Hirsi Ali-rappers nog 10 dagen vast

Nederland • Geschreven door Rob (R@b) op 06-07-2004 @ 10:28
print 
De rechter-commissaris in Den Haag heeft gisteravond besloten dat twee rappers van de groep DHC (Den Haag Connection) nog tien dagen in de cel moeten blijven, wegens het uiten van ernstige bedreigingen richting Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. Eén rapper werd vrijgelaten, omdat hij nog niet zo lang bij de groep zit.

Het Openbaar Ministerie wilde de rappers vervolgen wegens belemmering; artikel 121 van het Wetboek van Strafrecht. Dat stelt dat op het belemmeren van een parlementariër een straf van maximaal levenslang staat. De onderzoeksrechter vond echter dat van belemmering geen sprake is, wel van 'gewonde bedreiging'.

De bedreiging hebben de rappers volgens justitie geuit in het nummer 'Hirsi Ali Diss'. Daarin rappen ze onder meer dat ze haar nek willen breken, dood willen schoppen, en dat een liquidatie bomba aktie op het Kamerlid in voorbereiding is. Verder bestaat de tekst uit een kannonade scheldwoorden en zware beledigingen.

DHC heeft het nummer vorig jaar al gemaakt. Het wordt verspreid via internet. VVD-Kamerlid Hirsi Ali deed aangifte nadat NOVA haar met het nummer confronteerde. Met die aangifte is voor haar de zaak klaar en houdt ze zich verder afzijdig van deze zaak, meldde de VVD gisteren.

Bron: De Telegraaf


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

8649 views / 85 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Binnenkort pakken ze ook jan mulder op
userIcon
Het ergste is nog dat een 13-jarig nichtje dit een koel liedje vind en vind dat het allemaal wat overdreven is.

NOG erger vind ik dat deze Nederlandse meid GVD een marrokaans accent heeft en steeds slechter Nederlands gaat praten omdat het stoer is om zo'n accent te hebben met alle gevolgen op school met haar cijfer voor NL van dien

Dat ze 10 dagen in de cel moeten blijven is IMHO ook niet meer dan terecht. Gelul over artistieke vrijheid slaat ook nergens op want er is niks artistieks in iemand doodwensen. Zeker niet op de manier waarop dit in dit "ledje" gebeurt.

quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:34 schreef basset het volgende:
Het ergste is nog dat een 13-jarig nichtje dit een koel liedje vind en vind dat het allemaal wat overdreven is.

NOG erger vind ik dat deze Nederlandse meid GVD een marrokaans accent heeft en steeds slechter Nederlands gaat praten omdat het stoer is om zo'n accent te hebben met alle gevolgen op school met haar cijfer voor NL van dien

Dat ze 10 dagen in de cel moeten blijven is IMHO ook niet meer dan terecht. Gelul over artistieke vrijheid slaat ook nergens op want er is niks artistieks in iemand doodwensen. Zeker niet op de manier waarop dit in dit "ledje" gebeurt.
kijk en dat is dus wat mij ook steeds meer opvalt: dat nederlandse autochtone mensen hoofdzakelijk zich aanpassen aan allochtonen..... dat is het effect van een regering met watjes die te bang zijn om ook maar hun bek open te trekken en iets concreets te regelen dat dit tegengaat!

zo zie je maar weer dat mensen als DHC meer vrij spel krijgen en dit kunnen flikken, wat dat betreft HARD aanpakken dit doe je niet tegen andere mensen
ik heb gister het 'nummer' op tv gezien, maar wat mensen nou mooi aan zulke 'muziek' vinden ? gewoon opsluiten zulke gozers, hier is niets tofs aan.

en dat van je nicht is ook vrij erg te noemen
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:30 schreef gargamel het volgende:
Binnenkort pakken ze ook jan mulder op
Ja, graag zelfs... (zeker na die uitlatingen over Advocaat, vér buiten zijn boekje gegaan als publieke figuur, je hebt een voorbeeldfunctie, pummel)

Ik begrijp trouwens niet waarom het tegenwoordig niet Barend, van Dorp en Mulder heet, dat programma, hij zit er immers toch altijd..!!

(ontopic) Neeee... dat zien jullie verkeerd... dit is kunst met een grote K...!! (van klote ja)...
Heb kennis van de tekst.Het is wel degelijk een doodsbedreiging.Wat zou gewonde bedreiging zijn?Ik vind verder dat we sinds de moord op Pim niet meer coulant moeten zijn.Bovendien is het publiek gemaakt en kan daardoor anderen op ideeën brengen.Afstraffen die hap!

Het nummer is behoorlijke kleuter rap en ik vind dat de teksten over het randje zijn. Maar kom op het is toch belachelijk dat je voor een jaar oud liedje, dat nooit gereleased is, en op een zolderkamertje ingerapt is een gevangenis straf krijgt. Sommige mensen nemen die bedreiging hype van de laatst tijd iets te serieus, blijkbaar vinden sommige politici zich niet serieus genomen als ze niet bedreigt worden.

Denk dat het tijd is voor een beetje burgelijke ongehoorzaamheid en allemaal van dit soort liedjes met foute teksten op het internet rond te strooien. Dat zal ze leren zo over te reageren op een dom liedje....
userIcon
Jah inderdaad straks kan je mulder hier ook gaan vast zetten omdat hij zijn mening iets anders in pakt dan de gemiddelde Nederlander. Die jongens krijgen waarschijnlijk helemaal geen straf opgelegd want dan zou je consequent moeten zijn en alle muziek met geweld uit de schappen moeten halen en de muzikanten daarvan op moet sluiten.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef MelkKoe het volgende:

Het nummer is behoorlijke kleuter rap en ik vind dat de teksten over het randje zijn. Maar kom op het is toch belachelijk dat je voor een jaar oud liedje, dat nooit gereleased is, en op een zolderkamertje ingerapt is een gevangenis straf krijgt. Sommige mensen nemen die bedreiging hype van de laatst tijd iets te serieus, blijkbaar vinden sommige politici zich niet serieus genomen als ze niet bedreigt worden.

Denk dat het tijd is voor een beetje burgelijke ongehoorzaamheid en allemaal van dit soort liedjes met foute teksten op het internet rond te strooien. Dat zal ze leren zo over te reageren op een dom liedje....
Het is juist wel terecht. Alleen moet men deze lijn verder doortrekken dan politici.
Juist nu is het nodig dat we grenzen aan gedrag stellen. Men moet respect krijgen voor regels in dit land en de tijd van gedogen is voorbij.

We moeten niet meer de aardige politieagent spelenb die eerst wil praten. Het heeft zich inmiddels wel bewezen dat dit momenteel niet meer werkt. Gewoon keihard optreden.

Je kan een hoop zeggen, maar zoals hier ging gewoon te ver. Daar waren de gekscherende opmerkingen van Jan Mulder helemaal niks bij. (waarom die er ook bijgehaald werd zal mij een raadsel zijn)
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef MelkKoe het volgende:

Het nummer is behoorlijke kleuter rap en ik vind dat de teksten over het randje zijn. Maar kom op het is toch belachelijk dat je voor een jaar oud liedje, dat nooit gereleased is, en op een zolderkamertje ingerapt is een gevangenis straf krijgt. Sommige mensen nemen die bedreiging hype van de laatst tijd iets te serieus, blijkbaar vinden sommige politici zich niet serieus genomen als ze niet bedreigt worden.

Denk dat het tijd is voor een beetje burgelijke ongehoorzaamheid en allemaal van dit soort liedjes met foute teksten op het internet rond te strooien. Dat zal ze leren zo over te reageren op een dom liedje....
Inderdaad onzin om mensen op te pakken voor dingen die ze in de prive sfeer zeggen en nooit direct naar haar toe uiten.
Gadverdamme, wat een schijnheilige bedoeling.

De echte crimineel is de schijnheiligheid zelve, Balkenende.
Meer dan 10000 onschuldige Irakies heeft ie vermoord met zijn massavernietingswapensleugen. De vele Iraakse vrouwen die door Balkenende cs vermoord zijn mochten willen dat ze aleen maar besneden waren, dan hadden ze nu nog geleefd.
userIcon
10 dagen!! Beetje overdreven niet? Het is gewoon een uiting van hun frustratie die bedoeld was voor een selecte doelgroep die weet dat zulke dingen niet al te serieus genomen dienen te worden.

Ik liep stage bij Akzo en daar zeiden collega's ook tegen elkaar dat ze de tiefus konden krijgen. Als ze het tegen mij zouden zeggen dan zou ik ze een trap verkopen. Maar ik kan begrijpen dat als het zo in de rapcultuur is, ze wel met een flinke waarschuwing naar huis gestuurd konden worden. Maar zolang vasthouden voor een lied! Nee.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef MelkKoe het volgende:

Het nummer is behoorlijke kleuter rap en ik vind dat de teksten over het randje zijn.

Denk dat het tijd is voor een beetje burgelijke ongehoorzaamheid en allemaal van dit soort liedjes met foute teksten op het internet rond te strooien. Dat zal ze leren zo over te reageren op een dom liedje....
Vertaling:
Het oproepen tot mishandeling en moord is okay als het in slecht of kinderlijk nederlands gebeurt en niet op CD wordt uitgebracht
Toen ik de eerst keer hoorde over dit "meesterstuk" van DHC was mijn eerste gedachte; "daar gaan we weer..."

Elke kritiek op de Islam, hoe rationeel ook, wordt altijd beantwoord met een storm aan intimidatie, publieke verontwaardiging, kogelbrieven en persoonlijke dreigementen.

Het idee dat onze kerken (Nederland kent vele christelijke stromingen) een soort death squads gaan opzetten om eventuele kritiek in de kiem te smoren is niet alleen ondenkbaar, maar vooral lachwekkend.

Marrokaanse kliertjes kunnen nog steeds niet goed omgaan met het gegeven van een vrouw die zegt waar het op staat; laat staan dat ze vraagtekens achter bepaalde gebruiken zet.

Mocht ik je beledigd hebben, check even de video van "ballen tot we vallen", of luister naar het nummer "de bitches van tegenwoordig" (http://www.geenstijl.nl/mirrors/DeBitches.wav)

Ja toch?
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:55 schreef basset het volgende:

[..]

Het is juist wel terecht. Alleen moet men deze lijn verder doortrekken dan politici.
Juist nu is het nodig dat we grenzen aan gedrag stellen. Men moet respect krijgen voor regels in dit land en de tijd van gedogen is voorbij.

We moeten niet meer de aardige politieagent spelenb die eerst wil praten. Het heeft zich inmiddels wel bewezen dat dit momenteel niet meer werkt. Gewoon keihard optreden.

Je kan een hoop zeggen, maar zoals hier ging gewoon te ver. Daar waren de gekscherende opmerkingen van Jan Mulder helemaal niks bij. (waarom die er ook bijgehaald werd zal mij een raadsel zijn)
jij verdient zo'n nichtje wel
en je hard aanpakken mantra wordt ook een beetje oud. je ziet hoe goed dat in andre landen werkt, dus je naive instelling dat zo'n aanpak alle problemen op gaat lossen raakt kant nog wal.
nog enger wordt het dat je echt meent dat een paar van die opgeschoten gasten in de cel moeten blijven omdat ze op een lompe (dat wel) manier hirsi ali lopen te dissen.
en jan mulder wenste advocaat ook dood. wat is het verschil. voor jou waarschijnlijk omdat het een gewone nederlander is, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen, want dan zou je meteen een racist zijn. en dat is natuurlijk niet zo...
gewoon keihard aanpakken al die reactionaire nederlanders die vanuit hun luie stoel denken de waarheid in een zin te kunnen omschrijven : "gewoon keihard aanpakken!"
nederland gaat kapot aan mensen zoals jij.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:57 schreef Chadi het volgende:

[..]

Inderdaad onzin om mensen op te pakken voor dingen die ze in de prive sfeer zeggen en nooit direct naar haar toe uiten.
Privésfeer? Het gaat hier niet om privésfeer lijkt me hoor. Zulke haatzaaiers moeten ze gewoon keihard aanpakken. De jeugd gaat echt gewoon keihard naar de klote en zij dragen daar een mooi steentje aan bij.
userIcon
Gisteren draaide Def-P het nummer van DHC in z'n programma. Als je het vergelijkt met alle andere Nederhop in dat programma dan heeft het niet zo'n hoog niveau. Voor de rest moet je dit soort nummers absoluut niet serieus nemen. Dit soort nummers ga je toch niet maken om te verspreiden IMHO. Je weet dat je er een hoop gezeik mee krijgt.

We zien wel wanneer politiek kritisch nummer wordt verketterd. Ook als er terechte teksten in staan. Er gebeurd genoeg shit in de politiek om weer eens wat leuks te gaan schrijven.
"gewonde bedreiging"? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Meer over de inhoud: 't is goed dat de grenzen duidelijk worden aangegeven, door bedreigingen en beledigingen aan te pakken. Onder dit soort knulletjes tel je echter pas mee als je hebt vastgezeten, je doet ze er dus wellicht een plezier mee.
Wat een onzin zeg, dat dit in het nieuws komt! Ik ken zo nog wel een zooitje punkbands die dan ook "aangepakt" dienen te worden.
Het getuigd van de groeiende domheid der mensheid dat justitie op bedrijgingen in een liedje ingaat.
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:30 schreef gargamel het volgende:
Binnenkort pakken ze ook jan mulder op
Waarom?

De opmerking van Jan Mulder: Ze zouden hem moeten stenigen! is nog altijd iets heel anders als: We gaan je nek breken en zijn je liquidatie al aan het voorbereiden.

Jan Mulder heeft niet gezegd dat hij Advocaat wilde stenigen of doden.
Deze rappers rappen wel dat zij H Ali gaan doden.

Wel is het zo dat in beide gevallen anderen zouden kunnen gaan doen wat hun "idolen" zeggen.
Goede zaak dat ze vast moeten blijven zitten.

En jan mulder met die mocro`s vergelijken, dat is natuurlijk appels met peren vergelijken

quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:23 schreef Cochese het volgende:

Het idee dat onze kerken (Nederland kent vele christelijke stromingen) een soort death squads gaan opzetten om eventuele kritiek in de kiem te smoren is niet alleen ondenkbaar, maar vooral lachwekkend.
Nou, vlak de gereformeerde gemeente niet uit hoor...
MetalMessiah deze oproep tot Jihad zou ook bestraft moeten worden met 10 dagen?
quote:
Now we will fight for the kingdom, fighting with steel
Kill all of them, their blood is our seal
Fight till the last of the enemy is dead
Ride through their blood that we gladly have shed

I now issue the call, are you ready to fight - yeah
en ik irriteer me mateloos aan de Media. Nrc, telegraag, nova en de hele mikmak!!!

Ze kunnen geen nieuws overnemen!!
het is "liquidatie BOMBA" (droog woord trouwens ) en geen "liquidtie" wat je overal leest
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:41 schreef MelkKoe het volgende:
MetalMessiah deze oproep tot Jihad zou ook bestraft moeten worden met 10 dagen?
[..]
Tuurlijk niet, ze bedreigen geen minister. Dit wordt zitten voor THC aka DHC
userIcon
Ach ach, het zijn Marokkaanse rappers? Ophangen die gasten!

dat mensen dit serieus nemen, schitterend....
Wat zullen ze lachen bij Nova, of welk programma de primeur dan ook had.
userIcon
Wat een onzin. Het is een verderfelijk groepje met een vuile muil maar enig inzicht mag ook wel. Dit is geen bedreiging dit is stoerdoenerij (diss) van het type dat vrijuit wordt geimporteerd en in onze schappen ligt (bepaalde rapartiesten). Maar als het in het Nederlands wordt gesproken en tegen Nederlanders dan zijn we ineens preuts.
Ik vind het echt belachelijk gewoon een politica die zich bedreigd voelt door een stel pubers die alleen een beetje aandacht willen en meer krijgen dan hun lief is. Een bedreiging moet in mijn ogen gewoon concreet zijn. Gewoon op de man af dmv een persoonlijke benadering, gerichte kogel/brief, casseteband of wat dan ook aan het letterlijke woon/werkadres van de persoon in kwestie. Een nummertje maken, Jezus kom op zeg! Ja dit creeert misschien een bepaalde onaangename sfeer rondom de persoon van Hirsi Ali, maar daar is niet veel voor nodig, dat kan de politica zelf ook heel goed beamen, daarvoor hoefde zij alleen een heel moslimvolk in NL voor te beledigen door de profeet een pedofiel te noemen terwijl in de wet staat dat je respect moet hebben voor andermans religie, sterker nog het is niet alleen belediging, maar ook een geval van opruiing. Dan ben je lekker bezig als politica, ga lekker door zo zou ik zeggen!! Goed bezig maar niet heus.
Als de DHC gasten vrijkomen dan kunnen ze mischien de maker van het volgende rijmpje aanklagen wegens bedreiging, want dat is blijkbaar in tegenwoordig. Google zelf maar op waar het vandaan komt, komt van een site waar ik liever niet naar link:
quote:
Vlammenwerper

He Marokkaanse messenwerper,
je bek is bot, je mes niet scherper,
kijk eens naar mijn vlammenwerper,
ik heb hem net nog doorgeladen,
voor een optimale schade,
als wraak voor jouw slechte daden,
hij is heet en wordt nog heter,
schiet raak over twintig meter,
ik ben jouw exterminator... (hasssssta la visssta baby!)

Op de blanke top der duinen staat een boze blanke man
Hij is eindelijk zo kwaad dat hij je bloed wel drinken kan
Voel die vuurstoot in je rug, je had de kans maar ging niet terug
Wie niet loopt zal moeten boeten, ik begin dus bij je voeten
In de fik, in de fik, steek die rapper in de fik
Hij's de pest voor heel mijn land, maar kijk eens hoe mooi hij brandt
In de fik, in de fik, steek die rapper in de fik
Wat hoor ik hem daar krijsen? Loopt hij weer respect te eisen?!
In de fik, in de fik, steek die rapper in de fik
In de fik, in de fik, steek die rapper in de fik

Den Haag Connection parasieten
Wat zal ik van jullie dood genieten
Ik kan niet wachten om te schieten
Jullie stinken uit je bek
Erger nog dan varkensdrek
Ik pak mijn wapen uit het rek
hij is heet en wordt nog heter,
schiet raak over twintig meter,
ik ben jouw exterminator... (hasssssta la visssta baby!)
Dus hoeveel dagen gevangenis straf verdient deze rapper, moraal ridders van FOK?
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:52 schreef Rekless_08 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk gewoon een politica die zich bedreigd voelt door een stel pubers die alleen een beetje aandacht willen en meer krijgen dan hun lief is. Een bedreiging moet in mijn ogen gewoon concreet zijn.
Dan ken jij dit soort gasten niet, ik ken dit soort gasten wel, en die gasten hebben "sgeit weet je".
Hun reputatie is hun meer waard dan hun moeder en daar hoort bij dat ze gekker moeten zijn dan anderen.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:45 schreef Megupe het volgende:
ik heb gister het 'nummer' op tv gezien, maar wat mensen nou mooi aan zulke 'muziek' vinden ?
Er zijn zat mensen die wel weten hoe ze goeie hip-hop (rap, 1 pot nat) maken, dit valt niet eens onder de catagorie rap/hip-hop, dat mag je niet eens muziek in mijn ogen noemen.


quote:
Het ergste is nog dat een 13-jarig nichtje dit een koel liedje vind en vind dat het allemaal wat overdreven is.
Wat pas echt onvoorstelbaar is, is dat deze jongens geheel in de rap traditie met overdrijving een nummer hebben gemaakt op hun zolderkamertje en dat ze daar inmiddels bijna twee weken voor moeten zitten.

Wat mij betreft: op het moment dat het door henzelf op internet wordt geplaatst is het openbaar en dientengevolge geen doodsbedreiging (dat gaat namelijk een stuk beter anoniem over de telefoon) maar gewoon een protestsong zoals ze al eeuwen gemaakt worden.

Jij kunt nog wat leren van je nichtje.

Er zijn overigens ook gezonde Hollandse jongens die met in ene met een Fries accent praten. Stel je voor...
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:45 schreef Megupe het volgende:
ik heb gister het 'nummer' op tv gezien, maar wat mensen nou mooi aan zulke 'muziek' vinden ? gewoon opsluiten zulke gozers, hier is niets tofs aan.

en dat van je nicht is ook vrij erg te noemen
Inderdaad ik vind die muziek ook niks aan, dan hoor ik liever NAG. Dat klinkt terminste nog ergens naar en is niet zo'n scheldkanonade.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:58 schreef Beezz het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die wel weten hoe ze goeie hip-hop (rap, 1 pot nat) maken, dit valt niet eens onder de catagorie rap/hip-hop, dat mag je niet eens muziek in mijn ogen noemen.
Nou ik vind de stijl van DHC wel weer goed ondanks ik voor Hirsi ali ben.
Want DHC is hardcore underground en dat kunnen die studiogangsters zoals m&m enzo niet zeggen.
Maargoed ik hoop dat ze moeten zitten, want je kan geen minister bedreigen(we hebben nu wel geleerd van het verleden), dan moet je de bak in, ze hadden gewoon moeten zorgen dat niemand hun kende.
De somalies hebben ook de schijt aan DHC, omdat DHC ook het hele somaliesche volk belachelijk maakt. En ik denk dat je beter met de overheid kan ruzie hebben dan met de somalies.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 10:34 schreef basset het volgende:


NOG erger vind ik dat deze Nederlandse meid GVD een marrokaans accent heeft en steeds slechter Nederlands gaat praten omdat het stoer is om zo'n accent te hebben met alle gevolgen op school met haar cijfer voor NL van dien
Dat is inderdaad heel erg triest.
userIcon
Je kan 't een kutplaat vinden, maar een doodsbedreiging is het niet.
En zo wel dan kunnen we half Nederland opsluiten.
't lijkt alsof 't OM de incompetentie van de afgelopen jaren in een klap goed probeert te maken. Hoop dat de rechters in dit land dat spelletje niet meespelen.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:59 schreef Vertigo- het volgende:

[..]

Wat pas echt onvoorstelbaar is, is dat deze jongens geheel in de rap traditie met overdrijving een nummer hebben gemaakt op hun zolderkamertje en dat ze daar inmiddels bijna twee weken voor moeten zitten.
Hou op man, dat is de GROOTSTE BULLSHIT OOIT.

Alsof er in iedere rap nummer dat over politiek gaat mensen zo gruwelijk met de dood worden bedreigt of zo vuil worden beledigd.

Ik luister al 10 jaar lang naar hiphop, ik ken gruwelijke nummers, maar dit nummer van DHC slaat toch wel alles. De boodschap is ontzetten ver weg te zoeken, en het is meer op gericht om Hirsi Ali pijn te doen dan een protest liedje gericht op de politiek


userIcon
hier krijgen die gasten natuurlijk alleen maar nog een groter ego door
userIcon
Wat een sukkels in Den Haag, het is gvd maar een LIEDJE hoor.
Ik wil ook wel die nek breken van Ayaan Hirsi Ali, sluiten ze me nu ook op ?
userIcon
Jammer dat die gasten van DHC geen heroine smokkelen. Met minder dan 3Kg waren ze nu thuis geweest....
userIcon
masterfoort.tk

hangt ongeveer de zelfde 'soort' van debielen rond.
in een lekke boot terug sturen die gasten.
echt dik hopeloos gewoon.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:17 schreef gammapooka het volgende:
Wat een sukkels in Den Haag, het is gvd maar een LIEDJE hoor.
10 a 15 jaar geleden was ik het met je eens, nu heb ik het gevoel dat het tijd wordt dit soort zaken in de kiem te smoren... beter voor onze toekomstige samenleving...
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan ken jij dit soort gasten niet, ik ken dit soort gasten wel, en die gasten hebben "sgeit weet je".
Hun reputatie is hun meer waard dan hun moeder en daar hoort bij dat ze gekker moeten zijn dan anderen.
præcis, dit soort 'mensen' wordt door het minste of geringste in hun eer aangetast. Neem bv een zusje van hen dat is verkracht, en daarmee naar buiten komt...dat vervolgens bruut mishandeld, verminkt en daarna geslacht wordt omdat ze de eer van de familie beschadigd heeft.

Niemand beseft wat er in huis is gehaald
Ik vind dit ontiegelijke grote onzin. Als we af moeten gaan om wat er gezongen wordt dan mogen we nog heel wat artiesten oppakken voor hun overmatige drugs gebruik en andere verwensingen naar mensen toe.

Het is algemeen bekent dat rappers elkaar dissen via woorden en daar geen daden van maken. De muziek komt van de donkere bevolkingsgroep en het is algemeen bekent dat ze alleen een grote bek hebben maar voor de rest weinig doen.

Dat iemand als hirshi ali dat niet snapt verklaart alleen aan mij al dat ze NIETS maar dan ook GEEN hol van integratie snapt, omdat ze niet eens snapt hoe de bevolkingsgroep die rapt (en das een hele grote in nederland op dit moment) denkt en zich uit.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 12:52 schreef Hiroshi het volgende:

[..]

10 a 15 jaar geleden was ik het met je eens, nu heb ik het gevoel dat het tijd wordt dit soort zaken in de kiem te smoren... beter voor onze toekomstige samenleving...
ik vind de toekomst er alleen maar somberder op worden als mensen gaan denken dat dit soort praktijken worden opgelost door iedereen die zo'n LIEDJE maakt maar op te gaan sluiten.
en JIJ helpt daaraan mee...dankjewel dat je van nederland een westeuropese variant van iran helpt maken.
nu zijn ze pas echt crimineel! ze hebben in de gevangenis gezeten, nu mogen ze zich meten met 2 pac, 50 cent JEE!!!!
Ik heb hem te net ff gedownload en zoals ik al eerder las het is aardige kleuter rap. En als je goed luisterd dan hoor je dat ze haar gewoon heel erg goed in de zeik nemen. En voor de rest in Den Haag zuigt men hier te veel aan. ZE MAKEN ZICH VEEL TE DRUK OM NIKS

maar geen respect voor Dhc het blijft schijt muziek
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:22 schreef ogrish het volgende:
nu zijn ze pas echt crimineel! ze hebben in de gevangenis gezeten, nu mogen ze zich meten met 2 pac, 50 cent JEE!!!!
Inderdaad nu zijn ze van internetrappertjes veranderd in stoere gangsterrappers, lijkt me niet dat die kansloze gasten het erg vinden dat ze nu moeten zitten.
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:48 schreef Sjaander het volgende:
Ik heb hem te net ff gedownload en zoals ik al eerder las het is aardige kleuter rap. En als je goed luisterd dan hoor je dat ze haar gewoon heel erg goed in de zeik nemen. En voor de rest in Den Haag zuigt men hier te veel aan. ZE MAKEN ZICH VEEL TE DRUK OM NIKS

maar geen respect voor Dhc het blijft schijt muziek
Nee dat is nu juist goed... Pim zei ook ik heb bescherming nodig maar politiek Den Haag dacht wel dat loopt wel los.. je moet je niet zo druk maken Pimmetje... nou we weten nu wel hoe het is afgelopen. Dus terecht dat die gasten opgepakt zijn!
userIcon
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 14:09 schreef AsianStyle het volgende:

[..]

Nee dat is nu juist goed... Pim zei ook ik heb bescherming nodig maar politiek Den Haag dacht wel dat loopt wel los.. je moet je niet zo druk maken Pimmetje... nou we weten nu wel hoe het is afgelopen. Dus terecht dat die gasten opgepakt zijn!
Vergeet niet dat er duizenden keren meer ook bedreigd is en dat er in die gevallen niks is gebeurd.
50  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as15
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos3
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden