FOK!kers maken AH-zomerhits

Je kunt er deze zomer niet omheen: Albert Heijn is een nieuwe reclamecampagne begonnen. Met titels als 'Hamburgers met korting' en 'Lalalalalalala Pasta' verbouwt de kale AH-manager welbekende zomerhits tot goedbekkende reclameslogans. De campagne heeft er inmiddels toe geleid dat FOK!kers in het ONZ-forum hun eigen AH-zomerhits bedenken.

Zo maakt HaJee van 'Tulpen uit Amsterdam' 'Als de lente komt dan geef ik jou, korting op schouderham'. Ridocar verbouwt Haddaway's 'What is love' tot 'Magnetron....maaltijd met korting, met korting ooohoooo' en vindt Mouthman 'Dierenplaatjes en kaassabon, Dierenplaatjes en kaassabon' wel een leuke variant op 'Never gonna give you up' van Rick Astley.

Het stormlooptopic is in medialand niet onopgemerkt gebleven. Zo besteedt kwaliteitskrant De Volkskrant vandaag met een paar regels aandacht aan het FOK!idee. Zelf een AH-zomerhit bedacht? Brainstormen kan in dit topic.


En hier begon het allemaal mee...