Slang eet zichzelf op

Opmerkelijk • 01-12-2009 @ 20:51 •   dm Marc (MPG)
print 
In het Britse Faygate heeft een slang zichzelf in zijn staart gebeten. Langzaamaan verdween het lichaam van de slang steeds verder in zijn eigen bek.

Een dierenarts stelt dat slangen vaker de neiging hebben om in hun eigen staart te bijten. Dit komt vooral voor bij slangen die te weinig leefruimte hebben.

Gelukkig kon de eigenaar van slang Reggie zijn huisdier op tijd redden. Reggie is een koningsslang. In het wild jagen deze dieren, die ruim twee meter lang kunnen worden, zelfs op hun eigen soortgenoten.

Bron: AD


21662 views / 45 reacties
Reacties op dit bericht
45  van 45 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ideaal, ik probeer mij ook wel eens in mijn achterste te bijten !
userIcon
quote:
Langzaamaan verdween het lichaam van de slang steeds verder in zijn eigen bek.
Stopt vanzelf weer toch?
userIcon
Domme titel want hij heeft zichzelf niet OP gegeten.
zal raar hebben uitgezien
userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 20:52 schreef Timmash het volgende:
Ideaal, ik probeer mij ook wel eens in mijn achterste te bijten !
en aan je eigen slang te zuigen?
userIcon
Zo'n slang had ik ook . . . Kan hem nergens meer vinden . . .
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 20:54 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

en aan je eigen slang te zuigen?
Dat dan weer niet... Jij?
Zijn voornaam was Freddy.
userIcon
Daar is FOK! weer . . .
userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 20:59 schreef dadoc het volgende:
Zijn voornaam was Freddy.
Freddy Reggie
userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 23:41 schreef SpiekerJozef het volgende:
Daar is FOK! weer . . .
*doet vreugde dansje*

userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 20:52 schreef RTB het volgende:
[afbeelding]
Een ouroboros in levenden lijve?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouroboros
Het klinkt een beetje als een sterk verhaal.
broodje aap uiteraard
userIcon
zo even een plaatske drbij
userIcon
Als het goed is wordt de slang dan steeds kleiner qua lengten en dikker in de breedte.
userIcon
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 00:05 schreef emuss het volgende:
stom beest!
Zoals velen van ons soortgenoten
userIcon
Of je verslikt je in een alligator
userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 23:46 schreef Jeroen128 het volgende:
broodje aap uiteraard
Automutilatie komt veel voor bij dieren in gevangenschap. Komt door stress, zich niet goed kunnen uiten naar instinct e.d.

Bij mensen komt het ook door geestelijke problemen e.d.
Je zou toch zeggen dat een paar miljoen jaar van evolutie deze neiging inmiddels wel had opgelost.
userIcon
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 @ 23:48 schreef zyx1981 het volgende:
[afbeelding] zo even een plaatske drbij
Dat probeerde Hoogervorst ook eens te doen. Hij kwam niet verder dan z'n vinger.
userIcon
Poging tot zelfmoord... Je kan die slang beter naar een psychiater sturen
Zeker te lang peijnenburg voor z'n smoel gehouden!
Dat noemt zich dan een dieren liefhebber...
userIcon
Dus zo is het wiel uitgevonden!

Nooit meer lekke banden op de fiets en een diep profiel
wat een uitvinding! Lekker basic, puur natuur
userIcon
broodje aap verhaal
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 00:15 schreef GSMboy het volgende:
Of je verslikt je in een alligator
[afbeelding]
hahaha
userIcon
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 06:03 schreef Nachtraaf het volgende:
[afbeelding]
en waar heb je deze van?
userIcon
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 08:39 schreef leom het volgende:

[..]

en waar heb je deze van?
Eigenschappen?... dan zie je dat hij van wiki komt
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:13 schreef MilanvanEck het volgende:
[afbeelding]

Voor de kenners
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 08:39 schreef leom het volgende:

[..]

en waar heb je deze van?
Is gewoon het logo van de engelse hippie-punks van Crass
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 03:13 schreef MilanvanEck het volgende:
[afbeelding]

Voor de kenners
Hier moest ik ook gelijk aan denken, nostalgie
userIcon
Had dus gewoon honger:P
Je kan het ook gewoon zeggen als je honger hebt!
Gelukkig dat de eigenaar nog nťt op tijd de slang kon redden voordat de slang zichzelf helemŠŠl had opgegeten
Quote: [In het wild jagen deze dieren, die ruim twee meter lang kunnen worden, zelfs op hun eigen soortgenoten. ]
Precies mensen.