Random Pics van de Dag #1929
  • 5519:42D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 2619:41Ex-burgemeester krijgt 90 dagen cel na seks met minderjarige jongen
  • 18119:25Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 7618:34PVV-Statenlid veroordeeld tot taakstraf na aanrijden milieuactiviste
  • 3518:33VS halen tientallen NAVO-gevechtsvliegtuigen weg uit Europa
  • 4516:44Congres zet rem op Trumps Iran-oorlog: Huis van Afgevaardigden stemt voor terugtrekking
  • 9516:13Asielzoeker in Engeland verkrachtte vrouw nadat ze al verkracht was
  • 7016:11Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 1516:08VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
Forum
Forum


  • 3011:43FvD nog de enige die contact heeft met Kremlin, relatie op dieptepunt
  • 10511:42[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 21211:42[Endurance] 24 Heures du Mans 2026
  • 10811:41[Junior] Formuleklassen #110 - Spektakel in Monaco
  • 211:40The year of the alien
  • 11411:39Amin el A. scheurt na fatale aanrijding weg en gaat sporten
  • 2211:39Het grote goedemorgen topic #2
  • 311:39Is er nog wel echte blessuretijd?
  • 29511:38[TLC] 90 Days To Wed #10: Beter laat dan nooit
  • 22911:37Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
  • 10911:36[Wielrennen #613] De Muur
  • 15011:36Scooter
  • 12311:35[INFLUENCERS #252] Klompklossend op Kos
  • 6111:35FOK!ers die stoppen met alcohol - waar we stoppen #21
  • 011:34[Zaterdag 20 juni 05:00] Turkije - Paraguay
  • 7711:32Pepperspray blijft verboden
  • 2611:32"Schoonmoeder wil altijd onze pinpas mee als ze op onze kinderen past"
  • 10111:30Fusie PvdA en Groenlinks (PRO) #18 Meer voors dan tegens
  • 21611:30[SBS6] De Bondgenoten #288 En de ton gaat naar ???
  • 9211:30[Zondag 14 juni 00:00] Brazilië - Marokko #6
  • 13111:30[AMV] VS #1306 Inflation is inflating
  • 22011:30Israel pleegt genocidale daden in Gaza volgens IAGS #14
  • 27011:28Rellen in Belfast #4 multiculturele spanningen
  • 25411:27De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 7811:26Vrouwen willen geen man meer #27
  • 2811:26Russia vs Ukraine #89 waar oekr al gewonnen is
  • 6211:26Finn P. verdacht van 5 verkrachtingen.
  • 1911:25Tiktokshop komt naar NL, 'een giftige cocktail voor impulsaankopen'.
  • 6711:25[Zondag 14 juni 06:00] Australië - Turkije #1
  • 27111:23Mijn brein kan dit niet aan.
  • 1911:21Teltopic #1324 tel door en door en door....
  • 14511:20Oorlog in Oekraïne #1296 - Smert voroham!
  • 011:19[Vrijdag 19 juni 21:00] Verenigde Staten - Australië
  • 19411:17[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 11411:16Haiku ketting #27 - strooi wat liefde
  • 5611:13Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #3
  • 611:11Manifesteren
  • 10511:10Hoe denkt God echt over homo-seksualiteit?
  • 6411:03Nederlandse Politiek #722
  • 4211:03[Crowdfunding] #440 Gaat we ECB verhoging merken CF aanbod?
  • 011:03WK Cricket T20 2026 in Engeland #1: Onze vrouwen voor het eerst erbij!
  • 9811:03Wouter van A. en Walco B. verkrachtten 17 jarig meisje
  • 4611:01CVC op je bankpas bij ABNAMRO
  • 5510:59Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 17310:59Woord van de dag, deel 32
  • 810:57Zaken waar je je echt dood aan ergert #16 - cup a soup
  • 1610:56Meer oranje plastic bij arme mensen
  • 1710:55[Idee] We moeten af van promotie/degradatie in de eredivie
  • 19410:53[WLR SC #398] WE worden wereldkampioen
  • 1310:53Explosie blaast gevel van fitnessstudio onder flat weg in Osdorp #2
  • 3210:51[Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curacao #1
  • 11910:46Overwaarde..
  • 16010:46[Live] Formula 1 Spanish Grand Prix 2026 #2
  • 11110:38FOK!STOK door Nederland #307 Castricum (Rob)
  • 7510:29Transfergeruchten en contractverlenging #82
  • 23910:28[UFO/UAP] #16 The Age of Disclosure
  • 11610:27(Aanstaande) Docententopic Deel XLIV
  • 12210:27[Zondag 14 juni 03:00] Haïti - Schotland #1
  • 12910:23Politieke meme's en spotprenten #9
  • 17710:14Welk geurtje draag jij nu #48 Geurend de winter in
  • 22210:10Covid19 the aftermath #16 to prik or not to prik
  • 10910:07PRO bij monde van Jesse Klaver anti-samenwerking JA21
  • 15810:04[WK SC #1] Let's Go!
  • 20909:58Raad de Straat - Amsterdam - Deel 78
  • 709:57Asielzoekers #22 : Het Europese migratiepact gaat in
  • 4809:56Financieel goed regelen
  • 4409:54Referendum over maximaal aantal inwoners
  • 18209:41Frontpage Feedback Topic #59
  • 16909:40Vrije vogels #10
  • 4209:37Eten bij warm weer
  • 15509:35FOK! WK Kennisquiz
  • 509:35Schoenontwerper Jan Jansen (85) overleden
  • 22109:34Flodders keren in spin-off terug
  • 6209:23[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 25
  • 109:00Classic Trance
  • 6108:55Asielzoeker (22) op verkrachtingspad in Rotterdam
  • 11608:53Kinderen betrokken bij ernstig ongeluk #2
  • 4208:42[Dagboek] Gewoon van me afschrijven
  • 21008:26[Netflix #209] TUDUM
  • 1107:56Startersvrijstelling
  • 2807:43[CRE SC #160] Op naar de zomer!!
  • 13207:16McDonald's, Burger King en KFC #82 - Meer korting a.u.b.
  • 21707:11Mijn volgende concert is:
  • 18807:06[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 4307:05Zou je een vrouw reanimeren?
  • 26206:54[RLS 24 SC #86] Gezellige kletshoek deel 61
  • 27106:54Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 26606:50VVD-jongeren AOW moet verdwijnen en ook hypotheekrenteaftre
  • 16706:26Buitenhof #11
  • 5306:13[Zaterdag 13 juni 21:00] Qatar - Zwitserland #4 Pisces laten fluiten
  • 1203:22Optie voor minder reclame bij een abbo?
  • 102:17[Woensdag 17 juni 22:00] Engeland - Kroatië #1
  • 14802:15[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 102:13[Donderdag 18 juni 18:00] Tsjechië - Zuid-Afrika #1
  • 102:13[Vrijdag 19 juni 03:00] Mexico - Zuid-Korea #1
  • 14801:55Voor welk land juich jij? En voor welk land absoluut niet? #1
  • 901:39Wat is het verschil tussen VER en GC? Wellicht een fusie?
  • 19701:18Koninklijk Nieuws & Foto's #57 Koninklijk en stijlvol
  • 24100:24[ATP Tour] #168 Alcaraz de Grote
  • 2000:19Kraftwerk #5 Multimediatour
Politiek
Politiek


  • 3706:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 1512:40VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
  • 7512:33Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 2812/06Nieuwe online gokregels: advertentieverbod en bonusverbod
  • 11012/06Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 5712/0630.000 nieuwe huizen geblokkeerd: kabinet houdt bouw stil
  • 4112/06Rutte onder vuur bij Coronacommissie
  • 3512/06Kabinet weigert verbod op wegwerpplastics in te voeren: onuitvoerbaar
  • 12911/06Kabinet wil criminele asielzoekers al na twee misdrijven het land uit
  • 4711/06PvdD wil oranjeversiering van bomen: 'gelul', zeggen bewoners
  • Nieuws
  • Politiek

Rutte reageert op rellende idioten

Rein (anoniem_17012024013905) 25-01-2021 10:40 print

Demissionair premier Rutte heeft zojuist in een ingelaste persconferentie gereageerd op de rellende idioten van gisteren.

avondklok corona covid-19 rellen rutte video
Submitter:  Bron: YouTube
292
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Zoek jij altijd de leukste nieuwtjes en kun je daar leuk over schrijven? Meld je aan als nieuwsposter!
Rein (anoniem_17012024013905)
thumbnail

Rein is sinds 2006 actief op FOK! en laat zich (onder andere) omschrijven als Apple-gebruiker, Dungeon Master en computernerd.

Meest gelezen
  • 7898000:05VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
  • 1805307:28Random Pics van de Dag #1930
  • 159412:33Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 149016:07'Word geen Douchebag': Nederland moet korter douchen
  • 144414:29Vrouw haalt geladen pistool uit vagina bij politiecontrole
  • 135006:37Meisje in Engeland (17) meermaals in de nek gestoken door 30-jarige man
  • 134516:21Aantal mensen in de bijstand stijgt al elf kwartalen op rij
  • 119115:46Nigeriaan wint half miljoen euro met kraslot, maar kon prijs niet innen wegens verblijfstatus
  • 91720:35'Microsoft gaat XBOX afstoten'
  • 87206:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 85615:02Rechter dwingt regering Trump: gedenkplaten slavernij moeten terug voor 4 juli
  • 80120:24Zware explosie Osdorp: zeven gewonden, zoekactie nu afgerond
  • 77012:40VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
  • 73101:00Asieldwang wordt horror
  • 69219:59Iran-akkoord: Trump zegt zondag ondertekenen we maar Iran spreekt tegen
  • 68514:06EU start toetredingsgesprekken met Oekraïne en Moldavië
  • 64606:50Duizenden mensen protesteren tegen racisme na onthoofdingspoging Belfast
  • 63909:22Amsterdammers klagen over 'stripteaseboten' in grachten
  • 43118:46F1: Poleposition voor Russell in Spanje, Verstappen vijfde
  • 43014:22Economische groei valt lager uit vanwege oorlog in Midden-Oosten

Lees ook

  • 3706:56Zwitserland stemt over bevolkingslimiet van 10 miljoen
  • 1512:40VS dwingt Anthropic om Mythos en Fable-modellen uit te schakelen
  • 7512:33Politie treedt hard op bij escalerend asielprotest Wijk bij Duurstede
  • 2812/06Nieuwe online gokregels: advertentieverbod en bonusverbod
  • 11012/06Elon Musk wordt eerste 'trillionaire': Gevaar voor democratie
  • 5712/0630.000 nieuwe huizen geblokkeerd: kabinet houdt bouw stil
  • 4112/06Rutte onder vuur bij Coronacommissie
  • 3512/06Kabinet weigert verbod op wegwerpplastics in te voeren: onuitvoerbaar
  • 12911/06Kabinet wil criminele asielzoekers al na twee misdrijven het land uit
  • 4711/06PvdD wil oranjeversiering van bomen: 'gelul', zeggen bewoners
Font-grootte:

regelhoogte :

292 reacties

Reactiepagina:
1 2 3 4 5 6
maandag 25 januari 2021, 10:46 uur #1
37
N00dles
'Wat bezielt deze mensen?'

Als je na 10 jaar premierschap nog steeds verbaasd bent over het feit dat er nu eenmaal hersenloze amoebes in NL leven, dan kom je niet genoeg uit je torentje.
maandag 25 januari 2021, 10:46 uur #2
6
Cattivo
.
Tja, bukken en ja amen ?.
Dat is wat de overheid wil. Maar goed, rellen zijn nooit goed te spreken.
maandag 25 januari 2021, 10:49 uur #4
12
TheoddDutchGuy
En wanneer verdwijnt Rutte de cel in? er is meer dan voldoende om hem op z'n minst voor een tribunaal te gooien waar de enige vraagstelling zal moeten zijn : de hoogte van de strafmaat.
maandag 25 januari 2021, 10:49 uur #5
24
Regse
The Event 201 scenario
foto

>:)
>:)
maandag 25 januari 2021, 10:49 uur #6
13
Aenyo
Mark "geen fuiken" Rutte: "99% houdt zich aan de regels, 99% snapt het, respect voor de politie, respect voor de burgemeesters".

Volstrekt verstoken van de realiteit. Deze man is staatsvijand nummer 1. Wat een belachelijke teksten kraamt deze man uit. De ME heeft extreem geweld toegepast, vorige week zondag al, en nu weer. De ME is de katalysator in deze. En de avondklok en aanverwante en ontoelaatbare maatregelen zijn de aanleiding.
maandag 25 januari 2021, 10:49 uur #7
6
BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
Wat Rutte ergens van vindt interesseert met niet zo veel.
maandag 25 januari 2021, 10:53 uur #10
9
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En wanneer verdwijnt Rutte de cel in? er is meer dan voldoende om hem op z'n minst voor een tribunaal te gooien waar de enige vraagstelling zal moeten zijn : de hoogte van de strafmaat.
Waarvoor precies?
Welke misdaad doelt u op?
maandag 25 januari 2021, 10:53 uur #11
4
Captain_Ghost
Rutte, kijk nou naar jezelf. Na een talloze beloften weten verbroken, mensen in diep schulden jagen en straffen, enzovoorts.

Deze rellen weerspiegelt naar jouw gedrag. Alles is hiermee begonnen en zal eindigen met Rutte zelf.
Het is ook een resultaten van jouw beleid en doctrine.

Dus blijf je maar lekker hypocriet bezig.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
maandag 25 januari 2021, 10:53 uur #12
6
Doffer28
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Regse het volgende:
[ afbeelding | link ]

>:)
Ga eens in LA kijken hoe tof het daar nu is?
Lijkt me inderdaad een wenselijke situatie voor Nederland!
maandag 25 januari 2021, 10:54 uur #13
2
kruidnageltje
Geen idee wat er met die mohammedanen in de avonduren mis is markje
maandag 25 januari 2021, 10:55 uur #14
19
Antikip
het echte werk
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Aenyo het volgende:
Mark "geen fuiken" Rutte: "99% houdt zich aan de regels, 99% snapt het, respect voor de politie, respect voor de burgemeesters".

Volstrekt verstoken van de realiteit. Deze man is staatsvijand nummer 1. Wat een belachelijke teksten kraamt deze man uit. De ME heeft extreem geweld toegepast, vorige week zondag al, en nu weer. De ME is de katalysator in deze. En de avondklok en aanverwante en ontoelaatbare maatregelen zijn de aanleiding.
Misschien eens uit je bubbel komen?
Praat eens met iemand die verstand van zaken heeft ipv wappies en relschoppers.
maandag 25 januari 2021, 10:55 uur #16
2
Regse
The Event 201 scenario
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:53 schreef Doffer28 het volgende:

[..]

Ga eens in LA kijken hoe tof het daar nu is?
Lijkt me inderdaad een wenselijke situatie voor Nederland!
Ga eens in Wuhan kijken hoe tof het daar nu is?
Lijkt me inderdaad een wenselijke situatie voor Nederland!

>:)
>:)
maandag 25 januari 2021, 10:56 uur #17
18
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:46 schreef Cattivo het volgende:
Tja, bukken en ja amen ?.
Dat is wat de overheid wil. Maar goed, rellen zijn nooit goed te spreken.
Dat is wat WIJ willen.

Iedereen klaagt over de overheid. Deze mensen demonstreren tegen de overheid. Ze willen een andere overheid. Dus WILLEN ze nog steeds een overheid, alleen eentje die doet wat ZIJ willen. Eentje die HUN zaakje voor hen regelt.

Dus het deel 'bukken en amen' is sowieso wat ze willen. Je kan geen overheid hebben die alles voor jou regelt, zonder dat jij bukt en amen zegt. Want als je niet bukt en amen zegt, kan de overheid niets voor je doen. Tenminste... In een democratie en een land met rechtsvrijheid.

Dus sja. WIJ willen een overheid die alles voor ons regelt, en daarmee kiezen we voor het bukken en amen zeggen.

Als je niet wil bukken en amen zeggen, dan moet je je eigen zaken regelen. Daar is ook ruimte voor in Nederland.

Dus onder de streep zijn die rellen complete onzin. De relschoppers deden het om het rellen, en nergens anders voor.

Ik ben van mening dat de boetes te laag zijn. Want de schade moet toch echt door iemand betaald worden. Dus tel alle schade bij elkaar op, deel het door het aantal opgepakte relschoppers, en laat ze dat bedrag maar betalen. Met een opslag er bovenop voor administratieve kosten, om de kosten van de rechtbank en de politie te dekken.

Ik wil dat er geen cent belastinggeld aan deze relschoppers uitgegeven wordt. Geen verkapte subsidies voor die relschoppers door de samenleving een deel van de kosten te laten dragen.
maandag 25 januari 2021, 10:56 uur #18
2
LanaMyst
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Aenyo het volgende:
Mark "geen fuiken" Rutte: "99% houdt zich aan de regels, 99% snapt het, respect voor de politie, respect voor de burgemeesters".

Volstrekt verstoken van de realiteit. Deze man is staatsvijand nummer 1. Wat een belachelijke teksten kraamt deze man uit. De ME heeft extreem geweld toegepast, vorige week zondag al, en nu weer. De ME is de katalysator in deze. En de avondklok en aanverwante en ontoelaatbare maatregelen zijn de aanleiding.
Klopt wel , maar ik vind het niet goed te praten dan eigendommen gesloopt worden van mensen/bedrijven die zelf ook slachtoffer zijn van de maatregelen.

Geweld tegen politie heb ik geen oordeel over, ik ben er niet bij geweest en weer niet wie er begonnen is met geweld te gebruiken en iedere bron heeft toch een eigen mening hierover, De aanstichter van het geweld is fout in mijn ogen wie dat ook mag zijn.
maandag 25 januari 2021, 10:56 uur #19
17
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:48 schreef YoungDriller het volgende:
Lekker laten janken. :Y

Avondklok :')
Rellen goedpraten :')
maandag 25 januari 2021, 10:57 uur #20
11
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En wanneer verdwijnt Rutte de cel in? er is meer dan voldoende om hem op z'n minst voor een tribunaal te gooien waar de enige vraagstelling zal moeten zijn : de hoogte van de strafmaat.
Wat heeft Rutte dan precies gedaan? Is hij degene die Corona heeft uitgestrooid over de bevolking?
maandag 25 januari 2021, 10:58 uur #22
1
make_my_day_punk
Wil Mark ook even reageren op het feit dat zijn criminele minister Grapjas Grapperhaus zich hier over uitlaat?

Deze grapjas heeft geen enkel recht van spreken meer cq kan / mag ander mensen niet meer de maat nemen.
maandag 25 januari 2021, 10:58 uur #23
19
swoopie
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Aenyo het volgende:
Mark "geen fuiken" Rutte: "99% houdt zich aan de regels, 99% snapt het, respect voor de politie, respect voor de burgemeesters".

Volstrekt verstoken van de realiteit. Deze man is staatsvijand nummer 1. Wat een belachelijke teksten kraamt deze man uit. De ME heeft extreem geweld toegepast, vorige week zondag al, en nu weer. De ME is de katalysator in deze. En de avondklok en aanverwante en ontoelaatbare maatregelen zijn de aanleiding.
Allemaal een kwestie van perspectief. Ik vind het helemaal prima dat de ME keihard optreedt tegen dit tuig. Je moet de zaken niet gaan omdraaien. De ME grijpt pas in als de boel escaleert. Als die gasten zich gewoon normaal hadden gedragen of gewoon niet op straat waren gegaan, was het ook niet zo uit de hand gelopen.
maandag 25 januari 2021, 10:59 uur #24
1
mrevil1337
Het gros houd zich gewoon aan de regels hoor, het is 1%, dat zijn gewoon de voetbal hooligans die een heel jaar niet hebben kunnen rellen en zich nu gaan uitleven die komen niet voor een protest maar gewoon om vernielingen aan te richten.

Nu wordt hier op Fok weer gedaan alsof er heel veel Nederlanders zijn, het gaat echt maar om een klein clubje, gezien dat de groep is wat opvalt wordt het weer flink opgeblazen.
maandag 25 januari 2021, 10:59 uur #25
0
TheoddDutchGuy
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:53 schreef JorisDrie het volgende:

[..]

Waarvoor precies?
Welke misdaad doelt u op?
Liegen, bedriegen, dictatortje spelen, informatie achterhouden en zwart maken, allerlei grondwetten lak aan hebben.
En er is niets mis met zijn geheugen, dus daar kan hij het niet op gooien, die ruit heeft hij zelf ingegooid laatst door 2 compleet willekeurige data over twee gesprekken van totaal onbelangrijke zaken uit z'n hoofd zo op te noemen.
maandag 25 januari 2021, 10:59 uur #26
5
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Regse het volgende:
[ afbeelding | link ]

>:)
Bron?

Dit ziet er uit als een pamfletje. Dus ik denk dat het een "Wij van WC-Eend" pamflet is uit rechtse hoek.

Nou ja, misschien trappen er nog wat mensen in deze reclameboodschap. Tenslotte zijn er ook mensen die nog steeds WC-Eend kopen en denken dat er niets beters voor je WC is, omdat WC-Eend het zelf zegt.
maandag 25 januari 2021, 10:59 uur #27
3
swoopie
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:53 schreef YoungDriller het volgende:
Dit soort rare toespraken zorgt alleen voor nog meer onvrede. Maar goed Rutte heeft het hier zelf naar gemaakt.
Dat is een beetje de ironie, denk ik. Ik vind deze toespraak prima en ik kan me er in vinden. Maar ik ben er dan ook van overtuigd dat we op de goede weg zijn. Als je niet achter het beleid staat of gewoon 'tegen Rutte' bent (wat dat dan ook moge betekenen), dan vind je het niks.
maandag 25 januari 2021, 11:00 uur #28
1
Authentieke
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:46 schreef N00dles het volgende:
'Wat bezielt deze mensen?'

Als je na 10 jaar premierschap nog steeds verbaasd bent over het feit dat er nu eenmaal hersenloze amoebes in NL leven, dan kom je niet genoeg uit je torentje.
Als het ergste wat hij heeft gedaan is niet genoeg uit zijn torentje komen dan mag hij nog 10 jaar zitten van mij.
maandag 25 januari 2021, 11:00 uur #29
2
klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
Toch wel bizar om iemand als Rutte te horen lullen over asocialen die protesteren tegen het gebrek aan sociale interactie. 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
maandag 25 januari 2021, 11:00 uur #30
3
Doffer28
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:55 schreef Regse het volgende:

[..]


Ga eens in Wuhan kijken hoe tof het daar nu is?
Lijkt me inderdaad een wenselijke situatie voor Nederland!

>:)
Dus je bent vóór rigoureuze maatregelen? :?
maandag 25 januari 2021, 11:01 uur #31
0
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]


Liegen, bedriegen, dictatortje spelen, informatie achterhouden en zwart maken, allerlei grondwetten lak aan hebben.
En er is niets mis met zijn geheugen, dus daar kan hij het niet op gooien, die ruit heeft hij zelf ingegooid laatst door 2 compleet willekeurige data over twee gesprekken van totaal onbelangrijke zaken uit z'n hoofd zo op te noemen.
Ja opzich heb je daar wel een punt
maandag 25 januari 2021, 11:02 uur #32
4
Authentieke
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:56 schreef RetepV het volgende:

[..]


Dat is wat WIJ willen.

Iedereen klaagt over de overheid. Deze mensen demonstreren tegen de overheid. Ze willen een andere overheid. Dus WILLEN ze nog steeds een overheid, alleen eentje die doet wat ZIJ willen. Eentje die HUN zaakje voor hen regelt.

Dus het deel 'bukken en amen' is sowieso wat ze willen. Je kan geen overheid hebben die alles voor jou regelt, zonder dat jij bukt en amen zegt. Want als je niet bukt en amen zegt, kan de overheid niets voor je doen. Tenminste... In een democratie en een land met rechtsvrijheid.

Dus sja. WIJ willen een overheid die alles voor ons regelt, en daarmee kiezen we voor het bukken en amen zeggen.

Als je niet wil bukken en amen zeggen, dan moet je je eigen zaken regelen. Daar is ook ruimte voor in Nederland.

Dus onder de streep zijn die rellen complete onzin. De relschoppers deden het om het rellen, en nergens anders voor.

Ik ben van mening dat de boetes te laag zijn. Want de schade moet toch echt door iemand betaald worden. Dus tel alle schade bij elkaar op, deel het door het aantal opgepakte relschoppers, en laat ze dat bedrag maar betalen. Met een opslag er bovenop voor administratieve kosten, om de kosten van de rechtbank en de politie te dekken.

Ik wil dat er geen cent belastinggeld aan deze relschoppers uitgegeven wordt. Geen verkapte subsidies voor die relschoppers door de samenleving een deel van de kosten te laten dragen.
Het ergste van alles is eigenlijk dat je dit blijkbaar nog moet uitleggen aan deze hersenlozen.
maandag 25 januari 2021, 11:03 uur #33
5
PsychoWappie
FORUM2030.NL
Wat is die Rutte wereldvreemd zeg.
99% staat achter de avondklok :')
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
maandag 25 januari 2021, 11:03 uur #34
3
Doffer28
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:55 schreef Grems het volgende:

[..]


In LA moet het wel geweldig zijn, met hun maatregelen
Veel te laat genomen en te slappe maatregelen waardoor de ziekenhuizen hun deuren moeten sluiten omdat ze vol liggen. Waar ambulancepersoneel ter plaatse moet beoordelen of je een rit van een uur naar een ziekenhuis kunt overleven anders laten ze je op straat liggen. Waar de bevolking niet meer de deur uit durft want als er ook maar iets met je gebeurd ben je gewoon de lul.

Dat is het effect van geen maatregelen Grems, dat is wat jij en de jouwen voor Nederland wensen! :W
maandag 25 januari 2021, 11:04 uur #35
9
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Aenyo het volgende:
Volstrekt verstoken van de realiteit. Deze man is staatsvijand nummer 1. Wat een belachelijke teksten kraamt deze man uit. De ME heeft extreem geweld toegepast, vorige week zondag al, en nu weer. De ME is de katalysator in deze. En de avondklok en aanverwante en ontoelaatbare maatregelen zijn de aanleiding.
Ik zie verdacht weinig Nederlanders-zonder-migratieachtergrond op foto's van die rellen. Die zaten natuurlijk gewoon thuis omdat ze met de maatregelen omgaan. De relschoppers zijn blijkbaar niet in staat om zich aan te passen. Ik vraag me af of dat een rode draad in hun leven is, dat die Nederlanders-met-migratieachtergrond zich niet kunnen aanpassen.

foto
maandag 25 januari 2021, 11:05 uur #36
0
Regse
The Event 201 scenario
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:59 schreef RetepV het volgende:

[..]


Bron?

Dit ziet er uit als een pamfletje. Dus ik denk dat het een "Wij van WC-Eend" pamflet is uit rechtse hoek.

Nou ja, misschien trappen er nog wat mensen in deze reclameboodschap. Tenslotte zijn er ook mensen die nog steeds WC-Eend kopen en denken dat er niets beters voor je WC is, omdat WC-Eend het zelf zegt.
Doe zelf onderzoek lui ventje, je hebt tijd zat nu.

>:)
>:)
maandag 25 januari 2021, 11:05 uur #37
1
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:59 schreef RetepV het volgende:

[..]


Bron?

Dit ziet er uit als een pamfletje. Dus ik denk dat het een "Wij van WC-Eend" pamflet is uit rechtse hoek.

Nou ja, misschien trappen er nog wat mensen in deze reclameboodschap. Tenslotte zijn er ook mensen die nog steeds WC-Eend kopen en denken dat er niets beters voor je WC is, omdat WC-Eend het zelf zegt.
Hoezo uit rechtse hoek? Waarom niet uit linkse hoek?

[ Bericht gewijzigd door anoniem_27112022085919 op maandag 25 januari 2021 @ 11:12 ]
maandag 25 januari 2021, 11:05 uur #38
10
wassistloss
Waarom doe je wat je doet?
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Regse het volgende:
[ afbeelding | link ]

>:)
Machtig prachtig.

1. Een echte arts denkt in oplossingen en ontkent problemen niet.
2. Als dat percentage al klopt is dat afkomstig van wat we nu hebben bereikt met alle maatregelen. Gaat dus niet op.
3. Hoe laag het sterftecijfer ook is, het is in een democratie geven en nemen. Het nemen van een leven terwijl dat voorkomen kan worden is onmenselijk en onacceptabel. Bovendien is dit sterftecijfer wederom lager vanwege de maatregelen.
4. Angstklachten is zo'n algemeen begrip, dat kan al angstzweet zijn.
5. Dan moeten ze wat meer naar buiten gaan.
6. Captain Obvious, je vitamine D gehalte is in de winter ALTIJD lager dan in de zomer.
7. Er is genoeg wat je kan doen in deze lockdown inclusief avondklok om je gezondheid op hetzelfde pijl te houden als voor deze coronacrisis.

Dit is typische berichtgeving wat mensen angst aanpraat. Het is omgekeerde wereld materiaal. Je denkt dat de overheid de angst verspreid, maar het is daadwerkelijk dit soort gestoorde mafkezen die vanwege die angst dit soort rare uitspraken doen.

Als de politiek het volk echt zou willen onderdrukken dan had je geen eens internet meer gehad om erover te kunnen praten en zou er in plaats van ME-ers met schilden en wapenstokken, militairen in de straten te zien zijn met toestemming om scherp te schieten.
maandag 25 januari 2021, 11:05 uur #39
1
Authentieke
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:54 schreef kruidnageltje het volgende:
Geen idee wat er met die mohammedanen in de avonduren mis is markje
Net zoveel als die Jezussianen in Urk
maandag 25 januari 2021, 11:06 uur #40
11
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Regse het volgende:
[ afbeelding | link ]

>:)
Even voor de duidelijkheid:
Als 2% van de Nederlandse bevolking in het ziekenhuis belandt zijn dat 350'000 mensen.

Dat is 10x meer dan er ziekenhuisbedden zijn in het hele land en dan hebben we het nog niet over de reguliere zorg gehad.

Ter referentie: de griepepidemie van 2018 kende 16'000 ziekenhuisopnames.

Er wordt met cijfers gestrooid alsof het allemaal niks voorstelt maar men lijkt niet te begrijpen wat de consequenties zijn.
maandag 25 januari 2021, 11:06 uur #41
1
Wirwarz
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]


Liegen, bedriegen, dictatortje spelen, informatie achterhouden en zwart maken, allerlei grondwetten lak aan hebben.
En er is niets mis met zijn geheugen, dus daar kan hij het niet op gooien, die ruit heeft hij zelf ingegooid laatst door 2 compleet willekeurige data over twee gesprekken van totaal onbelangrijke zaken uit z'n hoofd zo op te noemen.
klinkt als een typischuh rechtse hufter.
maandag 25 januari 2021, 11:07 uur #42
4
wassistloss
Waarom doe je wat je doet?
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:03 schreef Psychopaatje het volgende:
Wat is die Rutte wereldvreemd zeg.
99% staat achter de avondklok :')
Nee dat zei hij niet. 99% begrijpt dat dergelijke rotmaatregelen genomen moeten worden. Dat is iets heel anders.
maandag 25 januari 2021, 11:07 uur #43
2
kruidnageltje
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:05 schreef Authentieke het volgende:

[..]


Net zoveel als die Jezussianen in Urk
urk is een doorgesnoven idiotenbolwerk
maandag 25 januari 2021, 11:08 uur #44
0
PsychoWappie
FORUM2030.NL
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:07 schreef wassistloss het volgende:

[..]

Nee dat zei hij niet. 99% begrijpt dat dergelijke rotmaatregelen genomen moeten worden. Dat is iets heel anders.
ok true, maar ook dan blijft het niet waar wat ie zegt.
Alles weten over agenda 2030 en meediscussiëren?
Ga nu nog naar: https://forum2030.nl en meld je aan!
maandag 25 januari 2021, 11:08 uur #45
4
Glashelder2k15
Geen
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 10:49 schreef Regse het volgende:
[ afbeelding | link ]

>:)
"Artsen collectief" :')

Groepje kwakzwalvers bedoel je.

Bovendien, als 2% ziekenhuisopname nodig heeft dan betekend dat dat 959.000 man in het ziekenhuis terecht zou komen. Als je deze pandemie dan verspreid over 2 jaar dan betekend dat gemiddeld (!) 1313 opnames per dag!

Verspreid je het over 5 jaar, 525 man per dag.

Je snapt toch zelf wel dat dat niet kan. Wat denk je dat de economie doet als er zoveel mensen ziek zijn? Hint: kijk naar Zweden. Deed niks maar leed veel meer economische schade dan de directe buurlanden.

>:)

[ Bericht gewijzigd door Glashelder2k15 op maandag 25 januari 2021 @ 11:14 ]
lol
maandag 25 januari 2021, 11:09 uur #46
9
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:03 schreef Psychopaatje het volgende:
Wat is die Rutte wereldvreemd zeg.
99% staat achter de avondklok :')
Je hoort bij een minderheidsgroepering, jongen. Rutte is niet wereldvreemd, jij begrijpt gewoon niet dat jij niet bent zoals andere mensen. Ik snap dan ook bepaald niet dat jij denkt dat je hetzelfde bent als de andere Nederlanders , en dat de maatschappij je steunt ofzo.

Probeer maar. Ga maar doen wat jij wil. Dan zul je wel merken hoe de maatschappij je zal laten vallen.

Je vergeet dat die 99% van de Nederlanders het er OOK mee eens is om deze relschoppers te laten boeten voor wat ze hebben gedaan.

Probeer die 99% maar uit... Kijk maar of je leven daar beter van zal worden. Ik geef je op een briefje dat je leven dan pas echt in een neerwaartse spiraal terecht zal komen.
maandag 25 januari 2021, 11:10 uur #47
1
RetepV
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:05 schreef JorisDrie het volgende:

[..]

Hoezo uit rechtse hoek? Waarom niet uit l8nks3 hoek?
Geschreven door iemand met de nickname 'Regse'?
maandag 25 januari 2021, 11:12 uur #48
1
wassistloss
Waarom doe je wat je doet?
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:08 schreef Psychopaatje het volgende:

[..]
ok true, maar ook dan blijft het niet waar wat ie zegt.
Dat 99% dat begrijpt? door zich aan de maatregelen te houden? Of had je willen horen dat er veel mensen tegen zijn? Iedereen is tegen dergelijk maatregelen. Ik snap niet helemaal waar je naar toe wilt of wat je wilt horen. Er is geen 1 juist antwoord in deze tijd.
maandag 25 januari 2021, 11:13 uur #49
0
#ANONIEM
quote:
Op maandag 25 januari 2021 @ 11:10 schreef RetepV het volgende:

[..]


Geschreven door iemand met de nickname 'Regse'?
Oh typfout: mijn vraag was
Hoezo uit rechtse hoek? Waarom niet uit linkse hoek? Waar baseer je dat op?
maandag 25 januari 2021, 11:13 uur #50
7
Bloemkool
Bloemkool
Iedereen mag zijn mening hebben. Maar dit relschoppend tuig moet gewoon opgepakt worden en voor 100% van de kosten opdraaien
Winkels slopen en plunderen, straat meubilair vernielen. Mensen die daar wonen angst aan jagen. Dat heeft niks met corona protest te maken.
Als dat blijft doorgaan gewoon berechten als terroristen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
Reactiepagina:
1 2 3 4 5 6
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #308 (not very sfw!)
special
Random Pics van de Dag #1929
review
LEGO Pokemon Eevee 72151
special
Random Pics van de Dag #1928
special
Random Pics van de Dag #1927
review
007 First Light
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.