Nieuws
Planet Media Group sluit helpdesk
Bij de helpdeskafdeling van Planet Internet en Het Net (Planet Media Group) worden 172 banen geschrapt. Uit kostenoverweging gaan de vestigingen in Arnhem en Eindhoven begin oktober dicht.
Planet Media Group zeg dat eenvoudige helpdeskwerkzaamheden niet meer tot de kernactiviteiten behoren. 'Deze focus op kernactiviteiten betekent dat de meer eenvoudige, standaard helpdeskwerkzaamheden niet meer door Planet Media Group zelf zullen worden uitgevoerd. Complexere helpdeskactiviteiten zal Planet Media Group zelf behouden en uitvoeren vanuit haar Customer Contact Center in Amersfoort.' zo liet Planet Media Group weten in een persverklaring.
Bij KPN-dochter Planet Internet België zijn eind april ook 68 van de 228 werknemers ontslagen.
off-topic
[ Dit bericht is gewijzigd door R@b ]
ja ik werk daar ja
En trouwens de helpdesk blijft gewoon open hoor alleen gaan er een aantal afdelingen weg foto
[edit] sub werkt hier neit meer foto
[ Dit bericht is gewijzigd door wauskes ]
Het hele internet afsnuffelen,terwijl er een hele goeie voorziening was.Schande!
quote:
Maar de mensen die wel Planet of Het Net hebben zullen dat ook niet fijn vinden lijkt mij.
En jij denkt dat de helpdesk helemaal afgeschaft wordt? Tuurlijk niet, mensen die bellen worden nog steeds (netjes) geholpen, alleen niet meer in eindhoven of Arnhem.
Ken er wel een paar.
[ Dit bericht is gewijzigd door Kammie ]
Maar het blijft kut .. stel je voor dat je heel leuk werk hebt met heel wat leuke collega\'s en van het ene moment op het andere hoor je dat je over een paar maanden \'op straat\' staat. Hopelijk doet Planet goed werk door de huidige werknemers goed te helpen aan een nieuwe baan.
[ Dit bericht is gewijzigd door mahlah ]
tJA HET IS GEWOON SHIT OM ONTSLAGEN TE WORDEN MAARJA !!! LIVE GOES ON!!! IK BEN VORIG JAAR ZELF 2 KEER GEDWONGEN ONTSLAGEN EN OM NOU TE ZEGGEN DAT IK ER SLECHTER OP BEN GEWORDEN. NIET ECHT.. HET IS WEL VERVELEND DAT JE EEN LEUKE BAAN KWIJTRAAKT EN WEER IETS NIEUWS MOET GAAN ZOEKEN MAAR ALS JE MAAR GOED JE BEST DOET VINDT JE VANZELF WEL WEER WAT.
--Volgende keer even je caps lock uitzetten--
[ Dit bericht is gewijzigd door We_are_Borg ]
Hadden ze die dan? foto
Straks probeert mij nog iemand wijs te maken dat UPC/Chello haar helpdesk gaat sluiten! HAHAHA
===> Dat kan helemaal niet, want ze hebben helemaal geen helpdesk!
Maar goed ik werk dus partime bij planet, en ik moet zeggen dat ik niet zo heel blij ben, ik zit dan wel in Amersfoort, maar ik weet zeker dat het drukker gaat worden bij ons nu. En het is al zo druk op de 1e lijns. ADSL is een stuk rustiger foto.
Maar goed ik vind het wel rottig voor mijn collega\'s in de andere vestingen.
[ Dit bericht is gewijzigd door appelsientje ]
Verder zal de service van Planet er niet minder op worden. Het Customer Contact Center is momenteel ook hard aan het professionaliseren en zal nog beter getraind worden, etc. De service zal dus minstens zo goed blijven als altijd en zelfs nog sterk verbeteren.
Oh ja, Schuf, Ons met UPC vergelijken is een beetje cru. Wij zijn veel beter dan foto UPC.
In ieder geval zullen mijn collegae en ik uit Amersfoort de collegae uit Eindhoven en Arnhem missen straks.
[ Dit bericht is gewijzigd door Bl00dy ]
quote:
leuk hoor al dat gehack,nou vallen er weer allerlei onnodige ontslagen,al die mensen die het zo goed weten!nou moeten ze zelfs al helpdeskmedewerkers gaan ontslaan.broodroof is t _mau_pure broodroof!Al dat ilegale gedoe met die computerfreaks mensen zoals jij en ik worden weer de dupe,mensen met slakkencomputers die nog niet alles weten,en waar moeten wij nou naartoe?
Wat heeft hacken uberhaupt met een helpdesk te maken?
Dus ik weet niet waar je het over hebt, maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat je binnen 1 seconde een medewerker aan de lijn hebt. Bovendien zijn de wachtrijen normaal gesproken niet lang.
quote:
Ik ben het niet eens met je Bezzerk. De meeste klanten die ik aan de lijn krijg zijn zeer te spreken over onze bereikbaarheid.
Dus ik weet niet waar je het over hebt, maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat je binnen 1 seconde een medewerker aan de lijn hebt. Bovendien zijn de wachtrijen normaal gesproken niet lang.
Ik hoop dat je van Planet bent...
Ik heb MXstream Planet gehad en was erg tevreden over hun helpdesk (als ik die ooit nodig had).
Ik zit nu bij UPC door die MXstream grap van eerder dit jaar en UPC kan er totaal niets van. Als dat klantgericht is dan ben ik *****.
Wachtrijen zijn natuurlijk niet lang.. ze zijn van een 0800 nummer naar een 0900 (betaald nummer dus) gegaan en dan pas ik er ook voor om te bellen als je toch niemand te spreken krijgt. foto
Maar 0900 is inderdaad duurder, dus wat dat aan betreft begrijp ik je standpunt.
quote:
Ik hoop dat je van Planet bent...
Ik heb MXstream Planet gehad en was erg tevreden over hun helpdesk (als ik die ooit nodig had).
bedankt voor het lezen foto
Toch slechte zaak dat ze op klantenservice bezuinigen. Dat is toch iets waarmee je je klanten dichtbij kunt houden in deze maatschappij waar het individu voor grote bedrijven niet/nauwelijks meetelt.
quote:
Daar hebben we een technisch team (2e lijn) voor.
Die zijn ook niet altijd even snel berijkbaar hoor foto
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen foto
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken