Nieuws
Bijna miljoen geboden voor eerste vlucht in A380

De hoogste bieder tot dusver telde een bedrag neer van bijna 2 miljoen Singaporese dollar, circa 925.000 euro. Er zijn nog 24 plaatsen beschikbaar aan boord van de A380, het grootste passagierstoestel ter wereld. Daarop kan tot het einde van de week worden geboden. De opbrengst gaat naar een goed doel.
De eerste vlucht van de A380 gaat van Singapore naar Sydney. Singapore Airlines heeft negentien superjumbo's besteld bij de Europese vliegtuigbouwer Airbus, ondanks de flinke vertraging die de productie van het toestel heeft opgelopen door onder meer een ontwerpfout in de bedrading.
Fokkerblokker
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
- - - - war is peace - - - - freedom is slavery - - - - ignorance is strength - - - -
http://cgi.ebay.com/SIA-A(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dat wordt dus niet vliegen voor mij...ik kan me al niet aan de 10 geboden houden, laat staan een miljoen!!
OT:
ja kan je inderdaad een eigen vliegtuigje van kopen ja foto
http://www.robertamsterdam.com/A380.jpg
maar ff serieus, ik was al blij toen in ons vliegtuig van afgelopen zomer individuele tv-schermpjes zaten waar je van die spelletjes op kon doen foto
fotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofotofoto
fotofotofotofotofotofotofotofoto
iets met kinderziektes foto
ze zullen het monster vast wel getest hebben, maar het heeft nog geen reputatie,
airbus380 foto
edit: geef ik daar ook nog eens driekwart van aan dat goede doel, da's vast meer dan dat er nou na de strijkstof overblijft.
Zou wel lachen zijn als er iemand het laatste kaartje voor een tientje krijgt,
dan zit je daar lekker.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
We\'re gonna keep on partyin till the wake of daylight
Onvoorstelbaar eigenlijk at zo'n enorm gevaarte veilig kan vliegen.
laat die jongen nou ook z'n lolletje hebben... fotofoto
http://www.aso.com/i.aso3/aircraft_view.jsp?aircraft_id=108647
of iets snellers en wisselgeld terug krijgen
http://www.aso.com/i.aso3/aircraft_view.jsp?aircraft_id=105945&return_url=/i.aso3/search.jspyyyyyiaso3sid=1xxxxxtypeid=5xxxxxsearchid=12872409xxxxxregionid=-1xxxxxmode=xxxxxtypeid=5xxxxxmmgid=81xxxxxmodelgroup=falsexxxxxsearchid=12872409xxxxxregionid=-1
http://www.singaporeair.c(...)_release/NE_4907.jsp
als je echt wilt weten hoe het zit
-----
in totaal bijna 2 miljoen singaporeese dollars opgehaald... du sniet voor 1 ticket
En sowieso... de A380 is LELIJK, gadverdamme wat een kutvliegtuig, de vleugels zijn mooi, maa hij is buiten proporties en van voren ziet hij eruit als een mongool.
De A380 met zn verneukte sidestick en fly-by-wire met veel te veel kinderziekten is gedoemd te mislukten en dat weten ze nu al. Ze zijn niet voor niets een A350 aan het ontwerpen als reactie op de superieure Boeing 787.
Als je goed en groot wilt reizen neem dan een Boeing 747-400, state of the art, vliegt heerlijk en ze gaan al tientallen jaren mee dus erg succesvol
Sukkeltje.
En kinderziektjes heeft elk vliegtif. of denk je dan een 747 of 727 nooit fouten heeft gehad die pas na de ingebruikname aan het licht kwamen?
Fly-by-wire met kinderziekten? En dan nog beweren dat je weet waar je het over hebt..... Lijkt me zelfs vrij zinloos om hier verder op in te gaan. Meer dan enkele simpele feitjes zijn er niet nodig om je post volledig onderuit te halen, maar het is te makkelijk, dus ik begin er niet eens aan. Kinderachtig jochie. Ga lekker Playstations of Xboxxen bashen op gamespot.nl ofzo. 747 state of the art? foto De eerste vlucht van de 747 vond eind jaren 60 plaats, de laatste revisie, de 400 uitvoering stamt uit de late jaren 80 en worden massaal gedumpt door de luchtvaartmaatschappijen, ze zijn nauwelijks nog economisch verantwoord. En technisch zwaar gedateerd. Zelfs het wanhopige noodantwoord op de a380, de 747-800, wordt door de luchtvaartmaatschappijen uitgefloten omdat ze eindelijk iets nieuws en vooruitstrevends willen zien van Boeing. Niet weer een gemoderniseerde versie van een 40 jaar oud toestel.
Het enige wat Boeing nu heeft is de 787, een mooi en modern middelgroot toestel, maar dat is verder ook alles. Airbus heeft in de markt van grote toestellen de a380 en daarnaast de a350 om met de 787 te kunnen concurreren. Wat de kleinere toestellen betreft heeft Airbus het jaren geleden al gewonnen van Boeing.
Voordat je me afbrandt met je fanboy gedoe, zelf vlieg ik liever in een Boeing, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ze vliegen allebei goed, alleen geven Boeing toestellen mij meer gevoel van ruimte. Plafond lijkt hoger, wand/muur is vlakker etc. Maar goed. Voor de rest interessant ding die A380, jammer dat hij zo vertraagd is.
En wat die kinderziektes betreft; airbus doet veel aan modernisatie maar door al die systemen die ze hebben zitten er nog veel fouten in, dat is een feit waar je niet omheen kan. Een kist die de bomen in vliegt omdat de piloten go-around willen maar de kist wil landen is NIET normaal. Een kist die zonder reden fuel begint te dumpen en pas daarmee stopt bij het initieren van een procedure die daar totaal niet mee te maken heeft is NIET normaal.
Een kist met een sidestick is niet leuk... dan kun je net zo goed flight sim blijven spelen.
OT: Het blijft be-lach-e-lijk veel geld, een miljoen voor een eerste commerciële vlucht op een vliegtuig, die de dag er na gewoon voor reguliere doeleinden wordt gebruikt. En als het nou de échte eerste vlucht was, ja okee, dan had ik het misschien nog begrepen. Daar heb je ook nog wel wat gevarengeld voor over als het toch van de grote hoop gaat foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken