Rotterdam krijgt naast de grootste moskee van Nederland, een nieuwe primeur. Over twee jaar moet hier het eerste islamitische ziekenhuis in de Westerse wereld staan. Op de zakenbeurs in Rotterdam, wordt dit plan vandaag gepresenteerd. De mannen in dit ziekenhuis worden behandeld door mannelijke artsen en de vrouwen door vrouwelijke. Hoe dit met de verpleging gaat, is onbekend.
Er komt ook een verpleegafdeling voor mensen die geen acute zorg nodig hebben, de voeding is 'halal' en patiënten krijgen islamitische geneesmiddelen en kruiden. Ook is er plek voor een gebedsruimte met een ziekenhuisimam en wordt het gebouwd volgens islamitische maatstaven.
"Het wordt een efficiënt en compact ziekenhuis van 15.000 vierkante meter, waarbij het accent ligt op de polikliniek en de dagbehandeling. De islamitische achtergrond en waarden worden in acht genomen", zegt ondernemer Paul Sturkenboom in het Financieele Dagblad. Omdat dit het eerste islamitische ziekenhuis buiten de Arabische wereld is, verwacht hij ook veel patiënten uit het buitenland.
De initiatiefnemer wil binnenkort met de verzekeraars gaan praten over de realisering van het plan. "Als zij nee zeggen, gaat het niet door"
Met dank aan diverse FOK!-ers, waaronder Voytek87, pberends, Mr.Spock voor de submit.
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Heb je een leuk of interessant bericht gevonden dat je graag op FOK! terug ziet? Tip ons dan via de submit!
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:33 schreef R@b het volgende: Wat een schitterend initiatief. Kan niet wachten op speciale islamitische rechtbanken, islamitische gevangenissen, islamitisch openbaar vervoer, islamitische zwembaden, islamitische buurten en pretparken etc.
Nog even en je hoeft als niet-moslim nooit meer een moslim tegen te komen. Alleen toevallig bij het passeren op straat. Speciale scholen hebben ze al.
Maar dat is toch wat men het liefst wil? Zo min mogelijk wat te maken hebben met de moslims. Is het weer niet goed..........
wat een reacties op dit onderwerp. Wat is er mis mee dat er een ziekenhuis komt voor islamitische mensen? De Nederlandese ziekenhuizen hebben zeer veel problemen! Je moet vaak veel te snel het ziekenhuis verlaten omdat ze op het geld moeten letten. Ook noodzakelijke onderzoeken worden regelmatig vermeden omdat de analyse al gemaakt is voordat er ook maar een echt goed onderzoek is geweest! Heb regelmatig meegemaakt dat ziekenhuizen enorme blunders begaan (door werkdruk, geldgebrek enz ) Zo gebeurde het een familielid van mij dat een hartaanval geen hartaanval was! drie dagen later lag ze weer in het ziekenhuis voor drie maanden. Dit is maar een voorbeeld! Dus wat is er mis met Nederlandse ziekenhuizen? HEEEEEEEEEEEEEEEEl Veel
En wie weet kunnen de nederlandse ziekenhuizen wat van Islamitische ziekenhuizen leren! Waarom gelijk zo negatief? Omdat het buitenlanders zijn? lijkt er meer op dan dat er echte goede argumentaties komen.
Want waarom mag een Nederlander wel een ziekenhuis beginnen voor particulieren? Een prima initiatief! En hopelijk komen er meer zodat idd de wachtlijsten aangepakt kunnen worden en dat ook de Nederlanders meerdere keuzes kunnen maken van een behandelingswijze. Want de ene behandelingswijze hoeft niet te werken, en wie weet die van de Islamitische ziekenhuizen wel.
Op woensdag 27 september 2006 @ 12:51 schreef JeroenCE het volgende: Marktwerking. Er is blijkbaar een behoefte/vraag en daar wordt straks in voorzien. Zo vreemd is dat niet in een kapitalistische maatschappij.
Hoeft niemand een cent te kosten en waarschijnlijk gaat dit alleen maar geld opleveren.
Aha, dus je vindt het oke als ik een ziekenhuis opricht puur voor blanken?
Wat een kutonzin.. Waar gaat het heen met Nederland... Ga verdomme gewoon naar een "normaal" ziekenhuis !! Straks krijg je ook nog McDonalds vestigingen waar je tijdens de Ramadan niet mag eten overdag! foto
Jullie zijn gewoon jaloers foto Wanneer Europeanen investeren in Turkije zeggen wij toch ook niks ? Niks mis mee, mensen lezen moslim/islam beginnen ze gelijk negatief te reageren. Lees het eerst aandachtig en denk er eens eerst even bij na voordat je hier iets komt lullen.
Kom op nou hey, je leeft in een vrij land. Wat is er mis met het feit dat daar vrouwen door vrouwen en mannen door mannen behandeld worden ? Ik kan met jullie wedden dat zelfs niet-moslim vrouwen ook liever dat hebben !!
Kortzichtige hersenloze mensen hiero, allemal geen enkel respect. Dit land is niet alleen van jullie, de wereld is van iedereen. Ongeacht ras,geloof enzv.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:33 schreef Shabby het volgende: Goed voor de integratie. foto Ik denk dat gewone ziekenhuizen prima in staat zijn aan specifieke wensen te voldoen.
idd, wie gaat de bouw blokkeren? Dit gaat echt te ver....Het is puur om de centen te doen. Ik zou ook alle scholen apart maken om de vervreemding uit te breiden. Welke halve zool (landverrader) wil dit idiote plan doorzetten. foto Aanpassen en snel foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:10 schreef Velly het volgende: [..] Moslims die veel geld hebben ?? Waar wonen die in Nederland ? Sorry gast, moet je teleurstellen. De moslims in Nederland zijn allesbehalve rijk. Of bedoel je die paar Mohammeds die in een vette pooierbak rondrijden, drugs dealen en kleine meisjes prostitueren ?
Je vergeet er een paar: in het land van herkomst grond en huizen aankopen (kost daar in vergelijk tot Nederland toch niks), die verhuren en de huuropbrengsten niet opgeven aan de Belastingdienst. Kun je toch lekker een vermogen mee opbouwen.
Geboorte aktes laten invullen in het land van herkomst, kost ongeveer 20 Euri, en met die geboorte akte in Nederland kinderbijslag aanvragen.
En geloof me, deze praktijken zijn aan de orde van de dag. Vandaar ook dat de regering van Marokko er bijvoorbeeld alles aan doet om controle van de nederlandse overheid (op vermogens en financiele transacties) te belemmeren. foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:12 schreef metallicelmo het volgende: Wat een kutonzin.. Waar gaat het heen met Nederland... Ga verdomme gewoon naar een "normaal" ziekenhuis !! Straks krijg je ook nog McDonalds vestigingen waar je tijdens de Ramadan niet mag eten overdag! foto
straks krijg je nog Islam-wc's en Islam uitzendburo's en bouwen we kerken om tot moskees omdat de kerken leeg staan... ik heb ideeen genoeg maar, zoiets doe je niet!!!!
Op woensdag 27 september 2006 @ 12:23 schreef AirRaid het volgende: laten we gewoon meteen een moslimstaat van Nederland maken. bespaart een hoop tijd foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:15 schreef JohR het volgende: Het is een belachelijk idee! Dit werkt eerder segregatie in de hand dan dat het culturen bij elkaar brengt. Bovendien ziekenzorg en behandeling zou los van geloofsovertuigingen moeten staan. We zijn allemaal mensen en kunnen allemaal dezelfde kwalen krijgen.. Wel typisch dat ze het in Rotterdam willen bouwen foto
Overigens moeten we dit wel loskoppelen van Moslims zelf. Want het is een hollands initiatief van een op geld beluste zakenman.. in die zin typisch Nederlands.. je eigen afkomst verloochenen zijn we goed in..
Het komt nooit meer goed daar in Rotterdam...het is echt een rotzooi aan het worden...Als ik het voor het zeggen had, dan waren alle problemen zo verdwenen. .. (geintje) foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:52 schreef israel4life het volgende: Je hebt het Sint Fransiscus Gast Huis in Rotterdam, een of andere katholieke ziekenhuis. Maar dit nieuws bericht is wel grappig, hoe ver willen ze zich isoleren.
Ik ben bekend in het SFG, het kan van oorsprong een katholiek ziekenhuis zijn geweest maar daar is niets meer van terug te vinden behalve de naam en een kapelletje om te bidden voor degenen die een paar verdiepingen hoger liggen en het waarschijnlijk niet zullen halen... verder een prima ziekenhuis waar iedereen, moslim of niet, behandeld word en waar je dus niet bang hoeft te zijn varkensvlees in je eten te vinden als je even aangeeft dat niet te mogen.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:03 schreef NielsTriple het volgende: Nederlanders krijg je alleen in actie als a) ze kunnen blijven zitten in hun luie stoel b) je aan hun geld komt
klopt, maar ik vraag me af, dit is door een Hollander opgezet (en 1 met een dubieus verleden qua ziekenhuis runnen) en misschien enkele Nederlanders met een Moslim-achtergrond... zit de Moslim-samenleving daar wel op te wachten? Volgens mij niet, volgens mij willen ze gewoon de beste gezondheidszorg hebben als ze dat nodig hebben en niet dat de arts ook besneden is, daar heeft die Moslim op het moment van de operatie ook niets aan.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:08 schreef nlboy het volgende: Na een speciaal KPN mobiel abo. voor Turken een ziekenhuis voor Islamieten. Wat word het volgende project? foto
Hopeloos, de reacties waren lachwekkend... van grappig maar nutteloos tot aan veel te duur, men onderschat deze groep mensen, alsof een leuke naam tegenwoordig genoeg is om de markt te veroveren... tuurlijk zullen er zijn die erin trappen, maar dat heb je overal.
Persoonlijk had ik de doelgroep aangesproken op hun Nederlanderschap, goedkoop bellen binnen en buiten Nederland foto
maar goed, eens kijken of men echt zo blij is met een moslim-ziekenhuis, denk niet dat het storm zal gaan lopen eigenlijk...
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:14 schreef KaRaKaN61 het volgende: Jullie zijn gewoon jaloers foto Wanneer Europeanen investeren in Turkije zeggen wij toch ook niks ? Niks mis mee, mensen lezen moslim/islam beginnen ze gelijk negatief te reageren. Lees het eerst aandachtig en denk er eens eerst even bij na voordat je hier iets komt lullen.
Hoe reageren ze daar als een specifiek niet-moslim ziekenhuis wordt opgericht? foto Als je bedenkt dat er pas onlangs weer na vele decennia een christelijke kerk kon worden geopend...
quote:
Kom op nou hey, je leeft in een vrij land. Wat is er mis met het feit dat daar vrouwen door vrouwen en mannen door mannen behandeld worden ?
Altijd leuk als mensen vrij in één zin gebruiken in combinatie met allerlei extreem gebiedende regels uit het jaar 500 foto
quote:
Ik kan met jullie wedden dat zelfs niet-moslim vrouwen ook liever dat hebben !!
Misschien eens wat vaker in die niet-moslimwereld komen dan. Dat is namelijk al decennia normaal hier.
quote:
Kortzichtige hersenloze mensen hiero, allemal geen enkel respect. Dit land is niet alleen van jullie, de wereld is van iedereen. Ongeacht ras,geloof enzv.
foto Kun je vast even vertellen waarom er dan zoveel ongelijkheid is binnen de islam gezien de positie van vrouwen, homo's en iedereen die niet-moslim is?
Misschien kunnen ze in dat islamitische ziekenhuis meteen even die balk uit je oog verwijderen? foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:07 schreef oheng het volgende: Voor jou ook: je zou het ok vinden als ik een ziekenhuis opricht puur en alleen voor blanken cq autochtonen?
Iets zegt mij dat je geen reactie van de betreffende personen hierop gaat krijgen foto
Dit is toch belachelijk. Ik heb niks tegen andere culturen maar als ze hier in Nederland wonen hebben ze zich gewoon aan te passen. Waarom moet het land zich aanpassen aan de mensen die hier heen komen. Maar wat wil je, je kunt Rotterdam ook geen nederland meer noemen.
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:14 schreef KaRaKaN61 het volgende: Kortzichtige hersenloze mensen hiero, allemal geen enkel respect. Dit land is niet alleen van jullie, de wereld is van iedereen. Ongeacht ras,geloof enzv.
Ik meen mij te herinneren dat je als onbesneden ongelovige hond Mekka niet binnenkomt.
Op woensdag 27 september 2006 @ 12:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Inderdaad. Prachtig idee. Nu alleen maar aparte ziekenhuizen voor negers en joden. Dan hoeven wij blanken ons niet meer te mengen met dat minderwaardige volk.
Ik denk dat hij dit sarcastisch bedoelde. De vraag naar een moslimziekenhuis komt niet van de nietmoslim dus. Wie wil er dan juist apart zijn? Zich boven de rest van de gemeenschap plaatsen? Er is ook al gepraat over een zwembad alleen voor vrouwen (terwijl die er al zijn) Hoor dan weer niets over een zwembad alleenvoor mannen...Enz enz. Ik snap best dat moslimvrouwen liever door een vrouw behandelt willen worden. Snap alleen niet waarom daar een apart ziekenhuis voor nodig is. Ook met het eten wordt er al rekening gehouden met bijvoorbeeld dieet enz enz. Imams kunnen net als dominees bij de mensen komen. Het is dus duidelijk de moslim die zich niet onder de nietmoslim wil mengen. en ga me niet over blank of zwart kletsen. Daar heeft hij het niet over. er zijn ook blanke moslims. Het gaat er puur om , dat deze mensen niet gelijk behandeld willen worden als de doorsnee Nederlandse burger. En ja, dan stoot je ook mij voor het hoofd. Ben benieuwd of joden er trouwens welkom geheten worden en gelijke behandeling krijgen. (zoals eerder is genoemd)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave. User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Zolang ze het zelf betalen vind ik het allemaal wel best. Al is het alleen maar omdat er meer mensen aan het werk kunnen (verpleegsters, dokters, schoonmakers, etc, etc).
Maar ik ben bang dat de belastingbetaler er voor mag opdraaien.... foto
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
als ze zich ook bezig houden met ritueel slachten heb ik er geen probleem mee foto
maar het is wel gewoon bullshit.. dit soort dingen zorgen juist meer voor de-integratie dan integratie... laten we alles apart doen, dat komt alles ten goede
Hell, I like you. You can come over to my house and fuck my sister.
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:59 schreef plum het volgende:
[..]
Daar hoort er één niet bij, ik vertel je welke . Friesch dagblad hoort niet bij dit rijtje omdat het friesch al eeuwen gesproken wordt in dit deel van Nederland. Dat kun je van de rest in jouw lijst niet zeggen.
Point taken. Maar hoe is dit ziekenhuis nou anders? En nogmaals, er staat niet dat niet islamieten niet welkom zjin.
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:31 schreef watchers het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je geen reactie van de betreffende personen hierop gaat krijgen foto
Het slaat gewoon kant noch wal. DIt is geen Islamitisch ziekenhuis uitstluitend voor allochtone Islamieten. Iedereen kan er terecht lijkt mij en verder zie ik de directe tegenstelling tussen Islamitisch en autochtoon/blank niet zo. Genoeg niet-blanken die niet-Islamitisch zijn en er zijn zelf blanken die zich moslim noemen.
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het slaat gewoon kant noch wal. DIt is geen Islamitisch ziekenhuis uitstluitend voor allochtone Islamieten. Iedereen kan er terecht lijkt mij en verder zie ik de directe tegenstelling tussen Islamitisch en autochtoon/blank niet zo. Genoeg niet-blanken die niet-Islamitisch zijn en er zijn zelf blanken die zich moslim noemen.
Eindelijk iemand die ook een normale doordachte reactie plaatst. Jammer van je typo, het is raakt ipv slaat.
Op woensdag 27 september 2006 @ 12:51 schreef JeroenCE het volgende: Marktwerking. Er is blijkbaar een behoefte/vraag en daar wordt straks in voorzien. Zo vreemd is dat niet in een kapitalistische maatschappij.
Mislukte integratie.
Kunnen we e niet gewoon Ameland geven ofzo. Mogen ze daar een eigen substaat oprichten.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:25 schreef plum het volgende:
[..]
Er is al geen geld voor gewone zorg, alles is beknibbeld en gekort, overal zijn managers aangesteld met grote vergadercultuur. Hoe kan het dan dat er nu wél opeens geld is voor een islamitisch ziekenhuis?
Het is een uniek aanbod voor de regio. De "regio" in dit geval is nogal groot, bijna heel west europa. Je hebt dus een hoop potentiele klanten. Ik denk dat dit ziekenhuis meer iets van een privekliniek icm een normaal ziekenhuis gaat worden. Is ook uit het bericht af te leiden.
Het is heel goed mogelijk dat dit ziekenhuis winst gaat maken. Het plan wordt nog commercieel getoetst door de zorgeverzekeraars, de initiatiefnemer laat het slagen van het plan hiervan afhangen. Ahmed modaal zijn rekening wordt vergoed door de zorgverzekeraar, maar hassan uit zwitserland zal echt wel over liquide middelen beschikken om zich in nederland te laten behandelen. Denk dat de initiatiefnemer hier zijn extra winst ziet.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:52 schreef israel4life het volgende:
[..]
Je hebt het Sint Fransiscus Gast Huis in Rotterdam, een of andere katholieke ziekenhuis. Maar dit nieuws bericht is wel grappig, hoe ver willen ze zich isoleren.
Wat lul je nou met "hoe ver willen ze zich isoleren"? Ik ben zelf moslim en ben tegen zo een ziekenhuis. Is in mijn optiek niet nodig. Niet alle moslims willen zich isoleren van de maatschappij. De meeste willen juist participeren in de nederlandse maatschappij maar krijgen daar de kans niet toe.
Hahah, een grappig filmpje waar alleen moslimhaters aan het woord worden gelaten. Meeste mensen die spreken in die docu zijn of joden of amerikanen. Ken je niet serieus nemen. Ik ken ook wel een reportage maken over joden en alleen nazi's aan het woord laten en hun de joodse geschiedenis laten uitleggen. Zo ken ik ook een docu maken over zwarten en de KKK aan het woord laten bla bla bla. Docu is waardeloos en gebrekkig aan feiten foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:41 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
Mislukte integratie vind ik wat ver gaan. Zo raar is het niet dat wanneer je ziek bent je graag in een vertrouwde omgeving behandeld wordt.
Prima, als je vertrouwde omgeving Nederland is, dan word je gewoon behandeld in een ziekenhuis voor Nederlanders. Is Nederland niet je vertrouwde omgeving, dan moet je je maar 's goed achter de oren krabben of je hier wel wil wonen. Mijn zegen om te vertrekken heb je dan.
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:46 schreef Reigndear het volgende:
Lijkt me weer zo'n typisch al-Qaeda-plan: Hoe kanaliseren we ook de geldstroom die in de Zorg omgaat zó, dat we daarmee de islamisering van de wereld kunnen bevorderen. Allemaal onderdeel van het het 'grote' al-taqiyah-gebeuren. fotofoto
Als jij in zo een complot kunt geloven dan klinkt een 11 september 2001 complot al helemaal geloofwaardig!
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Prima, als je vertrouwde omgeving Nederland is, dan word je gewoon behandeld in een ziekenhuis voor Nederlanders. Is Nederland niet je vertrouwde omgeving, dan moet je je maar 's goed achter de oren krabben of je hier wel wil wonen. Mijn zegen om te vertrekken heb je dan.
Zijn genoeg nederlanders die het prima naar hun zin hebben in Australie. Zodra ze ziek worden grijpen ze echter terug naar hun "roots" en willen ze ineens een nederlandse arts. Niemand die dat raar vindt en die gaat roepen van "dan moeten ze maar weer terug naar Nederland!!"
Een Hollander start dit op, waarom schuiven jullie alles naar de moslims? Jullie soortgenoot oké, een moslim is er niet meegekomen. Dus hou maar op met dat gezeur. En het enige wat hij wil hiermee is rijke Arabische moslims trekken waardoor hij lekker veel geld kan verdienen. Het gaat deze man allemaal om het geld, en jullie weten het naar de moslims toe te schuiven die niet eens gevraagd hebben om zo een ziekenhuis.
Allemaal heel kort door de bocht, gebruik toch eens jullie verstand.
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:55 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
Zijn genoeg nederlanders die het prima naar hun zin hebben in Australie. Zodra ze ziek worden grijpen ze echter terug naar hun "roots" en willen ze ineens een nederlandse arts. Niemand die dat raar vindt en die gaat roepen van "dan moeten ze maar weer terug naar Nederland!!"
Wat wordt jij er nou minder van?
Bijzonder sterk verhaal en waarschijnlijk zeer uniek, maar een Nederlandse arts is al heel wat minder dan een ziekenhuis specifiek voor Nederlanders. Maar ik zal meegaan in je unieke anecdote: willen die vrouwelijke Nederlanders dan alleen door vrouwelijke Nederlandse artsen geholpen worden?
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:56 schreef NajlaA het volgende: Een Hollander start dit op, waarom schuiven jullie alles naar de moslims? Jullie soortgenoot oké, een moslim is er niet meegekomen. Dus hou maar op met dat gezeur. En het enige wat hij wil hiermee is rijke Arabische moslims trekken waardoor hij lekker veel geld kan verdienen. Het gaat deze man allemaal om het geld, en jullie weten het naar de moslims toe te schuiven die niet eens gevraagd hebben om zo een ziekenhuis.
Allemaal heel kort door de bocht, gebruik toch eens jullie verstand.
Dit wou ik dus horen. Meeste moslims including me zitten niet op zo een initiatief te wachten.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:53 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet, waarom ze hier komen als hier alles verkeerd is. Maar goed, ze zijn hier, ze blijven hier, en zolang ze dit soort zaken zelf regelen, vind ik het allemaal prima hoor. Ik heb er niet de minste last van dat ze naar een islamitisch ziekenhuis gaan. Als dat voor hen belangrijk is, dan is het toch goed dat ze dat voor henzelf mogelijk maken?
Hier is waar de redenering verkeerd gaat. Wij zijn hier niet heen gekomen. onze ouders zijn hier heengehaald om voor nop te werken en wij zijn gewoon hier geboren. Dit is net zo goed ons land als van jou.
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Er wordt ook rekening gehouden met katholieken, christenen en joden of wie dan ook in de normale ziekenhuizen, dus wat is er mis met aan de wensen te voldoen van een islamitische patient? Zoals Shabby al zei, normale ziekenhuizen kunnen voldoen aan specifieke wensen van een patient, een islamitisch ziekenhuis, prima, maar dan wel volledig prive, zonder ook maar een cent van de staat (in het bericht staat niet duidelijk of het dat ook wordt).
het gaat mij om alweer een islamitisch afzonderingsproject. en reken maar dat wij er weer voor opdraaien!
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bijzonder sterk verhaal en waarschijnlijk zeer uniek, maar een Nederlandse arts is al heel wat minder dan een ziekenhuis specifiek voor Nederlanders. Maar ik zal meegaan in je unieke anecdote: willen die vrouwelijke Nederlanders dan alleen door vrouwelijke Nederlandse artsen geholpen worden?
Punt wat ik wil maken is dat er een behoefte zal zijn waarin die paul sturkenboom probeert te voorzien, om, zoals andere users ook al opmerkten, geld te verdienen.
Ik vind niet dat waneer een Turk een broodje shoarma besteld je meteen moet gaan roepen van of eet een patatje of ga maar terug naar je eigen land.
Mijn anecdote is afkomstig van een vriend van me die zo'n beetje zijn hele familie in Australië heeft zitten. Ze hebben er trouwens ook nog nederlandse priesters etc.
waar slaat dit op? dit is nederland, als hun hier komen zijn hun ook nederlanders. waarom zouden zij dan ineens aparte ziekenhuis nodig hebben? flikker op, bevorderd lekker de integratie op deze manier. krijgen we straks ook aparte bussen voor hun?
en mogen niet-moslims eigenlijk dit ziekenhuis in? of is het uitsluitend voor moslims?
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:03 schreef Berberleeuw het volgende:
[..]
Hier is waar de redenering verkeerd gaat. Wij zijn hier niet heen gekomen. onze ouders zijn hier heengehaald om voor nop te werken en wij zijn gewoon hier geboren. Dit is net zo goed ons land als van jou.
Edit: nvm, beetje over je eerdere reacties heen gelezen foto
Een Nederlander zet dit project op, om rijke Arabieren te trekken uit het Midden Oosten. Een geldwolf is het. Dus voordat je de moslims gaan beschuldigen moet je eerst maar bij je soortgenoot zijn. Zoverre ik weet heb ik nooit een moslim horen vragen om een eigen ziekenhuis. Ja, een pure Hollander heeft het bedacht!
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:26 schreef watchers het volgende:
[..]
Hoe reageren ze daar als een specifiek niet-moslim ziekenhuis wordt opgericht? foto Als je bedenkt dat er pas onlangs weer na vele decennia een christelijke kerk kon worden geopend... [..]
Altijd leuk als mensen vrij in één zin gebruiken in combinatie met allerlei extreem gebiedende regels uit het jaar 500 foto [..]
Misschien eens wat vaker in die niet-moslimwereld komen dan. Dat is namelijk al decennia normaal hier. [..]
foto Kun je vast even vertellen waarom er dan zoveel ongelijkheid is binnen de islam gezien de positie van vrouwen, homo's en iedereen die niet-moslim is?
Misschien kunnen ze in dat islamitische ziekenhuis meteen even die balk uit je oog verwijderen? foto
Wanneer ben jij voor het laatst in Turkije geweest ? TUrkije is geen islamitisch land, het is ook een landwaar je elk geloof hebt. JA ER ZIJN OOK KERKEN !!! Geloof niet wat de media je komt vertellen hier over Turkije foto
Er staan alleen in Istanbul al meer kerken dan in heel de randstad lullo
Ongelijkheid ??? Bij ons worden de vrouwen altijd gelijk behandeld, homo is iets dat niet van de natuur is, in mijn oog is dat ongepast!
Ik weet niet waar jij leeft of waar jij al je info vandaan haalt, maar jij bent duidelijk gehersenspoeld ! Het ligt gewoon aan het feit dat het in de cultuur van sommige mensen onderdrukking is van bijv een vrouw, DIT HEEFT TOTAAL NIKS MET HET GELOOF ISLAM TE MAKEN !!
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:12 schreef NajlaA het volgende: @schaapievlees.
Een Nederlander zet dit project op, om rijke Arabieren te trekken uit het Midden Oosten. Een geldwolf is het. Dus voordat je de moslims gaan beschuldigen moet je eerst maar bij je soortgenoot zijn. Zoverre ik weet heb ik nooit een moslim horen vragen om een eigen ziekenhuis. Ja, een pure Hollander heeft het bedacht!
las het net ja, iets te snel gepost.. maar dan nog blijf ik het een belachelijk idee vinden, van de nederlander dan in dit geval.. slaat echt helemaal nergens op dit
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:14 schreef schaapievlees het volgende:
[..]
las het net ja, iets te snel gepost.. maar dan nog blijf ik het een belachelijk idee vinden, van de nederlander dan in dit geval.. slaat echt helemaal nergens op dit
Zolang je er niemand mee lastig valt:
Geld = Geld
Is trouwens nog maar de vraag of dit doorgaat. Zit me net te bekenkden dat een zorgverzekeraar natuurlijk vraagtekens gaat zetten bij een medische behandeling met kruiden en specerijen. Denk niet dat een dergelijke behandeling vergoed gaat worden.
Op woensdag 27 september 2006 @ 13:50 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
Daar kun je aangifte voor doen en dan zal dat koffiehuis verlpicht worden haar beleid aan te passen.
Lekker formalistisch antwoord.
Deert het je dat in licht het er dus op uitdraait dat het dan wel een moslim only ziekenhuis wordt?
Kun je wel lekker 'formeel' antwoord geven dat je maar aangifte moet doen, maar we kunnen ons allebij denk ik wel voorstellen dat iemand die medische verzorging nodig heeft wel wat beters heeft te doen dan het 'formele' pad bewandelen.
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:23 schreef JeroenCE het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die ook een normale doordachte reactie plaatst. Jammer van je typo, het is raakt ipv slaat.
Hinken op twee gedachten hé. foto Ik wilde eerst zeggen "het slaat nergens op" en kwam toen op "raakt kant noch wal" maar ergens is het mis gegaan. foto
In zijn column in Trouw merkte Sylvain Ephimenco op dat het toch wel erg hypocriet is dat de linkse denkers die altijd zoveel kritiek hadden op het christendom, nu vooroplopen om de islam te verdedigen tegen kritiek. Waar voorheen de achterlijkheid van deze godsdienst keihard werd aangevallen, wordt deze nu enthousiast verdedigd.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:34 schreef regularjoe het volgende: Nutteloos. Ik denk dat de Nederlandse goed goed genoeg zijn. Waarom nou weer een Aparte Ziekenhuis voor een bepaalde groepering?
Ze zijn goed genoeg, in Rotterdam zelf staat de tweede beste van het land foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lekker formalistisch antwoord.
Deert het je dat in licht het er dus op uitdraait dat het dan wel een moslim only ziekenhuis wordt?
Kun je wel lekker 'formeel' antwoord geven dat je maar aangifte moet doen, maar we kunnen ons allebij denk ik wel voorstellen dat iemand die medische verzorging nodig heeft wel wat beters heeft te doen dan het 'formele' pad bewandelen.
Mocht het er op uitdraaien dat het een moslim-only toko wordt dan is het snel gebeurd met het ziekenhuis. Zorgverzekeraars zullen zich terugtrekken etc. Ik ga er van uit dat sturkenboom zo'n fout niet zal maken.
Stel dat er in het bericht had gestaan dat alleen moslims welkom zijn, dan zou ik mijn mening herzien natuurlijk. Maar dat staat er nou eenmaal niet.
Als mij de toegang werd geweigerd trouwens wegens een discriminerende reden dan had ik zeker aangifte gedaan.
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:37 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hinken op twee gedachten hé. foto Ik wilde eerst zeggen "het slaat nergens op" en kwam toen op "raakt kant noch wal" maar ergens is het mis gegaan. foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 15:12 schreef KaRaKaN61 het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst in Turkije geweest ? TUrkije is geen islamitisch land, het is ook een landwaar je elk geloof hebt. JA ER ZIJN OOK KERKEN !!! Geloof niet wat de media je komt vertellen hier over Turkije foto
Er staan alleen in Istanbul al meer kerken dan in heel de randstad lullo
Ongelijkheid ??? Bij ons worden de vrouwen altijd gelijk behandeld, homo is iets dat niet van de natuur is, in mijn oog is dat ongepast!
Ik weet niet waar jij leeft of waar jij al je info vandaan haalt, maar jij bent duidelijk gehersenspoeld ! Het ligt gewoon aan het feit dat het in de cultuur van sommige mensen onderdrukking is van bijv een vrouw, DIT HEEFT TOTAAL NIKS MET HET GELOOF ISLAM TE MAKEN !!
en natuurlijk staan er kerken in turkije, vroeger was dat gebied 100% christelijk, veel kerken zijn later moskeeen geworden, dus geen wonder dat ze er nog staan, maar dan als moskeeen, verder is het verboden om kerken erbij te bouwen, dit weet iedereen.
De hele wereld is op de hoogte van onthoofdingen, autobommen, verkrachtingen, ontvoeringen en uiteindelijk het vermoorden van onschuldige mannen en vrouwen door leden van het islamitische geloof. Hoe is deze gore slachtersmentaliteit te rijmen met de telkens door u, uw wereldvreemde imams en onaangepaste achterban herhaalde taqiyya-truc “islam is vrede?”
Tja, op zich hun goed recht. Maar het moet niet veel gekker worden. Dit is en blijft tenslotte wel Nederland.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Op woensdag 27 september 2006 @ 16:41 schreef VeX- het volgende: Tja, op zich hun goed recht. Maar het moet niet veel gekker worden. Dit is en blijft tenslotte wel Nederland.
ze hebben maar een goed recht een enkeltje eigen land. foto
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:36 schreef Yekx het volgende: Weet niet of dit goed is eigenlijk...krijgen we nu ook joodse, katholieke, zwartekousen en weet ik veel wat voor ziekenhuizen... Een ziekenhuis daar worden mensen ongeacht achtergrond genezen, gweoon op de beste wijze... een mooie in deze is de benetton reclame:
nederland is toch democratie laat mensen doen wat ze willen of word een anti moslim staat ofzo en verbied dan de mensen over 10 jaar heet nederland toch turokko of marokkije hahahahahhaa
Op woensdag 27 september 2006 @ 14:56 schreef NajlaA het volgende: Een Hollander start dit op, waarom schuiven jullie alles naar de moslims? Jullie soortgenoot oké, een moslim is er niet meegekomen. Dus hou maar op met dat gezeur. En het enige wat hij wil hiermee is rijke Arabische moslims trekken waardoor hij lekker veel geld kan verdienen. Het gaat deze man allemaal om het geld, en jullie weten het naar de moslims toe te schuiven die niet eens gevraagd hebben om zo een ziekenhuis.
Allemaal heel kort door de bocht, gebruik toch eens jullie verstand.
Jij bent toch ook Nederlands? Dus je hoort ook bij ons lijkt me... Ik ken maar een soort en dat is de mens. Het is alleen dat sommige zich als schapen gaan gedragen en zich afzetten tegen de algemene mens en een clique gaan vormen. Dat is het probleem tegenwoordig. Wordt is een keer tijd dat men gaat kijken naar de persoon en niet naar de 'groep' waar deze zogenaamd in zit. Maar goed, dat is een andere discussie.
Op woensdag 27 september 2006 @ 11:10 schreef israel4life het volgende: De fout ligt toch echt bij de Nederlanders, een moslim zie je niet zo snel een ziekenhuis financieren.
Want leg eens uit? Lijkt me alleen maar een beter initiatief als ze het wel zouden doen dan die miljoenen euro's die naar extreem rechtse goede doelen gaan.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker eenzijdig beeld dat je hier schept. Het getuigt ook van een blinde vlek die je hebt. Islamitische mensen hebben ook recht op zorg die zij willen . Vind je dat als niet moslim goede zorg dan kan je daar gebruik van maken. Vind je het maar niks kan je nog altijd terecht bij een niet islamitisch ziekenhuis zoals vele moslims al jaren doen en nog zullen gaan doen als de zorg niet beter is in dat ziekenhuis of als het te ver is of wat dan ook.
Het is ook typerend dat je een duidelijke dienstverlenende kwestie in 1 zin samen brengt met een rechtbank en rechterlijke macht. Het geeft heel goed aan hoe jij de dingen op een rijtje hebt zitten in je kop en daar een samenhang tussen schept.
Ach zout toch op, vorige keer een hallal hypotheek, vandaag een ziekenhuis en morgen een stuk land in Nederland voor alleen moslims.
Wat we nu zien is pure assimilatie, moet je zo meteen niet komen zeuren als rechts extremisme gierend uit de klauwen groeit of een ´´nieuwe kristalnacht´´ komt, tot een bepaalde moment vinden Nederlanders dit goed, maar push ze niet te ver en moet je nagaan dat ik dit als allochtoon zeg.
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:56 schreef Dr_Jack het volgende: Ik krijg toch steeds meer het idee om te gaan emigreren als ik ben afgestudeerd.
Ben ik ook van plan, het liefst naar Oostenrijk of Zwitserland... Ik hoop toch echt niet dat dat ziekenhuis er komt, het heeft gewoon niks meer met integratie te maken.
Wat moet ik hierop nou weer zeggen? Het wordt steeds gekker. En ja hoor, wij moeten weer het EERSTE islamitische ziekenhuis hebben. What's next? Een islamitisch politiekorps? Een islamitisch verzorgingstehuis (of is dat er al? foto )
Moeten wij nu alles gaan bouwen wat bepaalde islamieten willen om ze maar tevreden te houden want stel je voor dat we een keer NEE zeggen...
Ik denk niet dat dit rendabel gaat zijn, mensen komen niet uit het hele land naar 1 bepaald ziekenhuis, vooral niet als het een dringend iets is. Voor de simpele planbare ingrepen lijkt het me wel een goede oplossing, maar zoiets kun je ook integreren in een normaal ziekenhuis.
Verder betwijfel ik ook of er genoeg vrouwelijke Islamitische chirurgen, anestesisten en ander hoog opgeleid personeel beschikbaar is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Op woensdag 27 september 2006 @ 10:56 schreef Dr_Jack het volgende:
[..]
Ik krijg toch steeds meer het idee om te gaan emigreren als ik ben afgestudeerd.
quote:
Op woensdag 27 september 2006 @ 17:48 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan, het liefst naar Oostenrijk of Zwitserland... Ik hoop toch echt niet dat dat ziekenhuis er komt, het heeft gewoon niks meer met integratie te maken.
Ik kom jullie wel uitzwaaien. foto Aan doemdenkers heeft dit land niks. Als je niet kan inzien dat de Islam een integraal onderdeel is van de Nederlandse samenleving, kun je inderdaad je heil beter ergens anders zoeken. Als ik afgestudeerd ben blijf ik vanzelfsprekend natuurlijk hier. There is no place like home. foto
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
WHO CARES fotofoto
Zolang ik er maar niet heen hoef of voor moet dokken. foto
Wat is er mis mee dat er een ziekenhuis komt voor islamitische mensen?
De Nederlandese ziekenhuizen hebben zeer veel problemen!
Je moet vaak veel te snel het ziekenhuis verlaten omdat ze op het geld moeten letten.
Ook noodzakelijke onderzoeken worden regelmatig vermeden omdat de analyse al gemaakt is voordat er ook maar een echt goed onderzoek is geweest!
Heb regelmatig meegemaakt dat ziekenhuizen enorme blunders begaan (door werkdruk, geldgebrek enz ) Zo gebeurde het een familielid van mij dat een hartaanval geen hartaanval was! drie dagen later lag ze weer in het ziekenhuis voor drie maanden.
Dit is maar een voorbeeld!
Dus wat is er mis met Nederlandse ziekenhuizen?
HEEEEEEEEEEEEEEEEl Veel
En wie weet kunnen de nederlandse ziekenhuizen wat van Islamitische ziekenhuizen leren! Waarom gelijk zo negatief?
Omdat het buitenlanders zijn? lijkt er meer op dan dat er echte goede argumentaties komen.
Want waarom mag een Nederlander wel een ziekenhuis beginnen voor particulieren? Een prima initiatief! En hopelijk komen er meer zodat idd de wachtlijsten aangepakt kunnen worden en dat ook de Nederlanders meerdere keuzes kunnen maken van een behandelingswijze.
Want de ene behandelingswijze hoeft niet te werken, en wie weet die van de Islamitische ziekenhuizen wel.
leven en laten leven lijkt mij
Als het voor een speciale doelgroep is met speciale doelgroepwensjes dan moet men het dan ook maar geheel zelf financieren.
Niks uit de algemene middeln.
Kom op nou hey, je leeft in een vrij land. Wat is er mis met het feit dat daar vrouwen door vrouwen en mannen door mannen behandeld worden ? Ik kan met jullie wedden dat zelfs niet-moslim vrouwen ook liever dat hebben !!
Kortzichtige hersenloze mensen hiero, allemal geen enkel respect. Dit land is niet alleen van jullie, de wereld is van iedereen. Ongeacht ras,geloof enzv.
Dit gaat echt te ver....Het is puur om de centen te doen. Ik zou ook alle scholen apart maken om de vervreemding uit te breiden. Welke halve zool (landverrader) wil dit idiote plan doorzetten. foto
Aanpassen en snel foto
in het land van herkomst grond en huizen aankopen (kost daar in vergelijk tot Nederland toch niks), die verhuren en de huuropbrengsten niet opgeven aan de Belastingdienst. Kun je toch lekker een vermogen mee opbouwen.
Geboorte aktes laten invullen in het land van herkomst, kost ongeveer 20 Euri, en met die geboorte akte in Nederland kinderbijslag aanvragen.
En geloof me, deze praktijken zijn aan de orde van de dag. Vandaar ook dat de regering van Marokko er bijvoorbeeld alles aan doet om controle van de nederlandse overheid (op vermogens en financiele transacties) te belemmeren. foto
" But ...but ... but ...
But ich bin ein Rotterdámmer !! "
Persoonlijk had ik de doelgroep aangesproken op hun Nederlanderschap, goedkoop bellen binnen en buiten Nederland foto
maar goed, eens kijken of men echt zo blij is met een moslim-ziekenhuis, denk niet dat het storm zal gaan lopen eigenlijk...
Misschien kunnen ze in dat islamitische ziekenhuis meteen even die balk uit je oog verwijderen? foto
Die sloopbonusbouwers bouwen die al jaren in, draaibaar, zodat men niet met de reet richting Mekka hoeft te schijten.
Ook wordt er nieuwbouw opgeleverd waar vrouwen en mannen eenvoudig gescheiden kunnen worden.
Ik heb niks tegen andere culturen maar als ze hier in Nederland wonen hebben ze zich gewoon aan te passen. Waarom moet het land zich aanpassen aan de mensen die hier heen komen. Maar wat wil je, je kunt Rotterdam ook geen nederland meer noemen.
Qua 'de wereld is van iedereen' ....
Ik plaats dit gebeuren in het rijtje:
halal slagers
Friesch dagblad
Turks restaurant
Belhuis
allerlei diensten/producten toegankelijk voor iedereen waar ik geen gebruik van maak. Maar anderen blijkbaar wel. Wat is daar op tegen?
spam: www.carcassonne.nl
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
spam: www.carcassonne.nl
Maar ik ben bang dat de belastingbetaler er voor mag opdraaien.... foto
De Islamitisering van Nederland is zo ongeveer een feit aan het worden ....
stop overpopulation!
maar het is wel gewoon bullshit.. dit soort dingen zorgen juist meer voor de-integratie dan integratie... laten we alles apart doen, dat komt alles ten goede
spam: www.carcassonne.nl
Integratie mensen, Integratie.... foto
spam: www.carcassonne.nl
Kunnen we e niet gewoon Ameland geven ofzo. Mogen ze daar een eigen substaat oprichten.
Het is heel goed mogelijk dat dit ziekenhuis winst gaat maken. Het plan wordt nog commercieel getoetst door de zorgeverzekeraars, de initiatiefnemer laat het slagen van het plan hiervan afhangen. Ahmed modaal zijn rekening wordt vergoed door de zorgverzekeraar, maar hassan uit zwitserland zal echt wel over liquide middelen beschikken om zich in nederland te laten behandelen. Denk dat de initiatiefnemer hier zijn extra winst ziet.
spam: www.carcassonne.nl
spam: www.carcassonne.nl
http://www.mijneigenweblog.nl/weblog/entry.php?w=NederKrant&e_id=27608
Wat wordt jij er nou minder van?
spam: www.carcassonne.nl
ghettodroomeiland voor ze bouwen in de noordzee.Allemaal heel kort door de bocht, gebruik toch eens jullie verstand.
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Ik vind niet dat waneer een Turk een broodje shoarma besteld je meteen moet gaan roepen van of eet een patatje of ga maar terug naar je eigen land.
Mijn anecdote is afkomstig van een vriend van me die zo'n beetje zijn hele familie in Australië heeft zitten. Ze hebben er trouwens ook nog nederlandse priesters etc.
spam: www.carcassonne.nl
en mogen niet-moslims eigenlijk dit ziekenhuis in? of is het uitsluitend voor moslims?
Een Nederlander zet dit project op, om rijke Arabieren te trekken uit het Midden Oosten. Een geldwolf is het. Dus voordat je de moslims gaan beschuldigen moet je eerst maar bij je soortgenoot zijn. Zoverre ik weet heb ik nooit een moslim horen vragen om een eigen ziekenhuis. Ja, een pure Hollander heeft het bedacht!
Er staan alleen in Istanbul al meer kerken dan in heel de randstad lullo
Ongelijkheid ??? Bij ons worden de vrouwen altijd gelijk behandeld, homo is iets dat niet van de natuur is, in mijn oog is dat ongepast!
Ik weet niet waar jij leeft of waar jij al je info vandaan haalt, maar jij bent duidelijk gehersenspoeld ! Het ligt gewoon aan het feit dat het in de cultuur van sommige mensen onderdrukking is van bijv een vrouw, DIT HEEFT TOTAAL NIKS MET HET GELOOF ISLAM TE MAKEN !!
Islam is het geloof van gelijkheid,van vrede !
Geld = Geld
Is trouwens nog maar de vraag of dit doorgaat. Zit me net te bekenkden dat een zorgverzekeraar natuurlijk vraagtekens gaat zetten bij een medische behandeling met kruiden en specerijen. Denk niet dat een dergelijke behandeling vergoed gaat worden.
spam: www.carcassonne.nl
Neil deGrasse Tyson
Deert het je dat in licht het er dus op uitdraait dat het dan wel een moslim only ziekenhuis wordt?
Kun je wel lekker 'formeel' antwoord geven dat je maar aangifte moet doen, maar we kunnen ons allebij denk ik wel voorstellen dat iemand die medische verzorging nodig heeft wel wat beters heeft te doen dan het 'formele' pad bewandelen.
In zijn column in Trouw merkte Sylvain Ephimenco op dat het toch wel erg hypocriet is dat de linkse denkers die altijd zoveel kritiek hadden op het christendom, nu vooroplopen om de islam te verdedigen tegen kritiek. Waar voorheen de achterlijkheid van deze godsdienst keihard werd aangevallen, wordt deze nu enthousiast verdedigd.
Stel dat er in het bericht had gestaan dat alleen moslims welkom zijn, dan zou ik mijn mening herzien natuurlijk. Maar dat staat er nou eenmaal niet.
Als mij de toegang werd geweigerd trouwens wegens een discriminerende reden dan had ik zeker aangifte gedaan.
spam: www.carcassonne.nl
spam: www.carcassonne.nl
Need I say more ?
Dit is de voorbode van wat Wouter Boslim ons beloofd als hij premier van Nederland mag worden foto
Oekraïnse postkantoor oid ?
en natuurlijk staan er kerken in turkije, vroeger was dat gebied 100% christelijk, veel kerken zijn later moskeeen geworden, dus geen wonder dat ze er nog staan, maar dan als moskeeen, verder is het verboden om kerken erbij te bouwen, dit weet iedereen.
De hele wereld is op de hoogte van onthoofdingen, autobommen, verkrachtingen, ontvoeringen en uiteindelijk het vermoorden van onschuldige mannen en vrouwen door leden van het islamitische geloof. Hoe is deze gore slachtersmentaliteit te rijmen met de telkens door u, uw wereldvreemde imams en onaangepaste achterban herhaalde taqiyya-truc “islam is vrede?”
fotofotofoto
foto
foto
"Islamitsche ziekenhuizen", hou toch op met die onzin.
over 10 jaar heet nederland toch turokko of marokkije hahahahahhaa
Waarom is er nog geen joods/hindoes ziekenhuis dan ? :/
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg\[/b\]
Bedoel, heb veel in ziekenhuisen gelegen, maar er lopen daar toch wel meer homofiele mannen rond dan gemiddeld foto
Wat we nu zien is pure assimilatie, moet je zo meteen niet komen zeuren als rechts extremisme gierend uit de klauwen groeit of een ´´nieuwe kristalnacht´´ komt, tot een bepaalde moment vinden Nederlanders dit goed, maar push ze niet te ver en moet je nagaan dat ik dit als allochtoon zeg.
Ik hoop toch echt niet dat dat ziekenhuis er komt, het heeft gewoon niks meer met integratie te maken.
Moeten wij nu alles gaan bouwen wat bepaalde islamieten willen om ze maar tevreden te houden want stel je voor dat we een keer NEE zeggen...
Verder betwijfel ik ook of er genoeg vrouwelijke Islamitische chirurgen, anestesisten en ander hoog opgeleid personeel beschikbaar is.
Aan doemdenkers heeft dit land niks. Als je niet kan inzien dat de Islam een integraal onderdeel is van de Nederlandse samenleving, kun je inderdaad je heil beter ergens anders zoeken.
Als ik afgestudeerd ben blijf ik vanzelfsprekend natuurlijk hier. There is no place like home. foto
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken