Old-skool RTS - SunAge

Uitgever Lighthouse Interactive en ontwikkelaar Vertex4 hebben nieuwe screens gereleased van hun nieuwe old-skool RTS “SunAge”
Roman Pfneudl, CEO van Vertex4 had het volgende te zeggen:
The development of SunAge is going as planned and the cooperation with Lighthouse is going very smoothly. We are having great fun testing the latest builds and enhancing the overall features. This month we would like to reveal one of these outstanding SunAge features. We call it "Indirect Intelligent Targeting" (IIT) which means: each squad can select its preferable type of target. Like e.g. tell all snipers to preferably take out all Golgotha’s[…]
Er is dus een nieuwe feature waarmee je per groep kan instellen welke vijanden voorrang moeten hebben zodat je automatisch de juiste units tegen de juiste vijanden laat vechten.




Het spel zal drie verschillende rassen hebben, Human, Raak-zun en Sentinel en elke unit zal meerdere “modes” hebben zodat ze voor meerdere tactieken inzetbaar zijn.

De campaign zal bestaan uit 24 maps, en natuurlijk ontbreekt de multiplayer functionaliteit niet.
De screenshots kunnen misschien niet opboksen tegen spellen zoals ParaWorld, maar de systeem eisen zijn ook erg laag:

Windows Me, Windows 2000, or Windows XP
700MHz Intel® Pentium® III or AMD® Athlon™ processor
128 MB RAM
4x CD-ROM/DVD-ROM drive
800MB free hard disk space
32 MB 3D accelerated video card




Uitgebreide informatie kan je lezen op de officiële site