Honderd miljoenste post op FOK!forum!

Algemeen • 27-07-2011 @ 13:18 •   dm Matthijs (drumstickNL)
print 

Mensen, het is zover. Op 27 juli heeft user loveli de honderdmiljoenste post op het FOK!forum geplaatst.

Natuurlijk zat het er al een tijdje aan te komen: na een zenuwslopende race van 'wie krijgt de honderdmiljoenste post op zijn naam bijgeschreven', was het vandaag eindelijk zover. Om 12:39:51 werd post nummer 100.000.000 geplaatst in het [Gezond Slank] slowchat topic.

In de loop der jaren hebben jullie heel wat leuke, serieuze, vriendelijke, dubieuze, harde, schattige, verschrikkelijke, aanstootgevende, ronduit ontroerende posts geplaatst op FOK!. Al die posts tezamen hebben ons zojuist naar deze fantastische mijlpaal gevoerd. Iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen: Hartelijk bedankt!

Ondertussen loopt de teller natuurlijk gewoon weer verder. Op naar de miljard!


100.000.000ste forum post gemaakt (Foto: FOK!)

Bron: FOK!


121204 views / 140 reacties
Reacties op dit bericht
99  van 140 reacties op deze pagina. (1 verborgen.Registreer en log in om deze berichten te kunnen zien)
Pagina  1 2
Waanzin, gefeli Fok!!
vrouw motorbloempje (Redactie Frontpage / Forummod) 27-07-2011 @ 13:19 fotoboek no homepage
userIcon
Vis een optie?
userIcon
feli!!

ik ga voor de miljard
Word spam meegeteld?
userIcon
holy snap, dat is best veel
Niet eens tong80?
userIcon
99.999.999 is veel mooier.
userIcon
Geniaal dat iemand die niet zijn best deed om de 100.000.000ste post te maken hem gemaakt heeft
man iBenny (Redactie Frontpage / Forummod) 27-07-2011 @ 13:23 fotoboek homepage
userIcon
Vis een optie?
userIcon
Zonder tong80 was het pas in 2053 zover geweest.

quote:
vis een optie?
...gedenkwaardig.
userIcon
Vis een optie
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:22 schreef PH-KCD het volgende:
99.999.999 is veel mooier.
Vind ik ook hoor.
userIcon
Gefeliciteerd
userIcon
100.000.000


Goede post ook, leuker dat zoiets onzinnigs de 100.000.000e is dan iemand die het echt probeert
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:21 schreef genakt het volgende:
zit zoveel in gezond en slank. Zal wel zo'n dik wijf zijn wat wil afvallen
Dan komt ze tenminste vaak buiten om boodschappen te doen. Beter dan een zolderkamertje.
En nu krijgt loveli een heerlijke taart thuis gestuurd, als dank?
userIcon
Jammer genoeg niet in KPD topic... ;-)
userIcon


*kwebbelt mee op weg naar de miljard*
userIcon
Iets met vis...
userIcon
Tijd voor een feestje !
userIcon
Vis een optie?
userIcon
En is dit alleen forum-posts of ook de reacties bij deze nieuwsberichten?
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:28 schreef turance het volgende:
En is dit alleen forum-posts of ook de reacties bij deze nieuwsberichten?
Alleen forum posts.
Vis is geen optie!
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hm ja, misschien is vis een optie voor haar?
Vis is erg goed als je wilt afvallen... visolie is ook erg goed voor de huid.
userIcon
Wie had 99.999.999 dan?
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:23 schreef driekwartzool het volgende:
Zonder tong80 was het pas in 2053 zover geweest.

userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:28 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tijd voor een feestje !
userIcon
En ik heb er aan mee gewerkt.. ben zo trots op mijzelf
userIcon
Vis is en blijft een optie
Vis een optie?

Wat een mooie post
Mijn nieuwe levensmotto
vrouw MissBliss (Manager Fotografie) 27-07-2011 @ 13:35 fotoboek homepage
userIcon
Vis
userIcon
Gefeliciteerd Fok!
userIcon
Holy crap, wat een aantal!
Het is "honderDmiljoenste".
man Danny (Administrator) 27-07-2011 @ 13:43 fotoboek homepage
userIcon
En de maker van de 100.000.000ste post krijgt in ieder geval levenslang pimp abo (of zolang de voorraad strekt )
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:30 schreef Hydrogeny het volgende:
Wie had 99.999.999 dan?
Ik.

100m #2
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:24 schreef darpios het volgende:
[..]


Vind ik ook hoor.


userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:43 schreef Danny het volgende:
En de maker van de 100.000.000ste post krijgt in ieder geval levenslang pimp abo (of zolang de voorraad strekt )
Dank! Ik ga meteen m'n note bekijken
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:49 schreef Swomp het volgende:
[afbeelding]
Druk geweest?
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:49 schreef Swomp het volgende:
[afbeelding]
userIcon
Hoeveel van die posts zijn van tong80?
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:31 schreef Aether het volgende:
1e post
Daaaamn, dat is echt zo fucking lang geleden.
man Nikmans (Redactie Film) 27-07-2011 @ 14:00 fotoboek no homepage
userIcon
Vis een optie?
man Danny (Administrator) 27-07-2011 @ 14:01 fotoboek homepage
userIcon
Op naar de honderdmiljoenmiljardste!
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:43 schreef Danny het volgende:
En de maker van de 100.000.000ste post krijgt in ieder geval levenslang pimp abo (of zolang de voorraad strekt )
Is er een vlijtig iemand in je crew die een grafiek kan maken in welk sub-forum het meest is gepost?
man Bart (Public Relations) 27-07-2011 @ 14:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:43 schreef Danny het volgende:
En de maker van de 100.000.000ste post krijgt in ieder geval levenslang pimp abo (of zolang de voorraad strekt )
man Bart (Public Relations) 27-07-2011 @ 14:04 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 14:01 schreef Danny het volgende:
Op naar de honderdmiljoenmiljardste!
Eerst maar eens de 250 miljoen denk ik?
userIcon
whehe ook nog in de categorie sport geplaatst
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]


Is er een vlijtig iemand in je crew die een grafiek kan maken in welk sub-forum het meest is gepost?
Als je naar het forum gaat, zie je 't totaal aantal reacties bij de verschillende subfora staan. Top 3 is ONZ, KLB en GC zo te zien.
userIcon
Ik voorspel shirts met deze tekst
userIcon
Vis een optie? briljante zin
userIcon
Ik dacht, dat zal wel weer één of ander dom R&P bericht zijn of zo. Scroll ik naar beneden, staat er:

"Vis een optie?"

Episch. Gewoon episch.
userIcon
Wat een bazenpost!

Vis een optie?

En gefeliciteerd FOK!
Wat een mijlpaal!
userIcon
Gefeliciteerd! denk dat Fok het wel gaat redden in de toekomst!
userIcon
Ik vind het wel wat hebben dat het zinnetje "Vis een optie?" de Fok! geschiedenisboeken ingaat
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:43 schreef Danny het volgende:
En de maker van de 100.000.000ste post krijgt in ieder geval levenslang pimp abo (of zolang de voorraad strekt )
Respect, leuke actie!
userIcon
Oh en
SPOILER
Nohomo! And i love Myraela! en Sam-x
userIcon
En nog iets meegewonnen?
man static (Redactie Frontpage / Forummod) 27-07-2011 @ 14:51 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 14:08 schreef Perrin het volgende:
[..]


Als je naar het forum gaat, zie je 't totaal aantal reacties bij de verschillende subfora staan. Top 3 is ONZ, KLB en GC zo te zien.
Helaas is dat een kromme vergelijking. Sommige fora zijn sinds dag 1 open, andere net een paar weken.
vrouw DeLuna (Redactie Sport) 27-07-2011 @ 14:52 fotoboek no homepage
userIcon
Bazenreactie op een bazentijd
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 13:44 schreef PH-KCD het volgende:
[..]




[afbeelding]
Sterf.

Kut ponies. Ponies overal. Zijn van die autisten die dat leuk vinden.
userIcon
De inhoud van die post ook.
userIcon
Alleen de new born star loveli heeft nog niks gepost bij dit bericht. Zou ze het zelf al weten?

edit: ze heeft hier dus wel al gepost. Overheen gekeken.

[ Bericht gewijzigd door Edensnator op woensdag 27 juli 2011 @ 16:34 ]
man Danny (Administrator) 27-07-2011 @ 15:34 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 14:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]


Is er een vlijtig iemand in je crew die een grafiek kan maken in welk sub-forum het meest is gepost?
je kunt toch gewoon op de forumindex kijken?
vissen op zee
userIcon
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 @ 15:32 schreef Edensnator het volgende:
Alleen de new born star loveli heeft nog niks gepost bij dit bericht. Zou ze het zelf al weten?
Beter kijken....
wow dat is wel veel
userIcon