De JOVD, de jongerenorganisatie van de VVD, noemt het afbreken van de coalitieonderhandelingen door Geert Wilders 'slappe hap'. "De interne verdeeldheid in het CDA is een goedkoop excuus om met schone handen weg te kunnen lopen van de onderhandelingstafel", laat voorzitter Martijn Jonk weten.
De jongere liberalen vinden dat de PVV-leider anderhalf miljoen kiezers in de kou laat staan. "Ongetwijfeld zal hij straks weer moord en brand schreeuwen bij een ander kabinet, maar dat heeft hij dan zelf veroorzaakt."
De JOVD vindt het een goed plan dat Mark Rutte een conceptregeerakkoord gaat opstellen, maar maakt zich ook zorgen of de achttien miljard euro aan bezuinigingen wel gerealiseerd kan worden. "De PvdA zal bloed ruiken en handenwrijvend de onderhandelingen afwachten: waarschijnlijk kan Rutte zijn piketpaaltjes weer opbergen."

quote:Ah, jij bent een marionetOp vrijdag 3 september 2010 @ 22:42 schreef 2030rd het volgende:
De marionetten doen precies als voorspeld
quote:Weet je niets beters te schrijven?Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
quote:Dat is nog een zorgzaam van de jonge balletjes. De PvdA hoeft niet eens zelf meer een standpunt in te nemen, dat doet de JOVD wel voor ze"De PvdA zal bloed ruiken en handenwrijvend de onderhandelingen afwachten"
quote:Gezien hoe de VVD inmiddels in het spelletje zit is het eerder wittepieten.
quote:Ik mis WAARHEID toch best wel, dat was een betere troll dan de aftreksels als Arfarf, typotypo en 2030rd waar we het nu mee moeten doenOp vrijdag 3 september 2010 @ 22:44 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ah, jij bent een marionet
want voorspelbaarder heb ik ze hier nog niet meegemaakt. Zelfs WAARHEID zorgde nog wel eens voor een verrassing. Nooit een aangename, maar toch
quote:Miljoenen Nederlanders voor klootjesvolk uitmakenOp vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef Xenorium het volgende:
Kijk, zij hebben het door. Alleen het klootjesvolk slikt alle woorden van Wilders als zoete koek.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,
wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....
quote:Hoewel ik het redelijk vaak met Wilders eens ben: ik sluit me volledig bij het statement aan..Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
quote:Aantallen zeggen niks over de inhoud.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef 2030rd het volgende:
Miljoenen Nederlanders voor klootjesvolk uitmaken
quote:Heb je misschien enig idee hoe lang dit strategisch 'plan' cq schaakspel van hem nog gaat duren?Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:42 schreef 2030rd het volgende:
De marionetten doen precies als voorspeld
quote:Nee hoor, misschien is het nieuw voor je, maar het
quote:Erg overduidelijk dit.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:43 schreef kroegtijger het volgende:
Dat hebben ze dan goed gezien inderdaad. Precies hoe ik dr ook over denk... Wilders is weer aan 't afschuiven as usual en verantwoordelijkheden ontlopen...
quote:Cry me a riverOp vrijdag 3 september 2010 @ 22:45 schreef suizebol het volgende:
[..]
Weet je niets beters te schrijven?
Je past nu wel heel aardig bij het CDA, achterbaks, laf, geen potentie, en gespleten partij!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,
wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 22:58
quote:How about jaren lang FP redactielid zijn?Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Djeez het volgende:
JOVD: over het paard getilde jongeren die allemaal studeren en nooit een poot hebben uitgestoken om een paar centen te verdienen.
quote:Tibaut en Jan-Frederik voelen zich nu wel erg gedemoniseerd met deze opmerking.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Djeez het volgende:
JOVD: over het paard getilde jongeren die allemaal studeren en nooit een poot hebben uitgestoken om een paar centen te verdienen.
quote:Daar gaan je hersenen van rotten.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
How about jaren lang FP redactielid zijn? :p
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:00
quote:Mankeert daaraan?Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
How about jaren lang FP redactielid zijn? :p
quote:En dat Youp wordt opgeheven.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:56 schreef Ouwesok het volgende:
Om de dag perfect te maken hoop ik dat vanavond Guus Meeuwis nog uit elkaar gaat
quote:Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:55 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Heb je misschien enig idee hoe lang dit strategisch 'plan' cq schaakspel van hem nog gaat duren?
quote:OpperTokkie is denk ik ook van een brug gesprongen na vanavond.Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:48 schreef zo-is-het het volgende:
... ik heb een gevoel....
... eens kijken of ik het op de juiste manier over kan brengen...
.... ach ja,
wàààààt zijn die Tokkies stil,
WAT ZIJN DIE TOKKIES STIL!!!!!
wat zijn die Tokkies stil,
Wat zijn die Tokkies stil....
quote:Ik denk dat de stekker er nooit in heeft gezeten. Eerlijk gezegd.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?
Ik niet namelijk.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:04
quote:CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?
Ik niet namelijk.
quote:Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Snap jij waarom Geert de stekker eruit heeft getrokken?
Ik niet namelijk.
quote:Vervelend hé, mensen die een eigen menig hebbenOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:06
quote:Links is al uitgemolken dankzij multikul en nu weer Cohen; het CDA gaat voor de helft naar GW tijdens de provinciale verkiezingen.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef Joost-Adelaar het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?
quote:Behalve dan dat CDA en PVV dus niet meer samen willen werken, blijkt hieruit.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef eltopo2010 het volgende:
Domme reacties hier.
Wilders trekt terecht de stekker eruit; elke andere partij in zijn situatie had precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat het voor de PVV ook nog eens interessant is omdat hij er uiteindelijk beter van wordt. Zijn zetels stijgen met de dag en de 1e kamer verkiezingen komen eraan.
En wat menig geen vergeet is dat Rutte waarschijnlijk nu zelf een plan gaat schrijven. Niets houdt CDA en PVV tegen alsnog in te tekenen.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:07
quote:Volksvertegenwoordigers die zichzelf vertegenwoordigen ipv hun kiezers? Ja, behoooorlijk vervelend.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vervelend hé, mensen die een eigen menig hebben
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:08
quote:...de provinciale verkiezingen volgend jaar bepalen de samenstelling van de 1ste kamer...Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Behalve dan dat CDA en PVV dus niet meer samen willen werken, blijkt hieruit.
Als beide partijen weer aanschuiven zit Klink daar ook weer, met zijn 2 dissidenten, en heeft Geert weer de pik in.
Geert heeft zelf al aangekondigd de oppositie in te gaan, bij de persconferentie.
Het is AFGELOPEN.
quote:Geert houd ermee op, zegt dat hij ermee ophoud. Rutte zegt dat Geert er mee ophoud. Verhagen zegt dat Geert ermee ophoud.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:02 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Ik denk dat de stekker er nooit in heeft gezeten. Eerlijk gezegd.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:09
quote:Als je nu wel durft, leef je uit!Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je bent wel eens sterker geweest, pas maar op
quote:Ik denk dat zelfs de meest pessimistische zwartkijker wel voorspelt dat we toch zeker voor kerst wel een kabinet hebben.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:08 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
...de provinciale verkiezingen volgend jaar bepalen de samenstelling van de 1ste kamer...
quote:Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef eltopo2010 het volgende:
Domme reacties hier.
Wilders trekt terecht de stekker eruit; elke andere partij in zijn situatie had precies hetzelfde gedaan. Enige verschil is dat het voor de PVV ook nog eens interessant is omdat hij er uiteindelijk beter van wordt. Zijn zetels stijgen met de dag en de 1e kamer verkiezingen komen eraan.
En wat menig geen vergeet is dat Rutte waarschijnlijk nu zelf een plan gaat schrijven. Niets houdt CDA en PVV tegen alsnog in te tekenen nadat de storm is geklaard.
quote:Dat zou wel gaaf zijn, Tweede Kamer vol zonnepanelen hangen en hem in het centrum met gebukte houding positioneren.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
quote:En dat is best zwak nadat Verhagen hemel en aarde heeft bewogen om alle neuzen in 1 richting te laten staanOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Geert houd ermee op, zegt dat hij ermee ophoud. Rutte zegt dat Geert er mee ophoud. Verhagen zegt dat Geert ermee ophoud.
Ja, ik denk vrij zeker te weten dat Geert de stekker er uit heeft getrokken.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:12
quote:Jaha, maar als die wetjes gaan maken dan moeten die door de 1ste kamer goedgekeurd worden; anders gaat het feest niet door!Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs de meest pessimistische zwartkijker wel voorspelt dat we toch zeker voor kerst wel een kabinet hebben.
quote:moet je met die sukkel van verhagen verder dan,, dat is de grootste arrogantste sukkel die er rond loopt,,Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk eens naar de CDA wil je?
quote:Bedankt hoor. Echt een heel fijn beeld waar je me nu mee opzadelt.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:13
quote:..Maxime Verhagen kan als heteluchtdroger in de toiletten opgehangen worden...Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:11 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn, Tweede Kamer vol zonnepanelen hangen en hem in het centrum met gebukte houding positioneren.
Rutte ook weer blij, kunnen die ''subsidie-windmolens'' ook weg.
quote:Nee nee, adepten denken dat, het is niet zo.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:12 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Bedankt hoor. Echt een heel fijn beeld waar je me nu mee opzadelt.
Nu moet ik waarschijnlijk iedere avond als het donker wordt denken: ''Hee, Geert heeft zijn broek weer opgehaald.''
quote:Nee. Speel die band nou gewoon af in je hoofd.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:04 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
CDA wilde niet garanderen dat de kamerfractie de wens van haar congres zou volgen. Eis van Geert.
quote:Nog zo'n linkse roeptoeter...Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh jezus, nog zo'n PVV adept die denkt dat de zon uit Wilders reet schijnt.
quote:Gaarne, moet ik een ambulance bellen af zal ik een half uur wachten... heh.. keuzes, keuzesOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:15 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Mij uit maken voor een pvv-adeptkom niet meer bij.
quote:Het kan ook zijn dat hij -adem diep in- principes heeft.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:05 schreef Joost-Adelaar het volgende:
[..]
Persoonlijk snap ik ook niet waarom hij het zelf heeft gedaan, leek mij verstandiger om het nog even te laten escaleren om daarna links de schuld te geven en nog 10 zetels erbij te scoren, dat is toch zijn taktiek normaalgesproken?
quote:Dat zegt dus iemand die elk nieuwsbericht omtrent Wilders bijna persoonlijk neemt.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee nee, adepten denken dat, het is niet zo.
Rationeel denkende mensen weten dat de aarde om de zon draait, niet om Wilders
quote:Toch zal je jezelf moeten blijven aftrekken, want ik wil het niet eens met jou doen..Op vrijdag 3 september 2010 @ 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik mis WAARHEID toch best wel, dat was een betere troll dan de aftreksels als Arfarf, typotypo en 2030rd waar we het nu mee moeten doen
quote:Petitie starten voor de terugkeer van WAARHEIDOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:17 schreef loopneus het volgende:
[..]
Ik mis hem ook, maar waarschijnlijk niet op de manier die hij zelf graag had gezien.
Voor mij was hij echt een geweldige clown die zijn eigen religieus-rechts-extremistische en vaak puur racistische standpunten op onnavolgbaar grappige manier zelf volledig onderuit haalde. Een linkse cabaretier had het niet beter gekund.
Het was altijd lachen met die grapjas.
Ik heb me wel vaak afgevraagd op welke gronden bij eigenlijk permanent geband is op Fok!. Van mij mag hij terugkomen. Zo boosaardig was hij niet in zijn humor. Hij bedoelde het natuurlijk wel boosaardig (), maar niemand trapte daar toch in?
Hoewel.... als er anderhalf miljoen mensen in de populistische PVV leugens trappen....
quote:Ja het tactisch plan is weer uit de kast getrokken.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:16 schreef E-Lise het volgende:
IMHO speelt Wilders het slim, vermoorde onschuld enzo. Dat gaat andere partijen stemmen kosten. Wilders is synoniem aan intrige
ArchEnemy (Redactie Frontpage) 03-09-2010 @ 23:20
quote:Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:15 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Speel die band nou gewoon af in je hoofd.
Regering komt er. Een van de 3 recalcitranten blaast binnen de kortste keren de boel op. Resultaat? Verkiezingen. En defacto winst/calimero voor Geert, want hij heeft het niet gedaan.
Het 'hoe wij denken dat Geertje is' antwoord is dat Geert elke vorm van gedogen goed vindt. Als die ballon maar de lucht in gaat, zodat hij neer kan storten en er verkiezingen komen
Dus ik mis iets. Ik zie het even niet.
quote:Ik wil je niet eens als linkerhand hebbenOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:18 schreef ArfArf het volgende:
[..]
Toch zal je jezelf moeten blijven aftrekken, want ik wil het niet eens met jou doen..
quote:Politici, vertrouwen, garanties, eisen......Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:20 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.
quote:Serieus?Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Als je met het MDI zwaait kom je meestal niet meer terug. Geen idee waarom, maar goed
quote:Mijn Overgrootvader is nog ernstig gewond geraakt tijdens WW2Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:28 schreef Atheist. het volgende:
[..]
Iemand op uiterlijk beoordelen.
Deed je opa toevallig aan schedelmeten tijdens de bezetting?
quote:Oh.. lolOp vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. WAARHEID dreigde met het MDI op fok af te sturen en toen riep Fok! van:
"Probeer dat maar ergens anders, en dat is de WAARHEID, saluut."
quote:Hoe kan jie iemand vertrouwen, die gelijk een breekpunt laat vallen. Jammer genoeg zullen wij nooit weten hoever het regeerakkoord was. Want dan hadden wij echt een duidelijk beeld van Geert en de 2 andere partijen kunnen krijgen.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:20 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Geert wil vertrouwen. Ongekend in den Haag.
quote:En ik ben objectief he.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja het tactisch plan is weer uit de kast getrokken.
quote:Die hebben ook een ban.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Oh.. lol
Eikelbijter
Alsof nog nooit iemand met het MDI heeft gedreigd
quote:Dat met dat breekpunt was gewoon een ongelukje. Geert had nog een overdaad aan glijmiddel aan zijn handen zitten na de vele felicitaties van zijn volgelingen.Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:31 schreef betwet het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand vertrouwen, die gelijk een breekpunt laat vallen.
quote:Onder een paardenkar gekomen of zo?Op vrijdag 3 september 2010 @ 23:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Mijn Overgrootvader is nog ernstig gewond geraakt tijdens WW2