Forum Weblog Zoek Actieve Items Nieuws Columns Reviews Previews Specials Archief
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Inloggen 
  • fok.nl
  • Actueel
    • Nederland
    • Internationaal
    • Economie
    • Politiek
    • Tech
    • Showbiz en Gossip
    • Opmerkelijk
  • Entertainment
    • Showbiz en Gossip
    • Muziek
    • Film
    • Televisie
    • Media & Cultuur
    • Bioscoopagenda
  • Sport
    • Voetbal
    • Formule 1
    • Autosport
    • Tennis
    • Wielrennen
    • Schaatsen
    • Wintersporten
    • Managerspelen
      • Voetbalmanager
      • Formule 1-manager
  • Games
    • PC
    • Playstation 4
    • Xbox One
    • Nintendo Switch
    • Xbox Series X|S
    • PlayStation 5
  • Film & TV
    • Film
    • Televisie
    • Trailers en Videos
    • Bioscoopagenda
  • Forum
  • Meer
    • Weblog
    • Fotoboek
    • Prijsvragen
    • Contact
    • Colofon
    • Feedback
    • Tip de redactie
FOK!
FOK!


  • 107:01VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 4200:48Random Pics van de Dag #1924
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Oezbekistan
  • 4205/06Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 4105/06AI-ontworpen vaccin traint afweer tegen alle coronavirussen
  • 1005/06Italië neemt vanaf 12 juni weer asielzoekers uit Nederland terug
  • 2905/06NOS vindt 23 afbeeldingen personen jonger dan 18 op motherless.com
  • 2605/06Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 4905/06D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 6305/06Random Pics van de Dag #1923
  • 004/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: DR Congo
  • 4504/06Trump dreigt met tien procent extra importheffingen op EU en China
  • 6204/06Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 8204/06Bleiswijk draait Arabische straatnamen terug na felle kritiek
  • 6104/06Politie Zuid-Wales gaat islamkritiek van burgers registreren
  • 5804/06PvdD in Amsterdam schuimbekt over Burger King reclame
  • 7204/06Random Pics van de Dag #1922
  • 7104/06Mensenrechtencollege: Omroep ON! discrimineerde met vacature door 'X' uit te sluiten
  • 703/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Portugal
  • 3103/06Utrecht voert op 270 straten 30 km/u in vanaf 10 juli
  • 2003/06Eén op de vijf kwijtgescholden parkeerboetes blijkt fout van de gemeente of BOA
Laatste items
Laatste items
Toon berichten uit deze thema's





Toon berichten van deze types







  • 008:07Guild Wars 3 in de maak
  • 008:05Speel met Billy in SAW: Genesis
  • 108:02Speel Ninja in TMNT: The Last Ronin
  • 008:00Schiet zoals in de film met Crossfire
  • 007:56Schijt in je broek met Alien: Isolation 2
  • 207:02Trailers kijken: de bioscoopreleases van week 23
  • 107:01VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 803:06Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 1402:59Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 102:23Capcom gaat dit keer Resident Evil – Code: Veronica van een remake voorzien
  • 002:04Final Fantasy VII Remake-trilogie wordt begin volgend jaar afgemaakt
  • 001:48Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 001:45Monster Hunter Wilds krijgt volgend jaar een grote uitbreiding
  • 001:32Shift Up kondigt volgende Stellar Blade-avontuur aan
  • 001:18Ontmoet Tupac in Stranger than Heaven
  • 001:14Zverev houdt Mensík van stunt af en plaatst zich voor finale Roland Garros
  • 4200:48Random Pics van de Dag #1924
  • 320:37Tong's TV-recensie # 1
  • 020:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Oezbekistan
  • 219:10WK-Hit: IShowSpeed- World Cup
  • 318:42Las Vegas verlengt Formule 1-contract tot 2037
  • 218:27F1 Monaco: Uitslag tweede vrije training
  • 1217:12Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 2116:37Israël stationeerde geheime troepen in Azerbeidzjan na start oorlog met Iran
  • 4616:15Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 415:46F1 Monaco: Uitslag eerste vrije training
  • 7914:52Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 311:44FOK's weerbericht met Stephan5: Weekendweer: Overdag prima
  • 6405/06Duits hotel weigert Israëlische gast: "Geen Joden toegestaan"
  • 4205/06Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 4105/06AI-ontworpen vaccin traint afweer tegen alle coronavirussen
  • 1005/06Italië neemt vanaf 12 juni weer asielzoekers uit Nederland terug
  • 2905/06NOS vindt 23 afbeeldingen personen jonger dan 18 op motherless.com
  • 2605/06Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 4905/06D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 805/06Philips Evnia 27M2N5201P
  • 6305/06Random Pics van de Dag #1923
  • 004/06Roland Garros krijgt verrassende finale tussen Chwalinska en Andreeva
  • 004/06Balsamo sprint naar vierde ritzege in Giro d’Italia Women
  • 5404/06Geheime deal D66 en VVD: 380 miljoen ontwikkelingshulp in ruil voor terrorismewet
  • 004/06Voorbeschouwing WK voetbal 2026: DR Congo
  • 704/06WK-hit: Jeffrey Boonstra en Jesse
  • 1004/06Windhoos treft Glanerbrug
  • 3404/06Boeing 787 zakt spontaan door zijn neuswiel
  • 3304/06Esther Ouwehand stopt als partijleider van Partij voor de Dieren
  • 3304/06Rutte waarschuwt Russische jongeren in Kiev: 'Grote kans dat je sneuvelt'
  • 1104/06In Heerhugowaard doodgestoken Brit (52) werd gezocht voor dubbele moord in Amsterdam
  • 3204/06Wilders dient motie van wantrouwen in tegen kabinet Jetten
  • 1404/06Mannen deelden video's van drogeren en verkrachten van hun vrouwen, 4 aanhoudingen
  • 004/06Releasedatum van Star Wars Zero Company mogelijk al gelekt voor Summer Game Fest
Actieve items
Actieve items


  • 809:29Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 1409:24Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 7909:17Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 2609:16Legerchef stelt dat Rusland in 2028 Baltische staten kan binnenvallen
  • 109:15Speel Ninja in TMNT: The Last Ronin
  • 4609:13Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 6408:59Duits hotel weigert Israëlische gast: "Geen Joden toegestaan"
  • 4208:43Random Pics van de Dag #1924
  • 2108:21Israël stationeerde geheime troepen in Azerbeidzjan na start oorlog met Iran
  • 4908:18D66 steunt toch wet die zwaaien met Hamasvlag strafbaar maakt
  • 107:18Capcom gaat dit keer Resident Evil – Code: Veronica van een remake voorzien
  • 8306:42Rusland zet hypersonische Oreshnik-raket in bij massale aanval op Kiev
  • 1206:40Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 4205:50Beroemde vloghond Chutou opgegeten na diefstal en verkoop aan restaurant
  • 1000:54Italië neemt vanaf 12 juni weer asielzoekers uit Nederland terug
  • 300:16Tong's TV-recensie # 1
  • 4500:04Trump dreigt met tien procent extra importheffingen op EU en China
  • 3323:10Esther Ouwehand stopt als partijleider van Partij voor de Dieren
  • 2922:48NOS vindt 23 afbeeldingen personen jonger dan 18 op motherless.com
  • 6222:43Gedwongen homogenezing wordt waarschijnlijk verboden
  • 1122:31In Heerhugowaard doodgestoken Brit (52) werd gezocht voor dubbele moord in Amsterdam
  • 3722:04Expert verklaart verdwijningen in Bermudadriehoek
  • 4121:49AI-ontworpen vaccin traint afweer tegen alle coronavirussen
  • 5821:42PvdD in Amsterdam schuimbekt over Burger King reclame
  • 321:27Las Vegas verlengt Formule 1-contract tot 2037
  • 4420:59Congres zet rem op Trumps Iran-oorlog: Huis van Afgevaardigden stemt voor terugtrekking
  • 220:31WK-Hit: IShowSpeed- World Cup
  • 220:04F1 Monaco: Uitslag tweede vrije training
  • 2619:32Jennifer Hoffman bevalt op 45e: dit zijn de echte risico’s
  • 819:29Philips Evnia 27M2N5201P
  • 6319:05Random Pics van de Dag #1923
  • 5418:56Geheime deal D66 en VVD: 380 miljoen ontwikkelingshulp in ruil voor terrorismewet
  • 8218:28Bleiswijk draait Arabische straatnamen terug na felle kritiek
  • 418:10F1 Monaco: Uitslag eerste vrije training
  • 9418:05Koranverbranders bij AZC Den Haag bekogeld met stenen en vuurwerk: zes arrestaties
  • 3417:09Boeing 787 zakt spontaan door zijn neuswiel
  • 716:53WK-hit: Jeffrey Boonstra en Jesse
  • 1416:31Mannen deelden video's van drogeren en verkrachten van hun vrouwen, 4 aanhoudingen
  • 6115:48Politie Zuid-Wales gaat islamkritiek van burgers registreren
  • 3315:43Rutte waarschuwt Russische jongeren in Kiev: 'Grote kans dat je sneuvelt'
  • 3214:21Wilders dient motie van wantrouwen in tegen kabinet Jetten
  • 1014:14Windhoos treft Glanerbrug
  • 6713:35Random Pics van de Dag #1874
  • 113:32VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 4513:01Random Pics van de Dag #1492
  • 312:51FOK's weerbericht met Stephan5: Weekendweer: Overdag prima
  • 10112:05Man in boom filmt meisjes op strand Loosdrecht
  • 811:14Nieuw model van de Switch 2 specifiek voor Europa is in de maak
  • 9211:11Burgemeester Mamdani bleef weg bij Israel-parade NewYork, eerste boycot in decennia
  • 3111:02NASA-satelliet toont: Mexico-Stad zakt 24 cm per jaar
Forum
Forum


  • 2909:32Er worden teveel woningen voor gezinnen gebouwd
  • 13009:31Teltopic #1292 tel door en door en door....
  • 29809:31Oorlog in Oekraïne #1293 - Russische bevolking zonder brandstof
  • 7409:29Influencer Anna Dobber over pestgedrag op gesponsorde reis
  • 1809:29Oorlogsvluchtelingen moeten nog langer wachten op werk
  • 6009:28[Voorspellen] WK 2026 FOK! Poule
  • 3109:28Staatssecretaris verbiedt overname bedrijf achter DigiD
  • 28109:27Nederlandse Politiek #719 700 miljard te vinden
  • 20409:27Nederlandstalige muziektopic #13
  • 18609:24[INFLUENCERS #246] Ziek, zwak, misselijk, onderweg
  • 5509:24De Schatkamer van Beeld & Geluid #3
  • 8009:23McDonalds wordt kwaliteitsrestaurant: Consumenten eisen meer voor geld
  • 29309:23Eva Vlaardingerbroek lanceert Save Europe Act tegen migratie
  • 2209:21Versier jij je huis?
  • 16809:21Koninklijk Nieuws & Foto's #57 Koninklijk en stijlvol
  • 21309:21Giro d'Italia women 2026 #1
  • 26909:21De Kringloopwinkel #16 Show me your gems!
  • 23409:20Ben jij voor of tegen een NEXIT?
  • 1609:20Welk land gaat verrassen?
  • 6809:18Frontpage Feedback Topic #59
  • 209:18Foto's, video's, gifs en andere schijtlolligheden
  • 2409:16Dader kunstroof Assen zet in gevangenis kledinglijn op met gouden helm
  • 3109:15[Voorspel] Nostradamus 2026
  • 209:14Suggestie: Update (volg)topic ontwikkeling forum
  • 7409:04[Het Officiële Steam Topic #199] Welkom terug Geralt
  • 20609:04[Live] Formula 1 Monaco Grand Prix 2026 #1
  • 709:01Roland Garros 2026 #3 ach Arnaldi
  • 4108:59[Golf] Centraal #18: Moving day, meestal naar beneden
  • 21708:56Oorlog Iran #123 Iran Deal Groundhog Day
  • 17508:56[SBS6] De Oranjezomer #9 kneuzenkermis tot slot
  • 2208:55Het grote dagelijkse Trump nieuws topic #28
  • 29908:44Het grote 'Fok! Formule 1-manager 40+ subleague' topic #45
  • 4008:42Geen uitzondering meer voor geloof bij thuisonderwijs
  • 2908:36Nachtvlinder 'gered'
  • 8008:22[Net5]Nieuw realityprogramma: Anti survival show met kaviaar, kreeft
  • 24608:22[NPO1] Hunted #44 VIPS
  • 508:17Duitse Supermarkten #21 Nog meer Nederlanders!!
  • 15608:09Ik heb behoefte aan een relatie
  • 1707:59Zou je een vrouw reanimeren?
  • 25707:57[RLS 24 SC #86] Gezellige kletshoek deel 61
  • 1107:56[SBS6] De Bondgenoten #284 Kletsmajoor Salar lult kletskoek
  • 16607:56Het enige echte LEGO-topic #45 LEGOOOOOOOOOOO
  • 13007:52Verander één letter. Expert # 74 (8 letters)
  • 24307:44[Disney+ #11] It was FOK! all along.....
  • 28507:43Verander één letter: Expert #90 (10 letters)
  • 8807:37World Series of Darts 2026 - Op naar de zandbak
  • 407:33China heeft mogelijk geavanceerde Nvidia-chips in handen door maas in
  • 3407:32Wat zou jij doen als iemand ongepast gedrag vertoonde op straat?
  • 26707:27Het grote goedemorgen topic
  • 2307:12Tata Steel onderzoekt of meer staalslak kan worden verwerkt in cement
  • 18707:04[SC #70] Juichen kreng # 3
  • 15306:59[NPO1] Ik Vertrek - #197 Naaktrecreatie
  • 8906:57Ieder die 40+ is zal deze producten herkennen #35 Nooit weg doen meuk
  • 2106:54[centraal] Oranje Leeuwinnen
  • 18806:06[Netflix #209] TUDUM
  • 18405:38Zaken waar je je echt dood aan ergert #15 - cup a soup
  • 22605:16[Dagboek] Veel aan hoofd - Deel 24
  • 6805:14Heb ik een stoornis of ben ik een uitzondering?
  • 25104:18[AMV] VS #1304 Thiel vlucht alvast naar Argentinië
  • 8303:34Wat heb jij onder je CTRL+V #30
  • 16803:23De Pfaffs #34 Iedere werkdag om 19:55 op RTL8
  • 3403:16De snelkookpan
  • 3803:082010: Vermissing van Herman Ploegstra
  • 26702:06[TGS / Gamescom / SGF 2026 #23] Code Veronica
  • 27901:53Spaanstalige nummers #33 Del Otoño al invierno
  • 4601:33Het Atletiektopic #72
  • 16301:30[centraal] Definitieve selecties
  • 29401:16[WLR SC #396] Fat Frauded
  • 13701:15[Crowdfunding] #439 KOM bezig met tweede jeugd??
  • 5900:55Wereldprimeur: eerste kweekvleesboerderij geopend in Schipluiden
  • 9600:44[2026] Nieuwtjes en geruchten voor het ESF in Wenen #13 Déjà vu
  • 8400:39Linkin Park #7 - In The End, It Doesn't Even Chester
  • 8500:38De Nijmeegse Vierdaagse 2026 #3 Wandelmotivatie door Wrapster
  • 7200:36Het Curaçao - The Blue Wave topic
  • 1400:31Chinese Politiek #1 - Het Pad van de Draak
  • 22500:14[PlayStation #182] Wolverine 15 september
  • 5900:11NL: aanhoudingen in groot verkrachtingsnetwerk
  • 200:07[Voorspel] FIFA Fantasy 2026
  • 3223:28[NPO1] Ons droomproject in Wales
  • 2423:17Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame? #12
  • 12623:15Politieke podcasts #1
  • 8623:14Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? #15
  • 4123:12Wat zijn jouw eigenaardigheden?
  • 4623:10[SBS6] Vandaag Inside #134 - Curaçao Inside Voorbij
  • 3123:03Sociale contacten in het openbaar vervoer
  • 323:02[Groep G] België, Iran, Egypte, Nieuw Zeeland
  • 28823:01Keane #5
  • 13522:38[Live Eredivisie #1784] Dying seconds van het seizoen!
  • 27822:37[Wielrennen #612] Picnic aan het feest
  • 2722:34Horrorfilms #33: Halloween
  • 7422:33Politiek in de media verzameltopic #1
  • 3822:26FIFA verbiedt eigen waterflesjes op WK
  • 26422:26FOK! Premier Cycling League 2026 #9 Is Pino gehacked?
  • 1122:22Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur #76
  • 622:15Nederland - Oezbekistan #1 Inzwaaiwedstrijd
  • 9022:06Muziek die aan de oorlog doet denken. #2
  • 2622:04Boeken voor tienermeiden
  • 13022:02Centraal Joods Overleg stapt naar rechter om komst Ye tegen te houden
  • 17521:49[BBC1] Have I Got News for You #3
  • 6021:42Kabinet geeft niet toe aan getergde oppositie over WW en WIA
  • Weblog
  • Algemeen

Je wilt Bami eten? Je bent een racist

Rein (anoniem_17012024013905) 01-12-2020 09:19 print

Blijkbaar mag je, als niet-Aziaat, geen Aziatisch eten meer maken, want racisme of zo... Kunnen al die Aziaten dan aub hun spijkerbroeken terugbrengen naar de VS?

cultural appropriation racisme sjw video
Submitter: 
83
Help ons; deel dit item als je het leuk vond
Iets te linkdumpen? Leuk stukje geschreven? Geef het door in de submit!
Vind jij de leukste video's of de grappigste plaatjes? Heb je een talent voor luchtigheid of vaak iets bijzonders te melden? Kom bloggen!
Rein (anoniem_17012024013905)
thumbnail

Rein is sinds 2006 actief op FOK! en laat zich (onder andere) omschrijven als Apple-gebruiker, Dungeon Master en computernerd.

Meest gelezen
  • 5776407:01VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
  • 5052400:48Random Pics van de Dag #1924
  • 174814:52Analisten verwachten een benzineprijs van 3 euro p/l, denk jij dat ze gelijk krijgen?
  • 146416:15Helmplicht fatbike en e-bike voor jongeren gaat september 2027 in
  • 91216:37Israël stationeerde geheime troepen in Azerbeidzjan na start oorlog met Iran
  • 52319:10WK-Hit: IShowSpeed- World Cup
  • 49617:12Internationale ballonexpeditie gestart voor Atlantische oversteek
  • 46802:59Van Dissel erkent weinig fouten tijdens verhoor bij Parlementaire Enquêtecommissie Corona
  • 46718:27F1 Monaco: Uitslag tweede vrije training
  • 44301:48Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
  • 42607:02Trailers kijken: de bioscoopreleases van week 23
  • 42415:46F1 Monaco: Uitslag eerste vrije training
  • 42103:06Opnieuw verdachten rellen tijdens Els-rechts op het Malieveld voor de rechter
  • 40520:37Tong's TV-recensie # 1
  • 36711:44FOK's weerbericht met Stephan5: Weekendweer: Overdag prima
  • 24918:42Las Vegas verlengt Formule 1-contract tot 2037
  • 23920:00Voorbeschouwing WK voetbal 2026: Oezbekistan
  • 18201:18Ontmoet Tupac in Stranger than Heaven
  • 17402:04Final Fantasy VII Remake-trilogie wordt begin volgend jaar afgemaakt
  • 15802:23Capcom gaat dit keer Resident Evil – Code: Veronica van een remake voorzien
Font-grootte:

regelhoogte :

83 reacties

Reactiepagina:
1 2
dinsdag 1 december 2020, 09:24 uur #2
7
2NutZ
Non-profit paardenstylist.
Manmanman :'):N
Is toch gewoon satire dit of wat?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
dinsdag 1 december 2020, 09:25 uur #3
6
Mr.Alligator
Cogito Ergo Credo
Laten we het ook doortrekken naar talen, verbiedt iedereen met niet-germaanse roots om Duits/Engels/Nederlands te spreken. Fransen hebben het dus begrepen, en veel Marokkaanse ouderen in bepaalde NL wijken ook. Scheelt hoop gezeik, tijdje terug een review van een wetenschappelijke paper gedaan, dacht dat het Aziaten waren, maar het was een groep uit Brazilië of zo, wat een taaldrama, kon ze ook maar matig van bepaalde zaken overtuigen.
dinsdag 1 december 2020, 09:26 uur #4
6
Keerzijde
heeft altijd gelijk
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:22 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Tegenwoordig is alles racisme. Ik vind het ook belachelijk dat er alleen maar wit wc papier is. Al die kleurlingen vegen hun reet af met onze huidskleur.
Straks mag je zelfs niet meer schijten, want dan zeg je "bruin = stront" (is racies!!!)
An open mind is a joy forever!
dinsdag 1 december 2020, 09:28 uur #5
8
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Manmanman :'):N
Is toch gewoon satire dit of wat?
Helaas, was het maar zo'n feest. Maar gelukkig zijn de idioten die hier over zeiken lid van een Ouroboros geloof. Dat hele SJW-geneuzel eet zichzelf op. Uiteindelijk zal het uitsterven, gewoon volhouden.
dinsdag 1 december 2020, 09:36 uur #6
4
mitchelll0181
Just Different ...
Mooi, dit krijg je ervan als iedereen mee gaat met die fucking onzin.
Als mensen te dom zijn om te zien datd it zou gebeuren verdien je het!!!

Tijd voor een nieuwe ice age! ik zweer het je.

Poor FFFF-ing humanity!

Whooosaaaaa......
dinsdag 1 december 2020, 09:43 uur #7
12
LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
Nou, dan horen al die mensen ook niet in witte landen thuis. Doehoei!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
dinsdag 1 december 2020, 09:50 uur #8
3
wise
Echoes - KL/B/
tja, zolang je het een podium geeft.

Ik haal mijn bami gewoon bij mijn gele medemens.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
dinsdag 1 december 2020, 09:51 uur #9
5
Farth-vader
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:26 schreef Keerzijde het volgende:

[..]

Straks mag je zelfs niet meer schijten, want dan zeg je "bruin = stront" (is racies!!!)
Even een neger op de boot zetten mag je dan niet meer zeggen.
dinsdag 1 december 2020, 09:55 uur #10
4
aspi
o/
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:51 schreef Farth-vader het volgende:

[..]


Even een neger op de boot zetten mag je dan niet meer zeggen.
Negerdorpje bouwen zeker ook niet meer :(
dinsdag 1 december 2020, 09:55 uur #11
2
Moonlith
De gekte houdt niet op.

What's next, Zwarte Piet is een probleem?
dinsdag 1 december 2020, 09:55 uur #12
0
DuvalBrood
Duval... heerlijk!
Ze doet me aan Amai Liu denken, lekker.
Heerlijk, helder... Duval!
dinsdag 1 december 2020, 09:59 uur #13
7
Huugman
Ik dacht dat we juist streefden naar een maatschappij waarin iedereen gelijkwaardig is, ongeacht huidskleur. Maar nu gaan we mensen weer indelen naar wat men wel of niet hoort te eten en daarmee dus indirect weer op huidskleur? Erg verwarrend allemaal.
dinsdag 1 december 2020, 10:00 uur #14
0
HansCojona
Mug en olifant.
dinsdag 1 december 2020, 10:02 uur #15
6
Lagging
Dus nu een heel topic voor extreem-rechtse snowflakes om uit te huilen over de idiote opinie van een extreem-links idioot anononiem wijf die jammert over een restaurant dat Vietnamees eten verkoopt?

Nou, echt de moeite hoor.

Als het nu ging om het absurde ontslag van Knowland bij Eton College, of de slinkse pogingen om Cliteur van de universiteit van Utrecht te wippen, dan hadden we iets van enige relevantie, maar deze gemaakte ophef om niks slaat echt nergens op.
Und wenn die ganze Welt sich gegen uns kehrt,
dan werden wir, um so mehr, einer Einheit werden.
Designer FOK!
dinsdag 1 december 2020, 10:03 uur #16
1
ToT
Ach laatst hadden we dat gedoe over die roti ovenschotel ook al hier, dus dit verbaast me ook absoluut niet.

Mijn vrouw heeft roots uit 3 continenten, dus zij mag gelukkig heel wat verschillende soorten gerechten maken volgens deze extreem linkse wappies ^O^
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
dinsdag 1 december 2020, 10:09 uur #17
0
Vis1980
Veni Vidi Vissie
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:02 schreef Lagging het volgende:
Dus nu een heel topic voor extreem-rechtse snowflakes om uit te huilen over de idiote opinie van een extreem-links idioot anononiem wijf die jammert over een restaurant dat Vietnamees eten verkoopt?

Nou, echt de moeite hoor.

Als het nu ging om het absurde ontslag van Knowland bij Eton College, of de slinkse pogingen om Cliteur van de universiteit van Utrecht te wippen, dan hadden we iets van enige relevantie, maar deze gemaakte ophef om niks slaat echt nergens op.
Klik!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
dinsdag 1 december 2020, 10:10 uur #18
12
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:00 schreef HansCojona het volgende:
Mug en olifant.
Zou je denken, tot je realiseert dat deze idioten er al voor hebben gezorgt dat meerdere restaurants gesloten zijn, waardoor meerdere mensen hun inkomen hebben zien verdwijnen. Dus het heeft zeker impact op de levens van mensen.
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:02 schreef Lagging het volgende:
Dus nu een heel topic voor extreem-rechtse snowflakes om uit te huilen over de idiote opinie van een extreem-links idioot anononiem wijf die jammert over een restaurant dat Vietnamees eten verkoopt?
Extreem rechts? Wow... Hoe extreem links moet je zijn om de reacties hier als extreem rechts te zien :')... Jij vindt de VVD zeker ook extreem rechts, en het CDA...
dinsdag 1 december 2020, 10:11 uur #19
0
ambrogino
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:51 schreef Farth-vader het volgende:

[..]


Even een neger op de boot zetten mag je dan niet meer zeggen.
Obama *O*
Witte Sinterklaas vind ik ook niet meer kunnen, mag wel eens een keer zwart zijn <O)
Goed onthouwen: mannen zijn de kinderen van vrouwen
dinsdag 1 december 2020, 10:17 uur #20
1
Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
"Ik ben, dus ben ik racist" vervangt "Ik denk, dus ik ben." :N
dinsdag 1 december 2020, 10:21 uur #21
6
Marve
Stop eens met het posten van die achterlijke youtube filmpjes en dat als waarheid te verkondigen.

Zitten we hier op facebook ofzo :')

Nou kom op allemaal, weer even lekker verontwaardigd gaan doen hoe erg het allemaal wel niet is :')
dinsdag 1 december 2020, 10:21 uur #22
2
Andros
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:22 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Tegenwoordig is alles racisme. Ik vind het ook belachelijk dat er alleen maar wit wc papier is. Al die kleurlingen vegen hun reet af met onze huidskleur.
U bent albino? Ik ben gewoon blank, geen idee waarom dat newspeak zo doorgedramd blijft worden.

quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:25 schreef Mr.Alligator het volgende:
Laten we het ook doortrekken naar talen, verbiedt iedereen met niet-germaanse roots om Duits/Engels/Nederlands te spreken. Fransen hebben het dus begrepen, en veel Marokkaanse ouderen in bepaalde NL wijken ook. Scheelt hoop gezeik, tijdje terug een review van een wetenschappelijke paper gedaan, dacht dat het Aziaten waren, maar het was een groep uit Brazilië of zo, wat een taaldrama, kon ze ook maar matig van bepaalde zaken overtuigen.
*kuch*Afrikaans*kuch*

Succes :+
dinsdag 1 december 2020, 10:22 uur #23
4
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21 schreef Marve het volgende:
Stop eens met het posten van die achterlijke youtube filmpjes en dat als waarheid te verkondigen.

Zitten we hier op facebook ofzo :')

Nou kom op allemaal, weer even lekker verontwaardigd gaan doen hoe erg het allemaal wel niet is :')
1) Klik dan niet
2) Begrijpend lezen is moeilijk voor je? Di's weblog, geen nieuws. Dat jij het zo serieus neemt zegt meer over jou...
dinsdag 1 december 2020, 10:23 uur #24
0
vulgarismagistralis
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, dan horen al die mensen ook niet in witte landen thuis. Doehoei!
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21 schreef Marve het volgende:
Stop eens met het posten van die achterlijke youtube filmpjes en dat als waarheid te verkondigen.

Zitten we hier op facebook ofzo :')

Nou kom op allemaal, weer even lekker verontwaardigd gaan doen hoe erg het allemaal wel niet is :')
Je bent beledigd omdat je de stupiditeit ziet?
dinsdag 1 december 2020, 10:24 uur #25
1
Marve
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zou je denken, tot je realiseert dat deze idioten er al voor hebben gezorgt dat meerdere restaurants gesloten zijn, waardoor meerdere mensen hun inkomen hebben zien verdwijnen. Dus het heeft zeker impact op de levens van mensen.

[..]

Extreem rechts? Wow... Hoe extreem links moet je zijn om de reacties hier als extreem rechts te zien :')... Jij vindt de VVD zeker ook extreem rechts, en het CDA...
Als iemand hier voor Joe Biden is is hij een extreem linkse antifa supporter.

Als iemand alle boten met migranten uit Afrika wil opblazen is hij gematigd rechts _O-
dinsdag 1 december 2020, 10:26 uur #26
0
Marve
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:23 schreef vulgarismagistralis het volgende:

[..]

[..]
Je bent beledigd omdat je de stupiditeit ziet?
Nee hoor maar ik zit niet constant op youtube te zoeken wie mij een racist vindt. Iedereen kan daar alles posten wat hij wilt en RvLaak maakt een selectie die in zijn straatje past en komt dat vervolgens hier als nieuws verkondigen.

Goed hoor, kwaliteitsjournalistiek.
dinsdag 1 december 2020, 10:35 uur #27
3
CuiusRegioEiusReligio
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:22 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Tegenwoordig is alles racisme. Ik vind het ook belachelijk dat er alleen maar wit wc papier is. Al die kleurlingen vegen hun reet af met onze huidskleur.
Ik vind dat buitenlanders helemaal geen Nederlands mogen spreken, schrijven of lezen !
Ze houden het maar bij hun eigen taal.
En wij ook, dus geen informatie in hun eigen taal, ze zoeken het maar uit.
Oh, en tolken zijn ook verboden, hoe haal je het in je hoofd om een '' vreemde '' taal te leren !!!!
dinsdag 1 december 2020, 10:36 uur #28
0
maali
racisme is racisme!
dinsdag 1 december 2020, 10:36 uur #29
2
BasOne
Spaceship!
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:03 schreef ToT het volgende:
Ach laatst hadden we dat gedoe over die roti ovenschotel ook al hier, dus dit verbaast me ook absoluut niet.

Mijn vrouw heeft roots uit 3 continenten, dus zij mag gelukkig heel wat verschillende soorten gerechten maken volgens deze extreem linkse wappies ^O^
Ach, dadelijk mag je niet alleen meer niet buiten je cultuur koken, maar ook niet meer buiten je cultuur eten.

Chinees bestellen, ja natuurlijk, mag ik vragen wat uw huidskleur is? :')

Gelukkig is het voornamelijk in de VS een dingetje dat 'cultural appropriation' gedoe en vind dat hier weinig gehoor, behalve bij de idioten van Groen Links.

En moet je in de VS eens kijken hoeveel van de Westerse cultuur die grapkeutels zelf hebben overgenomen.

Eten, kleding, de frigging taal etc, etc.

Moet je eens tegen zo'n zwarte zeggen die loopt te zaniken over Cultural Appropriation dat ze de auto sleutels, de telefoon en alle kleding in moeten leveren, want dat zijn allemaal westerse culturele dingen, en dat ze maar in een lendedoekje of rieten rokje rond moeten gaan lopen want dat is de kleding van hun cultuur.

:{w
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
dinsdag 1 december 2020, 10:53 uur #30
1
#ANONIEM
Progressief links gaat steeds meer richting dubieuze rassen theorie en rassen scheiding. En dat noemt zich multicultureel en inclusief?
dinsdag 1 december 2020, 10:55 uur #31
0
Sp33dy
World Class Anti-Vaxxer
dat wijf spoort niet..
“Most people don't really want the truth. They just want constant reassurance that what they believe is the truth.”
dinsdag 1 december 2020, 11:05 uur #32
0
Bushmaster
Microschoft
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:22 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Tegenwoordig is alles racisme. Ik vind het ook belachelijk dat er alleen maar wit wc papier is. Al die kleurlingen vegen hun reet af met onze huidskleur.
Bleekscheet!
Raak ik hier een gevoelige sneer?
dinsdag 1 december 2020, 11:32 uur #34
0
#ANONIEM
-een kleine subgroep of een los persoon zegt wat
-zeg dat een veel grotere groep dat dus wil
-ga er keihard over kankeren/janken
-...
-profit?
dinsdag 1 december 2020, 11:34 uur #35
1
Aenyo
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:55 schreef Sp33dy het volgende:
dat wijf spoort niet..
Hoezo? Los van de stijl van het filmpje, wat uiteraard is om interessant over te komen en views te genereren... Ze heeft toch gewoon een punt?

Aan de ene kant wil "men" (ik laat links/rechts-discussies even voor wat het is) dat we massaal mensen uit andere landen opnemen, accepteren en als gelijke behandelen. Doen we dat, tonen we interesse in andere gewoontes en bijvoorbeeld eten, dan is het weer niet goed want "het is van de ander"... Wat wil men nou? Allemaal samen naast elkaar leven? Nou gezellig...
dinsdag 1 december 2020, 11:36 uur #36
0
mdeen
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Manmanman :'):N
Is toch gewoon satire dit of wat?
Helaas niet. Afgelopen week nog een filmpje gezien waar een blanke scholier met dreads (als uit de Freestyler video) wordt aangevallen door een zwarte scholier omdat hij niet met dreads zou mogen lopen.

Ja, het gaat te ver.
dinsdag 1 december 2020, 11:45 uur #37
1
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 11:32 schreef babylon het volgende:
-een kleine subgroep of een los persoon zegt wat
-zeg dat een veel grotere groep dat dus wil
-ga er keihard over kankeren/janken
-...
-profit?
Maar wat vind jij er van dat die kleine schreeuwende sub groep er voor gezorgt heeft dat meerdere mensen hun inkomen kwijt zijn geraakt?
dinsdag 1 december 2020, 11:55 uur #38
0
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 11:45 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Maar wat vind jij er van dat die kleine schreeuwende sub groep er voor gezorgt heeft dat meerdere mensen hun inkomen kwijt zijn geraakt?
Vervelend. Maar niet zo vervelend als jij die dat gedrag bewust projecteerdt op geheel links :)
"Dat doe ik helemaal niet!"
Is goed Vlaakie...
dinsdag 1 december 2020, 11:57 uur #39
0
BasOne
Spaceship!
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 11:23 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Nutpicking.

Nutpicking is the fallacious tactic of picking out and showcasing the nuttiest member(s) of a group as the best representative(s) of that group -- hence, "picking the nut".

:{w
In de VS is dat een hele grote boomgaard met noten...
Dat gaat niet over enkelen, maar over duizenden, en als het balletje eenmaal aan het rollen is worden het er steeds meer.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
dinsdag 1 december 2020, 12:23 uur #40
0
tothierennietverder
Mooi man. Inleveren die hamburgers dan maar.
Almost, but not quite, exactly unlike tea
dinsdag 1 december 2020, 12:28 uur #41
0
Posergoth6667
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 10:53 schreef DarkwingDuck het volgende:
Progressief links gaat steeds meer richting dubieuze rassen theorie en rassen scheiding. En dat noemt zich multicultureel en inclusief?
Dit is al jaren zo. Hillary noemde een van de belangrijkste mensen in eugenics haar grootste voorbeeld
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
dinsdag 1 december 2020, 12:32 uur #43
0
knirfie
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:22 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Tegenwoordig is alles racisme. Ik vind het ook belachelijk dat er alleen maar wit wc papier is. Al die kleurlingen vegen hun reet af met onze huidskleur.
WC Papier komt uit China, en dat gebruiken is ook Cultural Appropriation...

_O-
dinsdag 1 december 2020, 12:36 uur #44
2
#ANONIEM
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 11:55 schreef babylon het volgende:

[..]
Vervelend. Maar niet zo vervelend als jij die dat gedrag bewust projecteerdt op geheel links :)
"Dat doe ik helemaal niet!"
Is goed Vlaakie...
Oh, doe ik echt niet. Ik stem nog immer SP, PvdA zie ik ook niet zo raar doen en slechts een (luid) deel van GL doet zo vreemd. Vind het alleen jammer dat dit soort extremisten zo veel macht lijken te hebben.

Gok dat dat komt door (a)sociale media. Daar krijgen ze (mede indirect door mij, ben ik me van bewust) aandacht en daarmee macht, waardoor ze maanden ongestoord kunnen rellen in Portland, diverse restaurants kunnen sluiten en iets idioots als een vrouwenquota ingesteld kunnen krijgen.
dinsdag 1 december 2020, 12:43 uur #45
0
jeraadhetnooit
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 11:55 schreef babylon het volgende:

[..]
Vervelend. Maar niet zo vervelend als jij die dat gedrag bewust projecteerdt op geheel links :)
"Dat doe ik helemaal niet!"
Is goed Vlaakie...
Waar doet hij dit dan? Ik ben heel benieuwd.
dinsdag 1 december 2020, 12:44 uur #46
0
SiGNe
Willen de aziaten dan ook stoppen om tagiatelle als bami te gebruiken?
dinsdag 1 december 2020, 12:49 uur #47
2
deNeger
rip
cultural appropriation = cultural appreciation
Redactie Frontpage
dinsdag 1 december 2020, 12:57 uur #48
0
Interpretatie
Voor iedereen anders.
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 12:44 schreef SiGNe het volgende:
Willen de aziaten dan ook stoppen om tagiatelle als bami te gebruiken?
Maar de tagliatelle is weer een variant van spaghetti, een mie-variant, die weer, door Marco Polo, werd meegenomen uit...... China!
Je désapprouve ce que vous dites, mais je défendrai à la mort votre droit à le dire - Voltaire
_____Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety,_____
____________deserve neither Liberty nor Safety - Benjamin Franklin___________________
_________Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral - Bertolt Brecht______________
dinsdag 1 december 2020, 12:59 uur #49
0
spoorrails
Ontspoort
quote:
Op dinsdag 1 december 2020 @ 09:50 schreef wise het volgende:
tja, zolang je het een podium geeft.

Ik haal mijn bami gewoon bij mijn gele medemens.
Je patat ook waarschijnlijk...
dinsdag 1 december 2020, 13:05 uur #50
0
Nemmarith
The Fearless!
Dit is gewoon een manier voor de "mid-wit" om zich te onderscheiden van de rest van de midwits
Steeds een stapje verder met laten zien hoe "woke" jij wel niet bent, Een soort virtue signaling in de hoop dat je virtue signal geaccepteerd word en je sociaal beloond word voor je wokeness _O-

foto

foto
The Psychology and Rise of the Mid-Wit

Mid wits..# Part 2 . How academia has been made worthless because of the mid-wit.
Hello!
Reactiepagina:
1 2
avatar Reageer zelf

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken

Inloggen
Voorwaarden
Ik accepteer de voorwaarden.
Laatste reviews en specials
special
VrijMiBabes #307 (not very sfw!)
special
Kraftwerk laat Royal Albert Hall schitteren
special
Random Pics van de Dag #1924
review
Philips Evnia 27M2N5201P
special
Random Pics van de Dag #1923
special
Random Pics van de Dag #1922
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Cookievoorkeuren
Volg ons
©FOK.nl e.a.