Tony Hawk, Guitar Hero, Call of Duty en meer van Activision

Tijdens een presentatie van Massive, een in-game reclamebedrijf van Microsoft, toonde Activision de mogelijkheden van Massive voor hun toekomstige games. Massive was eerder verantwoordelijk voor de advertenties van Barack Obama in Burnout Paradise.

Zo liet Activision een gameplayscreenshot van Guitar Hero 5 (voorlopige titel) zien waarbij een advertentie van Burger King werd getoond naast het fretboard.
De uitgever bevestigde tevens dat komend jaar oktober een nieuwe Tony Hawk uit zal komen op de Xbox 360, PlayStation 3, Wii en DS. Saillant detail: de game zal niet met een standaardcontroller gespeeld worden.

Activision wilde verder ook nog bevestigen dat in de herfst van 2009 een nieuwe Call of Duty zal verschijnen met de titel "Call of Duty: Modern Warfare 2". Verdere details, waaronder de platforms waar de game voor beschikbaar wordt, werden niet vrijgegeven.

Tot slot werd het gerucht dat Bizarre Creations met een James Bond-racegame bezig is bevestigd. De game zal niet aan een film gekoppeld worden en komt september 2009 uit. Daarnaast is Bizarre Creations bezig met nog een racegame, die omschreven wordt als "Mario Kart" gekruist met "Forza".