Nieuws
Connexxion laat onbemande shuttles rijden

Het is niet de eerste keer dat de shuttles tussen Rotterdam en Capelle rijden. Eind jaren negentig werd er gedurende drie jaar een proef uitgevoerd met de peoplemover. Het experiment kende destijds echter de nodige kinderziektes. Het voertuig stopte bijvoorbeeld voor alles wat bewoog, van een overstekend konijn tot een rondvliegend boterhamzakje. Daarbij pasten er slechts acht personen in een shuttle.
Volgens woordvoerder Opmeer van Connexxion is er de afgelopen jaren hard gewerkt aan verbeteringen. De nieuwe shuttles zullen dan ook geen experiment meer zijn. "Het wordt gewoon een permanente manier van openbaar vervoer", aldus Opmeer. Het voertuig heeft met 34 km per uur een hogere snelheid dan vroeger, en bevat twintig zit- en staanplaatsen. Ook is het traject verder uitgebreid. Opmeer sluit niet uit dat er in de toekomst meer trajecten komen in Nederland. "Het is een kwestie van meegroeien. Als er uitbreiding nodig is, dan spelen we daar op in. Introductie van de shuttles op andere locaties behoort daar ook toe."
Maar ik blijf het raar vinden, hoe gaat dat met stempelen etc? Ik wil bijna toegeven dat ik het wel eng zou vinden om erin te stappen 8)
Laten we zo snel mogelijk zo veel mogelijk vervoer automatiseren.
Machines kennen geen menselijke fout.
Bovendien vertrouwen ze al met veel gevaarlijkere dingen, het verschil is dat als je je auto door een computer laat besturen, je op een heel directe manier je leven toevertrouwt aan een computer, terwijl bijvoorbeeld bepaalde handelingen in kerncentrales die door computers gebeuren, veel dramatischere gevolgen zou kunnen hebben.
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
maar wel leuk om eens in te stappen, overigens metro treinen kunnen technisch gezien ook zonder bestuurder rijden
foto
Die busjes zullen wel weer uitgerust zijn met een sensor die er zorg voor draagt dat het ding volledig dienst weigert als je echt op tijd je aansluiting moet halen.
Net als kopieermachines en printers. Die voelen ook haarfijn aan wanneer je ze écht nodig hebt en haken dan acuut af.
Nou kan je zeggen dit is een stapje erger maar kijk over 10 jaar hierop terug; normaalste zaak van de wereld is het dan. Meeste vliegvelden hebben ook onbemande treinen en bussen.
bovendien als dat ding zo langzaam rijd, kan je beter de fiets pakken foto
fotofoto ff lache
http://www.frog.nl/
lachen hoor begon je om 6.45 en zag je 2 uur later die busjes voorbij komen met de zakenmannetjes erin....die om de 25 meter stopten voor knijntjes e.d.
prachtig
foto
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
Nu kan hij deze zowiezo niet meer gebruiken foto.....
fotofoto
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hou voortaan je opmerkingen voor je als je niet weet waar je het over hebt en gewoon zin hebt om te zeiken foto
Een tijdje terug een stukje gezien over dronken piloten, en tijdje daarna een docu gezien over testen waarbij een boeing volledig geautomatiseerd startte, de oceaan overvloog en daarna is geland. Ik kies voor de automatische piloot.
Deze voertuigen hebben gewoon een noodknop (noodrem), net als een trein dat heeft.
Zie het als een lift: daar stap je ook zo in, zonder na te denken of dat ding "volgens jouw beleving" wel veilig is!
foto
Benieuwd of dit wel wat gaan worden.
weet je het niet!
weet je het niet!
http://www.connexxion.nl/(...)nieuws&nieuwsid=6783
maar het is hetzelfde principe maar dan met 80-90 sta en zitplaatsen
Werkt zoiets wel zonder toezicht?
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken