KLPD komt met kentekenscanners

Nederland • Geschreven door ANP op 12-02-2008 @ 10:08
print 
Icoon FileDe landelijke verkeerspolitie (KLPD) gaat alle nieuwe politieauto's voorzien van apparatuur die kentekens kan scannen. Met een zogeheten 'catchken' kunnen enkele duizenden kentekenplaten per uur worden gecontroleerd.

Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten  gemeld naar aanleiding van een bericht in het AD.

Het KLPD kan met de catchkens kentekens onder meer vergelijken met de gegevens van de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) en het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJIB). Op die manier kunnen agenten in de surveillancewagens meteen zien of een auto gestolen, gekeurd of verzekerd is. Ook is het mogelijk om mensen met openstaande boetes op te sporen.


Bron: ANP


Lees ook:

» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord14
» 17:11 Kraangrijper knijpt man dood19
» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog3
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer17


delen | eKudos nujij

12518 views / 64 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 64 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Goede zaak, maar jammer dat ze op die manier van een hoop mensen kunnen bijhouden waar ze op een bepaald moment waren
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Goede zaak, maar jammer dat ze op die manier van een hoop mensen kunnen bijhouden waar ze op een bepaald moment waren
En een boel mensen gepakt zullen worden terwijl ze bijvoorbeeld onverzekerd rijden of zonder rijbewijs... en dat is een positief ding.
userIcon
Nog meer blauw op straat. Jammer dat de burger dit niet bedoelde toen ze dat vroegen aan de politiek
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Goede zaak, maar jammer dat ze op die manier van een hoop mensen kunnen bijhouden waar ze op een bepaald moment waren
Dat kon toch al wel met de trajectcontrole. En als het niet opgeslagen wordt als er niks met je kenteken aan de hand is, is dat dan zo erg?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:13 schreef crv het volgende:
Nog meer blauw op straat. Jammer dat de burger dit niet bedoelde toen ze dat vroegen aan de politiek
jij bent er dus zo een die niet begrijpt dat er verschil is tussen verkeers politie en normale politie.
Los van dat...hoe kom jij erbij dat er meer blauw komt?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:12 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

En een boel mensen gepakt zullen worden terwijl ze bijvoorbeeld onverzekerd rijden of zonder rijbewijs... en dat is een positief ding.
Onverzekerd rijden: eens. Zonder rijbewijs kun je niet controleren met enkel een kenteken. Er kan ook iemand anders achter het stuur zitten.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Goede zaak, maar jammer dat ze op die manier van een hoop mensen kunnen bijhouden waar ze op een bepaald moment waren
Zolang ze het niet opslaan is het niet erg.
Jammer dat er alleen maar dingen ingevoerd worden om geld op te brengen, 0.0 voor veiligheid en gezondheid. Wat een kutland. Als ze zonodig nog meer geld willen moeten ze stoppen met het geld gooien in een zwart gat genaamd Afrika. De burger is wel genoeg uitgeperst dacht ik zo.
userIcon
Prima apparaat... Als je auto in orde en verzekerd is en je hebt geen boete's of belastinggeld uitstaan heb je dus niets te vrezen...

Je moet er niet aan denken dat een onverzekerde oetlul je nieuwe bak beschadigd...

Ben minder te spreken over snelheidsontrole's
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Onverzekerd rijden: eens. Zonder rijbewijs kun je niet controleren met enkel een kenteken. Er kan ook iemand anders achter het stuur zitten.
Kan, maar in 9 van de 10 gevallen ..
userIcon
Ze doen hun best maar...die van mij staan er 100% zeker weten toch niet in...
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Onverzekerd rijden: eens. Zonder rijbewijs kun je niet controleren met enkel een kenteken. Er kan ook iemand anders achter het stuur zitten.
Zonder alsin afgenomen rijbewijs.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:17 schreef Reiniertje het volgende:

[..]

jij bent er dus zo een die niet begrijpt dat er verschil is tussen verkeers politie en normale politie.
Los van dat...hoe kom jij erbij dat er meer blauw komt?
Dat verschil weet ik best wel maar weet jij het zelf wel..

De Term verkeerspolitie is allang niet meer dekkend. Het zijn gewoon verkapte belastinginners/controleurs geworden.

Vroeger had je die ook, toen moesten de mensen een groot deel van hun oogst afstaan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:25 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Zonder alsin afgenomen rijbewijs.
Kan nog steeds niet want je ziet niet wie er rijd
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:27 schreef crv het volgende:

[..]

Kan nog steeds niet want je ziet niet wie er rijd
Dan kun je hem toch in ieder geval aanhouden voor een routine controle, ik zie het probleem niet.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:36 schreef Sneeuwbataljon het volgende:

[..]

Dan kun je hem toch in ieder geval aanhouden voor een routine controle, ik zie het probleem niet.
Is je man/vrouw haar rijbewijs kwijt, en wordt jij daardoor 3x per langs de kant van de weg gezet zeker...

btw, geweldige manier om gestolen auto's op te sporen. zeker als ze het wat uit kunnen breiden zodat ook het type auto kan worden gecontrolleerd (ivm vals kenteken)
quote:
Ook is het mogelijk om mensen met openstaande boetes op te sporen.
En hoe zit het dan als ik het niet eens ben met een boete en in beroep ga?
Die heb ik dan nog niet betaald en dan ziet de politie dat ik nog niet betaald heb en dan houden ze me aan?

Of als ik bv 1 dag te laat ben met betalen? Dan houden ze me aan?

Flikker toch een eind op zeg
Prima, zo'n systeem. Iedereen wordt geacht netjes zijn belasting te betalen, APK in orde te hebben en zijn heilige koe te verzekeren. Helaas zijn er nog steeds mensen die dit niet doen, en die moeten opgespoord worden. Evenals mensen die hun boetes niet op tijd betalen.
Als je alles in orde hebt, zien ze dat ook en is er dus niets aan de hand.
userIcon
quote:
Op die manier kunnen agenten in de surveillancewagens meteen zien of een auto gestolen, gekeurd of verzekerd is.
Of alledrie tegelijk!

Dan ben je goed de sigaar.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:46 schreef NED het volgende:

[..]

En hoe zit het dan als ik het niet eens ben met een boete en in beroep ga?
Die heb ik dan nog niet betaald en dan ziet de politie dat ik nog niet betaald heb en dan houden ze me aan?

Of als ik bv 1 dag te laat ben met betalen? Dan houden ze me aan?

Flikker toch een eind op zeg
Je hebt 6 weken de tijd om te betalen, dat lijkt me wel voldoende toch? Dus ja, als je een dag te laat bent, houden ze je aan. En als je in beroep gaat tegen een boete, wordt hij sowieso opgeschort, en dat zien ze dan ook.
quote:
Als je auto in orde en verzekerd is en je hebt geen boete's of belastinggeld uitstaan heb je dus niets te vrezen...
En wat nou als je wél geld hebt uitstaan bij de belastingdienst?
Stel nou dat je het financieel eventjes niet zo breed hebt om wat voor reden dan ook en je hebt een betalingsregeling met de BD afgesproken?

Dan zien hun dat je nog geld uit hebt staan en als jij dan zegt dat je een betalingsregeling hebt dan moet je het godverdomme ook nog eerst bewijzen ook, dus dan moet je ten alle tijden de goedkeuring van de BD in de vorm van een brief mee gaan nemen als je in de auto stapt?

Schei toch uit, hoerig kutland
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:47 schreef djmoqua het volgende:
Prima, zo'n systeem. Iedereen wordt geacht netjes zijn belasting te betalen, APK in orde te hebben en zijn heilige koe te verzekeren. Helaas zijn er nog steeds mensen die dit niet doen, en die moeten opgespoord worden. Evenals mensen die hun boetes niet op tijd betalen.
Als je alles in orde hebt, zien ze dat ook en is er dus niets aan de hand.
Dit dus, nu alleen nog een koppeling naar de belastingdienst en alle dope gastjes met dikke BMW's kunnen er ook meteen uitgeplukt worden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20 schreef Brupje het volgende:
Zolang ze het niet opslaan is het niet erg.
Dat van de trajectcontroles werd toch 5 jaar opgeslagen of niet soms?

"U deed een half jaar geleden 30 minuten over dat stuk van 5 kilometer, u heeft dus op de parkeerplaats langs de snelweg gestaan, ons onderzoek heeft uitgewezen dat daar een drugsdeal heeft plaatsgevonden, komt u maar eens mee"
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:48 schreef djmoqua het volgende:

[..]

Je hebt 6 weken de tijd om te betalen, dat lijkt me wel voldoende toch? Dus ja, als je een dag te laat bent, houden ze je aan. En als je in beroep gaat tegen een boete, wordt hij sowieso opgeschort, en dat zien ze dan ook.
Dat kan allemaal wel wezen, maar als jij normaal gesproken een dag te laat betaald is er niets aan de hand. En nu ineens wel. Het gaat er toch gewoon om dát je vroeg of laat betaald?

Het begint steeds meer een politiestaat te worden hierzo
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:49 schreef NED het volgende:

[..]

En wat nou als je wél geld hebt uitstaan bij de belastingdienst?
Stel nou dat je het financieel eventjes niet zo breed hebt om wat voor reden dan ook en je hebt een betalingsregeling met de BD afgesproken?

Dan zien hun dat je nog geld uit hebt staan en als jij dan zegt dat je een betalingsregeling hebt dan moet je het godverdomme ook nog eerst bewijzen ook, dus dan moet je ten alle tijden de goedkeuring van de BD in de vorm van een brief mee gaan nemen als je in de auto stapt?

Schei toch uit, hoerig kutland
lezen schat, de BD word nergens genoemt, gaat dus om openstaande boetes van het type na 3 aanmaningen niet betaald
userIcon
Leuk systeem.. Alleen vraag ik mij af of de kentekens dan niet op een vaste plek op de auto gemonteerd moeten worden..

M.a.w, kan zo'n systeem ook het kenteken lezen van een auto welke het kenteken op een niet orginele plek heeft zitten? (denk aan zo'n uitlaat met boekenplank model)
quote:
Als je alles in orde hebt, zien ze dat ook en is er dus niets aan de hand.
Jij vind het zeker ook prima dat al je telefoonverkeer, internetverkeer, betalingsverkeer etc etc word opgeslagen? Evenals rfid-chips en weet ik wat al dies meer?

Je hebt immers niets te verbergen.

Jaja, wellicht dat je vertrouwen hebt in de huidige overheid, maar weet jij wie of wat er over 20 jaar aan de macht is in Nederland? En zijn zij dan nog wel te vertrouwen met al die gegevens van je?

Ow, je eet 3x per week bij de mac, dan heb je verhoogde kans op hart en vaatziekte, hoppa, ziektekostenpremie 4x zo hoog.

Om maar eens een stom voorbeeld te noemen.
En als je denkt dat dat bullshit is; think again, want daar gaan we wel degelijk naar roe
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:35 schreef totenkopf het volgende:

[..]

Maar daar staat tegenover dat wanneer jij geen boete's hebt openstaan, je auto verzekerd is en voldoet aan de apk eisen, er niets aan de hand is, dus what is the problem ??
The problem is: dat ze gewoon het zwaartepunt van hun werkzaamheden verleggen en hun prio's niet meer op een rijtje hebben.

Prio 1 is zoveel mogelijk geld bonnen schrijven
Prio 1 is nu de controles op achtestallige boetes, verzekering en APK
Prio 1 is economische delicten belastingontduiking, illegale cd's etc.

Prio 100 is de veiligheid op straat.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:09 schreef Hi_flyer het volgende:
Goede zaak, maar jammer dat ze op die manier van een hoop mensen kunnen bijhouden waar ze op een bepaald moment waren
wat maakt dat uit als je niets misdaan hebt is dat toch niet erg?
denk dat ze zo veel slechte mensen oppakken
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:56 schreef roadmanager1 het volgende:

[..]

wat maakt dat uit als je niets misdaan hebt is dat toch niet erg?
denk dat ze zo veel slechte mensen oppakken
En als men steeds dat argument blijft aandragen dan...
- ben je voortaan overal te volgen
- weet men vortaan precies wat jij doet en
- is alles van jou te controleren
- op het moment dat er een politieke wissel komt (wilders aan de macht)
- kan men dus deze systemen inzetten om het volk te onderdrukken

Ik heb niets te verbergen. Toch wil ik niet dat iemand achter een schermpje precies weet wat ik doe, waar ik ben en met wie ik ben, welke boetes ik al dan niet heb openstaan, welke verzekering ik afgesloten heb, welke websites ik bezoek, welke huishoudelijke artikelen ik aanschaf, welke medische behandelingen ik ondergaan heb enz enz enz

Op een gemiddeld station in Nederland hangen een stuk of 10 camera's per perron (!) veiligheid OK maar dit gaat echt te ver. Kan niet eens meer PRIVE in mn neus peuteren als ik dat wil...zelfs dat is te controleren.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:55 schreef crv het volgende:

[..]

The problem is: dat ze gewoon het zwaartepunt van hun werkzaamheden verleggen en hun prio's niet meer op een rijtje hebben.

Prio 1 is zoveel mogelijk geld bonnen schrijven
Prio 1 is nu de controles op achtestallige boetes, verzekering en APK
Prio 1 is economische delicten belastingontduiking, illegale cd's etc.

Prio 100 is de veiligheid op straat.
De verkeerspolitie is er voor controle in het ... ja, zeg maar ... VERKEER.
De wegenbelasting is ervoor om het wegenstelsel te onderhouden. Als je dat niet doet, gaan de wegen kapot, en wat komt er dan in het gedrang? Goedzo ... de veiligheid.
APK is ervoor om te waarborgen dat een auto ... veilig is, inderdaad.
Verzekering is ervoor om mensen te behoeden voor grote financiële problemen, in bescherming nemen tegen zichzelf. Als jij met je onverzekerde fiat pinda tegen een of ander g*lf aan rijdt, zonder verzekering, wordt je niet blij als je die schade zelf moet betalen, helemaal niet als er ook letsel bij komt kijken. (Mij hoor je overigens niet klagen dan, want de mooiste g*lf is een platte g*lf.)

Als je er dus eens goed over nadenkt, zorgt ook de verkeerspolitie voor veiligheid op straat. Ik moet er niet aan denken dat een of andere onverzekerde idioot met een gare auto door zijn rem heen trapt als er ineens een kind ofzo voor zijn auto staat.
userIcon
quote:
Op Tuesday 12 February 2008 @ 10:47 schreef Kiegie het volgende:

[..]

Of alledrie tegelijk!

Dan ben je goed de sigaar.
Dat is al gauw zo, aangezien bij een aangifte van een gestolen auto meteen de verzekering vervalt en de papieren niet meer geldig zijn...
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:21 schreef Citrique het volgende:
Jammer dat er alleen maar dingen ingevoerd worden om geld op te brengen, 0.0 voor veiligheid en gezondheid. Wat een kutland. Als ze zonodig nog meer geld willen moeten ze stoppen met het geld gooien in een [bzwart gat[/b] genaamd Afrika. De burger is wel genoeg uitgeperst dacht ik zo.
Goede woordkeuze
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:09 schreef djmoqua het volgende:

[..]

De verkeerspolitie is er voor controle in het ... ja, zeg maar ... VERKEER.
De wegenbelasting is ervoor om het wegenstelsel te onderhouden. Als je dat niet doet, gaan de wegen kapot, en wat komt er dan in het gedrang? Goedzo ... de veiligheid.
APK is ervoor om te waarborgen dat een auto ... veilig is, inderdaad.
Verzekering is ervoor om mensen te behoeden voor grote financiële problemen, in bescherming nemen tegen zichzelf. Als jij met je onverzekerde fiat pinda tegen een of ander g*lf aan rijdt, zonder verzekering, wordt je niet blij als je die schade zelf moet betalen, helemaal niet als er ook letsel bij komt kijken. (Mij hoor je overigens niet klagen dan, want de mooiste g*lf is een platte g*lf.)

Als je er dus eens goed over nadenkt, zorgt ook de verkeerspolitie voor veiligheid op straat. Ik moet er niet aan denken dat een of andere onverzekerde idioot met een gare auto door zijn rem heen trapt als er ineens een kind ofzo voor zijn auto staat.
Oh is dat de oplossing

Dus in jouw ogen als we alle overige dienders omscholen naar KLPD-ers zijn alle problemen in dit land opgelost
Uiteraard worden de gegevens WEL opgeslagen. Net zoals de gegevens opgeslagen gaan worden van het rekeningrijden.

Het is te gek voor woorden....
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:17 schreef Reiniertje het volgende:

[..]

jij bent er dus zo een die niet begrijpt dat er verschil is tussen verkeers politie en normale politie.
Los van dat...hoe kom jij erbij dat er meer blauw komt?
NIEMAND zit te wachten op een politiestaat, de burgers wilden meer "blauw op straat" om een heleboel redenen. Dit is er absoluut geen van.

Maar nee, dat zou geld kosten ipv opleveren... daar gaat het om, niks anders.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:30 schreef crv het volgende:

[..]

Oh is dat de oplossing

Dus in jouw ogen als we alle overige dienders omscholen naar KLPD-ers zijn alle problemen in dit land opgelost
Dat staat er toch niet, hij zegt alleen dat de verkeerspolitie zo voor een andere form van veiligheid zorgt dan de politie die gewoon over straat loopt.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:48 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet, hij zegt alleen dat de verkeerspolitie zo voor een andere form van veiligheid zorgt dan de politie die gewoon over straat loopt.
Begrijp ik ook wel maar hij doet of de KLPD zoveel bijdraagt aan een veiliger samenleving en dat is absoluut niet het geval. Het zal best wat bijdragen maar hun eerste taak is aan de prestatiecontracten voldoen en daar staat niet veel anders in dan bonnen uitdelen
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:21 schreef Citrique het volgende:
Jammer dat er alleen maar dingen ingevoerd worden om geld op te brengen, 0.0 voor veiligheid en gezondheid. Wat een kutland. Als ze zonodig nog meer geld willen moeten ze stoppen met het geld gooien in een zwart gat genaamd Afrika. De burger is wel genoeg uitgeperst dacht ik zo.
Persoonlijk vind ik dat een APK keuring wel iets met veiligheid te maken hebben. Als je in het buitenland ziet wat voor barrels er rond rijden......
Bovendien is een burger helemaal gedupeerd als je in een aanrijding komt en de andere partij is niet verzekerd.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:20 schreef Brupje het volgende:

[..]

Zolang ze het niet opslaan is het niet erg.
Inderdaad. Ik ben erg gehecht aan privacy, maar zolang er alleen wordt gecontroleerd en er niets wordt opgeslagen heb ik hier geen probleem mee. Het klinkt als een probaat middel om onveilige auto's en chauffeurs van de weg te halen.
userIcon
quote:
Op Tuesday 12 February 2008 @ 10:46 schreef NED het volgende:

[..]

En hoe zit het dan als ik het niet eens ben met een boete en in beroep ga?
Die heb ik dan nog niet betaald en dan ziet de politie dat ik nog niet betaald heb en dan houden ze me aan?

Of als ik bv 1 dag te laat ben met betalen? Dan houden ze me aan?

Flikker toch een eind op zeg
Officieel moet je eerst betalen, en dan in beroep gaan. Maar ik vermoed dat ze je pas aanhouden als hij al een tijd open staat. Ze zetten niet iedereen voor elk tientje aan de kant.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:07 schreef budha het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben erg gehecht aan privacy, maar zolang er alleen wordt gecontroleerd en er niets wordt opgeslagen heb ik hier geen probleem mee. Het klinkt als een probaat middel om onveilige auto's en chauffeurs van de weg te halen.
Je -auto- heeft geen recht op privacy.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:07 schreef budha het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben erg gehecht aan privacy, maar zolang er alleen wordt gecontroleerd en er niets wordt opgeslagen heb ik hier geen probleem mee. Het klinkt als een probaat middel om onveilige auto's en chauffeurs van de weg te halen.
Gehecht aan privacy...Wat boeit jou het dat opgeslagen wordt waar jouw auto reed op welk tijdstip?
userIcon
Als ze er mee voorkomen dat er 1 onverzekerde, ongeAPKde, k-mongool je moeder doodrijdt, dan is het toch goed?
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:54 schreef crv het volgende:

[..]

Begrijp ik ook wel maar hij doet of de KLPD zoveel bijdraagt aan een veiliger samenleving en dat is absoluut niet het geval. Het zal best wat bijdragen maar hun eerste taak is aan de prestatiecontracten voldoen en daar staat niet veel anders in dan bonnen uitdelen
Zie het als een mooie uitdaging om zo weinig mogelijk bonnen te verzamelen dan. Kwestie van zorgen dat je zaakjes in orde zijn en dat je jezelf aan de regels houdt. Jij blij, want minder kosten, en je stangt er de overheid ook nog eens mee want die hebben dan minder inkomsten. Win-win situatie voor jou, toch?

userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:55 schreef crv het volgende:

[..]

The problem is: dat ze gewoon het zwaartepunt van hun werkzaamheden verleggen en hun prio's niet meer op een rijtje hebben.

Prio 1 is zoveel mogelijk geld bonnen schrijven
Prio 1 is nu de controles op achtestallige boetes, verzekering en APK
Prio 1 is economische delicten belastingontduiking, illegale cd's etc.

Prio 100 is de veiligheid op straat.
Volgens mij is 'the problem' gewoon dat jij zonodig wat te zeiken moet hebben. Als er maatregelen worden genomen die niet in jouw straatje passen weet jij wel een groot aantal andere dingen waar ze geld aan uit kunnen geven.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:49 schreef NED het volgende:

[..]

En wat nou als je wél geld hebt uitstaan bij de belastingdienst?
Stel nou dat je het financieel eventjes niet zo breed hebt om wat voor reden dan ook en je hebt een betalingsregeling met de BD afgesproken?

Dan zien hun dat je nog geld uit hebt staan en als jij dan zegt dat je een betalingsregeling hebt dan moet je het godverdomme ook nog eerst bewijzen ook, dus dan moet je ten alle tijden de goedkeuring van de BD in de vorm van een brief mee gaan nemen als je in de auto stapt?

Schei toch uit, hoerig kutland
Je bent niet verplicht om hier te wonen hoor, je bent vrij om te gaan en staan waar je maar wilt. Dan ga je toch gewoon in een ander land wonen waar alles veel beter is

Trouwens, je zit er zelf gewoon een hoop dingen bij te verzinnen waar helemaal nog geen sprake van is. Dat slaat al helemaal nergens op.
userIcon
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:51 schreef Brabiliaan het volgende:

[..]

Volgens mij is 'the problem' gewoon dat jij zonodig wat te zeiken moet hebben. Als er maatregelen worden genomen die niet in jouw straatje passen weet jij wel een groot aantal andere dingen waar ze geld aan uit kunnen geven.
Jammer voor jouw maar ik heb er totaal geen last van.

Wat mij steekt is dat ze heel veel investeren in dit soort zaken maar totaal niet kijken naar de gewone brugerlijke veiligheid.

Jouw probleem is dat je je waarschijnlijk aangesproken voelt. Controleur als beroep of als wens
50  van 64 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord14
» 17:11 Kraangrijper knijpt man dood19
» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog3
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer17


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden