KPN 'verrast' door actie OPTA
KPN zegt verrast te zijn door het bericht van telecomwaakhond OPTA dat het bedrijf onder verscherpt toezicht is gesteld. KPN meent 'niet in strijd met de wet te hebben gehandeld'.
OPTA besloot om KPN extra in de gaten te houden vanwege 'geconstateerde gedragingen en overtredingen van het telecombedrijf'. Tegen deze overtredingen is al actie ondernomen, meldde de toezichthouder woensdag, zonder verdere details te geven.
KPN zegt niet precies te weten op welke overtredingen OPTA doelt. "Wij zijn ons bewust van enkele zaken waarover nu procedures lopen en waarop de berichtgeving betrekking zou kunnen hebben", schrijft het bedrijf in een verklaring. "Wij menen dat KPN in deze zaken, waarover reeds een aantal rechtszaken loopt, correct en niet in de strijd met de wet heeft gehandeld."
KPN zegt al eerder afspraken te hebben gemaakt met de OPTA over het bevorderen van correct gedrag van de werknemers. "KPN werkt met uitvoerige interne procedures om dit handvest nauwgezet na te leven."
KPN ontving in 2005 een boete van zeventien miljoen euro van de OPTA. Deze boete werd gegeven vanwege het verstrekken van 'ongeoorloofde kortingen aan zakelijke klanten'.
KPN 'verrast' door actie OPTA (Foto: Novum)
Prijsafspraken, tussendoor de prijzen voor abbonementen verhogen en zelfs bij monde van een directeur roepen dat de prijzen nóg hoger moeten.
En ze zijn verrast...
Wat een stinkorganisatie zeg. Alles voor het grote geld, over de rug van haar klanten.
Zijn het de pogingen om mobiel internet te filteren?
Het afrekenen per minuut ipv seconde?
Of toch de prijsverhogingen van mobiel internet afgelopen jaar?
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Een paar weken terug werd bij een klant nog alles afgesloten in 1 dag nadat ik deze had overgezet naar een andere provider, dit in tegenspraak met de 1 maand opzeg termijn...
"O sorry meneer, wij hadden niet begrepen dat u niet gelijk wilde weggaan, maar het opnieuw aansluiten duurt ook nog een week of 2."
In a sky of a million stars
"gehoord van een vriend van een vriend van een vriend van mij "
1) niet bewezen
2) prijzen verhogen is geen probleem
3) tja als de opbrengsten de kosten niet dekken moet je wat he
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken