Nieuws
[update] Landelijke storing bij Postbank

Er is sprake van een stroomstoring die heel Nederland treft. Een woordvoerder van de Postbank heeft verklaard dat de computers van de Postbank niet meer kunnen communiceren met de computers van Interpay. Interpay verzorgt geldtransacties voor de banken. De Postbank zegt met man en macht aan een oplossing te werken. Er is echter nog niet veel bekend over het probleem. "We hebben geen idee hoe lang dit gaat duren. Uiteraard hopen we dat de storing snel verholpen is", aldus een woordvoerder.
Update 14.43 uur
Sinds ongeveer een uur is het volgens de Postbank weer mogelijk om te pinnen in winkels en bij geldautomaten. Internetbankieren werkt nog niet, maar daar is de Postbank nog druk mee bezig. De bank gaat onderzoeken waarom de back-up stroomvoorziening niet werkte. Zowel ING als Postbank klanten hebben last ondervonden van de storing. Mensen die schade hebben geleden kunnen contact opnemen met hun bank.

Buiten dienst...
Met dank aan SN0Wman voor de submit.
hoen dat het snel gemaakt word voor de andere mensen die nog wel moeten pinnen
heb al een keer gehad dat ik de grens tussen frankrijk en spanje niet overkwam omdat er tol betaald moest worden, en de postbank lag eruit
onbetrouwbare kutbank
Je betalingen hebben altijd vertraging, of ze nu binnenkomen of uitgaan.
En de service is ook niet om naar huis te schrijven.
Was alleen vroeger toen ik klein was lid geworden voor die Pennie Maat.
Lijkt me sterk dat de stroomstoring heel Nederland treft, eerder de gevolgen van een lokale storing ,die een bepaald communicatiesysteem o.i.d. onderuit heeft gehaald, die heel Nederland treffen.
M'n huisgenoot zou vandaag z'n nieuwe LCD tv ophalen, maar hij kon niet pinnen, vanwege die storing.
Nu is 'ie er met mijn pas vandoor foto.
Kwam ik er gelijk ook achter dat je bij de Appie niet meer bij kan pinnen..
heb uiteindelijk een spar gevonden (wist niet eens dat we die in de stad nog hadden foto )
Iik heb trouwens nog nooit een probleem met i-bankieren gehad.
Betalingen gaan ook razendsnel.
Er is een landelijke stroomstoring.. lijkt mij niet dat je de Postbank daar op kan aanspreken.
Mafkees.....
Sukkels, amateurs.
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
wel heel toevallig en heel kut.
Oh wacht, laat maar. Het is de Postbank, dat kan natuurlijk niet. De Postbank wil alles altijd op hun EIGEN manier doen.
Op de postbanksite zelf is hier niks over te lezen en postbank.nl geeft alleen een vage melding over onderhoud.
Ik heb op mn werk de hele ochtend weinig kunnen doen dan opruimen en kasten opruimen omdat we de computers gewoon niet konden gebruiken meer.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik ga meer voor de persoonlijke service, waar je nog aan de balie contant geld kan halen....
Maaruuhhh succes allemaal.. Postbank...gniffel gniffel
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
(het schoot me allemaal niet op enzo...)
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
Het probleem is dat de storing niet allen alleen de postbank treft, maar ook een stuk infra die buiten de postbank ligt, maar wel door postbank wordt gebruikt.
Net als de AIX. Die heeft ook eigen stroom voorziening, maar als de stroom uitval zo groot is, dat er ook router bij een internet provider uitvallen, dan kan jij nog steeds niet internetten, ook als is de AIX gewoon UP.
Het is zooooo makkelijk, en zooooo 1985 om maar blind meteen met de vinger te wijzen. Mensen zoeken een verpersonalisering van een probleem. In dit geval is Postbank ook een slachtoffer. Maar omdat mensen een zondebok zoeken, wordt postbank gemaks halve maar even aangewezen als boosdoener. Beetje jammer, en voor kortzichtig. foto
Ik ben ook woest foto
>>mijn eigen cheer smiley (*_*) !!!
online gallery
120 Teletekst vr 15 sep
***************************************
` Door een stroomstoring kon urenlang
niet worden gepind bij de geldautomaten
van de Postbank en ING.Klanten konden
in winkels beperkt pinnen.Aan het begin
van de middag was de storing verholpen.
Internetbankieren ligt nog wel plat.
hoe wilde je dan betalen? Met je pinpas.... Kan dat dan op de Peage.
Met je creditcard?: Volgens mij wordt daat alleen een cc-nr. genoteerd.
Fiateren duurt immer te lang
Ik heb hier anders nog steeds stroom hoor....
Volgens mij treft de postbank storing heel Nederland....
Hoe dan ook, zeer amateuristisch dat een dergelijke storing - in de tijd van UPSen en diesel-generatoren - nog voor kan komen...
bedragen zijn de zelfde dag binnen bij giro->giro
bij giro-> bank duurt het 2 of 3 dagen
Heeeeerlijk, lekker alles afzeiken: ongelooflijk!! Elke bank kan dit overkomen. Dachten de negatieve mensen hier nou echt bijvoorbeeld dat er geen noodvoorzieningen aanwezig zijn of draaien? Intern is er zelfs niks offline geweest!!
Ik vind ook dat we hier dan maar eens twee keer na moeten denken voordat we een kutreactie of opmerking plaatsen... Oh ja, en laat iedereen zelf even uitmaken welke bank ie kiest.
Ow? foto
giro -> bank is ook dezelfde dag...
Daar zullen met mij nog wel heel veel mensen zenuwachtig van geworden zijn vanochtend.
Ik heb geen problemen met de postbank ze zijn behulpzaam en dit naja kan gebeuren.
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Ongelofelijk wat een hoop users toch elke keer weer als kip zonder kop gaan reageren... Ik ben toch soms zeer benieuwd hoe deze users in het echte leven zijn....
You make me complete
You make me completely miserable
Een bankrekening en een girorekening foto
Met dat betreft.....
AANKLAGEN
bij iedere bank in elke situatie foto
ik heb nog nooit een klein probleempje of wat dan ook met de rabo gehad...
En dat ziet er zo uit in het syslog:
08:50:51.08 JOB08093 00000000 + ion></Denomination>
08:50:51.08 JOB08093 00000000 + </CashCount>
08:50:51.08 JOB08093 00000000 + <CashCou
10:51:00.24 SYSLOG 00000000 IEE042I SYSTEM LOG DATA SET INITIALIZED
10:44:45.54 INTERNAL 00000290 CONTROL M,UEXIT=Y IEAVN701 - INTERNALLY ISSUED K
10:41:51.84 00000210 IEA371I SYS1.PARMLIB ON DEVICE 950D SELECTED FOR
10:41:51.84 00000210 IEA246I LOAD ID A0 SELECTED
10:41:51.84 00000210 IEA246I NUCLST ID T0 SELECTED
Maar dat om 10:41 de belangrijkste systemen weer stroom krijgen wilt niet zeggen dat alls meteen weer vlekkeloos werkt.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Rara.
foto
Die hadden ook geen stroom. foto
Ze gaan nu onderzoeken waarom ze geen stroom hadden.
Misschien de stekker vergeten ? fotofotofoto
foto
Zo heeft iedere bank wel wat.
Persoonlijk ben ik erg blij met het geengezeur mentaliteit van de postbank. Ik vind de service van de postbank dan ook geweldig en zal niet snel een andere zoeken.
Als je wat meer geld te besteden hebt moet je bij andere banken overal voor betalen. Dat heb ik bij de postbank niet.
Snap ook echt niet waar al het commentaar van de postbank vandaan komt.
Ik ben vorig jaar al overgestapt naar de ABN Amro, want ik had altijd ruzie met die lui! foto
Is je portomonnee gestolen en heb je geen pinpas kan je niet, zoals bij elke normale bank wel, met een id geld opnemen bij de bank! nee, dan moet je iets speciaals aanvragen, wat een dag duurt en ook nog duur is ook! Hallo! hoe moet ik dan aan geld komen??? Wat een sukkels! foto
maar verder zijn veel dingen die bij de postbank beter zijn dan andere banken, bijvoorbeeld het internetbankieren, dus voorlopig blijf ik wel
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
ze waren niet voor bereid op het inmense bedrag, zelfde als die stomme belangstings dienst in america die bill gates's tax niet kon berekenen foto
http://www.hondashadow.nl
edit ik heb mn loon gewoon gehad hoor vandaag (postbank ja).
"Dat is nou de kracht van de postbank"
GRRRAUW!!!
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd op FOK.nl. Als je nog geen account hebt kun je gratis een FOK!account aanmaken