Team Fortress 2: Egyptische map, nieuwe scattergun?

Dames en heren, welkom bij dag vier van onze Team Fortress 2: Scout Update countdown! De eerste dag bracht ons een honkbalknuppel, dag twee bracht twee nieuwe maps, dag drie bracht een energy-drink, en dag vier brent een nieuwe map, een geupdate oude map en de hint naar een nieuw wapen!

Laten we beginnen met de nieuwe map, CP_Egypt. Deze map is, net als n van de eerder aangekondigde maps, van de hand van Sean "Heyo" Cutino en is zoals de naam al weggeeft een control point-map in de geest van Dustbowl. De kaart bevat een Egyptisch thema met blijkbaar veel voordeel voor spelers die snel verticaal kunnen bewegen. Daarnaast bevat de map veel runes die ideaal zijn voor het plaatsen van sentry guns, iets waar de Engineers onder ons vast blij mee zijn.

De tweede kaart is een verbeterde versie van CP_Fastlane. In de verbeterde versie zijn onder andere spawn en capture timers aangepast, zijn modellen en textures verbeterd en zijn mogelijke exploits verholpen. Allemaal goed nieuws dus!

En als laatste is daar de hint naar een nieuw unlockbaar wapen, namelijk een variant van de scattergun waarmee verticale afstanden te overbruggen zijn. In de beschrijving van CP_Egypt worden namelijk verschillende classes genoemd die snel verticaal kunnen bewegen. Dit zijn zoals bekend de Soldiers en Demomen, maar de Scouts worden ook genoemd. Verwacht n dezer dagen dus meer informatie over de nieuwe scattergun-unlock.



CP_Egypt, zoals jullie vast wel hadden kunnen raden...!