Schni-Schna-Schnappi-spel aangekondigd

Voor wie maar geen genoeg kan krijgen van de kleine krokodil heeft Phenomedia binnenkort een spel: Schnappi. In Duitsland is Schnappi razendpopulair, wat zich onder andere uit het feit dat het nummer op 1 staat in de verkooplijsten en het enorme aantal keren dat ringtones en logo's gedownload worden. Het nummer heeft een kult-status verkregen en wordt ook veelvuldig op MTV vertoond. Eind februari verschijnt de eerste CD waarop ook nieuwe liedjes zullen staan.

Phenomedia specialiseert zich in "casual games" zoals Moorhuhn en heeft de exclusieve rechten voor heel Europa verworven om een PC-spel uit te geven met Schnappi in de hoofdrol.

Over het spel zelf is nog niet veel bekend. Waarschijnlijk zullen er drie mini-games te spelen zijn. Het Schnappi-spel moet in maart voor rond de tien euro in de winkels liggen; het spel zal ook tegen betaling te downloaden zijn.

Holger Müller, bedrijfsleider van Phenomedia Publishing is erg blij met de licentie: "We zijn meer dan gelukkig over het verkrijgen van deze zeer aantrekkelijke licentie, niet in de laatste plaats omdat Schnappi's successtory perfect bij de marketing-filosofie van Phenomedia past."