Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 2513:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 1811:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 2608:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 1907:09Random Pics van de Dag #1927
  • 3500:09Random Pics van de Dag #1926
  • 520:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 1916:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 1616:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 5216:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 4816:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 3015:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 1809/06Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4309/06Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 4209/06Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 2109/0637-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 2009/06Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4509/06Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 409/06Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 409/06Hoe wapendeals Noord-Korea onverwacht rijker maken
  • 709/06Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4909/06Random Pics van de Dag #1925
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 513:24Moeder krijgt boete van 805 frank (872 euro) na aankoop waterpistool op Amazon
  • 2513:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 8513:00Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 1811:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 1309:13FOK's weerbericht met Stephan5: Toch nog wat! (Foto's)
  • 2709:00Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 2608:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 1907:09Random Pics van de Dag #1927
  • 207:00007 First Light
  • 3000:50VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 3500:09Random Pics van de Dag #1926
  • 520:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 118:36Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 218:26Dragon's Dogma 2 krijgt grote Dark Arisen-uitbreiding
  • 018:20Visma klopt INEOS in ploegentijdrit
  • 218:18WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
  • 118:15Xenoblade Genesis is de volgende epische RPG
  • 018:03Een nieuwe RPG met Fire Emblem: Fortune's Weave
  • 1417:56The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 017:28Een nieuw 2D-HD avontuur met Final Fantasy Resonance
  • 1916:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 1616:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 5216:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 4816:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 3015:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 209/06Skaeve Huse.
  • 2509/06Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 2709/06Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 1809/06Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4309/06Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 409/06Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 509/06FOK's weerbericht met Stephan5: Saai westen van het land!
  • 4209/06Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 2109/0637-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 2009/06Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4509/06Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 409/06Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 409/06Hoe wapendeals Noord-Korea onverwacht rijker maken
  • 709/06Pokémon Go gebruikt jouw beelden voor militaire ai-navigatie
  • 4909/06Random Pics van de Dag #1925
  • 1408/06Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 4208/06Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 008/06TV recensie Het Blok 2026 Week 9: Ray de Roastmaster en de kinderachtige klikspanen
  • 008/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Kroatië
  • 408/06Vampieren trollen in Castlevania: Belmont's Curse
  • 208/06WK-Hit: Gullie-Holland Daar Gaan We
  • 108/06F1: WK Tussenstand na race 6 van 22, Programma Barcelona
  • 2108/06Nucleaire dreiging neemt toe: landen breiden kernwapenarsenalen weer uit
  • 608/06VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 208/06Vivarium neemt je mee op een mysterieus cozy Life-sim avontuur
Actieve items
Actieve items


  • 1814:00Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 3013:58VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 2513:58Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
  • 513:52Moeder krijgt boete van 805 frank (872 euro) na aankoop waterpistool op Amazon
  • 8513:48Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 1113:38Windhoos treft Glanerbrug
  • 8313:35Bleiswijk draait Arabische straatnamen terug na felle kritiek
  • 1913:27Random Pics van de Dag #1927
  • 2613:22Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 2713:21Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 1613:07OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 513:05Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Ghana
  • 4212:54Vrouw krijgt miljoenen na borstamputatie wegens genderdysforie
  • 1312:27FOK's weerbericht met Stephan5: Toch nog wat! (Foto's)
  • 4812:22GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 1412:12The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 5212:00Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 8911:50CBS: 68 procent Nederlanders wil arbeidsmigranten, maar wel beperkt
  • 2511:43Pentagon beschouwt Alibaba, Baidu en BYD als toeleveranciers van het Chinese leger
  • 3511:10Random Pics van de Dag #1926
  • 3011:01Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 6410:54Houten test 20 km/u op druk fietspad: niet te handhaven
  • 1910:17Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 4310:02Nibud: Mensen met beperking maandelijks tot honderden euro's meer kwijt aan zorg
  • 2010:02Lerares (35) gearresteerd voor incest en seks met tieners
  • 4109:37Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 2309:20Betuttelboete voor discounter Die Grenze wegens 'te goedkoop bier'
  • 409:20Afleveringen Verboden Liefde offline na pedozaak deelnemers
  • 2709:06Europese drugsmarkt groeit: criminelen rekruteren steeds meer jongeren
  • 208:53007 First Light
  • 5408:52D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 3108:01Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 4401:23Influencer hangt boodschappentassen aan penis om 'penis-maxxing'
  • 2100:1737-jarige vrouw misleidde gezin: leefde 14 maanden als 12-jarige
  • 400:12Dave The Diver verruilt blauwe snorkelland voor de jungle
  • 1823:56Megafestatie maakt na ruim 20 jaar comeback in Jaarbeurs Utrecht
  • 4223:49Boodschappen tot 10 procent duurder: supermarkten sturen brandbrief naar kabinet
  • 223:47Dragon's Dogma 2 krijgt grote Dark Arisen-uitbreiding
  • 5523:09Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 4722:37Iran en Israël stoppen met wederzijdse aanvallen na oproep Trump
  • 4521:55Ben jij tevreden over de zichtbaarheid van politie in je woonwijk?
  • 4521:47Bij zelf overmaken geld naar fraudeur krijg je niks terug
  • 121:29Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 4921:21Random Pics van de Dag #1925
  • 5721:08Nederland en Duitsland versnellen plan voor asiel-uitzetcentra
  • 1420:59Europa geeft op: Frans-Duits gevechtsvliegtuig FCAS definitief geschrapt
  • 6620:48Historica waarschuwt: neonazi’s dringen Oekraïens leger binnen
  • 6920:46Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 219:57WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
  • 8119:44Random Pics van de Dag #1640
Forum
Forum


  • 18014:00[AMV] VS #1305 You're either crooked or you're stupid.
  • 17214:00Rellen in Belfast #2
  • 26714:00[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 7114:00VVD-jongeren AOW moet verdwijnen en ook hypotheekrenteaftre
  • 22513:59De beste RAVE muziek ooit gemaakt #2
  • 2113:59Ga jij kijken naar het WK?
  • 2513:59MODUS Super Series Darts #2: 's werelds mooiste dartskweekvijver
  • 813:59[Idee] We moeten af van promotie/degradatie in de eredivie
  • 2213:57Drama voor topscheidsrechter: Afrikaan mist het WK. Komt USA niet in.
  • 14513:57Kinderpraatjes deel #42
  • 1813:57Het RLS Social Media-topic #160 Zonder Kolonel!!
  • 7513:57Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
  • 26113:56Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 2013:55[INFLUENCERS #249] To speen or not to speen
  • 6313:55Rijkswaterstaat stopt met onderhoud in Noord-Nederland: geen geld
  • 10013:54Saxofoon sound (deel 2)
  • 713:53Na 20 jaar weer eens naar de Bioscoop
  • 7013:53[CUL TV] Masterchef Australië 2026
  • 10913:53Teltopic #1311 tel door en door en door....
  • 16913:52[AKQ] #3382 Openen valt niet mee!
  • 5413:50[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 10413:50Nederlandse Politiek #721 700 Een stap naar voren?
  • 17413:50Too good to go ervaringen #21 maximaal 1 pakket
  • 8213:50Europa kraakt de huurwet van de Jonge
  • 7513:49Teloorgangsporno door YouTubers
  • 1413:49Vrouwen willen geen man meer #27
  • 17913:48[SBS6] De Bondgenoten #285 Never a dull moment in de loods
  • 2113:46Gasunie bezorgd: meer vaart maken met vullen gasopslag
  • 16513:46Stroomnet bolvol, minstens 10 jaar overlast deel 5, vol=vol, klaar
  • 21713:42Cayok, Diesel & Pepe, Onyx, Nene & Hummeltje, Hoba
  • 3913:42De Bondgenoten Spoiler Topic
  • 8613:35Oorlog Iran #125 Iran het is echt heel erg gek!
  • 3013:35WK-versiering botst met bomenbelang, PvdD vreest verstikking
  • 8513:34[Het Officiële Steam Topic #199] Welkom terug Geralt
  • 3413:33Amsterdam gaat de strijd aan tegen moslimhaat
  • 6713:31Jongeren flirten niet meer en hebben geen seks vanwege smartphone
  • 8613:29Oorlog in Oekraïne #1295 - Laten we de trollen negeren
  • 21213:26[WLR SC #397] 110% anti-Israhel
  • 16213:25Wat is jouw seksualiteit?
  • 213:15Duits Alditalk tegoed
  • 3013:14[Tennis] ATP/WTA Libema Open (Rosmalen)
  • 313:13Rellen in Belfast #2
  • 2013:13Solo Forever: 46, Undatable en klaar om 104 te worden
  • 27313:09[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 013:07Shirts verven?
  • 8613:05Touwtrekken 2.0 #635 - Team 1 beste team *G* *O*
  • 25913:04[Endurance] 24 Heures du Mans 2026
  • 18513:02De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 6113:00[NET5] Het blok 2026 #32 Blokkendozen
  • 5112:58Franky en Coen bakken friet in Oekraïne - Volg ze hier! #3
  • 2512:54Aftellen van 450.000 naar 0 #136
  • 6912:54Even naar 500.000 tellen #1411 Hup hup nog even doortellen
  • 112:48TV-interview 8 juli 1974
  • 16712:37[RTL5] Daar gaan ze weer
  • 7812:36Ik wil over op Linux, maar heb een driver-probleem
  • 8812:25[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 6612:24Stervend slachtoffer van steekpartij in VK opgepakt bij vragen hulp
  • 10212:23FOK!STOK door Nederland #307 Zeist (pigzwart)
  • 26112:19[Nintendo #120] Mario Christmas
  • 21112:15Israel pleegt genocidale daden in Gaza volgens IAGS #14
  • 6312:13[Wielrennen #613] De Muur
  • 17312:07Ontdekkingen op KEXP
  • 10612:01Groot tekort asieladvocaten dreigt, nieuwe regels voeren druk op
  • 2712:00De Megafestatie komt terug
  • 5011:59Tour de France 2026 #2
  • 2911:53[RTL4] Huizenruilers
  • 911:50AMOC wordt dus onnodig gehyped, want cold blob al in 1904 aanwezig.
  • 4311:49Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #3
  • 29611:49Politieke meme's en spotprenten #8
  • 17711:49Ruzie loopt volledig uit de hand in Burgum Fryslân (video)
  • 3811:48CVC op je bankpas bij ABNAMRO
  • 1111:34[Zaterdag 13 juni 03:00] Verenigde Staten - Paraguay #1
  • 6111:28[SBS6] Familie Gillis #20 Vanuit de bajes
  • 111:27De Peruviaanse presidentsverkiezing 2026
  • 4311:24[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 1211:23[Zondag 14 juni 22:00] Nederland - Japan #1
  • 4411:17is een tablet het waard?
  • 5011:07Amsterdam kampt met jongerenprobleem
  • 9411:07Bloemen/planten in je eigen tuin #94 Kleur!
  • 13111:04Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 29311:02[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 1311:01Herhaling Een Jaar Van Je Leven op SBS9
  • 10310:57Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 112
  • 4110:55Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 310:55[Dinsdag 16 juni 03:00] Iran - Nieuw-Zeeland
  • 13810:51[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 10010:50Groepje Nederlanders randt vrouw op Eurostar aan.
  • 18110:48Koninklijk Nieuws & Foto's #57 Koninklijk en stijlvol
  • 110:4710 Juni, wereld fietsdag
  • 5210:47De Russen zijn helden
  • 11710:45Originele taal- en spelfouten op FOK! #86
  • 8210:44chronische zieken vrezen hoge kosten door plannen kabinet
  • 2910:37NASA wil maanbasis in 2030 om ruimtewedloop met China te winnen
  • 22610:31[UFO/UAP] #16 The Age of Disclosure
  • 2010:29Al heel lang eenzaam en ik trek het niet meer
  • 1810:22Nederland voorloper op het gebied van Thorium reactoren
  • 17510:17Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 10410:17Smartphones en dalend geboortecijfer: is technologie de boosdoener?
  • 1610:17Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #74
  • 14710:17Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • Weblog
  • Algemeen

Bewoner plaatst een eigen flitspaal in zijn tuin

Jippie 30-06-2023 15:46 print

Een bewoner in Horst was het voorbijrazende verkeer in zijn straat zo zat dat hij is overgegaan tot het plaatsen van een eigen flitspaal in zijn tuin. De actie lijkt effect te hebben want er wordt beduidend minder hard gereden in zijn straat.

buiten spelen flitspaal horst kinderen veiligheid video
Submitter: 
43
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Jippie
thumbnail

Elke dag maak ik even tijd  voor de FP om het internet af te struinen op zoek naar nieuws. 

Part-time werkzaam als adviseur Kwaliteit Arbo en Milieu, dus tijd om bijdragen aan FOK! te leveren.

Meest gelezen
  • 6087000:09Random Pics van de Dag #1926
  • 2824307:09Random Pics van de Dag #1927
  • 208113:00Rellen in Belfast en omgeving na bijna onthoofding: politici spreken hun afschuw uit
  • 146816:31Belgische rechter: taakstrafjes wegens brute verkrachting en verspreiden van video's daarvan
  • 135715:46Man laat 20cm lange, 5cm dikke fles uit anus verwijderen: was zich aan het schoonmaken
  • 109616:41Man (81) krijgt 10 jaar cel voor doden echtgenote die seks weigerde
  • 98609:00Kabinet wil 'kidfluencing' strafbaar stellen, is dat een goed plan?
  • 95216:38OM eist 4 jaar cel voor ex-agent en zijn maat na verkrachting 17-jarige
  • 89100:50VS voert luchtaanvallen uit op Iran na neerhalen Apache-helikopter
  • 79616:03GroenLinks-PvdA heet nu officiëel 'Pro' in Tweede Kamer
  • 67707:00007 First Light
  • 66717:56The Legend of Zelda: Ocarina of Time krijgt een remake
  • 55208:51Luchtalarm blijft toch: slimmere aansturing en defensie betaalt mee
  • 43711:23Hongaarse anticorruptiechef zelf aangeklaagd wegens corruptie en fraude
  • 43518:18WK-hit: Samuel Welten - De Leeuw Komt Eraan
  • 42318:36Kingdom Hearts maakt zijn debuut op de Nintendo Switch 2
  • 36417:28Een nieuw 2D-HD avontuur met Final Fantasy Resonance
  • 31518:03Een nieuwe RPG met Fire Emblem: Fortune's Weave
  • 31418:15Xenoblade Genesis is de volgende epische RPG
  • 31013:07Tennet waarschuwt: stroomtekort dreigt al vanaf 2028
Font-grootte:

regelhoogte :

43 reacties

Redactie Frontpage
vrijdag 30 juni 2023, 15:56 uur #1
1
foton
__--*--__
Vast zo'n typetje dat zelf overal te hard rijdt behalve in zijn eigen straat.
vrijdag 30 juni 2023, 16:03 uur #2
4
Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
Goed gedaan. Net zolang volhouden tot er drempels komen.

[ Bericht gewijzigd door Joopklepzeiker op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:26 ]
vrijdag 30 juni 2023, 16:15 uur #4
5
AlfredJKwak5
Tja, de politie zegt altijd wel dat ze de verkeersveiligheid proberen te waarborgen. Maar ze staan altijd langs een snelweg te flitsen en nooit en te nimmer in een woonwijk. En zo kan je goed zien dat het de politie niet om de verkeersveiligheid gaat, maar om centjes te verdienen.

Het lijkt me wel een dure grap om zo'n flitser te kopen, en je kan er niets mee. Je mag als burger geen bekeuringen uitschrijven.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
Redactie Frontpage
vrijdag 30 juni 2023, 16:23 uur #5
0
foton
__--*--__
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:15 schreef very het volgende:

[..]


Aparte aanname dit :')
Niet geheel ongefundeerd. Uit onderzoek blijkt dat wanneer er te hard gereden wordt in een wijk, het bijna alleen maar bewoners van een paar straten verderop zijn. En ik ken ook enkele van die types: klagen dat anderen te hard rijden door de straat, en als je ze dan zelf ziet gaan....
vrijdag 30 juni 2023, 16:26 uur #6
2
danielsanders
Ik maak altijd een 8 van de 3 op 30 stickers op klikos.
vrijdag 30 juni 2023, 16:33 uur #7
2
Ponda_Baba
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:15 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Tja, de politie zegt altijd wel dat ze de verkeersveiligheid proberen te waarborgen. Maar ze staan altijd langs een snelweg te flitsen en nooit en te nimmer in een woonwijk. En zo kan je goed zien dat het de politie niet om de verkeersveiligheid gaat, maar om centjes te verdienen.

Het lijkt me wel een dure grap om zo'n flitser te kopen, en je kan er niets mee. Je mag als burger geen bekeuringen uitschrijven.
Heb eens lopen neuzen op internets en nep flitsers kan je kopen vanaf 50 euro.
Maar dit lijkt me toch echt een serieus echte paal die snelheidsmetingen doet met zo'n bord erbij van 'u rijd te hard' of wat je wel vaker ziet een rode of groene smiley.
Die deelt geen bekeuringen uit verder.
En die kan ik zo 1-2-24 niet vinden voor particuliere verkoop.

Maar ik vindt het wel een briljant idee.
Hier knallen ze soms ook door de straat alsof ze heer en meester op de weg zijn, gelukkig wonen bij mij in de straat alleen nog oude van dagen die geen kleine kinderen meer hebben, maar schoolgaande jeugd komt hier wel door de straat en dan hou ik soms m'n hart vast als ik zo'n idioot voorbij zie scheuren.
vrijdag 30 juni 2023, 16:38 uur #8
0
TjerkdeVries
Waarom zetten ze i.p.v. een smiley het eventuele boete bedrag niet in beeld, dat doet wonderen.
For each contact, there is a solution!
The person most likely stopping you, is you.
vrijdag 30 juni 2023, 16:55 uur #11
4
#ANONIEM
_O_ voor deze persoon _O_ Helaas moet je blijkbaar soms zélf zorgen voor de veiligheid in je buurt.
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:26 schreef danielsanders het volgende:
Ik maak altijd een 8 van de 3 op 30 stickers op klikos.
En wacht ongeduldig op de dag dat je eindelijk mag gaan lessen?
vrijdag 30 juni 2023, 17:02 uur #12
0
danielsanders
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:55 schreef RvLaak het volgende:
_O_ voor deze persoon _O_ Helaas moet je blijkbaar soms zélf zorgen voor de veiligheid in je buurt.

[..]

En wacht ongeduldig op de dag dat je eindelijk mag gaan lessen?
Nee rij altijd 45 in 30 zones zoals me werd geleerd tijdens lessen toen die zones net nieuw waren
vrijdag 30 juni 2023, 17:15 uur #13
1
AQuila360
Xbox Ultimate
30km is altijd lastig te rijden maar 40 gaat perfect. Hebben meer mensen dat? Net of 30km net wat te langzaam voor de auto is ofzo en 40 loopt wel goed.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
vrijdag 30 juni 2023, 17:16 uur #14
1
RealBizkit666
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:46 schreef very het volgende:

[..]


Welk onderzoek is dit?
En is dat niet omdat sowieso het verkeer binnen een wijk afkomstig is uit de directe omgeving?


[..]


Ok...ik vind het alsnog een behoorlijk ongefundeerde aanname, ondanks dat jij dit anders ziet.
https://www.mobiliteitspl(...)kan-worden-beinvloed
vrijdag 30 juni 2023, 17:19 uur #15
0
Aelse
Elsloo
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:33 schreef Ponda_Baba het volgende:

[..]
En die kan ik zo 1-2-24 niet vinden voor particuliere verkoop.
13mm en 17mm sleutel ^O^
vrijdag 30 juni 2023, 17:51 uur #16
3
Gofer
Wie wijst 'm er even op dat er op de openbare weg niet gefilmd mag worden met een vaste camera? ~O>
vrijdag 30 juni 2023, 18:01 uur #17
0
Stukhout
Ik geloof niet zo in al die verkeersregels beter is het om te anticiperen op de omstandigheden.
vrijdag 30 juni 2023, 18:24 uur #18
0
Mano_
Manomanoman..
Eigenlijk de output van die camera niet aan een LED-bord koppelen, maar aan een skippybal-kanon.
Scjvb Postpoetser
Fokkerblokker
Sterrenplaatjes *;
vrijdag 30 juni 2023, 18:29 uur #19
0
Nobu
Nobutada Yakitori
Uiteraard als een eckte rasautist alles in een excelletje.
Redactie Frontpage
vrijdag 30 juni 2023, 18:35 uur #20
0
MetalCore
Vigilo Confido
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Goed gedaan. Net zolang volhouden tot er drempels komen.
Woon zelf in een verkeersdrempel klein dorpje, en veel huizen hebben geen fundering, waardoor drempels geen optie zijn, want dan trillen de huizen verrot.
Did anyone get the number of that donkey cart?
vrijdag 30 juni 2023, 18:36 uur #21
0
Dauthi
Progressive
Totdat de overheid men terug fluit onder het mom leidt het verkeer af _O-
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
vrijdag 30 juni 2023, 18:42 uur #22
0
Inveticus
Leuk zo'n initiatief! Ik ben wel competitief aangelegd. Kijken hoe hard er in die straat is te rijden.
vrijdag 30 juni 2023, 18:45 uur #23
0
randem
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:56 schreef foton het volgende:
Vast zo'n typetje dat zelf overal te hard rijdt behalve in zijn eigen straat.
Nou ik kan me nog herinneren dat er bij ons in de buurt hard gereden werd en op aandringen van de wijkraad snelheidscontrole gehouden. De eerste die werd gepakt was de voorzitster van de wijkraad die het hardst protesteerde tegen de hoge snelheden.
vrijdag 30 juni 2023, 18:49 uur #24
1
CuiusRegioEiusReligio
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:51 schreef Gofer het volgende:
Wie wijst 'm er even op dat er op de openbare weg niet gefilmd mag worden met een vaste camera? ~O>
Oh, leg dat even uit aan de gemeente/stad want het hangt vol met vaste camera's die de openbare weg filmen !

En als er wat gebeurt is dan staat de politie als eerste op de deur om te vragen of die camera iets heeft gefilmd waar ze wat aan hebben !
vrijdag 30 juni 2023, 19:02 uur #25
0
Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:35 schreef MetalCore het volgende:

[..]


Woon zelf in een verkeersdrempel klein dorpje, en veel huizen hebben geen fundering, waardoor drempels geen optie zijn, want dan trillen de huizen verrot.
Autovrij maken dan.
vrijdag 30 juni 2023, 19:28 uur #26
0
danielsanders
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
30km is altijd lastig te rijden maar 40 gaat perfect. Hebben meer mensen dat? Net of 30km net wat te langzaam voor de auto is ofzo en 40 loopt wel goed.
Klopt zeker, mijn km teller van mn auto uit 1985 begint bij 20 pas
vrijdag 30 juni 2023, 19:33 uur #27
0
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:28 schreef danielsanders het volgende:

[..]


Klopt zeker, mijn km teller van mn auto uit 1985 begint bij 20 pas
Nice! Ik heb er eentje uit '95
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
vrijdag 30 juni 2023, 19:36 uur #28
0
Otofsap
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:15 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Tja, de politie zegt altijd wel dat ze de verkeersveiligheid proberen te waarborgen. Maar ze staan altijd langs een snelweg te flitsen en nooit en te nimmer in een woonwijk. En zo kan je goed zien dat het de politie niet om de verkeersveiligheid gaat, maar om centjes te verdienen.

Het lijkt me wel een dure grap om zo'n flitser te kopen, en je kan er niets mee. Je mag als burger geen bekeuringen uitschrijven.
Wegbeheerders zoals de gemeente, maar ook de politie hebben daar geen invloed op. De politie kan dus alleen op snelheid controleren als dat kan volgens de regels van het OM. Een van de regels van het OM is dat er op 30km-wegen en in 30km-zones in principe niet op snelheid gecontroleerd wordt. De flitspalen in Nederland en dus ook in Voorschoten zijn in eigendom van het OM en zij bepalen ook het beleid daarover.

https://www.voorschoten.n(...)flitspaal-neerzetten
vrijdag 30 juni 2023, 21:00 uur #29
0
Keerzijde
heeft altijd gelijk
Eerst VOL op de rem daar en dan NA het bord steevast de traction control uit
en met piepende bandjes wegtrekken.
Kijken hoe lang hij die camera volhoudt.
;)
An open mind is a joy forever!
vrijdag 30 juni 2023, 21:43 uur #30
0
Olds76
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:00 schreef Keerzijde het volgende:
Eerst VOL op de rem daar en dan NA het bord steevast de traction control uit
en met piepende bandjes wegtrekken.
Kijken hoe lang hij die camera volhoudt.
;)
Langer dan jouw banden.
vrijdag 30 juni 2023, 21:59 uur #31
0
Keerzijde
heeft altijd gelijk
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:43 schreef Olds76 het volgende:
Langer dan jouw banden.
Welnee, 't is geen burn-out.
Bovendien kan ik ze achter naar voor gewoon wisselen, en dóór! ;)
Ik zou hem maanden lang, iedere dag gek kunnen maken. :Y
An open mind is a joy forever!
vrijdag 30 juni 2023, 22:28 uur #32
1
Olds76
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:59 schreef Keerzijde het volgende:

[..]

Welnee, 't is geen burn-out.
Bovendien kan ik ze achter naar voor gewoon wisselen, en dóór! ;)
Ik zou hem maanden lang, iedere dag gek kunnen maken. :Y
Hm. Wat een moeite en gedoe om iemand die iets in zijn tuin zet. En maar tekeer gaan met je Golfje. Pas je wel op dat je petje niet van je hoofd vliegt?
vrijdag 30 juni 2023, 23:09 uur #33
0
heegenees
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:26 schreef danielsanders het volgende:
Ik maak altijd een 8 van de 3 op 30 stickers op klikos.
wat stoer, mag ik je handtekening? _O_
vrijdag 30 juni 2023, 23:13 uur #34
1
mrevil1337
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:23 schreef foton het volgende:

[..]

Niet geheel ongefundeerd. Uit onderzoek blijkt dat wanneer er te hard gereden wordt in een wijk, het bijna alleen maar bewoners van een paar straten verderop zijn. En ik ken ook enkele van die types: klagen dat anderen te hard rijden door de straat, en als je ze dan zelf ziet gaan....
Niet alleen paar straten verderop, vooral bewoners van dezelfde straat, meerdere onderzoeken hebben dat reeds aangetoond.
vrijdag 30 juni 2023, 23:14 uur #35
0
mrevil1337
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:00 schreef Keerzijde het volgende:
Eerst VOL op de rem daar en dan NA het bord steevast de traction control uit
en met piepende bandjes wegtrekken.
Kijken hoe lang hij die camera volhoudt.
;)
Ik ben benieuwd hoe snel dat ding vernield wordt.
vrijdag 30 juni 2023, 23:16 uur #36
1
mrevil1337
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Goed gedaan. Net zolang volhouden tot er drempels komen.
2x per maand voor 2 uurtjes er staan flitsen is vaak voldoende, mensen weten dat er geen handhaving is.
zaterdag 1 juli 2023, 00:37 uur #37
1
xtwarrior
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:02 schreef danielsanders het volgende:

[..]
Nee rij altijd 45 in 30 zones zoals me werd geleerd tijdens lessen toen die zones net nieuw waren
Die instructeur van jou had duidelijk zijn bevoegdheid bij een pakje boter gekregen. 8)7
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
zaterdag 1 juli 2023, 01:33 uur #38
1
Also-von-Oder
Last man standing.
Op zich heel goed, maar nadat dit overal in het nieuws is gekomen, vrees ik dat dit nieuws ook bij de hardrijders zelf is aangekomen. Kortom waarom zou je een 'maatregel' zelf de nek omdraaien?

Zelf zou ik niet eens mijn buren vertellen dat het geen echte (officiële) flitspaal is.
Ja misschien de regionale politie chef (die dat dan kan doorgeven aan de gemeente).

Maar als politiechef of als burgemeester zou ik dit project niet willen dwarsbomen. :N

Ja een paar jaar geleden was het hier (op een woonerf) ook raak. Een stel klootzakken van een straat of 2 verderop, dachten met hun wagen hier dik 80 km/pu of sneller te kunnen racen! Nu zijn onze straat en de bellende straat vaak vol jonge kinderen en ook vol met huisdieren.

Een bijna buurvrouw hield die hufters tegen... nog iemand bemoeide zich ermee... en ik kwam al vloekend aanlopen met een bowling kegel. En ze wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.

Ik heb ze persoonlijk nooit weer gezien. Maar goed, ik zit ook vaker in mijn achtertuin als in mijn voortuin. Maar op dat soort mislukte macho's zitten we hier helemaal niet te wachten in deze buurt.
zaterdag 1 juli 2023, 09:19 uur #39
0
Dayan
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:49 schreef CuiusRegioEiusReligio het volgende:

[..]


Oh, leg dat even uit aan de gemeente/stad want het hangt vol met vaste camera's die de openbare weg filmen !

En als er wat gebeurt is dan staat de politie als eerste op de deur om te vragen of die camera iets heeft gefilmd waar ze wat aan hebben !
Yep
Bij mij in de straat stikt het van de gevelcamera's. ^O^
Ik zelf heb er ook een.
zaterdag 1 juli 2023, 14:17 uur #40
0
Gofer
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:49 schreef CuiusRegioEiusReligio het volgende:
Oh, leg dat even uit aan de gemeente/stad want het hangt vol met vaste camera's die de openbare weg filmen !
De overheid mag wel meer wat dat betreft dan de gewone burger. AVG en zo. Dat is nou juist het heikele punt bij het ophangen van beveiligingscamera's en camera-deurbellen: de openbare ruimte mag je er niet op zien.

quote:
En als er wat gebeurt is dan staat de politie als eerste op de deur om te vragen of die camera iets heeft gefilmd waar ze wat aan hebben !
Dat maakt het nog niet opeens legaal. Begin hier maar eens te lezen => https://autoriteitpersoon(...)ik-in-en-om-het-huis
zaterdag 1 juli 2023, 14:51 uur #41
0
CuiusRegioEiusReligio
quote:
Op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:17 schreef Gofer het volgende:

[..]

De overheid mag wel meer wat dat betreft dan de gewone burger. AVG en zo. Dat is nou juist het heikele punt bij het ophangen van beveiligingscamera's en camera-deurbellen: de openbare ruimte mag je er niet op zien.


[..]

Dat maakt het nog niet opeens legaal. Begin hier maar eens te lezen => https://autoriteitpersoon(...)ik-in-en-om-het-huis
quote:
Op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:17 schreef Gofer het volgende:

[..]

De overheid mag wel meer wat dat betreft dan de gewone burger. AVG en zo. Dat is nou juist het heikele punt bij het ophangen van beveiligingscamera's en camera-deurbellen: de openbare ruimte mag je er niet op zien.


[..]

Dat maakt het nog niet opeens legaal. Begin hier maar eens te lezen => https://autoriteitpersoon(...)ik-in-en-om-het-huis
Het kan ook zijn dat de politie beelden van uw camera opvraagt. Dan heeft u geen toestemming nodig, omdat de politie een wettelijke taak uitvoert.

Dus als het de overheid uitkomt dan mag het en maken ze er gebruik van.
Maar als het niet uitkomt dan mag het ineens niet !
zondag 2 juli 2023, 17:06 uur #42
0
Aiciu
Gioi
Bij mij in de straat staat ook zo'n paal, ga ik altijd kk hard langs dat er een ! in beeld komt. Werkt dus averechts, ik zou zo'n vent juist trollen en rond oud en nieuw lekker dat ding opblazen.
N A P O L I
C A M P A N I A
zondag 2 juli 2023, 18:59 uur #43
0
NoWayInHell
Fuck off.
quote:
Op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:24 schreef Mano_ het volgende:
Eigenlijk de output van die camera niet aan een LED-bord koppelen, maar aan een skippybal-kanon.
Beanbags... veel mooiere klap. :P
The needs of the few outweigh the needs of the many.
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
review
007 First Light
special
Random Pics van de Dag #1926
special
Random Pics van de Dag #1925
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
review
Mina the Hollower
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.