BNN zet presentatoren in de verkoop

BNN zet al haar sterren in de verkoop. Althans, dat is het idee achter de nieuwe reclamecampagne van de publieke jongerenomroep. "John, voor tien miljoen mag je ze hebben", zo luidt de slogan die verwijst naar John de Mol die voor veel geld bekende presentatoren naar zijn nieuwe televisiezender 'Tien' haalt. Tot en met woensdag zijn er speciale spotjes op radio en televisie te horen en te zien.

Door Hilversum rijden er vandaag ook twee moving billboards met daarop de openbare verkoop van Bridget. In de Sp!ts van vandaag staat ook een paginagrote advertentie met daarop de totale uitverkoop van alle BNN-presentatoren. "Wie wordt er tegenwoordig niet weggekocht door Tien, de nieuwe zender van John de Mol? Het maakt niet uit of je socialist bent, of erkend zakkenvuller. Iedereen gaat om. Want zoals Bart de Graaff al zei: je hebt principes en je hebt vaste lasten. BNN is de kleinste publiek omroep en ook de armste. Maar van lijdzaam afwachten houden we niet. Dus de hoogste tijd voor de grote BNN-uitverkoop! Alle BNN-presentatoren in de aanbieding. Voor tien miljoen," zo laat BNN over de campagne weten.

Luister vanavond vanaf 20:00 uur ook naar FOK!radio, want daarin zal BNN-voorzitter Laurens Drillich uitleggen waarom ze dit doen en wat ze ermee willen bereiken.