Nieuws
Boeing vliegt rakelings langs Tokio Tower

Het toestel had toestemming om op zicht te landen op het vliegveld Haneda Airport. Het toestel zou zonder radiocontact de 333 meter hoge toren gemist hebben. Het Japanse ministerie van Transport gaat onderzoeken waarom de luchtverkeersleiding niet ingegrepen heeft. Het toestel is uiteindelijk wel geland op het vliegveld.
Oriënt Thai heeft de fout inmiddels toegegeven. De gezagvoerder wordt wellicht geschorst en de overige bemanning kan bijscholing verwachten.
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
En die Aziaten bint niet zo greute.. dus die raak je ook niet zo snel!
Als ie die toren nou geraakt had, ala.
Niet blaten als je er geen verstand van hebt foto
Vergelijk het maar met je auto: op een open veld, zonder lijnen op de weg, ga je 200 km/h rijden, en dan mag je 3 meter meter langs een geparkeerd wrak rijden. En dan de laatste 5 seconden niet meer sturen......
moehahaha
Ok, best zwak maar ik vind um wel toepasselijk foto
www.ErwinB.nl
Ik zou liever niet op 200 meter van een toren langsvliegen als passagier om eerlijk te zijn. Zou behoorlijk schrikken zijn. Gelukkig zat er dan ook niemand in (vaag trouwens, leeg vliegen kost kapitalen)
* Indonesië
* Jóuw website voor tickets in Indonesië!
* Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
* Indonesië
* Jóuw website voor tickets in Indonesië!
* Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
Vloog die er boven of echt er naast?, was die al met de landing bezig of in volle snelheid? Al met al een domme actie van de gezagvoeder cq verkeersleider. foto
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
RVSM, Reduced Vertical Separation Minimum. Er mag dus een verschil van 1000ft verticaal gehanteerd worden mits het vliegtuig met de juiste apparatuur is uitgerust, dit ivm drukkere luchtwegen.
deze discussie is zinloos.
dus deze discussie is zeker niet zinloos, JIJ bent zinloos
Ten eerste zorgt geen enkele letter hier geschreven ervoor dat er ongelukken voorkomen zullen worden,
En geen enkel vliegtuig zal neestorten doordat hij er dicht langs vliegt, wel ertegen, maar dat is mijn bescheiden mening.
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
stel dat het hier verkeerd was ingeschat, dan waren er heel wat meer gebouwtjes waar dat vliegtuig in was gecrasht....
Success is when your name is in everything but the phone book.
Relaxen maar: http:\\bobross.fm
zo'n kabels is ten eerste ongeveer 0,6 cm dik foto
ten tweede als je oom onder de lier kabel doorvloog dan kan die met geen ene mogelijkheid OM de vleugel heen slaan, sterker nog dat dingt zaagt er in 1 keer doorheen.
Voortaan even bedenken dat er hier ook mensen rondlopen die er wel verstand van hebben foto
heb zelf trouwens (4 jaar geleden) meegevlogen in een zweefvliegtuig, die kabel was geen 0.6 cm dik
sterker nog sinds 50 jaar ofzo wordt er gebruik gemaakt van een geslagen kabel van 5 strengen van 9 draden die gewikkeld zijn om een kern!! niet lullen dusch!
(ik wil je niet kwetsen ofzo vanwege je oom e.d., maar ga geen sterke verhalen vertellen, is namelijk ook een beetje respectloos tegenover je oom he foto )
Dus, bij deze: Steek jij je mening maar in je r**t. Domme k*mongool.
Den zitzen zum verhängnis, milch in beiden ohren
So offen ärgenis erregt, gealtert in vergängnis
Tod sei dank nicht neugeboren
Al worden veel test ook in de Rocky Mountains in de staat Colorado uitgevoerd. Daar wordt voornamelijk het elektronisch geleidingssysteem, het precisie geleidingssysteem (instrument landing system) en het plaatsbepalingssysteem (voor het weergeven van navigatie gegegens) getest. foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken