Jongen (11) bedreigt kinderen met vuurwapen

Opmerkelijk • Geschreven door Moniek (moniek2006) op 09-02-2007 @ 11:49
print 
Icoon MisdaadEen elfjarig jochie uit Bergen op Zoom heeft een groepje kinderen in zijn woonplaats bedreigd met een vuurwapen. Ook liet hij ze munitie zien. De bedreiging gebeurde woensdagmiddag. Na een melding zocht de politie de jongen op in zijn ouderlijk huis.

De elfjarige knaap bedreigde kinderen op de Vijverberg. De politie vond in het huis een wapen met munitie. Het wapen was echt, de munitie bleek nep. De knaap is aangehouden voor bedreiging en het in het bezit hebben van een wapen en munitie. Na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie weer naar huis.

Bron: BN/De Stem (papieren versie)


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

14956 views / 112 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 112 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Ik zou hem een paar beuken geven.
Vraag me af hoe die aan het wapen komt?
userIcon
Nu er nog iets aan doen voordat het te laat is.
userIcon
Dit soort berichten lijken wel dagelijkse kost voortaan te worden...

11 jaar
Hoe komt die kutkoter aan dat wapen?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:49 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Ik zou hem een paar beuken geven.
Wat moet die gast met bomen, en waarom zou je hem hiervoor belonen?
userIcon
Only in Am.... onee
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:50 schreef muppetshow het volgende:
Vraag me af hoe die aan het wapen komt?
idd, ik gok toch dat het van 1 van zijn ouders of familie is, het zelf kopen of via andere vriendjes regelen lijkt me ook niet voor de hand liggend
userIcon
Waar zijn de schavuiten en deugnieten van vroeger gebleven?
Liever bedreigd worden door een 11-jarige, dan door een stel gestoorde moslims...
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:53 schreef Longmen het volgende:
Waar zijn de schavuiten en deugnieten van vroeger gebleven?
[afbeelding]


Super deze aflevering ook
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:54 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
Liever bedreigd worden door een 11-jarige, dan door een stel gestoorde moslims...
Liever bedreigd worden door gestoorde moslims dan doodgeschoten door een winkeldief.
ach kom hij deed waarschijnlijk alleen stoer voor zijn vriendjes
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:54 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
Liever bedreigd worden door een 11-jarige, dan door een stel gestoorde moslims...
Is eigenlijk hetzelfde....(in grote lijnen)
userIcon
Misschien vond zn moeder hem te jong voor de boot van Danny! ... Moet ie toch op iemand afreageren, dus maar op z'n plaatselijke vriendjes, die hem raar vinden ...


Of werkt dat niet zo tegenwoordig?
quote:
[b]
Na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie weer naar huis.
dat snap ik nou weer niet hé.. hij bedreigd mensen/kinderen met een echte vuurwapen en mag daarna gewoon weer naar huis?
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:56 schreef Mcaveli het volgende:

[..]

dat snap ik nou weer niet hé.. hij bedreigd mensen/kinderen een ecgte vuurwapen en mag daarna gewoon weer naar huis?
Er moet nog achter: Het bleek om een Bart Smit speelgoed pistool te gaan, made in Taiwan.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Only in Am.... onee
WOOT
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:56 schreef Mcaveli het volgende:

[..]

dat snap ik nou weer niet hé.. hij bedreigd mensen/kinderen een echte vuurwapen en mag daarna gewoon weer naar huis?
Wat moet je dan met een 11-jarige? Opsluiten?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:51 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
Hoe komt die kutkoter aan dat wapen?
Ja da vraag ik me ook af .. dat wapen zal wel van de ouders zijn zeker ?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:59 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Wat moet je dan met een 11-jarige? Opsluiten?
bijvoorbeeld... ook daar hebben ze huisjes voor..
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:55 schreef wolfmannetje het volgende:

[..]

Is eigenlijk hetzelfde....(in grote lijnen)
Nou, liever een kogel door m'n kop dan dat m'n kop eraf wordt gehakt, zeg maar...
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:55 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Liever bedreigd worden door gestoorde moslims dan doodgeschoten door een winkeldief.
Sorry, daar ben ik het echt niet mee eens

quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:52 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Wat moet die gast met bomen, en waarom zou je hem hiervoor belonen?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:59 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Wat moet je dan met een 11-jarige? Opsluiten?
bijvoorbeeld. Ik ben zelf werkzaam bij een jeugdinrichting(gevangenis). En er lopen ook "kinderen" van 11jaar rond.

Als je ze na elk incident vrijlaat gaan.. wil je niet weten hoe ver ze kunnen gaan om de grens op te zoeken.

En hoe ouder ze worden, hoe gevaarlijker ze worden denk ik..
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:53 schreef Longmen het volgende:
Waar zijn de schavuiten en deugnieten van vroeger gebleven?
[afbeelding]
Inderdaad. Niks hangplekken. Gewoon op straat spelen met elkaar verstoppertje, slagbal, diefje met verlos, "doktertje" etc. En af en toe uit de band springen en belletje drukken.
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:50 schreef muppetshow het volgende:
Vraag me af hoe die aan het wapen komt?
ja idd. na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie naar huis??....kay. En niet zoiets van, hoe komt dat ventje aan een gun?....niet toevallig via jullie, moeten jullie dan niet op zijn minst een boete betalen voor het hebben van een wapen of wat dan ook?
userIcon
quote:
Na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie weer naar huis.
Toch wel een kopje thee erbij he!
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:04 schreef An_O_Niem het volgende:
verstoppertje, slagbal, diefje met verlos, "doktertje" etc. En af en toe uit de band springen en belletje drukken.
Bah, verderfelijke spelletjes. Die werken respectievelijk vluchtgedrag, geweld, criminaliteit, en zedenmisdrijven in de hand. En met belletje drukken is vast ook wel iets mis.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:08 schreef Tycane het volgende:

[..]

ja idd. na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie naar huis??....kay. En niet zoiets van, hoe komt dat ventje aan een gun?....niet toevallig via jullie, moeten jullie dan niet op zijn minst een boete betalen voor het hebben van een wapen of wat dan ook?
Was jij bij het gesprek dan? En mischien hadden die mensen wel een vergunning voor dat wapen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:08 schreef Tycane het volgende:

[..]

ja idd. na een goed gesprek met de ouders mocht het jochie naar huis??....kay. En niet zoiets van, hoe komt dat ventje aan een gun?....niet toevallig via jullie, moeten jullie dan niet op zijn minst een boete betalen voor het hebben van een wapen of wat dan ook?
Kom op Tycane, je weet toch onderhand wel dat criminele personen (voor van buitenlandse origine) nooit hard aangepakt worden en dat misdaad ook loont...
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:49 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Ik zou hem een paar beuken geven.
wat moet een 11-jarig jochie nou met bomen ??
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:50 schreef Neverever het volgende:
Nu er nog iets aan doen voordat het te laat is.

dat is het al...
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:09 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Was jij bij het gesprek dan? En mischien hadden die mensen wel een vergunning voor dat wapen.
Dan heb jij dus blijkbaar geen idee wat de regels zijn wanneer je een vergunning hebt voor een wapen... dan had dit op deze manier never kunnen gebeuren! bestraffen dus!
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:10 schreef Flierp het volgende:

[..]

wat moet een 11-jarig jochie nou met bomen ??
Al gemaakt.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:09 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Was jij bij het gesprek dan? En mischien hadden die mensen wel een vergunning voor dat wapen.
En kennelijk is een wapen niet veilig bij hen. *weg vergunning*, als je het mij vraagt.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:11 schreef M42 het volgende:
Dan heb jij dus blijkbaar geen idee wat de regels zijn wanneer je een vergunning hebt voor een wapen... dan had dit op deze manier never kunnen gebeuren! bestraffen dus!
Precies. Als dit wapen van een sportschutter zou zijn zou die persoon nu een erg groot probleem (moeten) hebben. Misschien dat pappie agent is?
Zal wel weer moeilijke jeugd hebben etc etc etc, problemen thuis, dus ai over de bol tijd en zeggen: nooit meer doen jochie......................... Dagobert
userIcon
Laat die kinderen toch. Ik heb er geen last van.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:11 schreef M42 het volgende:

[..]

Dan heb jij dus blijkbaar geen idee wat de regels zijn wanneer je een vergunning hebt voor een wapen... dan had dit op deze manier never kunnen gebeuren! bestraffen dus!
Pff. Okee, verlicht me met je wijsheid. Hoe moet je een vuurwapen volgens je vergunning opslaan, en waarom zouden 11-jarigen er dan niet meer bijkunnen?

Ik kan me zo voorstellen dat je die dingen zonder slagpin in een afgesloten kluis moet bewaren. Spannend. Een kind van 11 weet heus wel waar pa z'n sleutels heeft liggen. Maar ongetwijfeld is er in de regels een ondoordringbare 11-jarigen beveiliging opgenomen waar ik niet van weet.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:13 schreef Lesouhaitdesou het volgende:

[..]

En kennelijk is een wapen niet veilig bij hen. *weg vergunning*, als je het mij vraagt.
Misschien ging daar het 'goeie gesprek' wel over?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:18 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Misschien ging daar het 'goeie gesprek' wel over?
En misschien niet, hè.

Edit: goed gesprek of niet, het gesprek had sowieso niet plaats moeten vinden. Dat kind had sowieso niet het wapen in handen mogen krijgen. Misschien is het je niet opgevallen dat de jeugd steeds gestoorder wordt?
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 11:54 schreef Lesouhaitdesou het volgende:
Liever bedreigd worden door een 11-jarige, dan door een stel gestoorde moslims...
Dit verklaart jou IQ, racist.
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:17 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Pff. Okee, verlicht me met je wijsheid. Hoe moet je een vuurwapen volgens je vergunning opslaan, en waarom zouden 11-jarigen er dan niet meer bijkunnen?

Ik kan me zo voorstellen dat je die dingen zonder slagpin in een afgesloten kluis moet bewaren. Spannend. Een kind van 11 weet heus wel waar pa z'n sleutels heeft liggen. Maar ongetwijfeld is er in de regels een ondoordringbare 11-jarigen beveiliging opgenomen waar ik niet van weet.
Ik snap altijd niet dat jij jouw uitspraken zo klaar hebt, zonder naar de feiten te kijken... eerst zelf wat uitzoeken kan geen kwaad voordat je een posting doet en dan zo geirriteerd reageert:

http://www.justitie.nl/onderwerpen/criminaliteit/wapens/
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:20 schreef Lesouhaitdesou het volgende:

[..]

En misschien niet, hè.
Nee, precies. Misschien wel en misschien niet. Niemand hier weet waar het gesprek over ging. Dus meteen op fok "Waarom is dit en dit niet gezegd!!!1" gaan lopen blaten heeft weinig zin.
quote:
Edit: goed gesprek of niet, het gesprek had sowieso niet plaats moeten vinden. Dat kind had sowieso niet het wapen in handen mogen krijgen. Misschien is het je niet opgevallen dat de jeugd steeds gestoorder wordt?
Ja, en moorden zouden nooit gepleegd moeten worden en oorlogen hadden nooit begonnen mogen worden. Welkom in de echte wereld.
userIcon
Hmm, stoer hoor, om als 11-jarige met een wapen te lopen. Gelukkig was de munitie nep
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:22 schreef Trespunta het volgende:

[..]

Dit verklaart jou IQ, racist.
Nee, verklaart hoe bang mensen zijn voor geflipte moslims.
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:20 schreef Lesouhaitdesou het volgende:

[..]

En misschien niet, hè.

Edit: goed gesprek of niet, het gesprek had sowieso niet plaats moeten vinden. Dat kind had sowieso niet het wapen in handen mogen krijgen. Misschien is het je niet opgevallen dat de jeugd steeds gestoorder wordt?
Snap je het nog niet dan? tot nu toe komen bijna alle linksen op fok op voor criminelen, terroristen en zij die de samenleving doelbewust te proberen ontwrichten. Zodra ze de kans hebben bashen ze de VS vanwege de wapenwetgeving maar als er iets in NL gebeurt staan ze gelijk op hun achterste benen om NL te bashen.

In topics waar je 100en feiten en argumenten post, reageren ze gewoon niet meer

Ik zeg niet dat alle rechtsen hier op Fok heilige boontjes zijn, maar zijn meestal niet zo schijnheilig
userIcon
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:09 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Was jij bij het gesprek dan? En mischien hadden die mensen wel een vergunning voor dat wapen.
ja misschien wel, maar misschien ook niet. wil jij zeggen dat jij dat niet bepaald een raar eind vindt hebben?...na een gesprekje!?.
A: ik betwijfel dat die mensen een vergunning hebben dat zegt dat je met je gun over straat mag,
en B: dan heb je een vergunning, maar je gaat zo onvoorzichtig met je gun om (meestal de mensen die een vergunning hebben zijn onderdeel van een schietvereniging, en die mensen gaan ECHT niet zo onverzichtig met hun guns om) dat je kleine hem gewoon mee over straat kan nemen met (nep) munitie. Geloof mij dat als je een vergunning hebt, dat die dan echt wel ingetrokken wordt. maar daar is nix over te horen. dus al met al vind ik het een vreemd eind van een bericht. En aangezien er nix over erin staat ben ik vrij om aan te nemen wat ik wil.
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 @ 12:23 schreef MooieLaarzen het volgende:

[..]

Nee, precies. Misschien wel en misschien niet. Niemand hier weet waar het gesprek over ging. Dus meteen op fok "Waarom is dit en dit niet gezegd!!!1" gaan lopen blaten heeft weinig zin.

''*weg vergunning*, als je het mij vraagt.''

Wat snap je daar niet aan?

Ja, en moorden zouden nooit gepleegd moeten worden en oorlogen hadden nooit begonnen mogen worden. Welkom in de echte wereld.
Inderdaad, als je het gemakkelijk kon voorkomen door dat wapen veilig op te bergen, had het inderdaad nooit mogen gebeuren.
50  van 112 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden