Motorrijder rijdt in flank auto en overlijdt

Nederland • Geschreven door Novum op 01-07-2010 @ 21:49
print 

Een 52-jarige motorrijder is donderdagmiddag om het leven gekomen bij een ongeval in Gouda. De man reed over de Nieuwe Gouwe Oostzijde richting Coenecoop toen hij in de flank reed van een auto die afsloeg naar de Hanzeweg. De motorrijder overleed ter plaatse aan zijn verwondingen, meldt de politie.

De bestuurder van de auto, een 53-jarige man uit Nieuwerkerk aan den IJssel, is meegenomen naar een politiebureau voor verhoor. De exacte toedracht van het ongeval, dat rond 16.45 uur plaatsvond, is nog onbekend.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

7151 views / 61 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Afslaande auto's en motorrijders vaak doodsoorzaak nummer 1 onder de motorrijders, triest..
userIcon
RIP.. weer een motorrijder minder
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:51 schreef ArfArf het volgende:
Afslaande auto's en motorrijders vaak doodsoorzaak nummer 1 onder de motorrijders, triest..
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.

Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.

Bij mijn opa in de tandartspraktijk, met zo'n 2000 patiënten als ik me niet vergis, verongelukte iedere paar jaar wel weer een motorrijder. En als je je dan bedenkt dat eigenlijk maar heel weinig mensen motorrijden, dan betekent dat toch een flink percentage van de motorrijders dat verongelukt.
ik vind op zich wel dat motorrijders goed kunnen rijden als je af en toe ziet hoe ze door de file heen knallen zonder op hun bek te vallen vind ik dat toch wel knap, goed inzicht
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.

Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.

Bij mijn opa in de tandartspraktijk, met zo'n 2000 patiënten als ik me niet vergis, verongelukte iedere paar jaar wel weer een motorrijder. En als je je dan bedenkt dat eigenlijk maar heel weinig mensen motorrijden, dan betekent dat toch een flink percentage van de motorrijders dat verongelukt.
inderdaad, laatst ook bijna op die manier eentje in mn flank gehad, ik had hem totaal niet gezien tot ik al bijna klaar was met de boch. deze had het gelukkig op tijd door en reed niet al te snel waardoor een ongeluk voorkomen werd, maar je schrikt wel!
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:59 schreef GrotePierFR het volgende:
Levensgevaarlijk als ik motorrijders voorbij zie scheuren op de snelweg. Er hoeft maar dit te gebeuren (auto die niet kijkt en van baan wisselt zonder richting aan te geven) en je bent gewoon al dood als motorrijder bij 120+ km p/u.
120+ is nog fatsoenlijk omschreven, zeg maar gerust 150+
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.

Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.

Bij mijn opa in de tandartspraktijk, met zo'n 2000 patiënten als ik me niet vergis, verongelukte iedere paar jaar wel weer een motorrijder. En als je je dan bedenkt dat eigenlijk maar heel weinig mensen motorrijden, dan betekent dat toch een flink percentage van de motorrijders dat verongelukt.
Zucht Jullie worden ook nooit moe van dat oeverloos gezeik he. Niet (bijna) alle motorrijders rijden roekeloos. Dat die bellende, etende, drinkende en rokende of in slaap gevallen automobilisten het keer op keer presteren om een motorrijder over het hoofd te zien, dat percentage is veel te hoog!!!! Zo veel motorrijders zijn er tenslotte niet..................................
Leuk zo'n motor, ik wil er ook 1!
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:01 schreef troy__bayliss het volgende:
[..]
Zucht Jullie worden ook nooit moe van dat oeverloos gezeik he. Niet (bijna) alle motorrijders rijden roekeloos. Dat die bellende, etende, drinkende en rokende of in slaap gevallen automobilisten het keer op keer presteren om een motorrijder over het hoofd te zien, dat percentage is veel te hoog!!!! Zo veel motorrijders zijn er tenslotte niet..................................
Lees
quote:
Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos.


Of wil je beweren dat 80% van de mensen motor is gaan rijden om netjes 120 op de rechterbaan te tuffen?
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.
Dit kun je voorkomen door gewoon goed te kijken. Maar veel auto's hebben gewoonweg schijt aan motorrijders, brommers en fietsers. Ze denken vaak veilig te zitten in hun auto, maar als een motorrijder naar binnenkomt via de deur heb je het als automobilist niet goed.

Een klein percentage motorrijders rijdt roekeloos, maar juist die vallen je op. Mij vallen roekeloze automobilisten meer op.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:06 schreef WSPP het volgende:
[..]


Dit kun je voorkomen door gewoon goed te kijken. Maar veel auto's hebben gewoonweg schijt aan motorrijders, brommers en fietsers. Ze denken vaak veilig te zitten in hun auto, maar als een motorrijder naar binnenkomt via de deur heb je het als automobilist niet goed.

Een klein percentage motorrijders rijdt roekeloos, maar juist die vallen je op. Mij vallen roekeloze automobilisten meer op.
Mensen denken van zichzelf nooit dat ze roekeloos rijden, anders zouden ze zich wel aanpassen.

Motorrijders rijden vaak echt veel harder dan je verwacht. En als je dat verkeerd inschat, dan denk je dat je nog ruimte hebt en dan zit dus toch ineens die motorrijder naast je.

Dat is toch echt niet alleen de schuld van de automobilist (die inderdaad beter had moeten kijken) maar toch echt ook van de motorrijder die zich op een andere manier in het verkeer gedraagt dan waar mensen van uitgaan - dat dus veroorzaakt dat mensen verkeerde inschattingen maken.
hoh, wat is er met die schildpad gebeurt dan?
userIcon
Motorrijders mogen ook wel wat defensiever rijden en rekening houden met afslaande voertuigen.

Sterkte aan de nabestaanden.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:59 schreef GrotePierFR het volgende:
Levensgevaarlijk als ik motorrijders voorbij zie scheuren op de snelweg. Er hoeft maar dit te gebeuren (auto die niet kijkt en van baan wisselt zonder richting aan te geven) en je bent gewoon al dood als motorrijder bij 120+ km p/u.
1 op een motor heb je meer overzicht dan in een auto daardoor kan je ander verkeer beter inschatten
2 Ik heb maar 1 meter breed asfalt nodig als ik ploteling moet wijken te gaan
3 je bent alleen maar met motorrijden bezig en niet met andere dingen (muziek, wegdromen, telefoontjes ed. je bent dus ALTIJD gefocust.
4 Als je goede beschermenkleding hebt kan je een val met 270 ook overleven (dat is bij een maat van mij gebeurt op het circuit), ben zelf ook met 160kmph afgestapt. Zolang je maar kan blijven glijden en niks raakt komt je er meestal met schrammetjes botbreken eraf.
5 Mensen die nog nooit motor hebben gereden weten niet waarover ze praten.

Anyway.
RIP Ride free in the sky
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:09 schreef DaanA het volgende:
[..]
Een klein percentage motorrijders rijdt roekeloos, maar juist die vallen je op. Mij vallen roekeloze automobilisten meer op.
Dus dat is dan ook een klein percentage omdat die opvallen ?
Gaat lekker daar,woensdagmiddag rond 14.00 uur werd er op de hoogte van het Hamstergat nog een scootah aan barrels gereden .
Kon net niet zien of het een Mocro betrof anders was ik wel even ramptoerisme foteaux gaan schieten .
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:00 schreef DaanA het volgende:
[..]
120+ is nog fatsoenlijk omschreven, zeg maar gerust 150+
120 is NIKS op een motor, dat komt omdat je net zo breed bent als jezelf. 160 op de motor voelt ongeveer aan als 120 in de auto

200 in een auto is hard op een motor rijd je vlotdoor. Vanaf de 230 begint gevoelsmatig de gang er een beetje in te komen.
100 in een auto schiet aardig op, op de motor val ik in slaap en zet ik hem nog op het achterwiel.

[ Bericht gewijzigd door Revolution-NL op donderdag 1 juli 2010 @ 22:25 ]
Ik reed daarstraks op de A12, daar waar het versmalde rijbanen zijn.
Het was best druk, dus we gingen met een gangetje van 70.
En dan nog komen die dwazen tussendoor geblazen...

prima als je dood wilt, maar doe het aub buiten mijn zichtsveld
userIcon
Gezeik op motorrijders weer

Dat iets te hard rijden wordt je bij je lessen geleerd. Is namelijk veiliger. Moeilijk te begrijpen als automobilist, maargoed. Doorgaans let een mototrijder veel beter op dan een automobilist.Heb me er laatst ook op betrapt dat ik bijna een motorrijder voorop had zitten omdat ik met de radio bezig was Schaam me kapot.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]


120 is NIKS op een motor, dat komt omdat je net zo breed bent als jezelf. 160 op de motor voelt ongeveer aan als 120 in de auto

200 in een auto is hard op een motor rijd je vlotdoor. Vanaf de 230 begint gevoelsmatig de gang er een beetje in te komen.
100 in een auto schiet aardig op, op de motor val ik in slaap en zet ik hem nog op achterwiel.
en je familie janken als je met 200 tegen een baan wisselende auto rijdt.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:21 schreef Diemux het volgende:
[..]


en je familie janken als je met 200 tegen een baan wisselende auto rijdt.
Dat zal wel meevallen. Vaders (60) rijd ook nog gerust af en toe 230 op zijn toerbuffel

btw als een auto van baan wisselt heb ik altijd nog genoeg aan de linker asfalt strook (tussen de witte lijn en de vangrail) om uit te wijken.

Maar zoals ik al zei mensen die nooit motor hebben gereden weten niet waarover ze praten. Het ziet er allemaal gevaarlijker uit dan het is.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:19 schreef Zorax1 het volgende:
Ik reed daarstraks op de A12, daar waar het versmalde rijbanen zijn.
Het was best druk, dus we gingen met een gangetje van 70.
En dan nog komen die dwazen tussendoor geblazen...

prima als je dood wilt, maar doe het aub buiten mijn zichtsveld
Niet alleen daar!Ook op de A1 als je dan ook nog allerlei bochten moet maken.Je voelt je al erg opgedrongen door de vrachtwagens dicht naast je,en dan moet zo'n malloot er ook nog tussen door!!
En dat zegt een ex motorrijder met 25 jaar motor ervaring!!
userIcon
T-bone takedown!
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:01 schreef troy__bayliss het volgende:
[..]
Zucht Jullie worden ook nooit moe van dat oeverloos gezeik he. Niet (bijna) alle motorrijders rijden roekeloos. Dat die bellende, etende, drinkende en rokende of in slaap gevallen automobilisten het keer op keer presteren om een motorrijder over het hoofd te zien, dat percentage is veel te hoog!!!! Zo veel motorrijders zijn er tenslotte niet..................................
Motorrijders zijn in alle gevallen 100% met motorrijden bezig en zijn dus compleet gefocused. Op de motor merk ik veel meer op dan in de auto en rij ik veel geconcentreerder.

In de auto zit je nog eens te bellen, een cdtje te wisselen met je passagier te praten of ben je gewoon in gedachten verzonken.
userIcon
Goddomme zeikerds... gewoon uitkijken voor alle deelnemende partijen. Zelfs tractors rijden roekeloos..... gloof me.
userIcon
En weer een paar donororganen beschikbaar
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.

Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.

Bij mijn opa in de tandartspraktijk, met zo'n 2000 patiënten als ik me niet vergis, verongelukte iedere paar jaar wel weer een motorrijder. En als je je dan bedenkt dat eigenlijk maar heel weinig mensen motorrijden, dan betekent dat toch een flink percentage van de motorrijders dat verongelukt.
65 rijders per jaar ofzo.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]


120 is NIKS op een motor, dat komt omdat je net zo breed bent als jezelf. 160 op de motor voelt ongeveer aan als 120 in de auto

200 in een auto is hard op een motor rijd je vlotdoor. Vanaf de 230 begint gevoelsmatig de gang er een beetje in te komen.
100 in een auto schiet aardig op, op de motor val ik in slaap en zet ik hem nog op het achterwiel.
Bij een botsing ben ik met een auto anders een stuk beter af
Maar je geeft aan dat je iig veel te hard rijd
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:19 schreef BlackLining het volgende:
Gezeik op motorrijders weer
Hoe weet jij wie er hier zelf ook motorrijder is ?
Of mag (kan) een motorrijder geen kritiek op andere motorrijders hebben ?
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:21 schreef loopneus het volgende:
Vergis ik me of vallen er de laatste tijd vooral doden onder motorrijders op leeftijd? Krijgen die ineens vaker een ongeluk, of zijn ze gewoon wat breekbaarder dan de 20-ers en de 30-ers?
Viel mij ook op. De rijopleidingen zijn de laatste tijd sterk verbeterd. Nu heb ik het donkerbruine vermoeden dat de baldadigheid behoorlijk daalt met de jaren, maar dat dat zelfde ook geldt voor de voertuigbeheersing. De belangrijkste reden is de vergrijzing natuurlijk.

[ Bericht gewijzigd door BertV op donderdag 1 juli 2010 @ 22:54 ]
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar. Maar dat ligt er wel vaak aan dat ze gewoon heel ver weg zijn als de automobilist kijkt en dan zijn ze 1 seconde later toch ineens naast de auto.

Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.

Bij mijn opa in de tandartspraktijk, met zo'n 2000 patiënten als ik me niet vergis, verongelukte iedere paar jaar wel weer een motorrijder. En als je je dan bedenkt dat eigenlijk maar heel weinig mensen motorrijden, dan betekent dat toch een flink percentage van de motorrijders dat verongelukt.
Wat zeik je nou, als ik dit zo leest verdient je opa er juist wel aardig aan, dat geld komt misschiend ooit nog jouw kant op.

En het is lekker makkelijk gezegd dat motorrijders onzichtbaar zijn, misschien met je als auto-rijder wat beter om je heen kijken voordat je gekke ding doet met je stuur.
userIcon
Ik snap die leernichten niet. Elke keer als de zon schijnt halen ze hun brommer uit de stal, trekken hun zwarte leren overal aan, zetten een helm op hun kop en gaan "toeren". En toeren is dus het liefst zo veel mogelijk met je gas spelen en kabaal maken, vooral veel kabaal maken, liefstaltijd zonder fatsoenlijke uitlaat. Vooral naar andere motormongolen zwaaien want motorrijders zijn één grote familie asocialen.
userIcon
Motorrijders rijden bijna altijd te hard en zoeken vervolgens een slap excuus..

Gelukkig overleven ze het vaak zelf niet wanneer ze een ongeluk veroorzaken..
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:57 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Motorrijders rijden bijna altijd te hard en zoeken vervolgens een slap excuus..
Het feit dat je je motorexamen kunt zakken door onnodig onder of op de maximumsnelheid te rijden zegt volgens mij wel genoeg. Een motor is gewoon totaal anders dan een auto.
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 23:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Het feit dat je je motorexamen kunt zakken door onnodig onder of op de maximumsnelheid te rijden zegt volgens mij wel genoeg. Een motor is gewoon totaal anders dan een auto.
'iets' te hard is het probleem niet (voor auto's en voor motoren ) maar net verschil tussen 'iets' en de praktijk is soms wel erg groot
En volgens mij mocht je auto's tijdens het examen bv ook niet over de vluchtstrook inhalen

[ Bericht gewijzigd door Paradestraat op donderdag 1 juli 2010 @ 23:30 ]
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 23:38 schreef twiFight het volgende:
Slecht gedrag van motorrijders valt alleen maar op omdat je ze het grootste gedeelte van het jaar niet tegenkomt. Het beroerde gedrag van automobilisten is iedereen al gewend. Kijk voor de lol eens om je heen, automobilisten rijden met bosjes tegelijk te hard. Is nog gevaarlijker dan bij een motor ook (meer oppervlak, meer massa).
Is het gedrag van motorrijders dan minder erg omdat automobilisten 'het' ook (en meer? ) doen ?
Ik vraag me ook af of motorrijders zich minder schuldig maken aan 'slecht gedrag' in het verkeer wanneer er minder zijn en ze alleen in de zomer rijden (wat trouwens niet altijd opgaat ) en toch valt hun gedrag nog op ?
Dus dan zou je denken dat ze zich wel heel slecht gedragen (wat ook niet zo is trouwens ) maar om nu te denken dat het slechts af en toe gebeurd
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:54 schreef couch_potato het volgende:
Ik snap die leernichten niet. Elke keer als de zon schijnt halen ze hun brommer uit de stal, trekken hun zwarte leren overal aan, zetten een helm op hun kop en gaan "toeren". En toeren is dus het liefst zo veel mogelijk met je gas spelen en kabaal maken, vooral veel kabaal maken, liefstaltijd zonder fatsoenlijke uitlaat. Vooral naar andere motormongolen zwaaien want motorrijders zijn één grote familie asocialen.
En dan vooral langs mijn huis scheuren ( ik woon aan een dijk ) op zondag als ik lekker in de tuin zit.

Eerdaags gooi ik grind en schroeven op het wegdek.
Al die wijze praatjes hier van automobilisten.

Neem voor de lol gewoon even een keer een rijles (als het je het uberhaupt al durft) en doe een ritje.

Kijken of jullie dan nog zo praten...
userIcon
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
[..]
Klopt. Vaak slecht zichtbaar.
Sinds men ook automobilisten adviseert om ook overdag licht te voeren is het er zeker niet beter op geworden. Wat die doodswens betreft, dat ligt er maar aan. Ik heb twee motoren total-loss gereden op auto's met vrouwen erin. Beide keren stond ik voor het stoplicht en toen deze op groen sprongen reden de dames van tegenovergestelde richting gewoon mijn weghelft op om linksaf te slaan. Dan ben je mi. gewoon blind of te dom om achter het stuur plaats te nemen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:31 schreef Super_Six_One het volgende:
Al die wijze praatjes hier van automobilisten.

Neem voor de lol gewoon even een keer een rijles (als het je het uberhaupt al durft) en doe een ritje.

Kijken of jullie dan nog zo praten...
Jij hebt geen auto ?
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 21:55 schreef DaanA het volgende:
Motorrijders rijden in veel - niet alle - gevallen behoorlijk roekeloos. Alsof ze dood willen.
Ze willen ook allemaal dood, waarom dacht je dat ze anders met een motor tussen die debielen in de auto gingen rijden.
Daarnaast is het wel een must, als je je aan de snelheid houd zit er in no-time een auto op 30cm van de achterband, omdat ze makkelijk om je heen kunnen kijken.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:09 schreef DaanA het volgende:
Motorrijders rijden vaak echt veel harder dan je verwacht.
Lees eens wat je zegt. Vaak veel harder dan verwacht, dan moet je uiteindelijk toch een keer verwachten dat ze harder rijden...
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:17 schreef Revolution-NL het volgende:
120 is NIKS op een motor, dat komt omdat je net zo breed bent als jezelf. 160 op de motor voelt ongeveer aan als 120 in de auto
Daar ben ik het niet mee eens, je zit wel hoger, maar de belevenis is ook intenser. 120 op de motor voelt voor mij sneller aan dan in de auto.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 22:54 schreef couch_potato het volgende:
Ik snap die leernichten niet. Elke keer als de zon schijnt halen ze hun brommer uit de stal, trekken hun zwarte leren overal aan, zetten een helm op hun kop en gaan "toeren". En toeren is dus het liefst zo veel mogelijk met je gas spelen en kabaal maken, vooral veel kabaal maken, liefstaltijd zonder fatsoenlijke uitlaat. Vooral naar andere motormongolen zwaaien want motorrijders zijn één grote familie asocialen.
Laat me raden, je hebt geen motorrijbewijs of autorijbewijs, en je pakt altijd de fiets of het ov.
userIcon
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 @ 00:41 schreef GiSaE het volgende:
[..]

Ze willen ook allemaal dood, waarom dacht je dat ze anders met een motor tussen die debielen in de auto gingen rijden.
Daarnaast is het wel een must, als je je aan de snelheid houd zit er in no-time een auto op 30cm van de achterband, omdat ze makkelijk om je heen kunnen kijken.
[..]
O daarom gaan ze dan links van een auto op de linker rijstrook rijden dan zitten ze niet op je achterwiel
Het nummer 1 antwoord voor mensen die gepakt worden wegens te hard rijden :' ik voelde me opgejaagd '
userIcon
Altijd weer het zelfde geneuzel over motorrijders.
zucht
userIcon
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 @ 01:07 schreef bvvt het volgende:
Altijd weer het zelfde geneuzel over motorrijders.
zucht
en over moslims
Joden
Homo's
Katten
verkrachtingen
Bekende Nederlanders
Politiek
enz..
Fok maar opheffen ?
userIcon
Reed dinsdagavond in Eembrugge op mn supermotard met n vriendin achterop. Kwam er n vrouw in een zwarte Fox van de andere kant af op mijn weghelft door de bocht.. was wel ff schrikken. gaat ze ook nog eens toeteren en boos kijken naar mij gewoon vingertje hoor dan.
50  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as14
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden